Παραμονές Χριστουγέννων 2024, άρρωστη, ψώνισα διαδικτυακά μέσω efood τα απαραίτητα από ΑΒ Βασιλόπουλος. Μένω Βριλήσσια, αλλά δεν θυμάμαι από ποιο κατάστημα της περιοχής εξυπηρετήθηκα. Άρα οι παρατηρήσεις μου αφορούν γενικά την ποιότητα της εταιρείας.
1ον: Από όσα παρήγγειλα, το 1/3 ήταν σε έλλειψη. Λογικό θα μπορούσε να πει κανείς σε περίοδο γιορτών. Τότε, όμως, δεν πρέπει να υπάρχει μέριμνα για καλύτερη τροφοδοσία λόγω αυξημένης ζήτησης; Ειδικά όταν η παραγγελία δεν αφορά χαβιάρι και φασιανό, αλλά χαρτομάντιλα και χαρτί κουζίνας;
2ον: Η παραγγελία περιλάμβανε και πατάτες. Μου ήρθε ένα δίχτυ με πατάτες μαλακές, χτυπημένες, με φύτρα, με μαύρα στίγματα στο εσωτερικό, δύο τρεις μουχλιασμένες. Απαράδεκτη για μια επιχείρηση δεκαετιών, που διεκδικεί πρωτιές στην αγορά και υπόσχεται ποιότητα!
Παραμονές Χριστουγέννων 2024, άρρωστη, ψώνισα διαδικτυακά μέσω efood τα απαραίτητα από ΑΒ Βασιλόπουλος. Μένω Βριλήσσια, αλλά δεν θυμάμαι από ποιο κατάστημα της περιοχής εξυπηρετήθηκα. Άρα οι παρατηρήσεις μου αφορούν γενικά την ποιότητα της εταιρείας.
”1ον: Από όσα παρήγγειλα, το 1/3 ήταν σε έλλειψη. Λογικό θα μπορούσε να πει κανείς σε περίοδο γιορτών. Τότε, όμως, δεν πρέπει να υπάρχει μέριμνα για καλύτερη τροφοδοσία λόγω αυξημένης ζήτησης; Ειδικά όταν η παραγγελία δεν αφορά χαβιάρι και φασιανό, αλλά χαρτομάντιλα και χαρτί κουζίνας;
2ον: Η παραγγελία περιλάμβανε και πατάτες. Μου ήρθε ένα δίχτυ με πατάτες μαλακές, χτυπημένες, με φύτρα, με μαύρα στίγματα στο εσωτερικό, δύο τρεις μουχλιασμένες. Απαράδεκτη για μια επιχείρηση δεκαετιών, που διεκδικεί πρωτιές στην αγορά και υπόσχεται ποιότητα!