Wolt Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 100 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Wolt:

Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

100 κριτικές για “Wolt

  1. Εμμα Κ.

    Απαράδεκτοι! Έκανα παραγγελία σε σούπερ μάρκετ και έλειπε ένα προϊόν. Όταν επικοινώνησα μαζί τους μου είπαν ότι και καλά θα αποδεσμευτεί το αντίστοιχο ποσό του προϊόντος που δεν ήταν διαθέσιμο σε 1-5 εργάσιμες κ ότι ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι θέμα της τράπεζας. κ όχι μόνο δεν αποδεσμεύτηκε αλλά την επόμενη ημέρα ξαναχρεωθηκα το τελικό ποσό της παραγγελίας(των όσων δηλαδή παρέλαβα). Έτσι βρέθηκα δίπλα χρεωμένη! Άκρη φυσικά δεν έβγαλα κ ούτε έδωσαν κάποια σαφή απάντηση ..με αντίστοιχη εταιρία όσες φορές είχα παραγγείλει κ δεν υπήρχε ένα προϊόν,το ποσό αποδεσμευόταν αμέσως κ δν είχα αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα! Τι μου ήρθε κ χρησιμοποίησα τη wolt πραγματικά απορώ..

  2. ΝΙΚΟΛΕΤΑ Τ.

    Πολύ κακή διαχείριση υπηρεσιών εκ μέρους τόσο των καταστημάτων, όσο και από τη wolt. Επισης πολλές κρυφές χρεώσεις, βλέπεις ένα ποσό και με διαφορες έξτρα χρεώσεις όπως αποστολή παραγγελίας, σακούλες, χρήση υπηρεσίας wolt κα μπορεί να φτάσει 2 με 3 ευρώ παραπάνω

  3. Maria P.

    Ότι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ κοροϊδεύουν τον κόσμο παραγγέλλουμε σου λέει σε 40 λεπτά έρχονται μετά από μιάμιση ώρα και μισή παραγγελία ότι χειρότερο ότι χειρότερο

  4. Μμμμμ Μ.

    Η χειρότερη ever παραγγέλνεις κ φτάνει η παραγγελία σου όταν έχεις παραγγείλει από αλλού έχεις φάει κ έχεις πάει κ για ύπνο.ντροπη σας ουστ γαϊδούρια

  5. Spiros A.

    η χειρότερη όλων… απαράδεκτοι.. συμπεριφορά κρυφτού .. ας το κλείσουν το μαγαζάκι// ντροπή τους και μόνο ντροπή …

  6. Lola S.

    Τραγικά υποστελεχομένοι!!! Όταν γίνονται λάθη δεν βρίσκεις κανέναν να επικοινωνήσεις! Στο chat ή αργούν μισή ώρα ή δεν σου απαντούν ποτέ!!!

  7. Γιαννησ Κ.

    ειμαι συνεργάτησ σασ είστε χαλια τελευταία εταιρια καλα σασ κανουν και εχουν μπλοκαρει τισ εφαρμογεσ σασ και σασ τρωνε λεφτα γιατι και εσεισ λεφτα τρωτε….να χανετε λεφτα χωρισ να ξερετε το πωσ καλα να πάθετε ξαναλεω…και η εταιρεία χαλια αλλα και οι πελατεσ που εξυπηρετηται!!!

  8. ΕΛΕΝΗ Μ.

    Απαράδεχτοι, μακρυα!!!! Εκανα παραγγελία 2 πιτσες της αρεσκίας μου, αλλά στο καταστημα πήγε παραγγελία με δύο άλλες πίτσες. Οταν τους το είπα αρνήθηκαν την ευθύνη, δεν παραδέχτηκαν ποτέ το συστημικό τους λάθος και εννοείται καμία αποζημίωση που μας αφησαν νηστικους! Τραγική εξυπηρετηση στο chat.

  9. Μαρια Κ.

    Ότι να ναι τόσες παραγγελίες τόσα λάθη καμία εξυπηρέτηση στο chat μακριά μόλις διευθετήσω το θέμα με επιστροφή χρημάτων μου θα το σβήσω . E food και πάλι κρίμα

  10. Αχιλλεας Κ.

    Αλήτες απατεώνες μακριά… ζώα καθυστερούν απίστευτα στο chat ότι να ναι

  11. Vicky T.

    Μας παίρνει τηλ ο ντελιβεράς να του ανοίξουμε γιατί δεν γράφει το όνομα μας στο κουδούνι. Του ανοίγουμε και δεν εμφανίζεται ποτέ. Δεν σήκωνε ούτε το τηλέφωνο. Βγαίνω από το σπίτι να κατέβω κάτω μήπως μπερδεύτηκε και ανακαλύπτω ότι παράτησε τη σακούλα με το φαγητό στη σκάλα. Πάτε καλά ; Αν δεν σας αρέσει η δουλειά σας ή αν δεν μπορείτε να την κάνετε σωστά ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ. Εγώ ως πελάτης πληρώνω για να έχω το φαγητό στην πόρτα μου και όχι στην σκάλα της οικοδομής. Ξεφτίλες ! Ντροπή !

  12. Kostas G.

    > Προειδοποίηση προς όποιον χρησιμοποιεί τη Wolt: Η εμπειρία μου ήταν απαράδεκτη. Μετά από παράπονο δέχθηκα απειλές και πίεση, πολλοι ντελιβεραδες ειναι έτοιμοι να παιθανουν απο την χρήση και ειναι επικίνδυνοι. παραγγελίες δεν παραδόθηκαν ποτέ. Η συμπεριφορά της εταιρίας δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού, σεβασμού, λογικής και νημφαλιοτητας. Ειναι γενικώς επικίνδυνοι

  13. A G.

    Απαράδεκτοι σε μια πόλη όπως τα Χανιά που είναι σχεδόν όλες οι περιοχές πολύ κοντά .Κανεις μια παραγγελία γράφει 20 λεπτά και φτάνει να έρχεται 50 λεπτά μετά και ενώ μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών της wolf σε διαβεβαιώνει πως θα ναι σε 5 λεπτά και επιλήφθηκε του θέματος και φτάνουν τα 5 λεπτά να γίνουν 30 χωριά τα 20 λεπτά που περιμενεις ήδη με λίγα λόγια καθαρή κοροϊδία .Αυτο το φαινόμενο με τόσο μεγάλες καθυστερήσεις έγινε γιατί πλέον ένας ντελιβερας αν δεν του κάνει η παραγγελία σου την ακυρώνει και παίρνει μια με μεγαλύτερη προμήθεια ενώ έχει δεχτεί την δική σου και προσπαθούν από την wolt να βρουν διαθέσιμο ντελιβερα και σε κοροϊδεύουν πως έρχεται.Δεν θα σχολιάσω για λαθος παραγγελίες και συμπεριφορά από ντελιβεραδες . Απαραδεκτοι μόνο efood και ελπίζω να μην ξαναγίνουν τα ίδια.

  14. Εφη Δ.

    Αν υπήρχε βαθμολογια υπό του μηδενός αυτή θα έβαζα. Παραγγηλαμε και περιμεναμε μια ολοκληρη ωρα για να μας ακυρωσουν στο τελος την παραγγελια; ΠΟΣΟ ΖΩΟ μπορει να εισαι για να μην ενημερωσεις στα πρωτα 20 λεπτα ; Καλα σας κανουν και βαζουν αρνητικες κριτικες. Ουτε τιπς δεν αξιζετε ουτε τιποτα. Η χειροτερη εταιρεια EVER και τελειως ΖΩΑ !

  15. Πλήρωσα για παραγγελία που δεν παρέλαβα ποτέ….
    Αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου.

  16. Μιχάλης Γ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση κανένας σεβασμός στον πελάτη λυπάμαι Μ έχει εκνευρίσει τόσο πολύ σαν πελάτη που σκέφτομαι μήπως το βγάλω και από το μαγαζί Unacceptable service no respect for the customer I am sorry I am so mad as a customer that I think maybe I can get it out of the restaurant

  17. Αλεξία Κ.

    Ότι χειρότερο . Συνεχόμενα λάθη από τα ντιλιβερι,παγωμένα όλα γιατί πάντα καθυστερούν. Και φυσικά ούτε ένα τηλέφωνο να επικοινωνήσεις παρά μόνο μέσω μηνυμάτων όπου μέχρι να συνεννοηθείς έχει περάσει άλλη μια ώρα. Διαγραφή κατευθείαν την εφαρμογή

  18. Amalia T.

    Απαίσια εξυπηρέτηση μ τ προσωπικό. Αργεί πάντα η παραγγελία κ κυρίως παγωμένη. Επικοινωνία χωρίς αποτέλεσμα κ επίλυση .τ μόνο π τς νοιάζει είναι η καθυστέρηση κ τπτ άλλο αν τ προϊόντα είναι παγωμένα ή όχι η ελλείπεις

  19. Τε G.

    Ότι χειρότερο και από χρόνο παράδοσης πλέον σε δουλεύουν κανονικά βάλανε τον καθένα που δεν ξέρει να διαβάζει ελληνικά και τα κάνουν όλα λάθος… ΜΑΚΡΥΆ ΠΛΈΟΝ

  20. Χειρότερη εταιρεία! Παράδοση γρανίτας με καθυστέρηση εξαιτίας λάθους του διανομέα και δε δέχονται αντικατάσταση των προϊόντων!!!! Ήρθαν σκέτο ζουμί τα ροφήματα!

  21. Tzimis L.

    Είναι ότι να ναι.θεωρω ότι είναι οι χειρότεροι στο είδος.ντροπη που ακόμα επιβιώνουν.

  22. Οι διανομείς είναι ότι να ναι. Περίμενα αποστολή και μετά από τηλεφώνημα μου μου είπαν ότι ο διανομέας δε με βρήκε και η παραγγελία ακυρώθηκε και τα χρήματα επιστράφηκαν πίσω στο …. Wolt wallet. Ζήτησα να τα επιστρέψουν στην κάρτα μου γιατί αν ο διανομέας δεν ξέρει να χτυπήσει το κουδούνι ποτέ δε θα με βρουν και θα πρέπει να περιμένω στο δρόμο να τον δω. Βέβαια δεν το δέχτηκαν.

  23. Με χρέωσαν δύο φορές για μία παραγγελία και το είδα και ενώ έχω στείλει αποδείξεις μέσο σκριν σοτ λένε τα δικά τους
    Μακριά είναι απατεώνες

  24. Μιχάλης Π.

    Ασιάτης υπαλληλος της Wolt ασχημονούσε μπροστά σε τουρίστες!
    Ντροπή!

  25. Η παραγγελία εγκρίθηκε, το ποσό δεσμεύτηκε και μετά από ένα τέταρτο ακυρώθηκε. Με αποτέλεσμα εγώ χρεώθηκε,εξυπηρέτηση και από άλλο κατάστημα, όπου πλήρωσα ξανά και καθυστέρησα 3 ώρες με όλη αυτήν την αστοχία. Η επικοινωνία είναι γελοία, για αυτό και γίνεται γραπτώς και όχι τηλεφωνικώς. Η επιστροφή θα γίνει είναι η απάντηση, όμως αυτό έλειπε κιόλας ναην γίνει, η δική μου όμως σημερινή ταλαιπωρία, δεν ενδιαφέρει την wolt που νοιάζεται για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
    Απαράδεκτοι, αλλάξτε το σύστημα σας.πρωτα δείτε αν μπορεί να γίνει η παραγγελία και μετά η πληρωμή.