ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΑΙΣΙΔΟΥ Π.


Review on UPS

  1. Ακατανόητα αγενής και εριστική συμπεριφορά των υπαλλήλων που απαντούν ( μετά από τουλάχιστον ένα τέταρτο προσπάθειας επικοινωνίας!!). Διαφορετική ενημέρωση από τον εκάστοτε υπάλληλο και από την ηλεκτρονική ανίχνευση της αποστολής, χωρίς ιδιαίτερη αιτιολόγηση εκ μέρους του υπαλλήλου! Αφού το δέμα από Ιταλία έχει καθυστερήσει 15 μέρες, η επωδός από τον υπάλληλο: Ελάτε να το παραλάβετε από το Κορωπί!!
    Οι υπάλληλοί σας χρειάζονται επειγόντως σεμινάρια ευγένειας !!!!
    Αν θεωρείτε ότι η UPS είναι η καλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών και ότι η κλήση μας είναι πολύτιμη για εσάς , όπως μας ενημερώνει ο τηλεφωνητής, η πράξη σάς
    διαψεύδει πανηγυρικά!!!!

Επικοινωνία