Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.36 από 358 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

358 κριτικές για “Plaisio

  1. ΘΕΟΠΟΥΛΑ Τ.

    Συγχαρητήρια στον προϊστάμενο Καλαμαριάς Κο Κ Γεώργιο. Μακάρι όλες οι επιχειρήσεις να έχουν τέτοιους υπαλλήλους! Άμεσος σοβαρός εξυπηρετικός και κυρίως χαμογελαστός, με εξυπηρέτησε σεια αλλαγή τηλεόρασης την οποία αρνήθηκαν οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού σας κέντρου οι οποίοι μιλούσαν εριστικα και ήταν αδιάλλακτοι!!!!

  2. Αννα Γ.

    Οι υπηρεσία παράδοσης απαράδεκτες! Παράγγειλα πλυντηριο,τελευταία στιγμή δεν ήρθαν και όταν πήρα να δω πότε θα έρθουν αύριο, είπαν ότι τελευταία στιγμή στέλνουν μηνύματα για το πότε θα έρθουν. Αν δεν είναι κάποιος το παίρνουν πίσω και πάει πάλι από την αρχή!!! Ακούσατε ακούσατε!! Κατά ταλλα η ημερομηνία παράδοσης μας μάρανε.

  3. Αλέξανδρος Γ.

    Αίσχος!
    1) Παραλαβή PC χωρίς αγορασμένους ανεμιστήρες και με άλλον σκληρό δίσκο. 2) Υστερα, παραλαβή PC με ελλατωματική μητρική. 3) ΥΣΤΕΡΑ, παραλαβή PC με ελλατωματική οθόνη ΚΑΙ κάρτα γραφικών! ΘΕΛΩ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!

  4. Ilias K.

    Πρωτο μέρος. παραγγελια ψυγειου Νοεμβριο.Αγορά σπιτιού 11 Δεκεμβριου ,παραλαβή ψυγείου LG 13 Δεκεμβρίου σε άδειο μη ηλεκτροδοτημένο σπίτι .Το ψυγείο έπεσε ή από τους μεταφορείς ή στην αποθήκη με την πίσω αριστερή γωνία.Το ανοίγουν οι μεταφορείς,το γυρνάνε από την άλλη , δεν το είδαμε γιατί δεν κοιτάξαμε κάτω χαμηλά και …υπογράψαμε.Οι μεταφορείς μάλιστα μας είπαν να φυλάξουμε τη συσκευασία γιατί μάλλον ήξεραν αλλά δεν το είπαν.Μετά από 5 μέρες κάνουμε την μετακόμιση και όταν παμε να το βάλουμε στην πρίζα και στη θέση κουνιέται σα τραμπάλα.ΣΟΚ.Αρχίζει γολγοθάς από 19 Δεκεμβρίου με έξι email ,δύο επισκέψεις στο κατάστημα Αργυρούπολης με φωτογραφίες ,βίντεο της τραμπάλας ,φωτογραφία της συσκευασίας που φαίνεται κομμένο στο σημείο πτώσης.Δεύτερο μέρος Συνεχή τηλεφωνήματα κάθε μερα .Πρώτη πρόταση για ψυγείο 800 σπασμένο κουπόνι 80 ευρώ για επόμενη αγορά.Δεύτερη απάντηση αναμένουμε απάντηση απο LG .20 ημέρες μια οικογένεια χωρίς ψυγείο ,κάτι που μας έκανε να μείνουμε σε άλλο σπίτι.Μετά από 20 μέρες μας έστειλαν τεχνικό που διεπίστωσε την ζημία μας είπε κιόλας ότι είχε στραβώσει και η μια πλευρά και ότι εγινε από πτώση και όχι απο κλωτσιά.Μας το αντικατέστησαν στις 16/1 μετά απο 28 ημέρες.Πολύ προσοχή στην παραλαβή σε όλους ,γιατί αλλιώς δεν σε πιστευουν και προσπαθούν να γλυτώσουν αν και σε εμάς ηταν οφθαλμοφανές.

  5. Κωστας Τ.

    Πήρα 2 κλιματιστικά από το πλαίσιο με δωρεάν εγκατάσταση .εγκαταστάθηκαν
    σε διαφορετικά σπίτια .το ένα εγκαταστάθηκε σωστά το συνεργείο ήταν καλό.Το άλλο ηταν με διαφορετικο συνεργείο το οποίο δεν έδειχνε να γνωρίζουν την δουλειά καλά. Δεν είχαν σκάλα τους έδωσα εγώ δεν είχα ταινία για να καλύψουν τον εξωτερικό σωλήνα για να μην Παγώνει ο σωληνας είναι μόνο 1 μέτρου ενώ έπρεπε να είναι περίπου 3 μέτρα για να λειτουργεί σωστά.Τρεχουν από παντού νερά γιατί τους σωλήνες τους πέταξαν όπως ναναι.Τους έχω πάρει 10 φορές τηλ. και το μόνο που λένε είναι ότι θα έρθει κάποιο συνεργείο σε 2 μέρες και έχουν περάσει 2 μηνες.Θα αναγκαστώ να τους καταγγηλω.

  6. Ευαγγελία Κ.

    Η εταιρεία είναι για γέλια, μην εμπιστεύεστε ότι σας λένε οι υπάλληλοι τηλεφωνικώς.
    Σε παραγγελία γραφείου, με ενημέρωσαν ότι θα μου στείλουν τα 3 μέρη και ότι το 4ο θα το παραλάβω μόλις θα είναι διαθέσιμο. Μετά από 2 εβδομάδες μου είπαν ότι θέλει 25 εργάσιμες μέρες και θα το λάβω και μετά από 3 εβδομάδες με κάλεσαν για να μου πουν ότι έχει καταργηθεί εντελώς….

  7. ΕΥΤΥΧΙΑ Α.

    Έκανα μια παραγγελία Τρίτη με παράδοση την επόμενη μέρα.Απο δική τους καθυστέρηση το πακέτο θα το παρέδιδαν την Πέμπτη αλλά λόγω απουσίας μου στην σχολή που σπουδάζω,είχα εξεταστική,ήρθαν και δεν με βρήκαν στο σπίτι.Ειπαν ότι θα με ειδοποιήσουν 40 λεπτά πριν αλλά δεν το έκαναν.Προσπαθησα να τους βρω στο τηλεφωνο αλλά δεν απάντησαν πότε.
    Με πήραν στο τηλέφωνο το βράδυ της Πέμπτης να μου πουν ότι η παράδοση θα γίνει το Σάββατο.Κατοπιν επικοινώνησα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλά μια κυρία απλά μου επαναλάμβανε ότι τα δρομολόγια έχουν βγει και ότι κατανοούσε αυτό που της έλεγα αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι.Εξυπηρετηση καμία,είναι απαράδεκτοι!!!Αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία αλλά τα χρήματα θα τα επέστρεφαν σε 14 ημέρες!
    Δεν θα ξανα παραγγείλω από αυτή την αλυσίδα,είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!

  8. Δεν είναι τυχαίο το ότι σαν εταιρεία δεν έχει δυνατότητα αξιολόγησης.
    6/01/25 παραγγελία για διαθέσιμο προιόν που στην πορεία έγινε αδιάθετο , δεκάδες τηλεφωνήματα τα οποία επιβεβαίωναν την παράδοση του προιόντος, σήμερα 15/01/25 σε ακόμη 3 τηλεφωνήματα επιβεβαίωσε την αποστολή υπάλληλος. Παραλαβή την Παρασκευή 17/01/25.
    Δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους του plaisio.gr όλα λειτουργούν στον αυτόματο!!!!

  9. Απαράδεκτοι σε όλα. Αγόρασα στεγνωτηριο πληρώνοντας το αρκετά πιο ακριβά από αλλά ιντερνετικά καταστήματα.ηρθε με ελάττωμα.πριν καν το ανοίξω ολόκληρο ενημέρωσα και με έχουν στο περίμενε μέχρι να απαντήσει “ο προμηθευτής” αν θα εγκρίνει την αντικατάσταση.οταν ζήτησα επιστροφή χρημάτων μου απάντησε ο υπεύθυνος αυτό δεν θα το αποφασίσετε εσείς….

  10. Αργύρης Π.

    Έκανα ηλεκτρονική παραγγελία και έγραψα στα σχόλια ότι πρέπει να πάρουν σε ένα σταθερό που είναι το κατάστημα μου δίπλα στο σπίτι για να έρθουν να ανοίξουν!
    Αυτό δεν έγινε ποτέ και κορόιδευαν 3 μέρες και στο τέλος όταν ζήτησα να γίνει ακύρωση και να επιστρέψουν τα λεφτά μου είπαν θα επιστραφούν μετά από μια εβδομάδα!

  11. Λεντια Κ.

    Απαράδεκτοι…Μας είπαν πως η εγκατάσταση του air condition είναι δωρεάν και οι τεχνικοί που ήρθαν ήταν άσχετοι…χωρίς δίπλωμα..δεν έκαναν σωστή εγκατάσταση με αποτέλεσμα να τρέχουν νερά…Όταν τους καλέσαμε ξανά να αναφέρουμε το πρόβλημα μας είπαν πως πρέπει να πληρώσουμε…

  12. Πείρα από εσάς ένα ps5 το οποίο κρασαρε στις 20 μέρες.
    Με έχετε στην αναμονή σχεδόν πάμε ένα μήνα.
    Απαράδεκτοι το λιγότερο.
    Ποτέ ξανά από πλαίσιο
    Εννοείται θα απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή και θα πράξω τα δεοντα

  13. Antonis K.

    Ότι χειρότερο υπάρχει καθώς περιμένω 1 μήνα για να δουν τα ακουστικά που τα έχουν στείλει σε Sony οπότε τους περνώ τηλέφωνο μου λένε 2-3 μέρες και έχει περάσει 1 μήνας φυσικά θα γίνει καταγγελία !!!!

  14. ΣΤΕΦΑΝΟΣ Κ.

    Απαραδεκτοι!! απο τα χειροτερα καταστηματα που υπαρχουν τουλαχιστον στον Πειραια. Παντα οι ακριβοτερες τιμες και αφου καταφερουν να σου πουλησουν καποιο προιον , αν αυτο τυχει και εχει καποιο προβλημα, εχουν το χειροτερο service. Φυσικα φταιει παντα ο αταναλωτης.
    Που ειναι ο παλιος εκεινος καιρος που αυτο το μαγαζι ηταν απο τα καλυτερα !!

    ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!

  15. ΑΝΝΑ Χ.

    Απαράδεκτοι!!! Πήγαμε να αγοράσουμε laptop + office+παράταση εγγύησης. Συνολικό κόστος γύρω στα 850€. Αποφασίσαμε να το κάνουμε σε 4 δόσεις. Αφού κάναμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες η τράπεζα με την οποία συνεργάζονται δέσμευσε την πρώτη δόση και κατόπιν μου ήρθε μύνημα ότι το αίτημα μου δεν έγινε δεκτό.
    Πρίν από κάποια χρόνια πληρώνουμε συνολικό ποσό (εξόφληση)με κάρτα 800€ και μας τα τραβάνε 2 φορές. Φτυσαμε αίμα με άπειρα τηλεφωνήματα στο λογιστήριο για να μας επιστρέψουν τα χρήματα που είχαν τραβήξει από δικό τους λάθος 2 φορές , τα κρατούσαν δεσμευμένα πάνω από είκοσι μέρες.
    Όταν λοιπόν παραπονέθηκα στον υπάλληλο ότι συνεργάζονται με λάθος τράπεζες μου είπε με υφακι ότι αυτό είναι προσωπική μου άποψη που δεν την συμμερίζεται κανείς. Εκτός από απαταιωνες είναι και αγενής.

  16. Αγόρασα μια oled 55 όχι και λίγα χρήματα πριν 3 μήνες ,δεν έπιανε ποτέ τα κανάλια από την κεραία πήγαινα στο πλαίσιο ψυχικού και μου έλεγαν να κάνω συντονισμό καναλιών, τον έκανα, ξαναπάω μου είπα να κάνω αναζήτηση καναλιών ξανά, ξαναέκανα … Αποτέλεσμα είδαν ότι το βύσμα που κουμπώνει το καλώδιο της τηλεόρασης στο πίσω μέρος αυτής ουδέποτε υπήρχε πάνω στην τηλεόραση το βρήκα μέσα στο κουτί το οποίο δεν είχα πετάξει….. Ακόμα περιμένω τηλέφωνό τους για service

  17. Giannis T.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Δίνουν προβληματικά μοντέλα κινητών και καλά σε εκθεσιακή τιμή και όταν πας εκεί και δεν στο δίνουν και σου λένε ότι έχουν πρόβλημα.
    Η ντροπή του καταναλωτή.
    Μακριά από απατεώνες

  18. ΕΥΗ Ν.

    Καλησπέρα, θα ήθελα να αναφέρω (σε περίπτωση που αυτό βοηθήσει κάποιους) ότι είναι η χειρότερη εμπειρία που έχω από εταιρεία που αγόρασα προϊόν τα τελευταία χρόνια. Ενώ έκανα ότι μου ζητήθηκε κατόπιν δικής μου τηλεφωνικής επικοινωνίας και όχι πρότερης ενημέρωσης όπως αρμόζει, έκλεισα ραντεβού για την ανακύκλωση,αφού άλλαξα το ρεπό μου με πολύ μεγάλη δυσκολία για την ημέρα του ραντεβού, βρέθηκα με ένα στεγνωτήριο στο σαλόνι μου 24 Δεκεμβρίου και η υπεύθυνη καταστήματος της Κηφισιάς μου απάντησε όπως και μια άλλη υπάλληλος ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, λυπούνται αλλά θα ορίσουν νέο ραντεβού για τις 27/12. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι αφού αγοράσεις,είσαι έρμαιο τους. Η απάντηση που πήρα από τους υπευθύνους ήταν ότι μπορώ να πετάξω εγώ το στεγνωτήριο. Συγχαρητήρια για τη λύση στο πρόβλημα σας!

  19. Αλεξανδρα Α.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά από υπαλλήλους στις πωλήσεις, στην εξυπηρέτηση πελατών και στις επιστροφές. Ψευδείς οι λειτουργίες που αναγράφονται σε προϊόν kendrix, αρνούνται να το πάρουν πίσω, στο τεχνικό τμήμα ο ένας λέει ότι όντως δεν υπάρχει η συγκεκριμένη λειτουργία ενώ άλλος του ίδιου τμήματος λέει ότι υπάρχει..
    Το προϊόν είναι kendrix φούρνος μικροκυμάτων και γκριλ. Δεν ρυθμίζεται η θερμοκρασία ψησίματος ούτε ξέρουν σε ποια θερμοκρασία ψήνει.
    Απαράδεκτη η επικοινωνία μαζί τους, απαράδεκτο το προϊόν.

  20. ΠΑΥΛΟΣ Κ.

    σοβαρη παρατηρηση – παραπονα. : αγορασα το προιον με κωδικο 2049724 κορνιζα με κλιπ 24χ30 απο το συνταγμα με τον αρ. αποδειξησ: 4465496, σειρα.αλ2130.

    ειναι απιστευτη κινεζια κακησ ποιοτητασ για τα σκουπιδια.

    οι κορνιζεσ παντα ειναι με γυαλι για να προβαλουν σωστα και στο περασμα του χρονου αναλειωτα τισ φωτογραφιεσ που εκθετουν πισω απο το γυαλι.

    εσεισ φερατε απο την κινα ενα σκουπιδι με πλαστικο προσωπο κακησ ποιοτητασ θαμπο (ουτωσ η αλλωσ το πλαστικο δεν ειναι για κορνιζεσ)

    δεν το γραφετε πουθενα στην συσκευασια οτι εχει πλαστικο αντι για τζαμι στην προσοψη του.

    η ομαδα που εχετε στην κινα πρεπει να ενημερωθει με αυτο το εμαιλ

    το εσωτερικο σασ τμημα που γραφει τισ περιγραφεσ πρεπει να ενημερωθει για αυτο το σκουπιδι οτι τουλαχιστον πρεπει να γραψει στην περιγραφη

  21. 22/12/2024
    περιμένουμε στα ταμεία λόγο αναβάθμισης 1 ώρα και 15 λεπτά
    απαράδεκτη

  22. Ειρήνη Σ.

    Πούλησαν οθόνη xiaomi 350€ η οποία εμφάνισε βλάβη στους 15 μήνες, αρνούνται να κάνουν Service επειδή ο σειριακός κωδικός δεν υπάρχει λέει στο σύστημα (!) και ενώ θα έκαναν επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό πελάτη, τελικά ούτε αυτό θέλουν να κάνουν. Η οθόνη αποδείχτηκε προϊόν παραεισαγωγής , ενώ υποτίθεται οτι είναι επίσημος αντιπρόσωπος! Μεγάλοι απατεώνες!

  23. Γιωργος Ψ.

    Η χειροτερη εμπειρια της ζωης μου.Πληρωσα τοις μετρητοις για κλιματιστικο και ηρθε στο σπιτι με χαλασμενο κινητηρα.Εχουν περασει 31 μερες απο τοτε,και ουτε ηρθαν να το αντικαταστησουν ουτε μάς επεστρεψαν τα χρηματα μας.Τετοιους αντιεπαγγελματιες απάνθρωπους δεν εχω ξαναδει.Μας εχουν καταδικασει οικογενειακως στην παγωνια και το ψυχος.Αρρωστησαν τα παιδια μου.Υπαρχει κρατος να τους τιμωρησει;;Το ανεθεσα σε φιλο δικηγορο με εξωδικο,αλλα μαλλον φαινεται να μην τους νοιαζει.ΠΟΤΕ ξανα απο τετοια εταιρεια.

  24. Στασα Π.

    Η χειρότερη εταιρεία που συνεργάστηκα . Να περιμένεις παράδοση οπότε τους βολέψει. Μην πληρώσετε σύνδεση συσκευής, θα παραμείνετε ασύνδετοι για μέρες
    Στα τηλέφωνα;;; Έχουν αγένεια κι εν ποίημα: θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα Πότε; Όποτε του γίνει
    Μην περιμένετε Αη Βασίλη αν χρησιμοποιήσατε το πλαίσιο!! Εκτός κι αν έχετε παραγγείλει κόκκινα αυγά και λαμπάδες!!!

  25. Νίκη Κ.

    Κάκιστη εξυπηρέτηση. Αγόρασα καρέκλα γραφείου από το κατάστημα, μου δόθηκε σε λάθος χρώμα και τα χερούλια δεν ήταν μέσα στη συσκευασία. 10 μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω για να γίνει αλλαγή ή έστω να μου στείλουν τα χερούλια και με πάνε από αύριο σε αύριο.