Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 269 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

269 κριτικές για “Vodafone

  1. Γιαννης Σ.

    Έχουν ξεφύγει ΕΝΤΕΛΩΣ!!
    Απλά σταμάτησε να λειτουργεί μια καρτοκινητη δεδομένων intenet on the go λεγεται.. Απλά μια μέρα σταματησε εντελώς.. Χωρίς σήμα χωρίς τίποτα..Η απάντηση τους: πληρώστε 20 ερω για να αγοράσετε καινούριο αριθμό, η αλλιώς πάρτε την προσφορά με απεριόριστα μπούρου, μπούρου κι αρχίζει μετά η Διαφήμιση-Προώθηση. Προσεξτε: Δεν χάλασε η Καρτα! Κι αυτό μου έχει συμβεί, κι απλά ΠΛΗΡΩΣΑ για αντικατάσταση, ενώ δεν της είχα προκαλέσει καμία φθορα.. Τώρα όμως ήταν άλλο επιπεδο: χάλασε η ίδια η γραμμή! Ο ‘αριθμος’ μου ας πούμε.. Κόλλησε λένε.. Και τι να κάνω ρωτάω..
    -Πάρτε αυτην τη προσφορά μας μπούρου μπούρου.. Μπαρούφες.. Μα ΔΕΝ ΘΈΛΩ, λέω.. Θέλω το πρόγραμμα που είχα, καρτοκινητη…
    -ε τότε πρέπει να πληρώσετε 20 ευρώ για καινούριο αριθμό μου λένε.. Για κάτι που χάλασε μέσα στο δίκτυο τους!!! Και στις διαμαρτυρίες μου ότι δεν είναι δικό μου φταίξιμο σε κάτι και θα πρέπει να μου το δώσουν ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ αφού σε αυτούς χάλασε.. Η απάντηση είναι μονίμως η ιδια: πάρτε εκείνο το άλλο πρόγραμμα. Που συμφέρει κι είναι οικονομικό.. Προώθηση ενός άλλου εντελώς προϊόντος που έχει κι ομιλία μέσα.. Λες και δεν κάηκα αρκετά με το ίντερνετ, θα πάω και την ομιλία σ αυτούς για να μείνω εντελώς στον αέρα την επόμενη φορά που θα τους ‘κολλήσει’ η γραμμή μου!!
    Ρε είναι αλλού τα άτομα! Έχουν καταλάβει ότι τους έχουμε ανάγκη και κάνουν απόλυτη Δικτατορία πλέον… Ειν σαν να σου κόβει το ρεύμα μια μέρα η ΔΕΗ με το έτσι θέλω.. Χωρίς να χρωστάς ούτε Ευρώ.. Και να σου λεει: πρέπει να ξαναπληρωσετε τέλη σύνδεσης, χάλασε το δίκτυο μας και σας κοπηκε η σύνδεση!!!
    ΜΑΖΙΚΟ μποϋκοτάζ παιδιά.. Δεν υπάρχει καμία άλλη λύση!!
    Θα ξεφύγουν κι άλλο όσο δεν υπάρχει αντίδραση!

  2. Ότι χειρότερο..μ στέλνουν λογαριασμούς με έξτρα χρεώσεις που δεν έκανα ποτέ..από 30ευρω μηνιαίο πάγιο το πήγαν 70 ευρώ πριν λήξει το συμβόλαιο.

  3. Δημητρα Ι.

    Ότι χειρότερο! Δεν την προτείνω γενικά! Μέχρι και η εξυπηρέτηση είναι άθλια, θες να μιλήσεις με ένα χριστιανό να σε βοηθήσει και δεν υπάρχει κανεις

  4. ΣΦ Α.

    Ντροπή και αίσχος. Αν καθυστερήσεις έστω και λίγο να πληρώσεις τον λογαριασμό στο κόβουν και πληρώνεις τέλη επανασύνδεσης. Μόνιμα. Αν έχεις τεχνικό πρόβλημα το δικαιολογούν ως πρόβλημα ηλεκτρολόγου. Δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης ούτε στο κινητό ούτε στο Ίντερνετ. Πληρώνω 100αρα γραμμή και δεν έχω καν Ίντερνετ γιατί τάχα το Router προσπαθεί να πιάσει την κατοστάρα και επειδή δεν τα καταφέρνει κόβεται συνέχεια η γραμμή. Και δε μ’ αφήνουν ούτε να διακόψω το συμβόλαιο παρά το γεγονός ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν αλλά μου ζητάνε να πληρώσω χρήματα και για να την διακοπή του συμβολαίου. Αν μπορούσα να βάλω και μηδέν στα αστεράκια θα το έκανα.

  5. Konstantinos P.

    Να γνωρίζετε όλοι, έχουν το χειρότερο internet από όλους τους παρόχους. Να μην μιλήσω για τα mb που 8 στις 10 φορές έχω πρόβλημα

  6. Κυριακή Φ.

    Είχαμε επι χρόνιά συμβόλαιο internet, δύο κινητών και σταθερής τηλεφωνίας στη vodafone. Στη νέα κηφισιά που μένουμε το κινητό το τηλέφωνο ούτε το δικό μου ούτε του συζύγου μου δεν είχε σήμα. Το αναφέραμε πολλές φορές την εξυπηρέτηση πελατών vodafone η οποία μας έδωσε κάποιος οδηγίες για βελτίωση της ποιότητας κλήσεων οι οποίες δεν απέδωσαν. Απλά δεν έχει σήμα κινητού στην Νεα Κηφισιά. Έπρεπε να βγούμε στον κηπο και να μετακινουμαστε μεχρι ο συνομιλητης καπως να μας ακούει. Παρόλα αυτά πληρώναμε κανονικά υπηρεσίες κινητού. Αφού απελπιστηκαμε, πήγαμε σε άλλη εταιρεία. Η Vodafone μας έβαλε ρητρες 300 €. Κανονικά θέλουν καταγγελία στην ΕΕΤΤ για μην παροχή υπηρεσιών που λένε ότι παρέχουν. Ή ας πουν ξεκάθαρα ότι στη νέα Κηφισιά τα κινητά λειτουργούν μόνο σε εξωτερικούς χώρους κι αν ειστε τυχεροί. Πότε ξανά.

  7. Mushegh A.

    Λοιπόν εγώ πήγα εδώ στην Vodafone με τον αδελφό μου για να αγοράσω μια κάρτα κι ρωτήσαμε εάν μπορεί ο αδελφός μου βέλη χρήματα από την Γαλλία κι ο υπεύθυνος μας είπε ναι κι αυτός μου έβαλε μονάδες κι όταν πήγα στην Vodafone για να του ενημερώσουν γιατί δεν έχω internet κι αυτός που θέλει να λέγεται υπεύθυνος μου λέει δεν γίνετε να Ενεργοποιήσω το interet γιατί δεν μας επιτρέπεται λοιπόν δηλαδή εδώ στην Ελλάδα κοιτάνε πως θα σου φάνε λεφτά με ποιον τρόπο μπορούνε κι έτσι έχασα τα 30 ευρώ που μου είχε βάλει ο αδελφός μου ξένα αναγαστικα να ξανά βάλω από την τσέπη μου αλλά 30 ευρώ για να έχω μονάδες κι Ίντερνετ ε αυτό είναι ντροπή κι αίσχος για την Ελλάδα όλοι είναι ψεύτες σαν χώρα

  8. Αμαν Α.

    Χρειάζεστε παραπάνω οργάνωση. Είναι σχεδόν όλα χάλια. Και επιπλέον βάλατε και τον tobi να μας βοηθήσει. Ας γελάσω. Οργανωθείτε λιγάκι ρε παιδιά. Αν δεν μπορείτε γιατί το δυναμικό της εταιρείας δεν φτάνει για τους πελάτες σας να μας το πείτε από την αρχή να μην μπαίνουμε στον κόπο να κάνουμε συμβόλαια. Ότι και να γίνει αν έχεις πρόβλημα πρέπει να μιλάς σε άνθρωπο για να σου λυθεί το πρόβλημα. Ανάφερομαι σε αυτό τώρα γιατί είναι πρόσφατο.
    Να αναφέρω ότι δεν εξυπηρετήθηκα σήμερα.

  9. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Π.

    η χειροτερη εταιρεια μακραν τησ δευτερησ.το δικτυο παρουσιαζει συνεχωσ διακοπεσ εδω και μηνεσ και η εταιρεια μια τα ριχνει στην εσωτερικη εγκατασταση μια στην εξωτερικη γραμμη του οτε.
    μην την πατησει καποιοσ λογω τησ χαμηλησ τιμησ που ισωσ προσφερει η βοντοφον,θα το μετανιωνει συνεχεια.
    επισησ μπορειτε να κανετε καταγγελιεσ στην εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων για την ποιοτητα των υπηρεσιων

  10. είσαστε απαράδεκτοι, σας έστειλα email στις 02-04-2024 και μου απαντάτε με χαρά και χωρίς καμία συγνώμη στις 15-04-2024 ότι το λάβατε.
    μπράβο για την ταχύτητα σασ δεν ντρέπεστε λιγάκι?????
    και μάλιστα ανώνυμα – εγώ όμως σας [γράφω] με όλη την έννοια της λέξης
    επώνυμα……….. γιατί μου χρωστάτε δεν σας χρωστάω.

    ντροπη σασ

  11. ΕΛΕΝΗ Π.

    Δε λαμβάνουμε ποτέ λογαριασμούς.
    Μας καλούν απαιτώντας την πληρωμή χωρίς να έχουμε παραστατικό στα χέρια μας.
    Κάνεις αίτημα για αποσύνδεση κι ενώ σου λένε είσαι εντάξει μετά από 5 μήνες για δικούς τους λόγους είσαι ακόμα ενεργός και φυσικά χρεωμενος
    Ζητάς να μιλήσεις με υπεύθυνο στο τμήμα λογαριασμών ο υπεύθυνος σε γράφει εκεί που δε πιάνει.
    Απλά χαλια…

  12. Γιώργος Χ.

    Ανελέητη γραφειοκρατία,καμία συνεννόηση μεταξύ των εκπροσώπων για να λύσεις θέματα, άλλα λέει ο ένας και άλλα ο άλλος, τα καταστήματα σε παραπέμπουν σε 5φήφια, τα 5φήφια σε παραπέμπουν σε καταστήματα και χάος που θυμίζει Ελλάδα του 1980
    . Αίσχος

  13. Jelena Dimitrijevic D.

    Δεν εξακολουθώ να κάνω κριτική γιατί και εγώ εργάζομαι στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά.. πρέπει να πληρώνονται πολύ χάλια υπάλληλοι για να κάνουν τόσο κακή εξυπηρέτηση ..έχετε προσλάβει κάθε καμένο και ντεμπελι στην εταιρία που το μόνο που κάνουν είναι να μη κάνουν τίποτα ….κρίμα

  14. Fotis S.

    Internet? Πληρώνουμε εκατοστάρα και πιάνουμε maximum 20 mbps
    Ποσες αποδυνδέσεις κάνει το ρούτερ την ημέρα. Δεν μπορω να κάνω τίποτα. Ουτε καν να δω Youtube Τοσο για τα μπαζα ειστε. Ακριβο το μηνιαιο ποσο για το ιντερνετ που πιάνω στο σπίτι.
    Περνεις τηλέφωνο και σε Ενα ρομποτ. Σε χρεώνουν και όταν θυμηθούν τότε το σηκώνουν. Σου λενε θα σας ενημερώσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα γίνεται και στην τελική δεν σε πέρνουν ποτέ….
    Η πιο απαραδεκτη εταιρία στην ελλάδα.
    Μην σκεφτείτε καν να πάτε

  15. Επιεικώς ανεπαρκείς. Διέκοψα την σύνδεση τής μητέρας μου λόγω θανάτου, τους έδωσα τη ληξιαρχική πράξη θανάτου της και μού έχουν τηλεφωνήσει τρεις φορές για να της κάνουν προσφορά. Είστε μπάζα.

  16. Ννν Σ.

    Αφανισμό ευχομαι ……………..

  17. Δημήτρης Α.

    Το πιο αργό ίντερνετ που ειχα ποτέ.κακη και αργή εξυπηρετηση. Ότι χειρότερο υπάρχει.

  18. 2 βδομάδες κατάστημα στην καβάλα σεν έχουμε τηλ.η χειρότερη εταιρεία

  19. Mike K.

    Είσαστε η πιο άχρηστη εταιρεία που υπάρχει Κλέφτες με περικεφαλαία θα προσπαθήσω όποιος είναι Vodafone να τον αλλάζω να φύγει από αυτό το σάπιο εταιρικό σύστημα Και τα λέει 25 χρόνια πελάτης μου πρήξανε τα ούμπαλα με βάλουνε στην συνδρομή και βρέθηκα πριν 22 € από 12 € το μήνα δήθεν καλό για μένα Σα πιει αυτή που τα παίρνει κι αυτοί που δουλεύουν για σας

  20. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Δ.

    ειναι απλα απαραδεκτοι
    σε βαζουν να μηλασ με τα ρομποτ για να σε χρεωνουνε και περιμενεισ σαν τον βλακα μιση ωρα και…και το κλεινεισ γιατι δεν απανταει κανενασ….πολυ μεγαλη εταιρια να την χαιρεστε!!!
    την κανατε πολυ μικρη την vodafone εδω στην ελλαδα καμια σχεση με το εξωτερικο!!!!!!

  21. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Ι.

    απαραδεκτοι ! ενω προχωρησα σε εγκαιρη ακυρωση φορητοτητασ του αριθμου μου , εντοσ 12 ωρων , προχωρησαν κανονικα το αιτημα με αποτελεσμα και χωρισ καμια ενημέρωση μμετα απο 3 μερεσ το κινητο μου να διακοπει και να μην μπορω να επικοινωνησω.

  22. Αρετή Α.

    Στο κατάστημα Νέας Σμύρνης..Απρόθυμη και κακή για τη εταιρεία υπάλληλος???ήθελα να κάνω μια ερώτηση και μου είπε δεν είναι διαθέσιμη…από την ΠΈΜΠΤΗ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΏΤΕΡΑ!!!

  23. Μαρία Μ.

    Μιλάω με τρεις διαφορετικούς εκπροσώπους για το συμβόλαιο μου τους εξηγω οτι δεν εχει έρθει ο τεχνικός εν τέλη εχουν μπερδέψει τον παλιό μου αριθμό (που εχω αλλαξει εδω και 8 χρονια!!!)μου λένε ότι θα με πάρουν πίσω δεν με παίρνουν!Είναι απατεώνες..ότι χειρότερο υπάρχει!! Μην την προτιμήσετε ποτέ!!!

  24. Απαραδεκτη στον θεμα αναπτυξη δικτυου οπτικων ινων.
    Εχει αναλαβει το μεγαλυτερο μερος του Δ.Αθηναιων και δεν εχει κανει κανενα εργο.
    Περιοχες περιξ Ομονοιας ,το ιστορικο κεντρο ,η Πλακα και το Κουκακι ειναι ακομα με δικτυο χαλκου.

  25. Κυριακή Φ.

    Αισχοσ ντροπή δούλεμα μεγάλο μηδέν εξυπηρέτηση και ότι χειρότερο υπάρχει