Δεν θα το σύστηνα σε κανέναν. Είναι απάτη. Έκανα μια παραγγελία για ένα δώρο που ήθελα να κάνω. Δεν μου…
ΑΒ Βασιλόπουλος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΑΒ Βασιλόπουλος:
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτο έχουν e-shop παραγγέλνεις και σου στέλνουν αλλά
”Σε πολλά καταστήματα οι τιμές στα προϊόντα στα ράφια είναι διαφορετικές! Υπάρχουν φορές που δεν υπάρχουν καν ταμπελάκια με τις τιμές. Είναι απαράδεκτο ως μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων να μπερδεύουν τους πελάτες και να μην έχουν ταμπελάκια με σωστές τιμές.
”Κάνω συνέχεια παραγγελίες ηλεκτρονικά και διαρκώς υπάρχουνε ελλείψεις σε προϊόντα με αποτέλεσμα να με καλούν ότι δεν υπάρχει το ένα ή το άλλο προϊόν και να μου προτείνουν εναλλακτικά κάποια άλλα τα οποία όμως συνήθως δεν είναι αυτά που θέλω γιατί δεν μπορώ να έχω οπτική επαφή .Δεν μπορώ να καταλάβω αφού δεν υπάρχουν τα προϊόντα γιατί είναι αναρτημένα στην ηλεκτρονική σελίδα τους. Επίσης παρατηρούνται πολλές καθυστερήσεις τελευταία στις παραδόσεις.
”Αφορά το κατάστημα στο mall Αγίου Δημητρίου
”Στα τυριά είναι ο Παναγιώτης, μονος,που ασχολείται με το κινητό του.Τον περιμένω, δεν με κοιτάει καν,τον ρωτάω,,προτάσσοντας το “συγγνωμη”,αν έχει το τυρί που θέλω. ” νούμερο και στη σειρά σας”
Είμαι μόνος!!
Παίρνω νούμερο και περιμένω
Και ΑΡΧΙΖΕΙ να συσκευάζει κομμένα τυριά που είναι πίσω του!!
Πάνω από 50 κομμάτια!
Μετά από 5 λεπτά θαυμασμού της αναισθησίας του παράτησα ο,τι είχα ήδη πάρει κι έφυγα
Θερμά συγχαρητήρια στον Βασιλοπουλο και στον υπεύθυνο του καταστήματος για την επιλογή υπαλλήλου και την καθημερινή αξιολόγηση του!!
Συγχαρητήρια και στον Παναγιώτη, που αφού εξασφάλισε θέση,έγραψε στα ..αυτιά του τους πελάτες που πληρώνουν για τον μισθό του!!
Λαμπρά νέα για του Δημόσιους που θα έχουν αρνητική αξιολόγηση!! Υπάρχει ο Βασιλοπουλο
Απαράδεκτοι πανακριβοι με απελπιστικά delivery
”Είμαι πολυ ευχαριστημένη με την εξυπηρέτηση…κάθε φορά που δεν υπάρχει ένα προϊόν με παίρνουν τηλ κ ενημερώνουν, προσωπικα είμαι πολύ ικανοποιημένη παραγγέλνω τακτικά από τον Οκτώβριο,η παραγγελία στην ώρα της κ τα παιδιά στην παράδοση άψογα…αυτό δε που με εξυπηρετεί απίστευτα είναι η αντικαταβολή κανένα super market δεν το έχει στο site του εκτός εάν παραγγείλεις από εφαρμογή
”Αφορά το ΑΒ Παντελή Μακρή:
”1.Πήρα εχθές Παρασκευή αυγά Βλαχάκη ελευθ.βοσκης κ ήταν χαλασμένα !
Σήμερα Σάββατο 17 Μαϊου μου είπαν ότι έχουν εντολή να μη βάζουν τα αυγά στο ψυγείο!!!
2.αναζητησα brasso για τα ασημικά ,δεν υπήρχε
3.τα φρέσκα ψάρια της συσκευασίας ήταν χάλια εμφανισιακά
Παρατήρησα 2 λευκά σβολακια μούχλας σε ένα λαυράκι.
…οπότε αναχώρησα για Σκλαβενιτη
Παράγγειλα και με είπαν μετά από 1:30 ώρα ότι είχε κλήση
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση για online αγορές. Καταρχάς η επιλογές στα προϊόντα είναι πολύ περιορισμένες και συχνά λείπουν βασικά πράγματα.
”Ακόμα πιο θλιβερή είναι η παράδοση των προϊόντων: καθυστερήσεις και ελλιπείς παραδόσεις με μεγάλη αδυναμία να συνεννοηθούμε για την παράδοση όσων είχαν “χαθεί” την πρώτη φορά.
Μια εταιρεία που θέλει να λέγεται “ποιοτική” δεν πουλά σάπια ντοματινια συσκευασμένα. Απαράδεκτο γιατί δεν μπορεί να ελεγχθεί το προϊόν
”Έκανα παραγγελία από το
”e-shop στις 02/05/25 για παράδοση Βύρωνα με αριθμό 044076890. Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και με ενημέρωσαν με sms πολύ αργότερα ότι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν και θα με καλούσαν την ίδια ημέρα για παράδοση την επομένη. Δεν πήραν ποτέ! Στα τηλέφωνα επικοινωνίας δεν απαντούν.. ούτε καν στα αιτήματα επανακλισης.. έστειλα και e-mail.. κανείς.. Αναρωτιέμαι υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τη λειτουργία της επιχείρησης ή ο κάθε υπάλληλος λειτουργεί κατά βούληση;
Σήμερα παρήγγειλα από τον ΑΒασιλόπουλο διαδικτυακά αρ. παραγγελίας 043707546 και πληρωμένα με κάρτα, παρήγγειλλα ένα ποσό των 28,75 σε προϊόντα σταθερής τιμής και έβαλαν ένα 5% επιπλέον και έφτασε το ποσό 30,19… (Δήθεν αν είχε διαφορά στο βάρος η αν άλλαζε κάτι στην παραγγελία)Τελικά άλλαξε η παράγγελια 🙂 δεν ήρθαν όλα τα προϊόντα είχαν κάποια έλλειψη και το τελικό ποσό ήταν 19,25, συν ότι εξαφάνισαν και ένα (δώρο) … όχι ότι το είχα ανάγκη, μια μπύρα FIX κάτι με λεμόνι 330ml… Και τώρα περιμένω την διαφορά να επιστραφεί και δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει… Τελικά βγήκα χαμένος με παρακράτηση ενός ποσού, όσο και χαμηλού και που θα ήταν στον δικό μου λογαριασμό…. Προς γνώση και συμμόρφωση να μην παραγγέλλεις από καταστήματα του ΑΒ κότσου….. Και τα δύο άστρα πολλά είναι….
”Είμαι άτομο ΑΜΕΑ , Σήμερα Σάββατο στον πάγκο των τυριών φτάνω στο νούμερο 59 και παίρνω το 62, φοράω για στήριξη σίδερο στο δεξί μου ποδι(που λόγω πάγκου μπορεί να μην το ειδαν)αλλά οι πάτερ ίντσες μου είναι πάνω στο καρότσι που στηρίζομαι.Οχι ότι κάναν με το πάσο τους είχαν πιάσει και κουβεντούλα με τους πελάτες,άλλοι γύφτοι αυτοί που με έβλεπαν ολόκληρο.
”Ψάχνοντας για κάτι γλυκό λύγισαν τα πόδια μου και ευτυχώς υπήρχε ένα σκαμνακι και έκατσα.
Πέρασα μπροστά μου δύο μεγάλο υπάλληλοι και ούτε τους εντάξει τι έκανα καθισμένος στο σκαλί τους.
Ευτυχώς μια κοπέλα με βοήθησε να σηκωθώ.
Πηγαίνω στο ταμείο να πληρώσω εξαργυρώνω μια 9ευρη επιταγή και της λέω ότι έχω και μια 6ευρη από το χοιρινό που αγόρασα. Μου λέει όχι πως είναι δυνατόν…..τελικά το κρέας είχε 14,96 ευρώ και όχι 15…..
ΕΛΕΟΣ.
Έκανα αγορά στο κατάστημα Περιστερίου στις 15/04/25.Αγορασα 500 γρ μπέικον και τι επόμενο πρωί που άνοιξα για να το χρησιμοποιήσω διαπίστωσα ότι το μισό ήταν σε αρκετά σημεία αλλοιωμένο… είχε αλλάξει χρώμα προς πράσινο….. Φυσικά το πέταξα αλλά είναι ντροπή να μην υπάρχει έλεγχος στα ψυγεία τους…
”Πρωτη φορα μου συμβαινει αυτος ο τυχαιος ελεγχος στο αυτοματο μηχανημα παροτι εχω εργαστει σε σουπερ μαρκετ για μια επταετια.Περναω τα προιοντα μου στο αυτοματο μηχανημα μαζι με την κορη μου και οταν προχωραω στην πληρωμη σταματαει το συστημα και ερχεται η υπαλληλος να μου πει οτι θα κανει τυχαιο ελεγχο στα προιοντα μου.70 ευρω ψωνια,4 σακουλες μου τα αδειασε ολα και τα ξαναπερασε απο το ταμειο.Δεν ξερω τι συνετελεσε σε αυτο,ειναι οντως τυχaιος ελεγχος ή απλα δεν τους γεμισαμε το ματι γιατι και εγω και η κορη μου εχουμε ιδιαιτερο στυλ;Oπως και να εχει δεν ηταν ευχαριστο και καθολου καλη εμπειρια,σε κανει να αισθανεσαι οτι εκανες κατι κακο.Δεν ξερω αν θα ξαναπερασω απο αυτοματο μηχανημα.Θα μπορουσε να μου πει να περασω στο ταμειο κανονικα γιατι ηταν πολλα τα προιοντα.Αβολο!!
”Η κριτική αφορά eshop! Για πολλοστή φορά θα πω πως κάτι πάει πάθος σε όλες τις παραγγελίες ! Άλλες φορές λείπουν τεμάχια από αγορασμένα είδη .. άλλες γίνονται λάθη ! Αλλά σήμερα ξεπεράσετε κάθε προσδοκία λάθους ! Έλεος ! Παρέλαβα αποψυγμενα μηλοπιτακια ! Θα έπρεπε να έρθουν κατεψυγμένα όπως είναι ! Επίσης κρέμες βανίλια επιδόρπιο ψυγείου…. ήρθαν νερό… γτ ήταν εκτός ψυγείου; Καλό θα ήταν να σέβεστε τον καταναλωτή ! Δεν θα καταναλώνουμε αλλοιωμένα προϊόντα επειδή υπάρχει κακή διαχείρηση από τον Αιδηψό σας ! Φυσικά δεν υπήρχε απόθεμα να γίνει αντικατάσταση οπότε ….. για ποιον λόγο να παραγγείλω ξανά ! Πάντα κάτι πάει λάθος….! Τραγικοι απλά ! Τα ακούνε τηκεφωνικα λάθος άνθρωποι…. αλλά ούτε σε αυτό υπάρχει οργάνωση… δυστυχώς !
”Ερωτηση: τις φραουλες που πουλανε τις δοκιμαζει καποιος υπευθυνος μαναβικης ωστε να ξερει οτι δεν τρωγονται;
”Απαντηση (δικη μου,αυτονοητη): προφανως οχι!
Οποτε, εμεις ως ανυποψιαστοι και ευπιστοι πελατες, τις πληρωσαμε ακριβα, τις πηραμε στο σπιτι ,τις πλυναμε,τις καθαρισαμε , δοκιμασαμε μια και τις πεταξαμε ΟΛΕΣ!
Μπραβο στους αρμοδιους για το πως καταφεραν να απαξιωσουν ενα s/m που καποτε ηταν το καλυτερο…
Εννοειται οτι δεν ξαναψωνιζω μαναβικη απο ΑΒ πλεον
Δυστυχώς απογοήτευση! Ήμουν πελάτισσα αλλά όχι πλέον! Ο λόγος; Πανάκριβος με αρκετές ελλείψεις προϊόντων! Επιπλέον το γεγονός ότι, δεν μου δόθηκε η επιβράβευση εξαευρης κάρτας από το κατάστημα της συνοικίας μου, διότι δεν είχα φυσική κάρτα λόγω απώλειας τής. Μου περνούσαν τους πόντους μέσω κινητού. Λυπούμαι αλλά είναι αναξιόπιστοι. διότι δεν με είχαν ενημερώσει!
”Σαν σούπερ μάρκετ είναι καλό όμως η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι καθόλου εξυπηρέτηση αλλά ταλαιπωρία ιδιαίτερα στο τηλεφωνικό κέντρο απορώ γιατί υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο αφού δεν το σηκώνουν σχεδόν ποτέ σε περίπτωση που έχεις κάνει κάποιο λάθος θέλεις να αλλάξεις κάτι ή να προσθέσεις κάτι απλά δεν το πετυχαίνεις γιατί δεν το σηκώνει άνθρωπος κοιτάξτε λίγο το θεματάκι αυτό γιατί σας χαλάει όλη την εικόνα
”Ισως και η χειρότερη εταιρεία που εχω δουλεψει προσληφθηκα μεσω frost it δε δικαιουμαι καν στολη εργασιας παω με τα καθημερινα μου ρουχα και τα ατομα που εχουν χρονια στην εταιρεια με προσληψη ως «Αβ βασιλοπουλος» εμας της frost it μας αντιμετωπιζουν σαν σκλαβους, το ποστο μου ειναι ταμειο και κανω ολες τις υποχρεώσεις εκτος απο αυτο
”Καταστημα δελφών Θεσσαλονικη
Τα κρεατα τους δεν μπορουν να τα φανε ουτε πειμασμενα σκυλια
”Το παραπανω το εγραψα με επιεικεια
Αυτό που εμένα δεν μου αρέσει είναι το προσωπικό,δεν είναι ευγενικό.Οι τιμές προσιτές,βάζει προσφορές σε αρκετά προϊόντα.Αυτο που ξεχωρίζω είναι τα κρέατα ,προσεγμένα αυτό είναι σημαντικό.
”Πολύ κακό σουπερμάρκετ, αγόρασα παλιά κάποια καρότα και ένα από αυτά φαίνεται ήταν ποτισμένο από τα φυτοφάρμακα, ή κάτι άλλο και μύριζε σάν τοξικο πετρέλαιο, ή βενζίνη…..Υπέθεσα ότι ήταν το φυτοφάρμακο που έπεσε κάπου εκεί στο σημείο που ήταν το καρότο στην γή και εγώ το έφαγα, ευτυχώς αμέσως το έφτυσα και το πήγα για να το δούν. Το άρπαξαν απ’ τα χέρια μου και το κουκούλωσαν, το εξαφάνισαν. Βρωμοκοπρίτες
”Έχει βρει δύο φορές λιγμένη Τυροκαυτερή
”Παραμονές Χριστουγέννων 2024, άρρωστη, ψώνισα διαδικτυακά μέσω efood τα απαραίτητα από ΑΒ Βασιλόπουλος. Μένω Βριλήσσια, αλλά δεν θυμάμαι από ποιο κατάστημα της περιοχής εξυπηρετήθηκα. Άρα οι παρατηρήσεις μου αφορούν γενικά την ποιότητα της εταιρείας.
”1ον: Από όσα παρήγγειλα, το 1/3 ήταν σε έλλειψη. Λογικό θα μπορούσε να πει κανείς σε περίοδο γιορτών. Τότε, όμως, δεν πρέπει να υπάρχει μέριμνα για καλύτερη τροφοδοσία λόγω αυξημένης ζήτησης; Ειδικά όταν η παραγγελία δεν αφορά χαβιάρι και φασιανό, αλλά χαρτομάντιλα και χαρτί κουζίνας;
2ον: Η παραγγελία περιλάμβανε και πατάτες. Μου ήρθε ένα δίχτυ με πατάτες μαλακές, χτυπημένες, με φύτρα, με μαύρα στίγματα στο εσωτερικό, δύο τρεις μουχλιασμένες. Απαράδεκτη για μια επιχείρηση δεκαετιών, που διεκδικεί πρωτιές στην αγορά και υπόσχεται ποιότητα!