Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Τράπεζα Πειραιώς Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Τράπεζα Πειραιώς:
Η Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπορική τράπεζα στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε στις 6 Ιουλίου 1916. Σύμφωνα με τις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις στις 31 Μαρτίου 2022 ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς απασχολεί συνολικά 10.355 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων 942 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σε μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες και 161 εργαζόμενοι σε διακρατούμενες προς πώληση δραστηριότητες.[3] Τo σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο 2023 ανέρχονταν σε 378, ενώ απασχολεί συνολικά περίπου 7.700 άτομα. Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς διαθέτει 2.042 ΑΤΜ
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ηταν όλοι πολλοί εξυπηρετικοί.Ευχαριστώ πάρα πολύ κυρίως την κ.Ευτυχία και κ.Ελένη για την δουλειά που έκαναν από την Νέα Ιωνία!!
”Ηταν όλοι πολλοί εξυπηρετικοί.Ευχαριστώ πάρα πολύ κυρίως την κ.Ευτυχία και κ.Ελένη για την δουλειά που έκαναν από την Νέα Ιωνία!!
”Αν μπορουσα να βαλω -10 αστερια θα εβαζα, εχω αγανακτισει με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση και ολο το συστημα τους, μου ακυρωσαν την προσβαση στο App και τις καρτες για περιστατικο fishing, και εχει δυο βδομαδες παλευω να βγαλω νεα καρτα και να εχω συνδεση και δεν μπορω, και οταν παιρνω να ενεργοποιησω την καρτα μου τηλεφωνικα μιας και ειναι ο μονος τροπος περιμενω με τις ωρες στην αναμονη. Δεν εχω καμια προσβαση στο λογαριασμό μου εδω και 2 βδομαδες ουτε για να δω αν με εχουν κλεψει καν απο το περιστατικο fishing, δεν μου ειπαν κανενα στοιχειο για το τι συνεβει, και δεν μπορω να χρησιμοποιησω ουτε το ποσο που ειχα μεσα! Απαραδεκτο ολο!!! Ντροπη!!! Δεν ειναι η πρωτη φορα που παλευω να βγαλω ακρη με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση και το συστημα και δεν βγαζω! Ειμαι παρα πολυ δυσαρεστημενη!Ντροπη!
”Η καλύτερη τράπεζα, όλα τα κάνω μέσω του τηλεφώνου μου, οι υπάλληλοι ευγενέστατη!!!Αυτό το e banking μου έχει λύσει τα χέρια, όλα εύκολα ακόμα και για άτομα πού δεν ξέρουν από ίντερνετ!!!
”Ονομάζομαι Χ.Δ και είμαι πελάτης στην τράπεζα πολλά χρόνια
”Προσπάθησα σήμερα να βγάλω κάποια άκρη για ένα επείγον ραντεβού στην τράπεζα για την Δευτέρα το πρωί διότι ήθελα να μου σφραγίσουν ένα έγγραφο για να φέρω την σύνταξη μου από την Αμερική στην τράπεζα και δεν εξυπηρετήθηκα.
Το χρειάζομαι για την αμερικανική πρεσβεία την Τρίτη το πρωί
Λυπάμαι που σπατάλησα όλο το πρωινό προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη.
Αφού έως τις 2 παρά τέταρτο δεν έγινε τίποτα πήρα στην Eurobank και χωρίς να είμαι πελάτης τους μου κλησανε επείγον ραντεβού για την Δευτέρα το πρωί να μου ανοίξουνε νέο λογαριασμό συναλλάγματος.
Φυσικά θα κλείσω όλους τους λογαριασμούς μου στην τράπεζα Πειραιώς
Κάποτε ήτανε η καλύτερη τράπεζα και κατάντησε η χειρότερη
Πιο κάτω θα βάλω την ημερομηνία που ΔΕΝ με εξυπηρέτησε η τράπεζα
Εδώ και μια εβδομάδα παλεύω να βγάλω δάνειο μόλις 3000 ευρώ..δεν προχωράει και δεν μου λένε το γιατί..απαράδεκτη τράπεζα…σίγουρα θα φυγω να πάω αλλού που σε 5 λεπτά σε εξυπηρετούν.
”Είχα κάνει κατάθεση σε λογαριασμό μου πριν 20 μέρες μέσω ΑΤΜ και πιστώθηκε μικρότερο πόσο. Πήγα την επόμενη μέρα στη τράπεζα, μου είπαν πως θα διευθετηθεί, και σήμερα μου είπαν πως δεν βρήκαν τίποτα και πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Το κατάστημα είναι στη Δ. Θεσσαλονίκη. Θέμα χρόνου να κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί μετά από αυτό και δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω ποτέ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Το λιγότερο ξεφτίλες…….
”24 /4 / 25
”Στέλνω την σύζυγό μου στο κατάστημα στην Δραπετσώνα εκεί συνάντησε μια υπάλληλο που η συμπεριφορά της δεν ήταν καθόλου καλή προς την σύζυγό μου έχουμε και συνέχεια γιατί έχουμε ραντεβού την τρίτη…
έχουν χακαρη τον λογαριασμό μου και μου έχουν δεσμευθεί 5.000 ευρώ για μια τράπεζα στην λιθουανία….τι μπορω να κανω θελω μοα λυση άμεσα
”Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση απαράδεκτη. Γενικά η χειρότερη τράπεζα, δεν θέλω καμία συναλλαγή μαζί τους.
”Χάλια εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο.
”Μετα απο πολλα χρονια επαγγελματικης συνεργασιας απο τις χειρότερες τραπεζες και συγκεκριμενα μετα απο τελευταιο συμβαν κλοπης εξω απο την τραπεζα θα σταματησω αμμεσα ουτε απεξω δεν θελω να περναω
”Απαράδεκτοι υπαλλήλοι…. Απαράδεκτη Τράπεζα! Καμία σωστή ενημέρωση!! Μακριά……
”Εξαιρετικό περιβάλλον εξαιρετική Υπάλληλος Νικολέττα Τ Άμεση και πάντα με χαμόγελο
”Εχω πολύ άσχημη εμπειρία με την συγκεκριμένη τραπεζα
”Βοήθειααααααααααααααααα
”Άλλη μια απαράδεκτη συμπεριφορά στο απαράδεκτο και καταθλιπτικό κατάστημα Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης.
”(Αναρωτιέμαι αν τον υπεύθυνο αρχιτέκτονα – διακοσμητή τον κρεμάσετε η ακόμα ..)
Μπαίνεις στο κατάστημα καλά και βγαίνεις με κατάθλιψη .. αλουμίνοκατασκευες ότι ναι και χρώμα καφέ στους τοίχους…
Μπήκα στο κατάστημα με καροτσάκι με μωρό σφηνωσα στην πόρτα και όλοι στα παπάρια τους.
Έκατσα σε μια καρέκλα που βρήκα στο σάλονακι και ήρθε ο γνωστός άγνωστος μορφονιος που πάλι δεν μου συστήθηκε όπως πριν έναν μήνα..(δείτε τα σχόλια… Έχω ξαναγράψει για αυτό το κατάστημα) και με σήκωσε γιατί η καρέκλα είναι για τους συναδέλφους μου είπε. Δεν σεβάστηκαν το μωρό που είχα μαζί μου. Η δουλειά μας έγινε όμως μπορώ να πω … Με έναν μήνα καθυστέρηση.
Λύση υπάρχει…
Μεταφορά λογαριασμού στην alpha bank
Μου μπλοκαραν συναλλαγή (μεταφορά χρημάτων σε άλλη τράπεζα)με την δικαιολογία ότι μπορεί να εξαπατηθω…ενώ έγινε η ταυτοποίηση μου με όλους τους τρόπους,sms viber email…..Τρεις μέρες τώρα και ακόμα μπλοκαρισμένη η κάρτα και οι κωδικοί του ebanking…έχω μιλήσει με εκπροσώπους….αδιάφοροι …η χειρότερη τράπεζα
”Ένα αστέρι γιατί δεν γίνεται να μην βάλω κανένα. Γιατί μου έχουν φάει τα συκώτια. Καμία εξυπηρέτηση, το μηχάνημα για τα κέρματα δεν λειτουργεί σχεδόν ποτέ, αποφάσισαν από Φεβρουάριο τα e branch να λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 14:30… και το κερασάκι στην τούρτα αδιαφορούν πλήρως πάρα τις διαμαρτυρίες. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να στείλουν μια απάντηση.
”Εχουν τη χειροτερη εφαρμογη ebanking ζητα συνεχως να εχει προσβαση σε περισσοτερες προσωπικές πληροφοριες.Μου απαγορεψαν τις συναλλαγες μεσω iris και μεταφορας σε λογαριασμους μεχρι να επικαιροποιησω τα στοιχεια μου λεει(τα οποια ειναι ενημερωμενα μονο η διευθυνση λειπει) και ειχα ξανακανει στο παρελθον την ιδια διασικασια αλλα μπαινοντας στο gov που με παραπεμπει η εφαρμογη βγαζει error! Αποτελεσμα δεν μπορω να κανω συναλλαγες! Νιωθω καθε φορα που πρεπει να ανοιξω την εφαρμογη οτι κατι θα προκυψει για να με δυσκολεψουν ..Συμπερασμα ειναι η τελευταια φορα που χρησιμοποιω τον λογαριασμο αυτης της τραπεζας τον κλεινω και συνεχιζω με Τις υπόλοιπες Τραπεζες που ειναι μια χαρα σε αυτο το κομματι τουλαχιστον.. Μακριά..
”Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, είναι μακράν η χειρότερη, δεν εξυπηρετεί, ελλιπής γνώσεις υπαλλήλων, το χειρότερο web banking. Επίσης στα υποκαταστήματα προσπαθούν να σε εξαπατήσουν για να σου πουλήσουν ασφάλειες λέγοντας ότι είναι υποχρεωτικό ενώ δεν είναι.
”Το ένα αστέρι είναι για τους υπαλλήλους που αυτοί τουλάχιστον ντρεπονται
”Απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων σε υποκατάστημα της περιφέρειας Θεσσαλιας, αγενέστερη για πολλοστή φορά,τόσο,που αποφάσισα να μεταφέρω τα χρήματα άλλου.Εσχος.Και οι δικλείδες ασφαλείας …απούσες
”Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρω την διευθύντρια της Τράπεζας Πειραιώς στα Άνω Πατήσια για την άψογη λειτουργία της.Αφου σε κάποια άλλα καταστήματα δυστυχώς δεν μπορούσαν ούτε και είχαν τις γνώσεις να λύσουν το θέμα μου τελικα πήγα στο κατάστημα αυτό..
”Το καλό πρέπει να λέγεται….ευχαριστώ την διευθύντρια αλλά και τον υπάλληλο κ.Κ που με τεράστιο ενδιαφέρον έλυσε το πρόβλημα που είχα και επί ένα μήνα με βασάνιζαν πέρα δώθε χωρίς αποτέλεσμα!!!!!
Με συγκίνησε το ενδιαφέρον για τον κάθε άνθρωπο που μπαίνει στην τράπεζα η ευγένεια που μας αντιμετωπισαν και οι γνώσεις τους
Και πάλι ευχαριστώ!?!!?
Κονταδάκη Τριανταφυλλιά
Εκπαιδευτικος
Καποιοι απο τους εκπροσώπους σας για την τηλεφωνικη εξυπηρετηση πελατων δεν κανουν για αυτη τη δουλεια
”