Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Αλλάξτε μεταφορική! Δεν γινεται να συνεργάζεστε με την svuum! Έλεος δλδ

  2. Νικη Κοντελη Κ.

    Εάν υπήρχε μηδέν θα έβαζα μηδέν. Απαράδεκτοι σε όλα τα επίπεδα. Προιον εντός και με επέκτασης εγγύησης μου έλεγε η υπάλληλος Αγία Παρασκευή -υποκατάστημα- να το πάω μόνη μου – κάπου δεν ξέρω κι εγώ που – στο κτίριο που πηγαίνουν όλες τις συσκευές για επισκευή για να το επισκευάσουν. Πρώτη απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Δεύτερη τώρα, σκούπα για επισκευή έναν μήνα πάλι με εγγύηση και προέκταση εγγύησης καμία ενημέρωση παίρνω και ξαναπαίρνω και μου λένε θα σας πάρουμε εμεί και με ύφος μην μας ενοχλείτε. Ούτε καν πήρε κάποιος να με ενημερώσει. Ντροπή σας κοροιδεύετε τον κόσμο. Ούτε απ’ έξω δεν θα ξαναπεράσω.

  3. Christos Xenoudakis X.

    Εάν είχε θα έβαζα 0 αστέρια…αγορα τηλεοραση tesla 43″ και στο site του public έλεγε remote control και μου ήρθε με απλό control….όταν επικοινώνησα μαζί τους μου είπαν ότι απλά το γραφει λάθος και η τηλεοραση έχει το απλό control…με λίγα λόγια ποτε ξανά και μην εμπιστεύεστε ότι γράφουν οι λένε…απαράδεκτη πολιτική της εταιρίας…..λάθος δικό τους και οκ δεν τρέχει τπτ

  4. Aν υπήρχε μηδέν θα έβαζα 0!
    Στα PUBLIC Λεωφόρος Αθηνών και Θηβών, οι υπάλληλοι αδιάφοροι και μη εκπαιδευμένοι για τα προϊόντα που πωλούν, τις μικροσυσκευές τις μεταφέρεις μόνος σου στο ταμείο (πχ. φούρνος μικροκυμάτων) και στο ταμείο σε βάζουν εκείνη τη στιγμή να κάνεις ψηφιακό wallet, προκειμένου να έχεις μια έκπτωση που διαφημίζουν.
    Επίσης, τα προϊόντα που εκθέτουν δεν είναι διαθέσιμα τα περισσότερα και σε βάζουν σ αναμονή πολλών ημέρων ή σε κατευθύνουν να πάρεις ότι αυτοί θέλουν που το έχουν διαθέσιμο.
    Απαράδεκτη συμπεριφορά προς τον πελάτη.

  5. Anastasios Koukovinos K.

    Μακριά από public οι άνθρωποι είναι τελείως ανεύθυνοι. αναγκάστηκα να περιμένω στο εξοχικό μου στη χαλκιδική μία παραγγελία περισσότερο από μία εβδομάδα από την ημέρα που μου είπαν ότι θα παραδοθεί. Η παραγγελία μεταφερόταν από μεταφορική σε μεταφορική και μέχρι να βρω άκρη αγανάκτησα σε σημείο που θα ακύρωνα την παραγγελία αν δεν ήταν πλυντήριο που περίμενε η μητέρα μου για να πλύνη οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΈΞΩ ΠΟΤΈ ΞΑΝΆ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΏΣΑΝ ΚΟΥΠΌΝΙ 30€ ΓΙΑ ΕΠΌΜΕΝΗ ΑΓΟΡΆ ΜΑΚΡΙΆ ΜΑΚΡΙΆ ΜΑΚΡΙΆ

  6. Ιουλία Π.

    Τέλη Ιανουαρίου έδωσα προκαταβολή για ηλεκτρική κουζίνα κ πλυντήριο πιάτων, μ εκτιμώμενη παράδοση 24 Φεβρουαρίου! Εκτός ένα πρώτο email ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε επιτυχώς κ ετοιμάζεται, δεν είχα καμμια άλλη ενημέρωση! Όταν πέρασαν οι ημέρες κ άρχισα να τη ψάχνω, ανακάλυψα ότι είχε ακυρωθεί! Εγώ δεν είχα καμμια ειδοποίηση γι αυτό, ούτε κ για τα χρήματα της προκαταβολής! Μετά από τηλέφωνα κλπ, πήγα στο κατάστημα κ πήρα τα χρήματα πίσω, όμως κανείς δεν ήξερε να μου πει τι συνέβη, εγώ έχασα πολύτιμο χρόνο, κ η εταιρεία δεν έστειλε καν μια εξήγηση ή απολογία! Επιεικώς απαράδεκτοι κ αφερεγγυοι!!!

  7. Σημερα περιμενα ενα πακετο. Εχουν μεταφορικη την εταιρια svuun και ενω μου ειχαν κλεισει ραντεβου για νσ παραλαβω αυτο δεν εγινε ποτε με υπαιτιοτητα της μεταφορικης. Ειναι κριμα τα public να χρησιμοποιοιυν τετοιεε μεταφορικες και νσ τσλσιπωρουν τους πελατες τους. ΝΤΡΟΠΗ και μονο ΝΤΡΟΠΗ.

  8. Πετρος Ν.

    Για Αιρ Κοντισιον ζητάνε 62 ευρώ Σκάλα πυροσβεστική αν είναι πάνω από 3 μέτρα(Απεγκατάσταση)-Ψυγείο παλιό ανακύκλωση ζητάνε 99 ευρω για να πάρεις πίσω 30 ευρώ σε Ισόγεια οικία(Γερανό σου λένε ότι χρειάζεται η τρίτο άτομο)Απαράδεκτοι.

  9. Ντιανα Χ.

    Δεν θα ξανά ψωνίσω ποτέ από τα public. Αγόρασα στεγνωτήριο με ημερομηνία 1 Δεκεμβρίου , με είχαν ενημερώσει ότι θα το παραλάβω μέχρι και τις 10 Ιανουαρίου γτ το περίμεναν από τον προμηθευτή, μέχρι εδώ όλα καλά!! Φτάνει 14 Ιανουαρίου και μου αλλάζουν ημερομηνία παραλαβής μέχρι και 31 Ιανουαρίου, και πάλι δεν παρέλαβα κάτι , από 31 Ιανουαρίου το κάνουν μέσα Φεβρουαρίου , από μέσα Φεβρουαρίου τέλη Φλεβάρη και από τέλη Φλεβάρη με ενημερώνουν ότι δεν ξέρουν πότε θα το έχουν από τον προμηθευτή. Ώσπου μου στέλνουν μέσα Μαρτη ότι έχω την δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων .. Η αναμονή μου ήταν 3μιση μήνες με πολλά τηλέφωνα για ενημέρωση , χωρίς να μου δίνει κάποιος κάποια σαφή απάντηση .. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΑΠΟ PUBLIC !!

  10. Δωρα Σ.

    Μου έκλεψαν 30,00 ευρώ, δεν εξαργύρωσαν ποτέ την αξία του κουπονιού από ανακύκλωση. Επίσης 2 φορές την μία μετά την άλλη, το προϊόν που αγοράσαμε ήταν χαλασμένο !!!

  11. Ελενη Κ.

    Βαζω ενα αστερι γιατι δεν εχει μηδεν!!!
    Κοροιδια! Μας ειπαν οτι θα παρουν το. παλιο ψυγειο πισω και δεν εγινε με τη δικαιολογια οτι ειναι. ψυγειο ντουλαπα!
    Το αγρασαμε απο το καταστημα Αμαρουσιου με την υποσχεση ,για να ανακυκλωνουν το παλιο ,με δωρο επιταγη 30 ε και μας εμεινε το φυγειο
    Δεν βρησκεις ακρη με κανεναν..Δεν θα ψονισω ξανα απο εκει!

  12. Theodoros Siavos S.

    Νίκος και Γιώργος στο κατάστημα της Σταυρουπόλεως Θεσσαλονίκης
    Γνώση
    Ευγένεια
    Φουλ εξυπηρετικοί
    Μας κατεύθυναν ακριβώς για την κάλυψη των αναγκών μας..

  13. Eleni S.

    Απαράδεκτο service. Η παραγγελία δεν έφτασε ποτέ. Το ακύρωσα. Δεν βρίσκεις άκρη με κανέναν. Δεν θα ψωνίσω ξανά από εκεί.

  14. Βασω Χ.

    Απαράδεκτο after Sale Service.Σου πουλάνε την έξτρα εγγύηση και αφού γίνει κάτι(μέσα στα πλαίσια της εγγύησης βέβαια) δεν το φτιάχνουν γιατί δεν αναλαμβάνουν,λένε, ευθυνη αλλά σε επιβαρύνουν και με μεταφορικά.

  15. ΧΡΉΣΤΟΣ Μ.

    καλησπέρα. έχω κάνει παραγγελία βινυλίου που υπάρχει σε όλα τα καταστήματα τησ αθήνασ , ηλεκτρονικά (d647884188) από 1/2 και παραλαμβάνω 5/3. ένασ μήνασ και κάτι για να δωθεί στην box now και σε δύο μέρεσ ήταν στο locker στον ωρωπό. το προϊόν ήταν σωστό αλλά ανοιγμένο και χρησιμοποιημένο. το νάυλον ήταν με προσοχή κομμένο και το βινύλιο είχε αρκετή σκόνη … τελικά χωρίσ να το κουράζουμε , η απογοήτευση και η αποστροφή του κόσμου προφανώσ δεν σασ ενοχλεί οπότε συνεχίστε με την ίδια αφοσίωση την φοβερή αποστολή σασ ! ποτέ ξανά !!!

  16. Νικολαος Π.

    Το λογιστήριο τους εντελώς καφενείο απανωτά λαθη

  17. Zoi Chourmouziadou C.

    Απαραδεκτο service! Παράγγειλα ετοιμοπαράδοτο πλυντήριο και μου αλλάζουν μέρα με τη μέρα την ημερομηνία παράδοσης. Επικοινώνησα με το customer service και 4 ωρες μετά με πηραν να μου πουν ότι δεν εχουν καταφέρει να επικοινωνήσουν με την αποθηκη τους!! Φανταστείτε ο πελάτης!!! Ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας και ήθελαν 1 εβδομάδα τουλάχιστον για να μου επιστρέψουν τα χρήματα!!! Απλώς ΑΠΑΡΕΔΕΚΟΙ! Μονο για σχολικά είναι το κατάστημα, για οτιδήποτε άλλο σκέτη απογοήτευση.

  18. Δημήτρης Σ.

    Πολυ μεγάλη προσοχή!!!Προχώρησα σε 2 μεγαλες αγορές τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο συνολικου υψους ανω των 3.000.Τα προιοντα που αγορασα σε καμπάνια με επιστροφή 20%.Το συνολικό ποσό που επιστραφηκε σε public wallet ηταν 430 ευρω περίπου. Το έβλεπα πριν κάποιο διάστημα. Πριν μια εβδομάδα που ξαναμπήκα δεν υπηρχαν λεφτα μεσα παροτι με διαβεβαίωσαν κατα την αγορα ότι θα ηταν για 1 ετος. Οταν εκανα αιτημα μου ειπαν οτι τα 133 δεν μπορούν να μου επιστραφούν. Και οτι τα 300 είναι σε μια καρτα που δεν είναι δικια μου. Επισης οτι πρεπει να να εξαργυρωσω μεχρι τις 28.2. 2025 παροτι με διαβεβαιωσαν κατα την αγορα οτι θα είναι διαθέσιμα για 1 χρόνο. Επισης επρπε να μου επιστρέψουν απο την ανακύκλωση 2 κλιματιστικων συνολικό ποσό 150 ευρω και μου έχουν δώσει μονο τα 50 ευρω. Ενω τα έχουν παραλάβει κα

  19. Ανέστης Π.

    Είναι ποίημα η εγγύηση χαμηλότερης τιμής, θεωρούν ανταγωνιστή μόνο τον Κωτσόβολο, εγώ που βρήκα ακριβώς το ίδιο προϊόν 30 ευρώ φθηνότερα στο Cosmodata, που δεν είναι σκρουτζομάγαζο και πουλάει αρκετά είδη ίδια με τα Public, δεν το δέχτηκαν…

  20. ΕΛΕΝΗ ΚΕΛΑΦΑ Κ.

    Απαράδεκτοι! Παρήγγειλα ενα βιβλίο Αγγλικών και μου ήρθαν δυο Γερμανικών. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου είπανε να το πάω στο πλησιέστερο κατάστημα courier. Το πήγα πλην όμως οι συγκεκριμένοι δεν είχαν δώσει εντολή για την επιστροφή. Επκοινώνησα μαζί τους εδώσαν εντολή μου είπανε να γυρίσω πίσω τα δύο βιβλία το οποίο είχα πληρώσει θα μου κάνουν επιστροφή χρημάτων για να παραγγείλω εκ νέου το καινούργιο βιβλίο. Όλα αυτά έγιναν 7 φεβρουαρίου σήμερα έχει 19 και ακόμη δεν έχω λάβει ούτε επιστροφή χρημάτων ούτε καμία ενημέρωση.Λυπαμαι

  21. Λυπάμαι που το λέω, σε δύο συνεχόμενες αγορές μου υπήρξε μεγάλη διαφορά τιμής ραφιού και ταμείου.
    Στην πρώτη περίπτωση μαρκαδόροι απο 0.75 χρεώθηκαν 1.50 ευρώ.
    Την δεύτερη φορά ακουστικά sony απο 14.80 στο ράφι μου ζήτησαν 18.80 στο ταμείο.
    Την πρώτη φορά τσακώθηκα.
    Την δεύτερη με θυμήθηκαν και μου χρέωσαν το προιόν όπως έγραφε στο ράφι.
    Ντροπή για μια τόσο μεγάλη εταιρεία.
    Όποιον πιάσουν…

  22. Maria G.

    Μπράβο σας για την υπηρεσία delivery!Την μια μέρα παράγγειλα τον φορτιστή κινητών 12/02 online και στις 13/02 το πρωι το παρέλαβα κατόπιν έγκυρων ενημερώσεων της υπηρεσίας!Και πάλι μπράβο σας!

  23. Μαρία Α.

    Καλησπέρα. Παρήγγειλα στο προαναφερθέν κατάστημα (Public Ρόδου) εντοιχιζόμενο φούρνο Whirlpool τον οποίο στο e-shop τους περιγράφουν στα 449€ & πως περιλαμβάνει & βαθύ ταψί, μάλιστα υπάρχει & φωτο, αλλά δυστυχώς μου τον έστειλαν αντ΄αυτού με ταψί “γενικής χρήσεως¨” (βάθους 3cm). Προσπαθώ ευγενικά να συνεννοηθώ κάποιες μέρες τώρα, αλλά στο τηλ επί λέξη μου είπαν πως “όταν γράφουν βαθύ εννοούν ρηχό”!!!… Επειδή έχω οικογένεια με παιδιά, όπως καταλαβαίνετε αφενός το χρειάζομαι, αφετέρου όπως σε κάθε λογικό άτομο, δεν μου αρέσει να με εξαπατούν. Γι΄αυτό θεωρώ επιβεβλημένο να ενημερώνουμε κάθε σχετικό φορέα, ώστε να παύουν να περιορίζονται τέτοιες συμπεριφορές!

  24. Akrivi K.

    Δεν υπάρχουν λόγια boch ντουλάπα ψυγειο
    Παρελήφθη σπασμένο (είναι εντός Εγγύησης),στην καμπίνα ψύξης και δεν αναλαμβάνει κανεις ευθύνη! Είναι ξεκάθαρα αστοχία υλικού και λένε ότι είναι ευθύνη μας..
    Προσπαθώ από τον Απρίλιο του 2024 μέχρι και σήμερα χωρίς ανταπόκριση! Να προσέχετε τις καλές τιμές …..

  25. Dim M.

    Αν μπορούσα να βάλω 0 αστέρια θα το έκανα . 31/01/25 παραγγελία ετοιμοπαραδοτης τηλεόρασης με παραλαβή την ίδια μέρα , δεν ειδοποιηθηκα ποτέ . Την επόμενη μιλάω με τηλεφωνικό κέντρο με βάλανε να κάνω 60 χιλιόμετρα για να πάω να παραλάβω , πάω στο κατάστημα δεν υπήρχε καν στη Ρόδο η τηλεόραση , μου είπαν 04/02 έφυγε για Ρόδο 6/02 θα παραλάμβανα απλά υπήρχε 1 στο εκατομμύριο πιθανότητα να παραλάβω 07/02 αντί 06/02 , άλλαξε η μέρα ακόμα τίποτα . Τι πιθανότητες υπήρχαν να πιάσω το τζόκερ ; Περισσότερες μάλλον απ’ ότι είναι ικανοί στα public να ολοκληρώσουν μια παραγγελία στο χρόνο που υπόσχονται .