Έκανα παραγγελία από το κατάστημα Θεσσαλονίκης κάποια έπιπλα για φοιτητικό δωμάτιο στις 11 Αυγούστου. Μου είχανε πει ότι θα παραλάβω…
Praktiker Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Praktiker:
Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Έκανα παραγγελία από το κατάστημα Θεσσαλονίκης κάποια έπιπλα για φοιτητικό δωμάτιο στις 11 Αυγούστου. Μου είχανε πει ότι θα παραλάβω σε 25 μέρες. Σήμερα 18 Σεπτεμβρίου ακόμη περιμένω παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις. Απαράδεκτοι!
”Αν είχε 0 αστέρια θα έβαζα ! Είναι ανεύθυνοι για παραγγελίες σου λένε ότι δεν το έχουν σε απόθεμα το παραγγέλνεις το έχεις ξοφλήσει και περναιε ο καιρός και δεν σε παίρνουν να πας να παραλάβεις το προϊόν. Τα λεφτά ξέρουν να τα παίρνουν την δουλειά τους όμως δεν ξέρουν να την κάνουν!
”Έχω αγοράσει 2 κλιματιστικά εδώ και 40 ημέρες περίπου και ακόμα περιμένω εγκατάσταση. Υποτίθεται ότι σε 15 ημέρες θα γινόταν. Όλα έχουν πληρωθεί στο ακέραιο μέχρι και η απεγκατάσταση του παλαιού. Η κοροιδία πάει σύννεφο από την εξυπηρέτηση πελατών. Μέχρι στη γραμμή καταναλωτή του υπουργείου εμπορίου πείρα!
”Λυπάμαι πάρα πολύ γιατί παρέγγειλα αρκετά είδη για το σπίτι μου και μετά από δύο ημέρες μου τηλεφώνησαν και το ακύρωσαν. Η αυθάδης κοπελίτσα που μίλησα ήταν σαφέστατη δεν σας τα φέρνουμε και ακυρώνουμε την παραγγελία τέλος. Και της απάντησα πολύ ευγενικά τέλος να πει στους γονείς της και καλά την κάνει ο άντρα της και την κερατώνει με την κουμπάρα. Είναι απαράδεκτοι και δεν πρόκριτε ποτέ να κάνω αγορές από το κατάστημα. ΤΕΛΟΣ.
”Praktiker με πολλά χρόνια στον χώρο, αλλά δυστυχώς σε μεγάλη έλλειψη σεβασμού κ ενημέρωσης των πελατών ειδικά στο τεχνικό τμήμα. Πιο συγκεκριμένα, το να σου χαλάει μια συσκευή να την πηγαίνεις στο φυσικό κατάστημα της Πάτρας κ να περιμένεις ενημέρωση, φαντάζει όνειρο να σε καλέσουν με υπευθυνότητα κ έγκαιρα… Μετά απο αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες της τάξεως των 6 τουλάχιστον δεν έχω ενημερωθεί καταλλήλως για μια συσκευή…. Οπότε θα ναι κ η τελευταία μου αγορά όσον αφορά τις συσκευές γιατί τεχνική εξυπηρέτηση κ ενημέρωση δεν υπάρχει…
”Ακυρώθηκε παραγγελία από δική τους υπαιτιότητα και ανευθυνότητα, καθώς το προϊόν φαινόταν διαθέσιμο ενώ δεν ήταν. Φυσικά είχε ήδη πληρωθεί καθώς στο site δε σου δίνει επιλογή να πληρώσεις στο κατάστημα όταν πας να παραλάβεις. Αποτέλεσμα, πρέπει να περιμένω μέρες για επιστροφή του ποσού. Σχετικά με την επικοινωνία μου μαζί τους: Αγενείς όλοι ανεξαιρέτως όσοι μίλησα τηλεφωνικά!!! Επιπλέον καμία γνώση πάνω στο αντικείμενό τους. Ο ένας με συνέδεε με τον άλλο και άκρη δεν έβγαλα. Ένας μάλιστα μου το έκλεισε στα μούτρα. Στο τέλος μίλαγα με μια κοπέλα κι άκουγα τον υπεύθυνο του τμήματος πωλήσεων να της φωνάζει “Τέλος! Πες της θα περιμένει, πάμε παρακάτω!”. Φυσικά της ζήτησα να με συνδέσει μαζί του (πράγμα που δίστασε αρκετά να κάνει) και όταν μίλησε μαζί μου ο κυριούλης του κόπηκε η μαγκιά.
”Παραγγελία από 31/7 πρωί… Κοντεύουν 10 ημέρες και ακόμη να φανεί….
”Κλασική άθλια εξυπηρέτηση….
Έκανα το λάθος να ξαναπαραγγειλω ενώ γνωρίζουμε ότι δεν το έχουν με τις αποστολές…
Έχω παραγγείλει προχθές παρόμοιο προϊόν από Κρήτη μάλιστα, και παρέλαβα σήμερα…..
Το κατάστημα Πρακτικερ μας εξαπάτησε, πουλώντας μας σπασμένη τηλεόραση στις 2/7/2025 και το κόστος αυτης ήταν 979 ευρω..το προϊόν έχει επιστραφεί στο κατάστημα από 7/7/2025 και από τις 7/7/2025, έχει γίνει αίτημα υπαναχώρησης, και ακόμα περιμένουμε τα χρήματα μας πισω. Δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση.Καλυτερα κλείστε το τηλεφωνικό σας κέντρο.Να μην πληρώνετε τσάμπα τους υπαλλήλους σας..δεν κάνουν απολύτως τίποτα για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη…ποτε δεν καλούν πισω..μην περιμένετε άδικα επικοινωνία..Αν συνεχιστεί η κοροϊδία, σας ενημερώνω ότι θα γίνουν όλα τα απαραίτητα από την δικηγόρο μου…έχω σημειώσει όλα τα ονόματα των υπαλλήλων σας και είμαι έτοιμη να τα δώσω στην δικηγόρο μου.
”Ντροπη για την εξυπηρετηση. Ντροπη που δεν εχουν διαθεσιμοτητα προιοντων, παραγγελνεις και δε σε ενημερωνουν, ουτε σου επιστρέφουν τα χρήματα εκτός αν τους καλεσεις για να τους ενοχλησεις…
”Πολύ κακή εμπειρία με την αγορά κλιματιστικού με δωρεάν εγκατάσταση και 10 χρόνια εγγύηση.
Το κλιματιστικό αγοράστηκε επιτόπου στις 22/7 και το παραλάβαμε άμεσα στο σπίτι, περιμένοντας όπως μας είχαν πει, να μας καλέσουν εντός δύο ημερών για να κλείσουμε ραντεβού για την εγκατάσταση. Οι μέρες περνούσαν χωρίς καμία επικοινωνία και στις 31/7 κάλεσα εγώ ο ίδιος, για να ενημερωθώ ότι δήθεν δεν το έχω παραλάβει και ότι η παραγγελία είχε… ακυρωθεί(!), παρόλο που το κλιματιστικό βρισκόταν στο σπίτι μου από τις 22/7.
Δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι τι είχε συμβεί και αυθαίρετα όρισαν ως ημερομηνία αγοράς την 31/7, προφανώς για να “βολέψουν” την κατάσταση. Η καθυστέρηση ήταν απαράδεκτη, δεν υπήρξε καμία υπεύθυνη απάντηση, και δεν μπόρεσα ποτέ να μιλήσω με κάποιον αρμόδιο.
Όταν τελικά προγραμματίστηκε η εγκατάσταση, ενημερωθήκαμε επί τόπου ότι το καλώδιο ρεύματος καλύπτεται δωρεάν μόνο μέχρι τα 20 εκατοστά– διαφορετικά υπάρχει χρέωση 7€ ανά μέτρο. Καμία αναφορά ή ενημέρωση δεν υπήρχε για αυτό ούτε κατά την αγορά ούτε μετά.
Να σημειώσω ότι έχουμε βάλει 3 κλιματιστικά από τον Κωτσόβολο πρόσφατα με δωρεάν εγκατάσταση, χωρίς ΚΑΜΙΑ επιπλέον χρέωση ή αντίστοιχη ταλαιπωρία.
Απαράδεκτος χειρισμός, καθυστέρηση, ασυνεννοησία και κρυφές χρεώσεις. Δεν θα προτιμήσω ξανά την εταιρεία ούτε θα την προτείνω σε άλλους.
”Πήρα ένα σαλόνι,βγήκε ελαττωματικό,κ παρόλο που έπρεπε να το αλλάξουν αμέσως ,έχουν περάσει 2 1/2 μήνες με κοροϊδία ότι περιμένουν ανταλλακτικό κ μετά από 1 1/2 κ δική μου όχληση μου είπαν ότι να περιμένω από τους μεταφορείς να με πάρουν έχει περάσει ένας μήνας κ μετά από επαναλαμβανομένες δικές μου κλίσεις μου είπαν ότι περιμένουν το ανταλλακτικό.Απιστευτη κοροϊδία παρόλο που έχω πληρώσει κ ΕΓΓΎΗΣΗ κ θα έπρεπε να αλλαχθεί άμεσα το σαλόνι .
”Καθυστέρηση στην εγκατάσταση ηλιακού και κάκιστη εξυπηρέτηση ( στα όρια της εξαπάτησης) εκ μέρους της “εξυπηρέτησης” πελατών στα κεντρικά της Αθήνας.
”Οτι χειροτερο υπαρχει. Μακρια. Ασχετοι.
”Καταγγελία – Praktiker Ρόδος
Είναι απαράδεκτο το 2025 να συμβαίνουν ακόμα τέτοια πράγματα. Έχουμε φτάσει σε μια εποχή όπου ο πελάτης περιμένει συνέπεια, επαγγελματισμό και σωστή εξυπηρέτηση – όχι δικαιολογίες και καθυστερήσεις.
Το κατάστημα Praktiker Ρόδου έχει δυνατότητες και θα μπορούσε να είναι πραγματικό σημείο αναφοράς για το νησί. Όμως, χρειάζεται καλύτερη οργάνωση, κυρίως ως προς τη στελέχωση και τον τρόπο λειτουργίας.
Δεν είναι θέμα να κατηγορήσουμε το προσωπικό – σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι με γνώση και διάθεση, όπως βρήκα και ο ίδιος στο τμήμα χρωμάτων. Όμως θα ήταν καλό, πριν αναλάβει κάποιος ένα πόστο, να έχει και την ανάλογη εκπαίδευση ή εμπειρία. Αυτός που ασχολείται με εργαλεία να γνωρίζει τα εργαλεία, αυτός που προτείνει air condition να γνωρίζει το αντικείμενο.
”Μια από τις χειρότερες εταιρείες που υπάρχουν στην Ελλάδα. 12.5.25 παρήγγειλα και έχουμε σήμερα 12 Ιούλιου και ακόμα δεν ήρθε η παραγγελία μου. Με κοροιδευαν ότι υπάρχει έλλειψη ενώ στο σαιτ ήταν ετοιμοπαραδοτα. Με πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα. Κάθε φορά με έβαζαν στην αναμονή και στο τέλος μου το έκλειναν κιόλας. Ντροπή τους κοροϊδεύουν τον κόσμο.
”Απαράδεκτοι. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έκανα παραγγελία δεν την έστειλαν ποτέ Και αγανάκτησα να πάρω πίσω τα χρήματα μου.
”Αγόρασα ένα όμορφο γλάστρα κι με λουλούδι σήμερα. Ζήτησα ένα χαρτί περιτυλίγματος και μου είπαν να πάω μόνη μου μα κάνω συσκευασία δώρου! Όταν διαμαρτυρήθηκα οι υπάλληλοι δεν καταλάβαιναν το λόγο. Η προϊσταμένη όμως είπε ότι έχω δίκιο και ότι το έχουν επισημάνει!
”Στις 7/06 έλαβα τον καναπέ που παρήγγειλα. Όταν έφτασε, η πλαστική μπαμπλ ραπ συσκευασία του είχε σκιστεί και κάποιος (το κατάστημα; η μεταφορική;) την είχε κολλήσει με ταινία. Παράλληλα, είχε και κάποια ακόμα μικρά σκισίματα που δεν είχαν καλυφθεί. Έδωσα τόπο στην οργή για την αισχρή συσκευασία και εμφάνιση του προϊόντος και τον κράτησα. Λόγω υποχρεώσεων κατάφερα να κάνω την συναρμολόγηση σήμερα το απόγευμα. Εντόπισα ότι σε δύο από τα μικρά σκισίματα της συσκευασίας υπήρχε και σκίσιμο στον καναπέ. Επιπλέον, τα 3 από τα 4 πόδια του είναι αρκετά γρατσουνισμένα (έχει φύγει το χρώμα και φαίνεται το από κάτω). Τέλος, και το χειρότερο όλων, αφορά τις βίδες. Στην συσκευασία υπήρχαν βίδες για τα πόδια ακριβώς όπως είναι αυτές οι ασημένιες πολύ απλές που αγοράζουμε από τα μαγαζιά που πουλάνε τέτοια προϊόντα. Όταν βιδώθηκαν, ήταν πολύ μακριές με αποτέλεσμα να φτάνουν στο ύφασμα και να το περνάνε. Επιπλέον, είναι και πολύ λεπτές και ενώ τις βιδώνεις με το εργαλείο, μετά τις τραβάς και τις βγάζεις με τα δάκτυλα. Αυτό το προϊόν όπως και η συσκευασία παράδοσης του είναι αισχρό και αποτελεί ντροπή για ένα κατάστημα όπως αυτό.
”Σας δηλώνω οτι στην Πολεοδομία Αθηνων θα είχα πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση
”απο το Πρακτικερ Αλίμου και Παλλήνης
Με πολύ τιμή
Β.Γκεζερλής
Ηλιούπολη
697 9952000
Σας έχω στείλλει και φόρμα με τα υπόλοιπα στοιχεία μου
Κάμια εξυπηρέτηση από το προσωπικό…αγένεια από τους περισσότερους που είναι εκεί φαίνεται ότι δνε περνάνε καλά κ όταν τους ζητάς βοήθεια ενοχλούνται….
”Κ έπειτα για να πάω να αγοράσω κάποια πράγματα κ να πάνε από το κατάστημα οι γονείς μου κ να τα πάρουν δεν γίνεται χαχχα αν είναι δυνατόν πρέπει να πάνε από το κατάστημα να τα αγορασουν κ να ψάχνουν κωδικούς…🤷
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Praktiker είναι εντελώς ερασιτεχνικό. Η ιστοσελίδα εμφανίζει διαθέσιμα τα προϊόντα, τα παραγγέλνεις και τα πληρώνεις κανονικά και δε σου έρχονται ποτέ. Και όταν καλείς στο τηλέφωνο σε ενημερώνουν πως το προϊόν είναι σε έλλειψη και δεν είναι δυνατή η παραγγελία! Χωρίς καν να σε έχουν ειδοποιήσει με ένα mail. Κι αν δεν καλούσες μόνος σου στο τηλέφωνο δλδ να μάθεις την τύχη της παραγγελίας σου, θα περίμενες στο διηνεκές!
”Οι εκπρόσωποι στο τηλεφωνικό κέντρο ευγενέστατοι, άπειροι εντελώς ωστόσο. Σε βάζουν σε αναμονή για κάθε τι που ρωτάς και δεν έχουν ιδέα τι να σου απαντήσουν.
Κρίμα
Το κατάστημα στην Κέρκυρα ή κλείστε το ή φροντίστε για την σωστή στελέχωση του, είναι κρίμα να ταλαιπωρειτε έτσι οχι μόνο ο κόσμος που προσπαθεί να εξυπηρετηθεί αλλά και το λιγοστό προσωπικό, τα λάθη που γίνονται είναι τραγικά και δεν διορθώνονται, μόνο απογοήτευση πίκρα και αποστροφή μένουν
”