Speedex Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.13 από 531 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Speedex:

H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

531 κριτικές για “Speedex

  1. Vasso Z.

    Έχει παρα γίνει το κακό! Είχα παραγγείλει από SHEIN από τις 5 Δεκεμβρίου και δεν το παρέλαβα ποτέ! Τα λεφτά μου τα πήρα πίσω. Λέω τυχαίο ήταν αφού πάντα τα έστελνε με ACS! Έκανα το λάθος και ξανά παρήγγειλα από Shein στις 9/1 όταν είδα ότι το παρέλαβε η speedex τρελάθηκα και δεν μπόρεσα να κάνω ακύρωση.
    Καλά να πάθω!
    Ηθελεστα και παθεστα!
    Το ερώτημα είναι γιατί παραλαμβάνει η speedex τα δέματα;
    Εμείς πως καλυπτομαστε;

  2. ΕΒΙΤΑ Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αδύνατη η επικοινωνία ή καλύτερα καμία επικοινωνία. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις ανθρωπο στο τηλέφωνο, αλλά και απο κατάστημα που πήγα, άκρη δεν έβγαλα. Κανείς δεν μπορούσε να με ενημερώσει σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παράδοση του πακέτου μου. Ακυρώνω παραγγελίες αν μάθω οτι η εταιρεία που συνεργάζονται είναι η Speedex. Απαράδεκτη και άθλια. Άθλια εταιρεία. Άθλια εξυπηρέτηση. Μακριά

  3. Ran R.

    Δεν είναι υπηρεσία κούριερ. Είναι αρχαία κατάρα. Παραγγελία από shein αρχές Δεκέμβρη, το δέμα έχει φτάσει στα κεντρικά της εταιρείας στην Αθήνα στις 04/01 αλλά για κάποιο άγνωστο λόγο δεν μετακινείται από εκεί. Καλά για επικοινωνία με την εταιρεία δεν το συζητώ καν. Ένα μποτ της κακιάς ώρας στο site τους και τηλεφωνικώς πιο πολλές πιθανότητες έχεις να πιάσεις το τζόκερ παρά να μιλήσεις με υπάλληλο.

  4. Σωτηρία Κ.

    Δεν υπάρχει χειρότερη μεταφορική. Έχω παραγγείλει ένα παλτό και θα μου έρθει το καλοκαίρι, καθώς από τις 04/01 έχει κολλήσει στο hub Αθηνών. Αμφιβάλλω για το αν θα ξανά επιλέξω την εταιρία από την οποία το αγόρασα γιατί είναι υπεύθυνη για την επιλογή της. Οι επιχειρηματίες πρέπει να κατανοήσουν πως επιλογή μιας τέτοιας μεταφορικής είναι για αυτούς δυσφήμιση. Λυπάμαι.

  5. Ελένη Κ.

    Είναι η χειρότερη εταιρεία courier,
    έχω κάνει την παραγγελία από τις 11 Δεκεμβρίου και η παραγγελία μου είναι άφαντη δεν σηκώνουν τηλέφωνα αντε να τους βρεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ξανά παραγγείλω τίποτα από αυτή την εταιρεία, έχω χάσει τα λεφτά μου. Τραγικοί

  6. Η χειρότερη εταιρεία περίμενα ένα μήνα την παραγγελία κακώς που υπάρχει αυτή η εταιρεία

  7. Πολυτίμη Χ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο γενικότερα. Απορώ τι το έχουν ακόμα το ρημάδι το τηλέφωνο, δήθεν για “εξυπηρέτηση πελατών” στο site τους αφού τους έχω καλέσει 20 φορές και δεν το έχουν σηκώσει! Περιμένω το έρημο το δέμα 1 εβδομάδα τώρα ενώ η αρχική ενημέρωση έλεγε ότι θα το έχω σε 3 εργάσιμες υποτίθεται. Αίσχος!

  8. Κατρίν Ε.

    -447.444 θα έπρεπε να είναι η βαθμολογία.
    Ότι χειρότερο υπάρχει σε υπηρεσίες κούριερ.
    Μακριά και καθόλου αγαπημένοι.
    Περιμένω και εγώ 4 πακετά από Shein, το παλαιότερο με παραγγελία από 7.Δεκεμβρίου 2023 στα οποία πέφτει το δούλεμα της αρκούδας.
    ΧΑΛΙΑ!!!!!! (και από προηγούμενες εμπειρίες και απορώ πως δεν κάνει κάποιος θεσμός κάτι γι’ αυτά τα απερίγραπτα χάλια).

  9. Αγγελικη Δ.

    3 βδομαδες από Αθήνα για Αθήνα και ακόμα τίποτα . Είναι αδύνατη η επικοινωνία μέσω μειλ η τηλέφωνο. Ακόμα και το site τους υπολειτουργεί . Δεν ξανά παραγγέλνω από εταιρεία που στέλνει με speedex είναι ασύλληπτο το πόσο κακη εταιρεία είναι

  10. Βασιλικη Σ.

    Αθλια εξυπηρετηση.Πληρωμενο δεμα ειναι στο σταθμο της Λαρισας απο τις 5-1-24 και δεν μπορω να το παρω γιατι λενε ειναι στην αποθηκη αλλα ουτε και απο κει μου το φερνουν.Πηγα 2 φορες αυτοπροσωπως περιμενα 40 λεπτα την φορα στην ουρα και τιποτα.Εννοειται κανενα τηλ.δεν απαντα αλλα ουτε και στα email

  11. Δημήτριος Μ.

    Καμία εξυπηρέτηση δεν έχει συγκεκριμένη εταιρεία.
    Από 11/01/2024 φαίνεται το δέμα μου ότι έχει έρθει Αθήνα κι εκεί έχει κολλήσει. (hub Αθηνών).
    Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα και στα email.
    Έχει πληρωθεί η μεταφορική αλλά το δέμα άφαντο, σήμερα 19/01 δεν το έχω πάρει ακόμα.

  12. ΧΡΥΣΑ Τ.

    Καμία εξυπηρέτηση δεν έχει συγκεκριμένη εταιρεία.
    Από 30/12/2023 φαίνεται το δέμα μου ότι έχει έρθει Αθήνα κι εκεί έχει κολλήσει. (hub Αθηνών).
    Εννοείται δεν απαντάνε στα τηλεφωνά και στα email.
    Έχει πληρωθεί η μεταφορική αλλά το δέμα άφαντο.
    Λες και ζούμε 100 χρόνια πίσω να ψάχνουμε ένα δέμα.
    Τέτοιο χάλι ούτε την περίοδο του Κορονοιού δεν υπήρχε, που ήταν όλα τα μαγαζιά κλειστά.
    Αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν ή να προσλάβουν προσωπικό ή να το κλείσουν.
    Το καλύτερο είναι να κάνουμε όλοι μια καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη, να δούμε μετά αν θα το ξανακάνουν.

  13. Dark N.

    Έχω 3 δέματα κολλημένα στο hub Αθηνών. Ένα από shein, ένα από Bershka κι ένα από public. Οι Κινέζοι μου έκαναν refund ενώ οι Έλληνες κάνουν τους Κινέζους και με περίσσιο θράσος η bershka Inditex στέλνουν αυτοματοποιημένο να σου λένε ΠΕΡΙΜΕΝΕ.

  14. Έχω θέσει παραγγελία από τις 7/1
    Η αποστολή βρίσκεται κάπου απροσδιόριστα , από τις 8/1 δε με έχει ενημερώσει κανείς. Σήμερα 19 /1/2024 δεν έχω παραλάβει προπληρωμενη παραγγελία .
    Επίσης η εταιρεία που αγόρασα το προϊόν και έχει στείλει την αποστολή είναι εντελώς αδιάφορη.
    Απορω δλδ έχω πληρώσει ένα προϊόν εδώ και 15 μέρες χωρίς να παραλάβω

  15. Δεσποινα Κ.

    Πραγματικα η χειροτερη εταιρια που υπαρχει….αν μπορει να την χαρακτηρισει καποιος εταιρια εφοσον δεν υπαρχει κανενας υπαλληλος για να σηκωσει το τηλεφωνο καθως καλω σχεδον ολη την ημερα διοτι εχουν χασει και τις 2 παραγγελιες μου χωρις να εχω καμια ενημερωση……(η μια κιολας πρεπει να εχει να εχει παραδοθει σε αλλον παραληπτη)
    Αν ξανα δω οτι η μεταφορικη θα εχει την speedex απλα θα ακυρωσω την παραγγελια μου κατευθειαν!!!!!
    Ποτε ξανα και για κανενα λογο!!!!

  16. Νικη Δ.

    Επειδή το θέμα με την συγκεκριμένη εταιρεία έχει παραγίνει πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα καταγγελίες στα αρμόδια τμήματα και να ζητάμε αποζημιώσεις. Φυσικά εγώ σταματάω να παραγγέλνω όπου μου γνωρίζουν ότι θα στείλουν με την εν λόγω εταιρεια

  17. Λούκια Π.

    Η χειρότερη μεταφορική απορώ γιατί οι εταιρίες την επιλέγουν πραγματικά. Το πακέτο μου βρίσκεται στην Αθήνα 2 βδομαδες τώρα και δεν μου το έχουν παραδώσει. Ακόμη έχω πάρει παρά πολλά τηλέφωνα και έχω στείλει και mail για να το παραλάβω εγώ αλλά δεν μου απαντάνε καν.

  18. Μαρια Π.

    Απαράδεκτοι δεν σηκώνουν το τηλέφωνο και έχουν καθυστερήσει την παραγγελία μου 2 μήνες ενώ θα ΕΡΧΟΤΑΝ σε 15 μέρες η χειρότερη εταιρία πραγματικά

  19. Θωμάς Α.

    Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα ούτε και στα mail. περιμένει ένα περιστατικό μου δέμα από τις 5/01/24 13 μέρες ούτε στην μπανανία να ήμασταν. Θωμάς Ανθής . θα κινηθώ νομικα.

  20. Όλα τα παρακάτω με καλύπτουν και ένα αστέρι είναι πολύ!Τραγική κούριερ δε θα έπρεπε να λειτουργεί….

  21. Leonidas R.

    Τραιγικοί, δεν θα επρεπε να λειτουργούν. Ποτέ πια μαζί τους.

  22. Άννα Μ.

    Το 1 αστέρι γιατί δεν έχει μείον 10 αστέρια. Μην λέω τα ίδια τηλέφωνα δεν μέιλ δεν πακέτα δεν .δεν με εξυπηρέτησε ποτέ όσες φορές είχα την ατυχία να μου σταλούν πράγματα μέσο αυτής απλά δεν ήρθαν.οχι δεν είμαι σε χωριό στον αστικό ιστό κεντρικοτατα της αττικής.και κεντρικά στην περιοχή πλατεία δίπλα χωρίς δικαιολογία διεύθυνση πλήρης όλες οι άλλες εταιρείες μας φέρνουν άμεσα και σωστά τις παραγγελίες.αυτα για να μην φαντάζονται διάφορα

  23. Κλειω Μ.

    Η χειρότερη μεταφορική μακράν!!! Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα ούτε και στα mail. Παρήγγειλα στις 07/01/24 είναι 18/01/24 και ακόμα δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου. Φταίνε και οι εταιρείες που συνεργάζονται μαζί τους έτσι χάνουν και αυτές πελάτες. Ποτέ ξανά προπληρωμή μόνο αντικαταβολή.

  24. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ.

    Λυπάμαι που δεν μπορώ να γράψω την κριτική μου χωρίς να πατήσω αστέρι.
    Απαράδεκτη εταιρία.
    Θέτω παραγγελία στις 8/1/24.
    Το πακέτο φαινόταν απ’το σύστημα να μπαινοβγαίνει σε διάφορα κατα
    στήματα, μία της Ν.Σμύρνης, μία του Αγ.Δημητρίου.
    Δύο φορές ειδοποιήθηκα ότι θα παραλάβω, το πακέτο δεν ήρθε ποτέ.
    Δεν μπόρεσα να τους βρω σε κανένα τηλέφωνο, υπήρχε μόνο αυτοματοποιημένο μήνυμα και έκλεινε αυτόματα.
    Ούτε μέσω του chat εξυπηρετήθηκα.
    Τελικά, πήρα τηλέφωνο την ίδια την εταιρία από την οποία αγόρασα το προϊόν και η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το πακέτο τους είχε επιστραφεί επειδή δεν το παρέλαβα!
    Άκουσον, άκουσον!
    Τελικά, πήγα η ίδια και πήρα το προϊόν απ’το κατάστημα με τα πόδια, αφού δεν έχω μεταφορικό μέσο και η εταιρία δεν με χρέωσε μεταφορικά, δηλαδή απορρόφησαν οι ίδιοι τη ζημιά που τους έκανε η συγκεκριμένη ταχυμεταφορική.
    Τι ταχυ- και τι μεταφορική, δηλαδή.
    Κλείστε το.
    Και σταματήστε να εμπαίζετε τον κόσμο.
    Είστε απαράδεκτοι!

  25. Μαρία Ζ.

    Απαράδεκτη, εταιρία courier.. Έχω παραγγείλει από τις 31/12/2023 όπου δυστυχώς η επιχείρηση συνεργάζεται με την speedex για αποστολή προϊόντων τους. Παρέλαβα μετά από 10 ημέρες. Το προϊόν χρειάζεται αλλαγή στο νούμερο. Πρόκειται για μπουφάν που το χρειάζομαι άμεσα. Παρακάλεσα και την κοπέλα που το παρέδωσα να το βάλει έως επείγον και την εταιρεία που το αγόρασα να μεσολαβήσει και να μου στείλει το μεγαλύτερο γιατί θα ταξιδέψω εκτός Ελλάδας και το χρειάζομαι. Λοιπόν ως σήμερα 17/01/2024 δεν έχει ολοκληρωθεί καν η αποστολή της επιστροφής και έχω πληρώσει το και το δέμα μου και δεν μπορώ να τα ακυρώσω όλα να παραγγείλω από κάπου αλλού. Τα τηλέφωνα τους δεν λειτουργούν και δεν απαντούν σε κανένα μέσο επικοινωνίας. Το μόνο σίγουρο ότι δεν θα ξανά παραγγείλω από σάιτ που συνεργάζονται μόνο με την Speedex. Αν δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε, εσείς εκεί στην Speedex κλείστε το, το μαγαζάκι και μην βασανίζετε τον κόσμο. Πραγματικά δεν αξίζετε Ούτε ένα αστέρι.