Αγόρασα την τηλεόραση LG OLED55BX6LB (B1) με ενσωματωμένο σύστημα ήχου 40 W 2.2 ch. Χάλασε εντός της εγγύησης των 5…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Εδώ και πάνω από 2 μήνες έκανα αίτηση για Plaisio Pro σαν επιχείρηση και δεν έχω λάβει καμία απάντηση! Πριν 35 μέρες τους πήρα τηλέφωνο πάλι και μου είπαν ότι κάποιος θα με καλέσει. Σήμερα τους ξαναπήρα, μου απάντησε η Χριστίνα και μου ζήτησε λίγο χρόνο. Με έβαλε σε αναμονή, επιστρέφει μετά από 6 λεπτά και μου λέει “Με ακούτε? Πείτε μου τι θέλετε?” Της είπα ότι μου ζήτησε λίγο χρόνο και με άφησε σε αναμονή 6 λεπτά, νομίζοντας ότι θα καταλάβει ότι το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι να ζητήσει συγνώμη, να πει “Ευχαριστώ για την αναμονή” όπως κανονικά θα έπρεπε. Η απάντηση της: “Ναι, τι θέλετε?” Αφού δεν υπήρχε καμία ελπίδα ότι τουλάχιστον θα είχε τρόπους, της είπα τι θέλω και με σύνδεσε με άλλη υπάληλο, η οποία μου είπε ότι μου είχα πει και πριν – θα με καλέσει κάποιος και δεν ξέρει πότε.
”Οι χειρότερες τηλεοράσεις, πήρα turbo x και μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή ,εγώ την πάτησα το λέω μην κάνετε το λάθος και οι υπόλοιποι, μακριά, πληρώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι καλό όχι αυτά τα σκατα
”Τελείως ακατάλληλοι. Έκαναν λάθος οι ίδιοι τον αριθμό επικοινωνίας και δεν μπορούσαν να με καλέσουν. Η παραγγελίες πήρε πάνω από ένα μήνα, και τελικά δεν έφτασε ποτέ οπότε την ακύρωσα.
”Δεν υπάρχει λόγος να αγοράσετε κάτι από εκεί, εφόσον μπορείτε να το βρείτε σε άλλα μικρότερα καταστήματα σε καλύτερη τιμή. Από θέμα service απαράδεκτη. Έχω στείλει 2 κινητά που είχαν κάποιο μικρό πρόβλημα και ανοίγωνταστα τα χάλασαν τέλειος και ζητάνε λεφτά όσο κάναν τα κινητά καινούργια. Εγώ δεν θα τους ξανα προτιμήσω
”Απαράδεκτη εταιρεία! Προπαραγγειλαμε το νέο κινητό, δόση μήνα μήνα , εγκρίθηκε, μετά από 1.5 μήνα μας έστειλαν μήνυμα να το παραλάβουμε. Πήγαμε περίμενα με πολύ ώρα γιατί έπρεπε να το ξαναελεγξουν και μας λένε δε γίνεται γιατί πριν 3 μέρες κάνατε τροποποιητική στην εφορία. Περάστηκε η αναπηρία λέω 80 %. Αν το κάνατε αύριο μου λέει δε θα είχε πρόβλημα …και έμεινα . Αφού είχε εγκριθεί τρελάθηκα. Ντροπή τους.
”Καθυστέρηση της παραγγελίας,προγραμματισμένη ημν παράδοσης 18/10 ….τίποτα, καμία απολύτως επικοινωνία 2 φορές πηρα τηλέφωνο καμία λύση στο πρόβλημα, Σήμερα με στείλατε μυνημα για νέα ημερομηνία παράδοσης 23/10 …απαράδεκτη εξυπηρέτηση παράδοσης. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ
”Αγορα νέας Samsung με επιπλέον εγγύηση και σημερα που χάλασε το χειριστήριο η υποστήριξη τραγική. Η μεν Samsung με στέλνει στο Πλαισιο το δε πλαισιο λεει οτι οι εγγυήσεις σε αφορούν το χειριστήριο !!!!!!!!! Τέλειοι κυριοι!
”Αγόρασα ηλεκτρονική κορνίζα την άλλαξα 3 φορές και τις 3 ήταν ελαττωματική. Δίνουμε τα χρήματά μας και το προϊόν έχει πρόβλημα. Βαρέθηκα τις αλλαγές. Αυτά.
”Αγόρασα ακουστικά ,από το κατάστημα της Αργυρούπολης.Επιπλεον των δύο ετών εγγύησης που εμπεριέχονταν στην αγορά των ακουστικών, πλήρωσα 5,90€ για επέκταση εγγύησης άλλων δύο ετών.Τα ακουστικά ακούγονταν πολύ χαμηλά και σε ένα μηνα, πήγα στο κατάστημα Συντάγματος, να ζητήσω αντικατάσταση η επισκευή αυτών.Μου είπαν, ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτε από τα δύο (ούτε αντικατάσταση,ούτε επισκευή), διότι το προϊόν δεν υπάρχει πια, για να πάρω το ίδιο μοντέλο. 1) Το προϊόν εξαντλήθηκε σε ένα μήνα από όταν το αγόρασα;Αν ναι γιατί δεν ενημερώθηκα από το κατάστημα Αργυρούπολης ότι θα εξαντληθεί, ώστε να μην το αγοράσω.2) Αναγκαστικά ,αγορασα αλλα ακουστικά.Αφού εξαντλήθηκε το προϊόν,το σωστό είναι να γίνει η μεταφορά της εγγύησης στα νέα ακουστικά και να ισχύει η επέκταση εγγύησης.Το μόνο που μου πρόσφεραν είναι 1€ έκπτωση στην επέκταση εγγύησης, δηλαδή να ξαναπληρώσω με τη δικαιολογία ότι αφού είναι νέα ακουστικά, έχει άλλη επέκταση εγγύησης και δεν ισχύει η παλιά.Δεν είναι δικό μου φταίξιμο,που εξαντλήθηκαν τα ακουστικά ένα μήνα μετά την αγορά τους.Η εγγύηση που πλήρωσα πάει χαμένη όμως ..
”Plaisio εξυπηρετηση.
Παραγγελνουμε για να το παρουμε το επομενο μηνα !
”Αγόρασα από το plaisio.gr ένα κουτί LEGO 370 ευρώ, το οποίο δεν άνοιξα αμέσως, λόγω φόρτου εργασίας, αλλά μετά από 17 μέρες. Μέσα οι μικροσυσκευασίες ήταν σκισμένες και έλειπε ένα εξάρτημα. Ενώ μου έστειλαν φανερά μεταχειρισμένο προϊόν και όχι καινούριο, σε επικοινωνία μαζί τους αρνήθηκαν να ασχοληθούν γιατί πέρασαν οι 14 μέρες επιστροφής και μου λένε μίλα με την LEGO για να λύσεις το πρόβλημά σου. Το σίγουρο είναι ότι έχασαν έναν πελάτη με την “πολιτική ” τους. Για μένα μαγαζί ΠΛΑΙΣΙΟ δεν υπάρχει πλέον για αγορές.
”Κανονικά θα έπρεπε να είχατε επιλογή για κανένα αστέρι είστε απαράδεκτοι τελείως.
”Για τον κόσμο που θέλει να αγοράσει κάτι από το πλαίσιο να μην πληρώσει ποτέ για εγγύηση δεν υπάρχει καμία εγγύηση, είστε τελείως απαράδεκτοι. Τσάμπα τα χρήματα που δίνουμε για επέκταση εγγύησης. Δεν διορθώνεται τίποτα βρίσκεται δικαιολογίες του κώλου για να μην εξυπηρετήσετε τον κόσμο που έχει πληρώσει αυτά που έχει αγοράσει από την εταιρεία σας ντροπή σας και πάλι ντροπή σας. Κοροϊδεύεται τον κοσμάκη και του παίρνετε τα χρήματά του χωρίς να του προσφέρεται ουσιαστικά τίποτα στην εγγύηση απολύτως τίποτα.
Και έχω και άλλα για τη γούνα σας. Και εννοείται πως θα κάνω καταγγελία καταναλωτή στη γενική γραμματεία εμπορίου. Είστε από τις χειρότερες εταιρείες που υπάρχουν στο θέμα αυτό.
Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση.Εαν σας στείλουν ελαττωματικό προϊόν και κάνετε το λάθος να το επιστρέψετε…. Τέλος…θα πληρώνετε σε τηλ για να το βρείτε ενώ το έχουν παραλάβει και θα χάσετε τα χρήματα σας. Μακριά!!!
”Ποιο αναξιόπιστο κατάστημα της 62 Μαρτυρων Ηράκλειου Κρήτης δεν υπαρχει ..τα παιδιά με ευγένεια κ χαμόγελο αλλα οι πωλήσεις τους εντελώς λάθος.
”Γενικά ένα λάθος σαν κατάστημα..
Κρίμα να μην υπάρχει ένα επίπεδο αξιοπιστίας.
Δεύτερη φορά παθουσα.
Τυχαίο?
Το κατάστημα στη Δημοκρατίας είχε όντως εξυπηρέτηση σωστή άμεση κ ειλικρινή.
Πολλα συγχαρητήρια είστε οι πιο αναξιόπιστη εταιρεία στον πλανήτη 2 ημερομηνίες διαφορετικές δώσατε ότι θα μου παραδώσετε την τηλεόραση πάνε 20 μέρες και τίποτα κλείστε το να γλυτώσει ο κόσμος από την ψευτιά σάς και το ότι δεν υπάρχει ειλικρίνεια
”Μια τηλεόραση παρήγγειλα απο αρχές του μηνα έχουν περάσει 22 μέρες και μεταφορική δεν βρίσκω στο τηλέφωνο. Από το πλαίσιο μου λένε συνέχεια έχουν ενημερώσει την εταιρεία, αλλά δεν μου λένε ποτε θα παραλάβω, απαράδεκτο!
”Έχω κάνει μια παραγγελία από την Δευτέρα στο κατάστημα λόγω έλλειψης εκεί . Σήμερα Παρασκευή και αγνωστο που βρίσκεται το δέμα μου . Επικοινώνησα με το κέντρο εξυπηρέτησης και είχε γίνει λάθος από τον υπάλληλο στο Τ.Κ και στάλθηκε σε άλλη περιοχή της Θεσσαλονίκης . Ο κούριερ μας πληροφόρησε ότι θα το φέρει στο τέλος της ημέρας , πραγμα που δεν έγινε ποτέ . Η κοπέλα στο κέντρο εξυπηρέτησης έκανε αναδρομολόγηση της παραγγελίας αλλά ενημέρωση καινούργια δεν υπάρχει εδώ και πόσες μέρες . Αν δεν είναι εφικτή η παράδοση την επόμενη μέρα μην την διαφημίζεται
”Ηλεκτρονική παραγγελία χαρτικης ύλης.Ενα απρόσωπο μυνημα πως δεν εστάλησαν όλα τα προϊόντα.Παραλαβη πακέτου ελλεματικου καμμια ενημέρωση για το πότε, για το αν και για το πως θα παραλάβω τα υπόλοιπα.Μετα από δική μου τηλεφωνική επικοινωνία ενημερώθηκα πως απλά δεν τα έχουν δεν ξέρουν ποτε θα τα στείλουν και αν θέλουν να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να κόψουν πιστωτικό.Τραγικη κατάσταση κρίμα την τεχνολογία συμπεριφερονται σα μαγαζί της δεκαετίας του 70…
”Αγόρασα tablet 120 euro με θήκη καινούργιο και με θραύση οθόνης έσπασε η οθόνη και δεν μού φτιάχνουν την οθόνη γιατί είχε χτυπήσει το σασί με δικαιολογία ότι δεν θα εφαρμοστεί καλά η οθόνη και μού ζήτησαν 50 euro για να αλλάξουν την οθόνη. Αυτά…… τα σχόλια δικά σας ,και φυσικά με χάνουν από πελάτης Έχει και αλλού πορτοκαλιές.
”Απαραδεκτη η καταστασηε τις ηλεκτρονικες παραγγελιες..
Εχουμε κανει παραγγελία απο 8 του μηνα και το δεμα ειναι απο στη μεταφορικη ειναι δυνατον για νομο Λασηθιου Κρητη να εχει παραλαβει η μεταφορικη το δεμα απο 11/9 στο καταστημα της Ιεραπετρας και να ειναι 16 και να μη το εχουμε παραλαβει ακομα???ποσο τραγικη ειστε ελεος και δεμ απαντανε και στα τηλεφωνα ..
ΜΗΜ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΠΛΑΊΣΙΟ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
”Απαράδεκτη κατάσταση στο Πλαίσιο Δάφνης το μεσημέρι της 14/9/2024. Στο τμήμα με τη γραφική ύλη ο ένας πάνω στον άλλο. Παιδάκια να σπρώχνονται και οι μεγάλοι σαν σαρδέλες. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι η κίνηση στα σχολικά είναι αυξημένη, αλλά πρέπει το κατάστημα να ελέγχει τον αριθμό των πελατών που μπορεί να εξυπηρετήσει.Στο ισόγειο, η ουρά ξεκινούσε από το ταμείο και έφτανε μέχρι το τμήμα των τηλεοράσεων. Τουλάχιστον 80 άνθρωποι ( μεταξύ των οποίων πολλοί ηλικιωμένοι και μια έγκυος) να περιμένουμε μια ώρα με το ρολόι, καθώς το σύστημα είχε πέσει και δεν εξυπηρετούσε ούτε με κάρτα ούτε με μετρητά! Οι μισοί άνθρωποι έφευγαν μην αντέχοντας την ορθοστασία και την έλλειψη ενημέρωσης από τους “υπευθύνους”. Η είσοδος παρέμενε ανοιχτή και ο κόσμος συσσωρεύονταν ολοένα και περισσότερο αφού κανένας δεν τους προειδοποιούσε ότι τα ταμεία δεν εξυπηρετούν. Ντροπή…οι καλές φήμες απλώνονται από στόμα σε στόμα…
”Χάλια εξηπηρετηση. ¨ηθελα να επιστρέψω μελάνι γνήσιο toner και να μου το αλλάξουν με άλλο κωδικό και αρνήθηκαν με την αιτιολογία οτι άνοιξαμε την χάρτινη συσκευασία. 160 ευρω στα σκουπίδια
”Μου έστειλαν σπασμένη τηλεόραση τους ενημέρωσα αμέσως όταν την άνοιξα ότι είναι σπασμένη . Η παραγγελία μου ήταν αξίας 1445.90€ τηλεόραση και Η/Υ , είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και όταν ζήτησα την επιστροφή και αντικατάσταση ή έστω την πίστωση των χρημάτων μου είπαν εννοείται θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα αφού στείλατε ότι ακριβώς σας ζητήσαμε και μην ανησυχείτε κλπ κλπ κλπ ! Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη και μου έκαναν προσφορά λέει να πληρώσω και αλλά λεφτά σε καλύτερη τιμή να πάρω άλλη ! Η ζημιά μου είναι 430€ και η βοήθεια τους μηδενική γιατί λένε πως ευθύνομαι εγώ που την παρέλαβα ! Η ευθύνη ηταν δίκη τους που δεν την έστειλαν με το σήμα εύθραυστο και την έσπασαν ! Απαράδεκτοι μείνετε μακριά !!!!
”Απαράδεκτοι!!!!!μεγάλα μαγαζιά με μηδέν απόθεμα…το 95% που έχω χρειαστεί να αγοράσω δεν είναι άμεσα διαθέσιμο….χρειάστηκα μελάνι για εκτυπωτή στο γραφείο σε δύο μαγαζιά και δεν βρήκα….
”Μακρια απο αυτο το μαγαζι!!!
”Εκανα παραγγελια ενα φωτοβολταικο πλαισιο την 1/8/2024 και ηρθε σπασμενο. Ειχαν επιμελως καλυψει με πλαστικο την τρυπα στην συσκευασια να μην φαινεται ωστε να το παραλαβω, Τους εστειλα αμεσως φωτογραφιες οπως μου ζητησαν και πραγματι μου εκλεισαν ραντεβου να στειλουν αλλο. Φυσικα δεν εστειλαν αλλα με πηραν μετα μια βδομαδα να μου πουν οτι δεν εχουν (το αποθεμα δεν το βλεπουν στα συστηματα τους!!). Απο τοτε περασε ενας μηνας και ουτε τα χρηματα επιστρεφουν ουτε το προιον στελνουν!!
Μακρια απο αυτους μονο για καμμια γομολαστιχα κανουν.