Speedex Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.13 από 529 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Speedex:

H SPEEDEX μέλος του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη, ενός εκ των σημαντικότερων και πλέον αξιόπιστων Ομίλων της χώρας μας με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά και με πολυετή εμπειρία, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών, καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με αξιοπιστία και συνέπεια.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

529 κριτικές για “Speedex

  1. Meropi Mavrantoni M.

    Εχθές μπόρεσα να βρω στην speedex έναν υπάλληλο να μιλήσω, μετά από άπειρα τηλέφωνα και επικοινωνία μέσω e-mail ακόμα και στο μήνυμα που λέει αφήστε το κινητό σας και θα σας καλέσει ο συνάδερφος , epic . Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε.
    Πήρα σε ένα άσχετο τμήμα και μου απάντησε μία γλυκύτατη κοπέλα η οποία μου είπε ότι δεν θα σας φέρουν ποτέ το πακέτο και να πάτε να το πάρετε από λ.βουλιαγμένης 59.
    Όπως και έκανα, εχθές 16/06/2025. Στις 17¨30 το απόγευμα , ο τόπος να βράζει και μπροστά μου 6 άτομα, είμασταν εξωτερικά και λιώναμε , μέσα στον χώρο εξυπηρέτησης άλλα 4 άτομα. Κάποια στιγμή τους ζήλεψα και ευχόμουν να ήμουν μέσα γιατί έβλεπα το air condition. Ωστόσο μόλις μπήκα μέσα, πήρα μια πρώτη γεύση πως θα είναι η κόλαση. Η κυρία στην εξυπηρέτηση ΗΡΩΑΣ, ΕΥΓΕΝΙΚΗ, ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΗ, υποκλίνομαι !

  2. ΕΛΕΝΗ Π.

    καλημερα θα ηθελα να πω οτι μεχρι προτεινος πιστευα οτι αλλη courier εταιρεια ειναι χαλια, αλλα ηρθε η speedex να μου δειξει οτι υπαρχουν και χειροτερα. το τηλεφωνικο τουσ κεντρο απαραδεκτο επι τρεισ ωρεσ τουσ καλουσα και απαντηση δεν πηρα ποτε. το υποκαταστημα δε που βρισκοταν η παραγγελια μου δεν απαντησε επισησ ποτε. να πω εδω οτι ολη η ταλαιπωρια μου ξεκινησε διοτι η παραγγελια μου ηταν μια βδομαδα σε υποκαταστημα τουσ , ενω εγω ειχα ζητησει να μου το φερουν στον χωρο μου. αφου καταφερα να μου απαντησουν μετα απο δυο μερεσ συνεχουσ αναζητηση τουσ η δικαιολογια τουσ ηταν φορτοσ εργασιασ. λοιπον κυριοι αν δεν μπορειτε να το χειριστειτε κλειστε το και μην ταλαιπωρειτε τον κοσμο. ο λογοσ που εγραψα αυτο το κατεβατο ειναι μπασ και διορθωθει κατιαλλα και για να αποτρεψω κοσμο να τη διαλεξει

  3. Ανδριανα Μ.

    Το να λέμε είναι η χειρότερη δεν βγάζει νόημα!το θέμα είναι να ξεκινήσουν οι καταγγελίες στην ένωση καταναλωτών Ελλάδας.Εγω την έκανα σήμερα και θα το τραβήξω μέχρι τέλους!να κλείσει να πάει στο διαολο

  4. Η χειρότερη εταιρεία σε όλη την Ελλάδα.Εχω αρνηθεί να παραλάβω δέμα από 2/7 και ακόμα παραμένει στο κατάστημα.Εχω στείλει μειλ,έχω τηλεφωνήσει αλλά το να ασχοληθούν και να απαντήσουν δεν καταδέχονται.ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

  5. ΤΑΝΙΑ Κ.

    Περιμένω δέμα από τη 1η Ιουλίου, κανείς δεν απαντάει σε τίποτα, ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε email! Απορώ γιατί τα καταστήματα λιανικής συνεργάζονται μαζί τους! Απαράδεκτοι!

  6. Μαρια Κ.

    Χειρότεροι εβερ! Περιμένω ένα μήνα! Τηλέφωνο δεν σηκώνουν! Μην κάνετε λάθος να τους προτιμήσετε!

  7. Σπύρος Κ.

    Χειρότερη εξυπηρέτηση δεν έχω γνωρίσει. Δεν απαντούν σε κανένα τηλ. και σε email που τους έστειλα δεν βρέθηκε κανένας να απαντήσει. Αν μπορούσα θα έβαζα 0.

  8. Γιάννης Φ.

    Μακράν η χειρότερη εταιρεία. Πάντα καθυστερεί, ανοργάνωτη εντελώς και όταν περιμένεις ένα δέμα να υπολογίζεις ότι θα το παραλάβεις 5-10 μέρες μετά από την ημερομηνία ου σου λένε.

  9. Φωτιος Κ.

    Ότι χειρότερο περιμένω ένα ανταλλακτικό από Αγρίνιο για Σκιάθο έχει σταλεί στις 2 Ιουλίου και ακόμα περιμένω ντροπή σας ξεφτίλες κλειστετο το μπούρδες ανίκανοι ποιος πληρώνει την καθυστέρηση ντροπή σας να το κλείσουμε εμείς να μην ταλαιπωρηται τους πελάτες σας .

  10. Katerina T.

    Αργεί αφάνταστα, έκανα παραγγελία με μια φίλη μου ακριβώς την ίδια μέρα και η δική μου αργεί ενώ η δική της που ήταν με άλλη μεταφορική ήρθε πολύ γρήγορα, το ίδιο πρόβλημα έχουν άλλες δύο γνωστές μου οι οποίες δεν έχουν παραλάβει τα δέματα τους και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους γιατί με βάζουν σε αναμονή και αργότερα μου το κλείνουν.

  11. ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ Π.

    Εδώ και καιρό περιμένω να παραλάβω, με ειδοποιούν ότι το δέμα μου είναι σε ταχεία μεταφορά, μου ζητάνε να κάνω υπομονή, αλλά δύο εβδομάδες μετά την τελευταία ημερομηνία παράδοσης ακόμα περιμένω.
    Εστειλα μηνύματα στην εταιρεία προσπάθησα να πάρω κάποιες απαντήσεις, χωρίς αποτέλεσμα. Χειρότερη εταιρεία δεν υπάρχει, υπεύθυνος δεν υπάρχει
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ.

  12. Τι να πρωτοπεις, άθλια εταιρία. Το τηλέφωνο δεν το σήκωσε ποτέ κανείς, το δέμα ήρθε Θεσσαλονίκη και έκαναν γύρω στις 10 μέρες να το παραδώσουν εντός πόλης. Τρισαθλια εμπειρία, κλειστε το μαγαζάκι λαμόγια.

  13. Γιωτα Α.

    Ποτέ ξανά!Καμία ενημέρωση,καθυστέρηση μιας εβδομάδας χωρίς να σηκώνει κανείς το τηλέφωνο και το σημαντικότερο;το “παιδί”που πηγαίνει τα δέματα είχε φτάσει στα Χιονατα ενώ έπρεπε να μου το φέρει Πόρο και με ενημέρωσε απλώς ότι έχει φύγει από Πόρο δεν μπορεί να γυρίσει και να μου το αφήσει σε ένα πλησιέστερο βενζινάδικο εκεί που είχε φτάσει αυτός.Το λιγότερο απαράδεκτη εταιρία!!!

  14. Eleni Aravani A.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!
    απαράδεκτο σάιτ, καμία ενημέρωση στο track & trace που το εξυμνούν με απαράδεκτο user experience στο σάιτ. Το τηλέφωνο δε το σηκώνει ποτέ κανένας! Περιμένω εδώ και 10 μέρες μια παραγγελία, η οποία από Κίνα ήρθε σε 5 μέρες και από Αθήνα για Θεσσαλονίκη έχει περάσει δεκαήμερο! Κλείστε το!

  15. Όλγα Κ.

    Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πρωτογράψω. Για το τηλέφωνο εξυπηρέτησης που δεν απαντά ποτέ κανένας? Για το site που δεν ενημερώνεται πότε και δεν ξέρεις που βρίσκεται η παραγγελία σου? Για τη μια φορά που απάντησε κάποιος, μου είπε ότι θα παραλάβω την επόμενη μέρα και έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε?

  16. Απαράδεκτη εταιρεία. Όποτε παραλάβαμε είχαμε μεγάλη καθυστέρηση. Τηλέφωνο δεν σηκώνουν ποτέ. 0 σε όλα.

  17. Anastasia N.

    Speedex. Μιλάτε για το Ελληνικό version στο εξωτερικό είναι το κάτι άλλο. Ας το παραδεχτούμε…. ότι Ελληνικό 1. Ακριβότερο? 2. Υπηρεσίες πάτος. 3. Λαμογια 4. Γαιδουροσυνη. 5. Απατεώνια στο έπακρο. 6. Μα το πιο κοινό είναι μια επιχειρήση από Έλληνες αυτό τα λέει όλα. Υπάρχουν και χειρότερα. Ελληνικό κράτος!!

  18. Perseas P.

    Θα ήθελα να ενημερώσω όλους μας γενικά με τις ταχυμεταφορές και τις εταιρείες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Όλες ίδιες είναι όπου και να διαβάσεις τα ίδια. Οι μεταφορικές απαρτίζονται από Έλληνες αυτό είναι το κακό. Εκτός μερικών εξαιρέσεων οι υπάλληλοι είναι γαϊδούρια ασυνείδητοι, τεμπέληδες αδιάφοροι, κομπλεξικοι., λαμογια. Δηλαδή Έλληνες. Μην περιμένετε λοιπόν κάτι το διαφορετικό. Εξάλλου το όλον αυτό θέμα σε Έλληνες απευθύνεται οπότε εντάξει να μην παρεξηγουμαστε. Για να αλλάξουν όλα αυτά πρέπει να γίνουμε Γερμανοί. Πρέπει να γίνουμε Ιάπωνες. Αλλιώς βιβα Ελλάδα όλα ακριβότερα τα πάντα λαμογιαρονται τα πάντα όλα Ελληναρονται. Και κλάμα ο Έλληνας ποιος ? ο Έλληνας Μα καλά να πάθεις Έλληνα.

  19. Μαρία Α.

    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εταιρεία courier με διαφορά! Πραγματικά απαράδεκτη!

  20. Κάποτε είμασταν καλή εταιρεία πλεόν είστε μία από τις χειρότερες. ACS ΜΟΝΟ.

  21. Είστε απαράδεκτοι, σας στέλνω email σας παίρνω τηλέφωνο και δεν έχω καμία απάντηση! Καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζάκι

  22. Maria G.

    Το ένα αστέρι είναι υπερβολικό πραγματικά. 20/06 έφτασε το δέμα μου στο κατάστημα και δεν μου το έφεραν ποτέ. Τηλέφωνα δεν σήκωναν ποτέ. Αναγκαστικά να κάνω δύο ώρες δρόμο να το πάρω 03/07, διπαφπρετικα θα ήταν ακόμα εκεί. (Κεφαλονια). Απορώ πως συνεργάζονται ακόμα εταιρείες μαζί τους.

  23. Eleni Konti K.

    Η ντροπή των ταχυμεταφορών

  24. Παράγγειλα μία καφετιέρα από ένα κατάστημα στα Χανιά 19.6.25 και ήρθε 2.7.25
    Στην Σκιάθο. Πρέπει να λέγεται αργό μεταφορέας. Και όχι ταχυμέταφορεας !!!

  25. Παν Μ.

    Δε θέλουν να τα παραδώσουν τα κρατούν στο καταστημα