απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αναρωτιούνται, άραγε, οι (ιθίνοντες) ποια είναι ή εννοια τής ευθύνη περί των υπηρεσιών απεγκατάστασης – εγκατάστασης ηλ/κών συσκευών; . . Η ανεκδίηγητη επαγγελματική συμπεριφορά δύο νέων οι οποίοι αποτόλμησαν ν’ απεγκαταστήσουν παλαιό και ν’ εγκαταστήσουν νέο ηλ/κο θερμοσίφωνα, υπερασπιζόμενοι ότι δεν διαθέτουν ούτε βίδες στήριξης, μήτε spiral αντικατάστασης, πολλώ δε μάλλον μήτε σκάλα προσέγγισης, το καταδεικνύει(!) Για την ηλ/κή αποσύνδεση βέβαια ούτε λόγος. Κόβουμε τα καλώδια έξω απο την κλέμα βραχυκυκλώνοντας όλο το δίκτυο τού διαμερίσματος και ανακαλείται το ρελέ διαφυγής και η κ. ασφάλεια. . . Το τι αφήσανε πίσω τους, επίσης, μάθημα προς αποφυγή στα σπουδαστήρια (τεχνών και επαγγελμάτων). . . Η απάντηση στην ερώτηση εσείς τί ακριβώς κάνετε σ α ν τεχνικοί είναι η εξής: “μα ξέρετε, η ανάθεση”.
”Ένα κατάστημα με μηδαμινή εξυπηρέτηση παραγγέλνεις, πληρώνεις και στις επιλογές παράδοσης επιλέγεις: Όλη Μέρα. Έτσι νομίζεις!!! Όταν πηγαίνεις να πάρεις την παραγγελία σου λένε μετά τις 3.30 μμ. Φαίνεται έχουν άλλη αντίληψη για την διάρκεια της ημέρας!!! Η δικαιολογία τους;ότι παρήγγειλα μέσω internet!!! Αφού δεν υπάρχει διαθέσιμο στο κατάστημα σχεδόν τίποτα από όσα θέλεις!!! Εννοείται ήταν η τελευταία φορά που επέτρεψα να με κοροϊδέψουν και να με ταλαιπωρήσουν!!!
”Αγόρασα μια turbo x smart tv από το πλαίσιο τον Δεκέμβριο του 2018 και έκανα επέκταση εγγύησης για 5 χρόνια.
”Στα 6μιση χρόνια λειτουργίας η τηλεόραση παρουσίασε ένα μικρό πρόβλημα. Η εγγύηση φυσικά έληξε οπότε πήγα να μου την φτιάξουν πληρώνοντας εννοείται. Το πρόβλημα ήταν ότι η οθόνη τα έδειχνε όλα μπλε λόγο του ότι ήθελε αντικατάσταση μια λεντοταινια φωτισμού την οποία δεν την είχαν ως ανταλλακτικό διότι το μοντέλο έπαψε να παράγεται και ηω είμαι υποχρεωμένος να βλέπω σε τέτοια οθόνη τώρα ενώ είναι πλήρως λειτουργική η τηλεόραση.αθλιο σε 6μιση ετησπι την άγονα μην έχεις ενα τοοοσο απλό ανταλλακτικό.Πλαισιο και turbo x τέλος για εμένα και αρκετούς ακόμη γύρω μου.
Συνεχίστε έτσι και τα βράχια είναι κοντά!
Η χειρότερη εταιρία κατα την παράδοση της παραγγελίας! Είπα την πρώτη φορά έτυχε, αλλά τελικά έκανα το λάθος και ξαναπαραγγειλα…. το τηλέφωνο επικοινωνίας το αφήνουμε για να σηκώσει ο οδηγός το κουλό του και να επικοινωνήσει με τον πελάτη ειδικά όταν στα σχόλια το τονίζεις…. μένω το κέντρο της πόλης μου και δεν με βρίσκουν(την επόμενη φορά, που δεν θα υπάρχει, θα βάλω διεύθυνση ” η σπηλιά του Νταβέλη μηπως και με βρουν). Και το ενα αστέρι της κριτικης το πήρατε γιατί δεν μπορώ να σχολιάσω….αν είχε -(μειον) θα το έβαζα με μεγάλη χαρά! Είστε απαράδεκτοι
”Απαράδεκτοι, άλλαξαν τους όρους παραγγελίας αφού εξοφλησα τα προϊόντα ,αρχικά η πληρωμή θα γινόταν με αντικαταβολή και η παράδοση 10/7 μόλις εξοφλησα μου ανακοίνωσαν παράδοση 15/7
”Μακριά από το πλαίσιο όσο γίνεται μακρύτερα. 01/07/2025 αγοράζω κλιματιστικό καταβάλλοντας 600 ευρώ. Από τη στιγμή που πήραν τα χρήματα άρχισαν τα ψέματα. Ενώ είχα πληρώσει και την εγκατάσταση τελικά δεν έγινε ποτέ γιατί μετά κατάλαβαν ότι η Χαλκιδική ήταν εκτός αστικού ιστού όπως είπαν. Με δικό μου συνεργείο εγκατέστησαν το κλιματιστικό που δεν δούλεψε ποτέ. Επικοινώνησα μαζί τους αλλά αδιαφόρησαν παντελώς χώρια για το ότι μου λέγαν ψέματα ότι η συσκευασία περιέχει και τις βάσεις. Τα ψέματα συνεχίστηκαν ότι τάχα δεν με έβρισκαν για την ανακύκλωση. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ Ψεύτες ΚΑΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΕΣ . Αισθάνομαι ότι μόλις έχασα 600 ευρώ τα οποία δεν μου περισσεύουν. Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο μέσον πράγμα που σίγουρα δεν επιθυμώ εν μέσω καύσωνα χωρίς κλιματισμό. Βαθμολογία σίγουρα αρνητική
”εχουμε παραγγειλει κλιματοστικο το οοποιο ηρθε περιμεναμε σχεδον 10 μερες για εγκατασταση και οταν ηρθε διαπιστωσαμε οτι η εξωτερικη μοναδα με την εσωτερικη ηταν λαθος
”εχουμε αρρωστο ανθρωπο στο σπιτι και η απαντηση που πηρα απο την εξυπηρετηση πελατων ηταν σε 3 μερες θα επικοινωνησει καποιοσ μαζι μας
απαραδεκτο για ενα τετοιο προβλημα
Κλιματιστικό έβγαλε πρόβλημα και ενημέρωσα τη Πλαίσιο για ενεργοποίηση εγγύησης που (σα ζωον) είχα αγοράσει έξτρα, 2 βδομάδες τώρα αγρόν ηγόρασαν, εμείς καιγόμαστε μαζί με 2 ανήλικα στο καυσωνα και ολα πληρωμένα στο ΠΛΑΙΣΙΟ απο τα κορόϊδα, ΜΑΚΡΙΑ απο το ΠΛΑΙΣΙΟ, αγοράστε απο τα μαγαζιά που ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ αχολούνται με Λευκές Συσκευές ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ Εσάς τα Λεφτά Σας.
”Ασχετο το συνεργείο απεγκατάστασης εγκατάστασης δήλωσε αδυναμία Πιθανα λόγω φόρτου εργασίας άπειρα τηλ στο support με αναμονή.Δωρεαν η εγκατάσταση άστο καλύτερα μακάρι να το έπαιρνα σκέτο .Πολυ ευγενικά και υπομονετικά τα παιδιά .Μονο Χαρτικο και ήδη ραφείου
”Απαράδεκτη αντιμετώπιση χρονικά της εγκατάστασης απεγκατάστασης κλιματιστικού χωρίς να δοθεί ημερομηνία από συνεργείο λόγω δυσκολίας.Ευγενες τηλ προσωπικό .Μακρια για παροχή υπηρεσιών εγκατάστασης έστω και δωρεάν .Το τυρί της φάκας είναι δωρεάν !
”πηρα πλυντηριο απο πλαισιο ,οπου πληρωσα συν 25 ευρω για να γίνει σύνδεση του πλυντηριου,οι μεταφορεις μου είπαν οτι δεν κάνουν εκείνοι τη σύνδεση,αλλα θα με παρουν τηλεφωνο να μου δώσουν ραντεβού για να γίνει η σύνδεση…δηλαδη ωσπου να μου κλείσουν ραντεβου(φυσικά δε με πηραν ποτε τηλέφωνο!)θα ήμουν χωρίς πλυντήριο! Ευτυχώς τα παιδιά που έκαναν τη μεταφορά ήταν πολύ καλά και με βοήθησαν τελικά να το συνδέσω, αλλά φυσικά τα 25 ευρώ τα πήρε το πλαίσιο για μια σύνδεση που δεν έκανε ποτέ και όχι οι μεταφορείς! φυσικά στο τηλεφωνο δεν βρήκα κανέναν!
”Έκανα παραγγελία σχολικά, να έρθουν στο κατάστημα Χανίων, ήρθε το μήνυμα να πάω να τα παραλάβω, πάω στο κατάστημα δεν υπήρχαν!Δεν είχαν έρθει καν απτήν αποθήκη, μάλιστα είχε τελειώσει το απόθεμα!Οπότε ζήτησα επιστροφή χρημάτων!Φυσικά το δέχτηκαν διότι ήταν δικό τους λάθος, μόνο που θα κλείσω μήνα σχεδόν και ακόμα να γίνει η επιστροφή!Μου έχουν στείλει email με την απόδειξη ότι ΘΑ μου την κάνουν την επιστροφή κ ακόμα περιμένω!Έχω στείλει και email και απάντηση επίσης ακόμα περιμένω. Φυσικά και δεν θα το προτιμήσω ξανά!
”Απαράδεκτη είναι μεχη χαλαση ητιλεοραση είμαι μέσα στην εγκιεση και με κοροϊδεύουν όλο το κανονιζουνε και τίποτα δεν γίνετε απαράδεκτη…
”σπασμενη τηλεοραση, σπασμενο κλιματιστικο (παραγγελια 2000 ευρω), μηδενικη εξυπηρετηση, παραπλανηση, καθυστερησεισ. μου εκαναν ακομη και ζημια στον εξωτερικο χωρο του σπιτιου μου (γκρεμισαν κολωνακι). θα κινηθω νομικα για ηθικη βλαβη, παραπλανηση και μη αντικατασταση ελαττωματικου προιοντοσ με δικη τουσ ευθυνη
”Παρήγγειλα μια μακέτα η οποια μου ηρθε χτυπημενη και βρωμικη, επικοινωνησα με την τεχνικη υποστηριξη αλλα κανεις δεν μπορεσε να με βοηθησει στο να επιστρεψω το προιον που παρελαβα. Μια απογοητευση για τα λεφτα που ξοδεψα. Και το 1 αστέρι πολυ τους είναι!
”Αγόρασα μια καρέκλα γραφείου, έδωσα 260 ευρώ. Μέσα σε 2 μήνες, χωρίς πολλή χρήση, βγήκε το ύφασμα της πλάτης. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση 5-6 φορές και δεν δίνουν την παραμικρή βοήθεια, λένε ξερά “να τη φέρετε στο κατάστημα”. Μα δεν έχω αυτοκίνητο, αλλά και να είχα δεν χωράει.
Εν πάσει περιπτώσει, απ’ ότι κατάλαβα πέταξα τα χρήματά μου άδικα. Πολύ αμφιβάλλω αν αγοράσω ποτέ ξανά κάτι από το κατάστημα. Η συμπεριφορά των υπαλλήλων του τεχνικού τμήματος είναι τραγική.
”Απίστευτη ταλαιπωρία για οτιδήποτε χρειαστείς, κανένα τμήμα δεν επικοινωνεί με το άλλο με αποτέλεσμα να χρειάζονται 100 τηλέφωνα στα οποία πρέπει να πεις όλη την ιστορία από την αρχή και τελικά κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει. Μακριά από εταιρίες σαν αυτή μόνο ταλαιπωρία και προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν προτιμήστε μια μικρή εταιρία με ίσως λίγο πιο αυξημένες τιμές αλλά καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση!
”Ότι χειρότερο! Παρήγγειλα μια κάμερα και μια κάρτα μνήμης και το δέμα χάθηκε διότι συνεργάζονται με την χειρότερη εταιρεία κούριερ την γενική!!!! Σχεδόν πέρασε 1 μήνας και ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Τόσος χρόνος θα σπούδαζα ηλεκτρονικός και θα έφτιαχνα μόνος την κάμερα. Κακώς συνεχίζουν να συνεργάζονταιε αυτήν την εταιρεία γιατί βγαίνουν και αυτοί φταιχτες! Θα έπρεπε ο αγοραστής να έχει και άλλες επιλογές εταιριών κούριερ για το δέμα του. Αν μπορείτε να αγοράσετε από αλλού καλά θα κάνετε
”Αγόρασα κλιματιστικό Mitsubishi heavy αξίας 1688€ από το plaisio.gr στις 30/05/25 παρέλαβα στις 10/06/25 και στις 17/06/25 έγινε η εγκατάσταση από συνεργαζόμενο συνεργείο τους.Το μηχάνημα δε δούλεψε ποτέ μετά την εγκατάσταση λόγω λάθους εγκαταστατη ή πιθανή βλάβη του μηχανήματος κάτι που θ πιστοποιηθεί από τον επίσημο αντιπρόσωπο της Mitsubishi τον οποίο καλούμαι εγώ να πληρώσω.Αιτήθηκα επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με νέο κλιματιστικό και η εταιρία πλαίσιο είναι απούσα με όλη τη σημασία της λέξης. Ζήτησα επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραπόνων ο όποιος δεν ανταποκρίνεται στις κλήσεις ούτε στα αιτήματα μου μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας .Εξυπηρέτηση πελατών επιεικώς απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική. Κριμα και ντροπή να συμπεριφέρεστε έτσι σε πελάτη που σας υποστηρίζει χρόνια. Ποτέ ξανά
”Εάν μπορούσα και 0 θα έβαζα παραγγελία air cooler σε απόθεμα και ξαφνικά μετά από 2 μέρες χωρίς επικοινωνία και μετά από ενόχληση aut Of stock
”Απαράδεκτη Εξυπηρέτηση Πελάτη και Έλλειψη Επαγγελματισμού από [Πλαίσιο Βενιζέλου Θεσσαλονίκη] – Σοβαρή Απογοήτευση για Παραγγελία Αξίας περίπου 2.000€
”Θα ήθελα να εκφράσω και δημοσιεύσω, την βαθιά μου απογοήτευση και αγανάκτηση για την εντελώς απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που βίωσα από τον υπεύθυνο της εταιρείας σας, κ Γιάννη Π, αναφορικά με μια επικείμενη παραγγελία αξίας περίπου 2.000 ευρώ στο κατάστημα πλαίσιο Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη.
Η χειρότερη μου εμπειρία με εταιρία. Πέρα του ότι έχουν το χειρότερο προσωπικό που έχω γνωρίσει, είναι και φαντασιόπληκτοι. Έχω ζοριστεί τρεις φορες προσπαθώντας να συνεννοηθώ μαζί τους, και μιλάω για τρεις διαφορετικές καταστασεις, όπου υπήρχαν σκηνικά, όπως το να αγοράζω ένα προϊόν και να μην μπορούν να μου το μεταφέρουν στο σπιτι μου ενώ για logo στο φορτηγό της εταιρειας τους που μετέφερε το προϊόν, έχουν «δεν μας νοιαζει το που η το πως, εμείς θα το φέρουμε στην πορτα σας». Ψεύτες και ανίκανοι. Και δεν ήταν μόνο αυτό φυσικα. Το συνεργείο τους είναι το χειρότερο. Τους περιμένω να έρθουν 1 εβδομάδα μου το έχουν ακυρώσει 3 φορες και δεν έχουν καμία επίγνωση ότι εγώ τους περίμενα όλες αυτες τις φορες και αργούσα στην δουλειά μου και εκείνοι δν εμφανιζοντουσαν ποτε. Ψυχολογικός πόλεμος.
”Απαράδεκτη η τεχνική υποστηριξη
”Απαραδεκτη εξυπητερετηση, πηγαμε μηχανη εσπρεσο, στο καταστημα στη Στουρναρη, διοτι παρουσιασε τεχνικο προβλημα, η απαντηση ηταν οτι δεν την φτιαχνουν διοτι εκλεισαν τα 2 χρονια αγορας..
”Οποτε να γνωριζουμε , οτι αγοραζουμε απο το πλαισιο ειναι για χρηση 2 ΕΤΩΝ.
Κριμα και ειμασταν πολλα χρονια πελατες.
Είμαι χρόνια πελάτης χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα εξυπηρέτησης, επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης.
”Τελευταία είχα αγοράσει μία κάρτα γραφικών ASUS RTX3070 η οποία πάνω στον χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί για άγνωστο λόγο και μου την αντικατέστησαν άμεσα με το τελευταίο μοντέλο RTX4070.
Άψογοι