1.ο Με πήρε η κοπέλα τηλέφωνο από την cosmote για προσφορά ίντερνετ στο σταθερό. Και ρωτάω την κοπέλα: γνωρίζεται σε…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Προσφορές για νέους πελάτες και εγώ πελάτης σχεδόν 10ετιας με αναγκαστική μεταφορά από cyta με 2 γραμμές και κάθε φορά όταν λήγει το συμβόλαιο μου πρέπει να πληρώνω +2€ μηνιαία αύξηση στο συμβόλαιο χωρίς καν να έχω πρόσβαση σε σωστό ίντερνετ και να πιάνω ταχύτητες 10mpps??? Ψαρεύετε πελάτες και μετά τους ξεζουμιζετε
”Απαράδεκτοι με το ίντερνετ κάθε μήνα δεν δουλεύει ενώ εγώ πληρώνω πάντα προτού λήξει.Και ενώ τους περνώ τηλέφωνο για παράπονα μου λένε ότι να’ναι.Δυστηχως όταν λένε ότι δουλεύουν, δουλεύουν όντως, εμάς,τους πελάτες τους που τους πληρώνουν!!!
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!! υψηλές τιμές!!
”Μολις αλλαξα εταιρια τον τελευταιο λογαριασμο μου με ποσο 21€ τον μετετρεψαν σε 94€. Ευτυχως εχω κρατησει ολους τους λογαριασμους εκτυπωμενους γιατι τωρα δν με αφηνει να συνδεθω και να τους δω ηλεκτρονικα
”Είναι κλέφτες απατεώνες κοροϊδεύουν τον κόσμο θέλω να διακόψω το συμβόλαιο μου δεν μπορώ είναι να πληρώσω 255 ευρώ και για αυτά 255 ευρώ με ταλαιπωρούν δύο μήνες και εγώ θέλω να τα πληρώσω Λοιπόν δεν θα πάρουνε μία είναι κλέφτες και από
”αυτό που γράφουν και οι προηγούμενοι δυστηχώς δεν υπάρχει 0 και πιο κάτω.
”το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ είναι λίαν επιεικώς χαρακτηρισμός. προσπαθώ να κάνω φραγή κλήσεων κια κατόπιν μεταφορά τηλεφώνου σε άλλη διευθυνση από τον Μάρτιο….είναι Ιούνιος κι τώρα ξεκινάνε διαιδκασίες μετά από πολλά τηλέφωνα χωρίς εξυπηρέτηση εννοείται.ΤΡΑΓΙΚΟΙ
Μακάρι να υπήρχε 0! Έκλεισα συμβόλαιο σταθερού και Ιντερνετ στην Vodafone για το κατάστημα μου.. Ο πρώτος έλεγχος για τον οποίο περίμενα 27 ημέρες και όχι 14 ήταν επιτυχής σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρίας. Μετά από 10 μέρες περίπου ήρθε τεχνικός να συνδέσει το ιντερνετ και ισχυρίστηκε πως δεν βρίσκει την γραμμή και το κουτί και πως θα πρέπει να φέρω δικό μου ηλεκτρολόγο να υποδείξει το κουτί από το οποίο η εταιρία θα μου παρέχει εμένα ιντερνετ και τηλ. και πως ο ηλεκτρολόγος θα πρέπει να περάσει καλώδιο έως το κατάστημα μου. Με έβαλε να υπογράψω χαρτί αφού με κατηγόρησε πως τον καθυστερώ και ενεργοποιήθηκε το πακέτο χωρίς να παίρνω ουσιαστικά ιντερνετ. Ο ηλεκτρολόγος μου μου υπέδειξε το χαλύβδινο κουτί χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και μου ειπε πως γραμμή υπαρχει και δεν συντρέχει κάποιος λόγος για όλα αυτά. Έκτοτε καλώ για να μου δώσουν νέο ραντεβού ώστε να έχω ιντερνετ μου λένε πως θα με καλέσουν και δεν με παίρνουν πίσω. Δεν έχω λόγια. Πραγματικά μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που απευθύνθηκα σε αυτήν την εταιρία.
”Συγχαρητήρια πολλά στην κ.Μάγδα Φ εκπρόσωπο της εταιρείας Vodafone. Έμεινε μαζί μου μισή ώρα στη γραμμή για να με βοηθήσει σε ένα πολύ δύσκολο τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Άρτια καταρτισμένη όσον αφορά το τεχνικό θέμα, ευγενέστατη και υπομονετική!!!
”Με τις εξειδικευμένες γνώσεις της με κατατόπισε με προθυμία και δεν χρειάστηκε να αλλάξω συσκευή.
Χίλια ευχαριστώ σε αυτήν την ευσυνείδητη και καλή υπάλληλο: Μάγδα Φ!!
χειρότερη εταιρία εδώ και 11 μήνες έχω πρόβλημα με το ίντερνετ και από εξυπηρετήσει χαλιά περιμένω 11 μήνες να επικοινωνήσει υπεύθυνος της vodafone μαζί μου και όλο μου λένε ναι θα επικοινωνήσει έχω ενημερώσει χειρότερη διαχειριστεί δεν έχω υπάρχει από της vodafone για τους πελάτες
”Κανονικα επρεπε να υπαρχει κ το 0 για κριτικη!Πολυ δυσαρεστημενη!
”Πηγα σε καταστημα τους να κανω διακοπη το παγιο , γιατι εληγε αυτο που ειχα κ η μονη επιλογη που μου εδωσαν ηταν με παραπανω λεφτα κ αντι να μου κανουν διακοπη μου εστειλαν λογαριασμο με νεο παγιο και μαλιστα πολυ πιο ανεβασμενο!
Αρνουμαι να πληρωσω ενα ποσο που δεν εδωσα εγω την εγκριση μου!
Ουτε μου εστειλαν μηνυμα ,ουτε με πηραν τηλεφωνο,να με ενημερωσουν,τιποτα!
Απαραδεκτοι!
Οτι χειροτερο υπαρχει.
Ειχα συμβόλαιο, μολις το συμβόλαιο έληξε τους ειπα να το κόψουν κ Δν θελω πλέον συμβόλαιο . Μετα απο λιγες ημέρες μου ερχεται λογαριασμός κ με είχαν χρεώσει 70 ευρω χωρις καν να εχω κανει κλήσεις . Μετα απο αυτο τους ζητησα να καταργήσουν τον αριθμο και ποτε Δν το έκαναν .
Οι υπάλληλοι εχουν απαράδεκτη συμπεριφορά και δεν εχει ποτε σημα.
”Έχω δηλώσει βλάβη σταθερού και ίντερνετ κι ακόμη περιμένω να έρθει τεχνικός. Ευτυχώς λήγει το συμβόλαιο μου και φύγω από την χειρότερη εταιρεία.
”Απατεώνες, παραπλάνηση τον κόσμο με διαφήμιση για το πρόγραμμα flex, ότι τάχα μπορείς να αγοράσεις συσκευή με 24 δόσεις στον λογαριασμό σου και όταν πήγα να το κάνω και αφού ταλαιπωρηθηκα 1 και πλέον εβδομάδα μου είπαν ότι αυτή είναι μια προσωποποιημενη παροχή (η υπάλληλος που με εξυπηρετούσε δεν ήξερε σε ποιους απευθύνεται) και δεν είναι για μένα που είμαι πελάτης της vodafone 8 έτη και σε κινητή και σε σταθερή.
”Με συμβόλαιο 44 ευρώ κάθε μήνα.
Τους αποχαιρετώ και θα τους φεσωσω ότι υπόλοιπο μένει.
Ψεύτες, απατεώνες, γαϊδούρια
Και λίγα σας είπα.
όταν θέλουν να σε βρουν είναι πρώτοι όταν τους θέλεις εσύ μιλάς με ένα ηλιθιο μηχανημα αίσχος.
”Απαράδεκτοι χρεώνουν ότι θέλουν βάζουν φραγή οπότε θέλουν μακριά από αυτούς θα φύγω από αυτούς με 4 τηλέφωνα.
”Από τις 25/01/2023 πήγα στο δίκτυο της vodafone για σούπες ταχύτητα 100ρα. Καμία σχέση αυτά που σου λένε για ταχύτητες κατά την σύμβαση με αυτά που σου προσφέρουν μετά. Μέχρι και σήμερα δεν μπορούν να λύσουν τα προβλήματα με την ταχύτητα και το wifi στο σπίτι μου και το μόνο που μου λένε είναι ότι φταίνε οι συσκευές μου ( ενημερωτικά οι δικές μου είναι 2 και 3 ετών)και πρέπει να αλλάξω συσκευές κινητού και τάμπλετ και να πάρω νέας τεχνολογίας. Ας μου δώσουν 500 ευρώ και τις αλλάζω. Το ένα αστέρι είναι για τον TOBI.
”Απαράδεκτοι !!!
”Δεν άργησα να πληρώσω ούτε ένα λογαριασμό και επειδή έκανα μετακόμιση και είχα 0 ταχύτητα, ζήτησα διακοπή συμβολαίου καθαρά για αυτό το λόγο & με χρέωσαν 100 ευρώ για τη διακοπή ενώ αυτοί οι ίδιοι δεν είχαν να μου προτείνουν κάτι καλύτερο για τη ταχύτητα !! Ποτε ξανά Vodafone!!
Κάτοχος 3 γραμμών.Μετά από αναβάθμιση η μια δεν δουλεύει έναν μήνα τώρα..
”Αν μπορούσα να μη βάλω και κανένα αστέρι θα το έκανα κάναμε αναβάθμιση σε οπτική ίνα μετά από 3 μήνες αναμονή για να γίνει η εγκατάσταση λοιπόν ήρθαν πέρασαν τη γραμμή μέσα στο σπίτι στις 20/03/23 συνδέει το ρουτερ ο τεχνικός τους γραμμή IP δεν πήρε ποτέ φεύγει κακήν κακώς και μας λεει ότι μέχρι τις 6 το απόγευμα θα έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή. Εννοείται λοιπόν πως την ίδια μέρα μέχρι τις 6 δεν έγινε τίποτα μετά από τηλέφωνο στις εξυπηρέτηση πελατών καταγράφηκε η βλάβη και θα μας ειδοποιήσουν μέχρι τις 24/03/23 για την εξέλιξη. Λες και το θελουμε μόνο για καλοπέραση το internet να έχουμε πάρει ποσά τηλέφωνα για να λυθεί πιο σύντομα λόγο εργασίας από το σπίτι να ακούμε συνέχεια θα το βάλουμε σαν επειγων έχουμε πει πως έχουμε και θέμα με τον συναγερμό ότι δεν βρίσκει γραμμή και χτυπάει ακόμα το φτιάχνουν 23/03/23 σήμερα παλι τηλέφωνα πάλι παράπονα θα σας καλέσει ο κύριος Γ. που έχει αναλάβει και τη βλάβη σήμερα παιδιά το λέει και το επίθετο μας έχει γραμμένους κανονικά με τα λεγόμενα του ανθρώπου που μιλήσαμε η αύριο θα γίνει κανένα θαύμα και θα φτιαχτεί το πρόβλημα η απλά το αφήνουν μέχρι τελευταία στιγμή επειδή δεν τους ενδιαφέρει. Το αστείο είναι ότι μας έχουν περάσει unlimited data μεχρι να φτιαχτει η βλαβη και η ταχυτητα δεν ξεπερναει τα 5mbs πιο να πρωτο μπει δεν ξερω. Παλι καλα εχουμε κινητα cosmote και με το 5g κανουμε δουλεια. ΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΤΕ.
”Ότι χειρότερο εδώ κ ένα μήνα παλεύω να πιάσω Ίντερνετ με απίστευτα ms (Vodafone giga home) έχω μιλήσει με δέκα διαφορετικούς αρμόδιους χωρίς καμία λύση με στέλνουν σε κατάστημα και από κατάστημα σε άλλο για να λυθεί δικό τους πρόβλημα! Το έχω 4 μήνες και μόνο πρόβλημα. Ακόμα δεν έχει λυθεί μακριά πραγματικά.
”αχρηστη εταιρια..απατεωνες..η vodafone ειναι για τα σκουπιδια..αποσυνδεσεις,χαμηλες ταχυτητες,τηλεφωνο νεκρο..σαπια ρουτερ,κακη συμπεριφορα..μονο τα λεφτα τους νοιαζουν καθε μηνα! μονο! ΜΑΚΡΙΑ !!!
”Απαράδεκτη και ελεεινή εταιρεία!!!! Η συμπεριφορά του προσοπωπικού και ιδιαίτερα στο τμήμα λογιστηρίου ήταν άκρως προσβλητική!!!!! Έχουν την εντύπωση ότι με τα να προσβάλουν, να φωνάζουν και να μιλούν άσχημα στο τηλέφωνο ότι θα χάσει ο πελάτης. Τόσο τους κόβει τόσο καταλαβαίνουν. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!!
”Η Κα Ξ εξυπηρετικότατη.
”Είμαι πολύ ευχαριστημένη σε αυτή μου την επικοινωνία αν και ταλαιπωρήθηκα πολύ με την υπόθεσή μου προηγουμένως.
Ευχαριστώ πολύ επειδή η συγκεκριμένη δεσποινίδα έδωσε επιτέλους λύση σε όλα μου τα προβλήματα.
Τέτοιους εργαζομένους πρέπει να έχετε.
Καλή εταιρία από άποψη κάλυψης και τιμής, αλλά τα outbound call centers που χρησιμοποιούν είναι απατεώνες! Με πήραν σήμερα στις 16:44 από το 231 308 1908 να μου πουλήσουν συμβόλαιο κινητής και σταθερής και όταν τους είπα ότι έχω συμβόλαιο με άλλο πάροχο, μου είπαν “δε χρειάζεται να πληρώστε το πρόστιμο, κανείς δε το πληρώνει”. Μετά προσπαθούσα να εξηγήσω στην κοπέλα ότι θα με βάλει να παρανομίσω και να μην μπορώ να επιστρέψω στην άλλη εταιρία για να πάρει αυτή την προμήθεια της!!
”Κάκιστη εξυπηρέτηση πελατών, κάκιστη πολιτική στις ανανεώσεις, κάκιστη νοοτροπία του τηλεφωνικού κέντρου.
”