Η χειροτερη εταιρία που υπάρχει έψαχνα το δέμα μου 2 μέρες γιατί ο courier έστειλε κωδικό για το smartpoint locker…
UPS Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για UPS:
Η UPS είναι παγκόσμιος ηγέτης στα logistics, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λύσεων, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεμάτων και εμπορευμάτων. τη διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου· και την ανάπτυξη προηγμένης τεχνολογίας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του επιχειρηματικού κόσμου. Με έδρα την Ατλάντα της Τζόρτζια, η UPS εξυπηρετεί περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η εμπειρία μου με την UPS στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες που έχω ζήσει σε εταιρεία ταχυμεταφορών. Είχα δέμα με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης (σωστή διεύθυνση εξ αρχής), αλλά η UPS με ενημέρωσε ότι «λόγω μεγέθους» δεν μπορεί να σταλεί μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
Επικοινώνησα η ίδια με τη Γενική και με διαβεβαίωσαν ότι αυτό δεν ισχύει.
Παρά το ξεκάθαρο αυτό γεγονός, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει σωστά. Εδώ και σχεδόν έναν μήνα δεν απαντούν στο τηλέφωνο, ούτε επικοινωνεί κάποιος μαζί μου. Η μοναδική «λύση» που μου πρότειναν ήταν να πάω να παραλάβω το δέμα από τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (!) — ενώ το δέμα έχει προορισμό την Κρήτη.
Πρόκειται για απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και παραπλανητική στάση. Η UPS Ελλάδας αγνοεί πλήρως την εξυπηρέτηση του πελάτη.
”Σε κάνει να συμπαθείς την ACS…
”Απαράδεκτοι δεν βρήκαν το κουδούνι 2 φορές και άφησαν ειδοποίηση. Έκανα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. δεν γίνεται μήπως και μαζευτούν το ίδιο προτείνω και σε άλλους.
”κρίμα που δεν υπάρχει μηδέν ή ακόμα καλύτερα μείον …. μου έστελναν μηνύματα για το δέμα εδώ και ένα μήνα αλλα το δέμα ποτε δεν έφτασε ούτε καν στον Προορισμό του στέλνω εμαιλ προσπαθώ να πάρω τηλεφώνο αλλα τπτ … πραγματικά ένιωσα αβοήθητη σε αυτό το θέμα, νιώθω οτι η εταιρία με κρέμασε …Λυπάμε….
”Τα κόκαλα του James Casey θα τρίζουν!!!
”UPS εταιρεία “ταχυμεταφοράς” η χειρότερη που έχω συναντήσει στην ζωή μου. Περίμενα δέμα από Ιταλία το οποίο όταν έφτασε πάλευα μια εβδομάδα για να μου το παραδώσουν, δίπλα σε κεντρική λεωφόρο που μένω. Τα ψέματα, η απάτη και η κοροϊδία τους απίστευτα. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα που μίλησα με τον κ.Μ δυο φορές με τον κ.Δ, την κ. Ξ και τέλος με την κ. Β που αναφέρει ότι οι κριτικές είναι ψεύτικες διότι είναι καλή εταιρεία με πάρα πολύ δουλειά και την κακολογούν άδικα, επίσης με βεβαίωνε ότι θα λάβω το πακέτο μου μέχρι τελευταία στιγμή γιατί το έβλεπε στο σύστημα…..και εγώ την πίστεψα ξανά και περίμενα. Μια εβδομάδα μέσα στο σπίτι όλη ημέρα σας περιμένα. Δέμα δεν το έλαβα ποτέ! Πήγα μόνη μου και το παρέλαβα!
απαραδεκτη και αυτη η κωλομεταφορικη. εχω μαγαζι , εχω πληρωσει για να ερθει το δεμα μου (ανταλλακτικα πελατη) απο την ιταλια γρηγορα και ενω εχει βγει προς παραδοση την τεταρτη δεν μου το φερνουν. μιλαω πεμπτη μαζι τους και μου λενε θα ερθει σημερα σιγουρα. ουτε την πεμπτη δεν ηρθε…. ξανα τηλεφωνο απο εμενα την παρασκευη. που ειναι το δεμα που το περιμενω απο την τεταρτη καιο πελατης φωναζει σε εμενα? ειναι προς παραδοση θα ερθει σημερα… τελικα παλι δεν ηρθε … σκ δεν δουλευει η κωλοεταιρεια και παμε για δευτερα… μαντεψτε ποιος φταιει στα ματια του πελατη ….
”Από τις χειρότερες εμπειρίες σε μεταφορική. Δυστυχώς η Nike από online παραγγελία συνεργάζεται μόνο με αυτή την εταιρεία. Απαράδεκτοι, περίμενα πόσες μέρες το δέμα μου ενώ το παρακολουθούσα διαδυκτιακά και μου έδειχνε ότι ήταν καθοδόν, ξαφνικά μου εμφάνισε ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης και δεν το παρέλαβα, χωρίς να με έχουν πάρει κανένα τηλέφωνο και αυτό έγινε άλλες δύο φορές μέχρι στιγμής και δέμα δεν έχω λάβει ακόμα!!
”Η εταιρεία αν και στο ηχητικό καυχιέται ως the largest in the word στην εξυπηρέτηση είναι hardest.
”1. Σου στέλνουν μέιλ για καθορισμένη παράδοση . Κανονίζεις το πρόγραμμα σου να είσαι σπίτι , 1-2 μέρες πριν σου αλλάζουν ημέρα.
2. Άλλη περίπτωση . Το πρωί της ίδιας ημέρας στέλνουν μέιλ ότι εξαιρέθηκε η παράδοση και πάει για την επόμενη
3 .Για την δική τους ασυνέπεια στο ωράριο παράδοσης που το τραβάνε όπως τους βολεύει πλασάρουν ότι φταίει το κόστος του αποστολέα. Πραγμα που δεν ισχύει . 10€ ή 30€ την ίδια τακτική εχουν.
4 . Στην εξυπηρέτηση πελατών από την πλευρά των γυναικών υπαλλήλων υπάρχει αγένεια και επιθετικότητα . Τελειως διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο θέμα.
5 . Τηλεφωνικό κέντρο τριτοκοσμικής ανταπόκρισης
6. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής
Ήμουν στο σπίτι 2 φορές και περίμενα και ξαφνικά είδα αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης.
Αφήνουν σημείωμα και δεν χτυπούν το κουδούνι…
”