Οτι χειροτερο. Και μ αρεσει που πληρωνεις και για courier. xa xa xa xa
Praktiker Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Praktiker:
Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Καλημέρα από Θεσσαλονίκη, ονομάζομαι Δημήτρης Τζελίνης είμαι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής & Καλλιτεχνικός Διευθυντής και θέλω να μοιραστώ την σημερινή μου εμπειρία στο Κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ( Μαρίνου Αντύπα 34, Πυλαία-Χορτιάτης )..
”Σήμερα το πρωί πήγα στο κατάστημα για να αγοράσω ένα κάλυμμα για το πλυντήριο μου, η εξυπηρέτηση όλων των εργαζομένων ήταν απλά άψογη..
Ο Δημήτρης στο τμήμα με τα ηλεκτρικά, η Μαρία στο ταμείο είχαν τόσο ζεστή και ανθρώπινη συμπεριφορά, πραγματικά εντυπωσιάστηκα..
Θα ήθελα να κάνω μια ιδιαίτερη μνεία στην Ιωάννα και τον Ανδριανό που έκαναν τα πάντα για να βρουν το κάλυμμα πλυντηρίου που ήθελα..
Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι υπάλληλοι είναι άνθρωποι, είναι εκεί να μας εξυπηρετούν και πρέπει να τους σεβόμαστε..
Αυτά είχα να πω, πολλά μπράβο σε όλες / όλους!!!
Και το 1 αστερι είναι πολύ, το βάζω μόνο για μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου. Η πιο χάλια εξυπηρέτηση ετών , στο on line shop. Παραγγελία Αυγούστου για τραπέζι τραπεζαρίας, μου παρέδωσαν μόνο την επιφάνεια τραπεζιού . Μετά απο πολύ χάσιμο χρόνο και τεράστια υπομονή σε συνεχόμενα τηλεφώνηματα , με πολλές συνδέσεις απο τον έναν εκπρόσωπο στον άλλο κτλ, καταλήξαμε Δεκέμβριο πια στο να μου επιστρέψουν με έκπτωση κάποια χρήματα ωστε να μπορέσω να προσθέσω τα πόδια , αφού δεν υπήρχε κωδικός αντικατάστασης ( το γελοίο είναι πως 3 κωδικούς – που ζήτησα για αντικατάσταση- τους έβγαλαν σε black friday προσφορές) . Το τελειωτικό χτύπημα ήταν πως η επιστροφή στη κάρτα μου γίνεται σε δόσεις , όμως η εταιρεία πληρώθηκε κανονικά 5 μήνες που δεν είχα τραπέζι. Απαράδεκτη διαχείριση και διαδικασίες. Δεν το συνιστώ!
”Αγορά και πληρωμή με πιστωτική κάρτα 2-12- αρκοντισιον περιμένω ακόμα μα κοροϊδεύουν από Τρίτη σε Πέμπτη .Η αγορά έγινε από την σύζυγο ΚΕΛΕΠΟΥΡΗ ΆΝΝΑ
”Ότι χειροτερο! Έκανα παραγγελία ένα γωνιακό καναπέ τηλεφωνικώς , την προπλήρωσα και μετά από 3 μέρες που δεν έλαβα καμία ενημέρωση μου είπαν πως είναι κατόπιν παραγγελία και πως θα έρθει 25 Νοεμβρίου..περίμενα μέχρι που μου ήρθε μήνυμα πως θα παραλάβω 5 Δεκεμβρίου… ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ! Ακόμα περιμένω καλώ κάθε μέρα και μου λένε θα με καλέσει η υπεύθυνη… αυτή η υπεύθυνη ή δεν υπάρχει ή με γράφει!!! απαράδεκτοι ποτέ ξανά!
”Άργησαν πολύ για τη σόμπα και παραποιούνται τις ευθυνες.Σπασμένο τζάμι σόμπας,οι “τεχνικοί” που ήρθαν για την εγκατάσταση μου άφησαν τρύπα εσωτερικά του σπιτιού από το μπουρι και εξωτερικά μια πασαλιμενη κόλλα
”Η χειρότερη ηλεκτρονική Αγορά που εχω κάνει ποτέ. Παρήγγειλα εναν καταψύκτη. Ήρθε μετά απο 20 μέρες χτυπημένος μέσα στο κουτί. Εδω και μια εβδομάδα ενώ εχω κάνει τηλ και εχω στείλει email δεν βρίσκω άκρη για αντικατάσταση. Εχω μια τεράστια κούτα στο μπαλκόνι μου που περιμένει. Απαράδεκτο το Πρακτικερ. Δεν το συνιστώ σε κανέναν άνθρωπο και επίσης θα προωθώ στην προστασία καταναλωτη
”Η χειρότερη ηλεκτρονική παραγγελία. Δεν υπάρχει ενημέρωση καμμια, ούτε στο eshop, ούτε τηλεφωνικά, ούτε όταν κάπως κάπου κάποτε φτάσει στο courier. Έχω καλέσει άπειρες φορές. Μετράω 15 μέρες και συνεχίζουμε για 2 μικροσυσκευες διαθέσιμες. Ποτέ ξανά.
”Και 1 αστέρι πολύ είναι. Ποιοτικά άθλιο, οκ, γνωστό. Δεν φαντάστηκα πως είναι εξίσου άθλιες οι υπηρεσίες τους. Ανεύθυνοι και φυσικά αδιάφοροι, οι εκπρόσωποι τους. Παρήγγειλα έναν καναπέ γωνιακό διαδικτυακά. Αφού διαπληκτιστήκαμε δύο φορές γιατί δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν με τη μεταφορική τελικά αποφάσισαν ως δια μαγείας πως μπορούν Σάββατο. Έρχεται ο καναπές μίσος. Τους τηλεφωνώ. Κανείς δεν ήξερε και επιπλέον δεν μου λένε πως πρέπει να περάσουν δύο εργάσιμες μέρες για να μάθουν ΤΙ έγινε -δηλαδή ουσιαστικά 4 – μια και ήταν Σάββατο, παρά μου απαντούν κάντε λίγο υπομονή και θα σας πάρουμε εμείς μόλις μάθουμε…. Δηλαδή μετά από 4 ημέρες υπονοούσε…Έγινε χαμός. Ακύρωσα την παραγγελία όπου πάλι 2 εργάσιμες – 4 θα γίνει η επιστροφή. 😂 Χαχαχα. Τελευταία φορά. Το praktiker τέλος.
”Ποτέ ξανά. Εχω κάνει παραγγελία εδω και 1 μηνα και δεν με ενημερώνουν για το ποτε θα παραλαβω, και καλω καθε 3 μέρες και μου λένε καθε φορά οτι κάποιο προϊόν εχει έλλειψη.
”Οι υπάλληλοι στον τμήμα πωλήσεων ειναι απαράδεκτοι, στέλνουν email οτι δεν με βρίσκουν και δεν έχουν καλέσει ποτέ.
Εαν δεν εχετε τα προϊόντα να τα βάζετε μη διαθέσιμα.
Απαράδεκτοι
Κάτι δεν πάει καθόλου καλά ,βάζεις ηλεκτρονική παραγγελία δεν βλέπεις καμμία κίνηση στο status ξεκινάς τα τηλέφωνα απο την 3η μέρα δεν καταφέρνεις ποτέ να μιλήσεις με το customer support παρόλο που επιλέγεις απο τηλεφωνικό κέντρο το σωστό ψηφίο και βγαίνουν κάτι πιτσιρίκες να σου πουν ότι μεταφέρουν την γραμμή κλαιν….Αντε να δουμε πότε θα γίνει παραλαβή και όταν και εφόσον την αποστείλουμε με τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ άλλο ”καφενείο” ….μπλέξαμε φτάσαμε στην 5η ημέρα και έχει ο Θεός πότε θα μάθουμε την τύχη της ,πλέρω όμως προκαταβολικά έτσι? το απο κάτω ερώτημα μάλλον είναι πλασματικο διότι ακόμα 5/12 δεν έχω παραλάβει ,,,,
”Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Αγόρασα 3 κλιματιστικά wellio. τα 2 από τα τρία έκαναν φοβερό θόρυβο. Τους ζήτησα γραπτώς! ότι θέλω να τα επιστρέψω γιατί δεν γίνεται τα 2 από τα 3 να έχουν πρόβλημα. Δεν μου έδωσαν καμία σημασία. Μου έστειλαν έναν τεχνικό ο οποίος μου είπε ότι αυτή η μάρκα είναι για πέταμα. Δεν μου απάντησαν ποτέ για την επιστροφή ενώ είχα το δικαίωμα να τα επιστρέψω εντός 14 ημερών. Μακριά από το praktiker. Σου πουλάνε το προϊόν και μετά δεν σε ξέρουν. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Φανταστείτε ότι είχαμε κάνει μια τεράστια παραγγελία από προϊόντα…παρόλα αυτά η αντιμετώπιση απαράδεκτη!
”