Απαράδεχτοι, μακρυα!!!! Εκανα παραγγελία 2 πιτσες της αρεσκίας μου, αλλά στο καταστημα πήγε παραγγελία με δύο άλλες πίτσες. Οταν τους…
Wolt Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Wolt:
Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεχτοι, μακρυα!!!! Εκανα παραγγελία 2 πιτσες της αρεσκίας μου, αλλά στο καταστημα πήγε παραγγελία με δύο άλλες πίτσες. Οταν τους το είπα αρνήθηκαν την ευθύνη, δεν παραδέχτηκαν ποτέ το συστημικό τους λάθος και εννοείται καμία αποζημίωση που μας αφησαν νηστικους! Τραγική εξυπηρετηση στο chat.
”Ότι να ναι τόσες παραγγελίες τόσα λάθη καμία εξυπηρέτηση στο chat μακριά μόλις διευθετήσω το θέμα με επιστροφή χρημάτων μου θα το σβήσω . E food και πάλι κρίμα
”Αλήτες απατεώνες μακριά… ζώα καθυστερούν απίστευτα στο chat ότι να ναι
”Μας παίρνει τηλ ο ντελιβεράς να του ανοίξουμε γιατί δεν γράφει το όνομα μας στο κουδούνι. Του ανοίγουμε και δεν εμφανίζεται ποτέ. Δεν σήκωνε ούτε το τηλέφωνο. Βγαίνω από το σπίτι να κατέβω κάτω μήπως μπερδεύτηκε και ανακαλύπτω ότι παράτησε τη σακούλα με το φαγητό στη σκάλα. Πάτε καλά ; Αν δεν σας αρέσει η δουλειά σας ή αν δεν μπορείτε να την κάνετε σωστά ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ. Εγώ ως πελάτης πληρώνω για να έχω το φαγητό στην πόρτα μου και όχι στην σκάλα της οικοδομής. Ξεφτίλες ! Ντροπή !
”> Προειδοποίηση προς όποιον χρησιμοποιεί τη Wolt: Η εμπειρία μου ήταν απαράδεκτη. Μετά από παράπονο δέχθηκα απειλές και πίεση, πολλοι ντελιβεραδες ειναι έτοιμοι να παιθανουν απο την χρήση και ειναι επικίνδυνοι. παραγγελίες δεν παραδόθηκαν ποτέ. Η συμπεριφορά της εταιρίας δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού, σεβασμού, λογικής και νημφαλιοτητας. Ειναι γενικώς επικίνδυνοι
”Απαράδεκτοι σε μια πόλη όπως τα Χανιά που είναι σχεδόν όλες οι περιοχές πολύ κοντά .Κανεις μια παραγγελία γράφει 20 λεπτά και φτάνει να έρχεται 50 λεπτά μετά και ενώ μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών της wolf σε διαβεβαιώνει πως θα ναι σε 5 λεπτά και επιλήφθηκε του θέματος και φτάνουν τα 5 λεπτά να γίνουν 30 χωριά τα 20 λεπτά που περιμενεις ήδη με λίγα λόγια καθαρή κοροϊδία .Αυτο το φαινόμενο με τόσο μεγάλες καθυστερήσεις έγινε γιατί πλέον ένας ντελιβερας αν δεν του κάνει η παραγγελία σου την ακυρώνει και παίρνει μια με μεγαλύτερη προμήθεια ενώ έχει δεχτεί την δική σου και προσπαθούν από την wolt να βρουν διαθέσιμο ντελιβερα και σε κοροϊδεύουν πως έρχεται.Δεν θα σχολιάσω για λαθος παραγγελίες και συμπεριφορά από ντελιβεραδες . Απαραδεκτοι μόνο efood και ελπίζω να μην ξαναγίνουν τα ίδια.
”Αν υπήρχε βαθμολογια υπό του μηδενός αυτή θα έβαζα. Παραγγηλαμε και περιμεναμε μια ολοκληρη ωρα για να μας ακυρωσουν στο τελος την παραγγελια; ΠΟΣΟ ΖΩΟ μπορει να εισαι για να μην ενημερωσεις στα πρωτα 20 λεπτα ; Καλα σας κανουν και βαζουν αρνητικες κριτικες. Ουτε τιπς δεν αξιζετε ουτε τιποτα. Η χειροτερη εταιρεια EVER και τελειως ΖΩΑ !
”Πλήρωσα για παραγγελία που δεν παρέλαβα ποτέ….
”Αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση κανένας σεβασμός στον πελάτη λυπάμαι Μ έχει εκνευρίσει τόσο πολύ σαν πελάτη που σκέφτομαι μήπως το βγάλω και από το μαγαζί Unacceptable service no respect for the customer I am sorry I am so mad as a customer that I think maybe I can get it out of the restaurant
”Ότι χειρότερο . Συνεχόμενα λάθη από τα ντιλιβερι,παγωμένα όλα γιατί πάντα καθυστερούν. Και φυσικά ούτε ένα τηλέφωνο να επικοινωνήσεις παρά μόνο μέσω μηνυμάτων όπου μέχρι να συνεννοηθείς έχει περάσει άλλη μια ώρα. Διαγραφή κατευθείαν την εφαρμογή
”Απαίσια εξυπηρέτηση μ τ προσωπικό. Αργεί πάντα η παραγγελία κ κυρίως παγωμένη. Επικοινωνία χωρίς αποτέλεσμα κ επίλυση .τ μόνο π τς νοιάζει είναι η καθυστέρηση κ τπτ άλλο αν τ προϊόντα είναι παγωμένα ή όχι η ελλείπεις
”Ότι χειρότερο και από χρόνο παράδοσης πλέον σε δουλεύουν κανονικά βάλανε τον καθένα που δεν ξέρει να διαβάζει ελληνικά και τα κάνουν όλα λάθος… ΜΑΚΡΥΆ ΠΛΈΟΝ
”Χειρότερη εταιρεία! Παράδοση γρανίτας με καθυστέρηση εξαιτίας λάθους του διανομέα και δε δέχονται αντικατάσταση των προϊόντων!!!! Ήρθαν σκέτο ζουμί τα ροφήματα!
”Είναι ότι να ναι.θεωρω ότι είναι οι χειρότεροι στο είδος.ντροπη που ακόμα επιβιώνουν.
”Οι διανομείς είναι ότι να ναι. Περίμενα αποστολή και μετά από τηλεφώνημα μου μου είπαν ότι ο διανομέας δε με βρήκε και η παραγγελία ακυρώθηκε και τα χρήματα επιστράφηκαν πίσω στο …. Wolt wallet. Ζήτησα να τα επιστρέψουν στην κάρτα μου γιατί αν ο διανομέας δεν ξέρει να χτυπήσει το κουδούνι ποτέ δε θα με βρουν και θα πρέπει να περιμένω στο δρόμο να τον δω. Βέβαια δεν το δέχτηκαν.
”Με χρέωσαν δύο φορές για μία παραγγελία και το είδα και ενώ έχω στείλει αποδείξεις μέσο σκριν σοτ λένε τα δικά τους
”Μακριά είναι απατεώνες
Ασιάτης υπαλληλος της Wolt ασχημονούσε μπροστά σε τουρίστες!
”Ντροπή!
Η παραγγελία εγκρίθηκε, το ποσό δεσμεύτηκε και μετά από ένα τέταρτο ακυρώθηκε. Με αποτέλεσμα εγώ χρεώθηκε,εξυπηρέτηση και από άλλο κατάστημα, όπου πλήρωσα ξανά και καθυστέρησα 3 ώρες με όλη αυτήν την αστοχία. Η επικοινωνία είναι γελοία, για αυτό και γίνεται γραπτώς και όχι τηλεφωνικώς. Η επιστροφή θα γίνει είναι η απάντηση, όμως αυτό έλειπε κιόλας ναην γίνει, η δική μου όμως σημερινή ταλαιπωρία, δεν ενδιαφέρει την wolt που νοιάζεται για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
”Απαράδεκτοι, αλλάξτε το σύστημα σας.πρωτα δείτε αν μπορεί να γίνει η παραγγελία και μετά η πληρωμή.