Η εταιρία είναι ανοργάνωτη και μη σοβαρή ! Ειδοποίησα για λάστιχο ώρα 17:00 μμ και μου είπαν αρχικά αναμονή μέσο…
UPS Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για UPS:
Η UPS είναι παγκόσμιος ηγέτης στα logistics, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λύσεων, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεμάτων και εμπορευμάτων. τη διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου· και την ανάπτυξη προηγμένης τεχνολογίας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του επιχειρηματικού κόσμου. Με έδρα την Ατλάντα της Τζόρτζια, η UPS εξυπηρετεί περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ίσως η πιο άθλια εταιρία εκτελωνισμού που έχω συνεργαστεί ποτέ!!! Πανάκριβοι και με αγενής συμπεριφορά του τύπου άμα σας αρέσει αλλιώς ας επιστρέψει πίσω . Δέμα αξίας 150€ και έξοδα εκτελωνισμού αλλά τόσα . Δεν τους προτείνω με τίποτα και ελπίζω να μαζευτούν αρκετά αρνητικά σχόλια κσι κάποια στιγμή να κλείσει αυτό το μπουρδελο .
”Η UPS greece είναι η χειρότερη εταιρία δεν παραδίδει ποτέ τα δέματα και βρίσκει συνέχεια δικαιολογίες για να μην τα παραλάβεις είναι κλέφτες και απατεώνες απορώ πως υπάρχει ακόμα και δεν την έχουν κλήση ούτε για ένα αστέρι δεν αξίζει είναι για – 5 η κανονική βαθμολογία.
”Ότι χειρότερο υπάρχει
”Δεν δινουν την επιλογή για παραλαβη απο το καταστημα η απο μποξ, η αποστολη μου ειχε φτασει στην ελλαδα και εμεινε για 15 μερες στα κεντρικα χωρις να μπορω να την παραλαβω λογω «φορτου εργασιας». Τελικα επειτα απο τηλεφωνα την ανεθεσαν σε αλλη εταιρια κουριερ και μπορεσα να την παραλαβω απο αυτη
”Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει αυτή η εταιρεία στην ελλάδα…. Το δέμα μου παρακρατήθηκε 25 μέρες στην ups αθήνας έτσι απλά… Άπειρες ώρες αναμονής του τηλέφωνο…. Έστελναν τυπικά e-mail… Και καλά βρίσκομαι σε από μακρισμένη περιοχή… Δεν νομίζω να συνεργαστώ ξανά με αυτή την εταιρεία στην υπόλοιπη ζωή μου… Αν μπορούσα θα έβαζα 0-0 αστέρια
”Απαράδεκτη καθυστέρηση τουλαχχιστον μίας εβδομάδας.
”Στο πεδίο “ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ’, κάθε μέρα ξανά και ξανά, το ίδιο μήνυμα… Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ”
Η προσπάθεια για τηλεφωνική επικοινωνία δραματική.
Πρώτη απόπειρα έκλεισα το τηλ. μετά 20΄αναμονής.
Την δεύτερη φορά απάντησαν σε 10΄, αλλά δεν μπόρεσαν να μου εξηγήσουν ή δικαιολογήσουν τον λόγο. Ούτε να μου πουν πότε επιτέλους θα παραλάβω.
Χάος…..
Απο που να το πρωτοπιασω;
”-οτι εμφανιζεται στο συστημα αποτυχημενη προσπαθεια παραδοσης ,και δεν περασαν ποτε ( ουτε σημειωμα στην πορτα που να δειχνει οτι περασαν ( 2 φορες !!);
-οτι οι ενεργοποιημενες ενημερωσεις μεσω εμειλ/σμς ερχονται μονο κατοπιν εορτης;
-οτι σε κανουν να περιμενεις 12 ωρες την ημερα που το σαιτ δειχνει οτι θα κανουν παραδοση/οτι το δεμα ειναι στον δρομο προς παραδοση, και τελικα μετα απο 12 ωρες αναμονη βαζουν στο σαιτ ” καθυστερηση” και τελικα στο φερνουν οτι ωρα τους καπνισει την αλλη μερα χωρις να φαινεται πουθενα στο τρακιγκ ( ουτε καμμια ειδοπιηση μεσω εμειλ/σμς για παραδοση την επομενη)οτι θα στο παραδωσουν εκεινη την ημερα/ ειναι στον δρομο για παραδοση;
– και αν βρεις ακρη μαζι τους μεσω τηλεφωνου γραψε μου.
Επιστρέφω δέμα στην amazon. Δεν το παραδίδουν. Από Ελλάδα μου λένε θα γίνει επιστροφή χωρίς να χρεωθείτε κάτι πέρα από το τελωνείο. Από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν διαβάζουν καν τα email που έστειλα. Έρχεται το δέμα πίσω και ζητάνε 500 ευρώ + εξτρα τελωνείο +έξτρα κόστος επιστροφής. Πραγματικοί κλέφτες. Θα κινηθώ με κάθε νόμιμο τρόπο να πληρώσουν για το κλέψιμο τους.
”ισωσ η xeiροτερη απο ολεσ . επαναπροσδιοριζουν απο μονη τουσ την παραδοση . δεμα ηρθε απο την μπολονια της ιταλιασ σε 5 ημερεσ και η εταιρεια εχουν περασει 4 ημερεσ και ακομη δεν το εχει παραδοση. το τηλεφωνικο κεντρο εξυπητερικο οι μεταφορεισ οι χειροτεροι
”Απαράδεκτη
Στης 22 Σεπτεμβρίου ήρθε η παραγγελία μου από Ιταλία και παραδόθηκε στην ταχυδρομική UPS Αθήνα στην ακρίβεια 24 Σεπτεμβρίου (με τα στοιχεία τους)
”Από τότε στέλνω email κάθε μέρα σε αυτούς,στην πλατφόρμα που έστειλε το πακέτο για πιέσεις και σε όλες τις ταχυδρομικές υπηρεσίες της Ρόδου μπας και κάποιος μπορεί να μου διευκρινίσει που βρίσκεται το πακέτο αξίας 1440 ευρώ.
Μετά από 1 ώρα σχεδόν διαμονή στα κινητά στην αναμονή θέλοντας να ξεράσω κάθε φορά που έλεγε το μαγνητόφωνημενο μήνυμα τους ότι είναι οι πιο γρήγοροι κτλ,μία αγενέστατη κυρία Γιάννακου μου είπε με βιασύνη ότι το δέμα μου βρίσκετε στην διαλογή και από πολύ φόρτωση εργασίας θα καθυστερεί 1 μέρα.
Πέρασαν άλλες 2 εβδομάδες και το δέμα δεν κουνήθηκε από εκεί που ήταν στην πρώτη μέρα.
Ακόμα περιμένω απαντήσεις…8/10
προσπαθώ να επικοινωνήσω εδώ και τριάντα λεπτά….παραιτούμαι για να μην πάρω lexotanil…
”Από τις χειρότερες εμπειρίες Παραγγείλαμε κινητό από ebay από τη δεύτερη ημέρα παραγγελίας το πακέτο το ανέλαβε η ups, μετά από ένα μήνα μας έστειλαν ένα άδειο πακέτο, πληρώσαμε 850 ευρώ και λάβαμε άδειο πακέτο. Ούτε αναλαμβάνουν καμία ευθύνη και φοβάμαι θα τη βγάλουν καθαρή.
”Η εμπειρία μου με την UPS στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες που έχω ζήσει σε εταιρεία ταχυμεταφορών. Είχα δέμα με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης (σωστή διεύθυνση εξ αρχής), αλλά η UPS με ενημέρωσε ότι «λόγω μεγέθους» δεν μπορεί να σταλεί μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
Επικοινώνησα η ίδια με τη Γενική και με διαβεβαίωσαν ότι αυτό δεν ισχύει.
Παρά το ξεκάθαρο αυτό γεγονός, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει σωστά. Εδώ και σχεδόν έναν μήνα δεν απαντούν στο τηλέφωνο, ούτε επικοινωνεί κάποιος μαζί μου. Η μοναδική «λύση» που μου πρότειναν ήταν να πάω να παραλάβω το δέμα από τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (!) — ενώ το δέμα έχει προορισμό την Κρήτη.
Πρόκειται για απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και παραπλανητική στάση. Η UPS Ελλάδας αγνοεί πλήρως την εξυπηρέτηση του πελάτη.
”Σε κάνει να συμπαθείς την ACS…
”Απαράδεκτοι δεν βρήκαν το κουδούνι 2 φορές και άφησαν ειδοποίηση. Έκανα καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. δεν γίνεται μήπως και μαζευτούν το ίδιο προτείνω και σε άλλους.
”κρίμα που δεν υπάρχει μηδέν ή ακόμα καλύτερα μείον …. μου έστελναν μηνύματα για το δέμα εδώ και ένα μήνα αλλα το δέμα ποτε δεν έφτασε ούτε καν στον Προορισμό του στέλνω εμαιλ προσπαθώ να πάρω τηλεφώνο αλλα τπτ … πραγματικά ένιωσα αβοήθητη σε αυτό το θέμα, νιώθω οτι η εταιρία με κρέμασε …Λυπάμε….
”Τα κόκαλα του James Casey θα τρίζουν!!!
”UPS εταιρεία “ταχυμεταφοράς” η χειρότερη που έχω συναντήσει στην ζωή μου. Περίμενα δέμα από Ιταλία το οποίο όταν έφτασε πάλευα μια εβδομάδα για να μου το παραδώσουν, δίπλα σε κεντρική λεωφόρο που μένω. Τα ψέματα, η απάτη και η κοροϊδία τους απίστευτα. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα που μίλησα με τον κ.Μ δυο φορές με τον κ.Δ, την κ. Ξ και τέλος με την κ. Β που αναφέρει ότι οι κριτικές είναι ψεύτικες διότι είναι καλή εταιρεία με πάρα πολύ δουλειά και την κακολογούν άδικα, επίσης με βεβαίωνε ότι θα λάβω το πακέτο μου μέχρι τελευταία στιγμή γιατί το έβλεπε στο σύστημα…..και εγώ την πίστεψα ξανά και περίμενα. Μια εβδομάδα μέσα στο σπίτι όλη ημέρα σας περιμένα. Δέμα δεν το έλαβα ποτέ! Πήγα μόνη μου και το παρέλαβα!
απαραδεκτη και αυτη η κωλομεταφορικη. εχω μαγαζι , εχω πληρωσει για να ερθει το δεμα μου (ανταλλακτικα πελατη) απο την ιταλια γρηγορα και ενω εχει βγει προς παραδοση την τεταρτη δεν μου το φερνουν. μιλαω πεμπτη μαζι τους και μου λενε θα ερθει σημερα σιγουρα. ουτε την πεμπτη δεν ηρθε…. ξανα τηλεφωνο απο εμενα την παρασκευη. που ειναι το δεμα που το περιμενω απο την τεταρτη καιο πελατης φωναζει σε εμενα? ειναι προς παραδοση θα ερθει σημερα… τελικα παλι δεν ηρθε … σκ δεν δουλευει η κωλοεταιρεια και παμε για δευτερα… μαντεψτε ποιος φταιει στα ματια του πελατη ….
”Από τις χειρότερες εμπειρίες σε μεταφορική. Δυστυχώς η Nike από online παραγγελία συνεργάζεται μόνο με αυτή την εταιρεία. Απαράδεκτοι, περίμενα πόσες μέρες το δέμα μου ενώ το παρακολουθούσα διαδυκτιακά και μου έδειχνε ότι ήταν καθοδόν, ξαφνικά μου εμφάνισε ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης και δεν το παρέλαβα, χωρίς να με έχουν πάρει κανένα τηλέφωνο και αυτό έγινε άλλες δύο φορές μέχρι στιγμής και δέμα δεν έχω λάβει ακόμα!!
”Η εταιρεία αν και στο ηχητικό καυχιέται ως the largest in the word στην εξυπηρέτηση είναι hardest.
”1. Σου στέλνουν μέιλ για καθορισμένη παράδοση . Κανονίζεις το πρόγραμμα σου να είσαι σπίτι , 1-2 μέρες πριν σου αλλάζουν ημέρα.
2. Άλλη περίπτωση . Το πρωί της ίδιας ημέρας στέλνουν μέιλ ότι εξαιρέθηκε η παράδοση και πάει για την επόμενη
3 .Για την δική τους ασυνέπεια στο ωράριο παράδοσης που το τραβάνε όπως τους βολεύει πλασάρουν ότι φταίει το κόστος του αποστολέα. Πραγμα που δεν ισχύει . 10€ ή 30€ την ίδια τακτική εχουν.
4 . Στην εξυπηρέτηση πελατών από την πλευρά των γυναικών υπαλλήλων υπάρχει αγένεια και επιθετικότητα . Τελειως διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο θέμα.
5 . Τηλεφωνικό κέντρο τριτοκοσμικής ανταπόκρισης
6. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής
Ήμουν στο σπίτι 2 φορές και περίμενα και ξαφνικά είδα αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης.
Αφήνουν σημείωμα και δεν χτυπούν το κουδούνι…
”