Τράπεζα Πειραιώς Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.6 από 94 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Τράπεζα Πειραιώς:

Η Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπορική τράπεζα στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε στις 6 Ιουλίου 1916. Σύμφωνα με τις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις στις 31 Μαρτίου 2022 ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς απασχολεί συνολικά 10.355 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων 942 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σε μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες και 161 εργαζόμενοι σε διακρατούμενες προς πώληση δραστηριότητες.[3] Τo σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο 2023 ανέρχονταν σε 378, ενώ απασχολεί συνολικά περίπου 7.700 άτομα. Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς διαθέτει 2.042 ΑΤΜ

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

94 κριτικές για “Τράπεζα Πειραιώς

  1. Φωτεινή Ζ.

    Έχει γίνει παράνομη δέσμευση χρημάτων μισθοδοσίας. Αρνούνται να τα αποδεσμεύσουν και αρνούνται να μου στείλουν τις κινήσεις του λογαριασμού που αφορά τη δέσμευση.
    Γενικά αρνούνται !!!!!!!

  2. Μαριος Φ.

    Δυστυχώς η εμπειρία μου ήταν απογοητευτική. Συνεχώς προβλήματα και ανικανότητα των ανθρώπων στο τηλεφωνικό κέντρο να με εξυπηρετήσουν

  3. ΗΛΙΑΣ Α.

    Επισκεφθήκαμε το Κατάστημα των Γιαννιτσών.Η εξυπηρέτηση από τον κ. Πασχάλη Δ υπήρξε υποδειγματική.Με προθυμία και ευγένεια απάντησε σε κάθε μας ερώτηση και έλυσε όλες τις απορίες μας γεγονός που δείχνει την άριστη επαγγελματική του κατάρτιση και την σε βάθος γνώση του αντικειμένου απασχόλησής του.

  4. Irene A.

    Δεν είναι δυνατόν στην εποχή αυτή να δεσμεύεται ποσο για την πληρωμή λογαριασμών ΕΥΔΑΠ και δεη διπλή και να ξεκαθαρίζει άγνωστο?

  5. Αστέριος Τ.

    Επισκέφτηκα κατάστημα, για να χρησιμοποιήσω τη θυρίδα που διατηρώ. Μου ζητήθηκε να κάνω επικαιροποίηση στοιχείων. Είχα τα σχετικά έγγραφα, αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι η επικαιροποίηση γίνεται μέσω ebanking ή με ραντεβού. Μπορούσα να κάνω ebanking εκείνη τη στιγμή, αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι δε θα γινόταν δεκτή η αίτησή μου, επειδή δεν είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία μου! Μου είπε ότι σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να κλείσω μόνος μου ραντεβού. Με διαβεβαίωσε ότι μπορώ να κλείσω ραντεβού τηλεφωνικώς, πράγμα που δεν ισχύει. Οπότε υποχρεούμαι να κατεβάσω την εφαρμογή, να τη χρησιμοποιήσω, για να κλείσω ραντεβού, να κάνω επικαιροποίηση στοιχείων με φυσική παρουσία, να δημιουργήσω ebanking και μετά να έχω πρόσβαση στη θυρίδα. Πόσες μέρες θα πάρει αυτό;

  6. Δημητρα Κ.

    Οι υπάλληλοι πολύ αγενής(στο κατάστημα της Ομόνοιας στην Καβάλα).Δεν έχουμε όλοι ούτε τις δεξιότητες,ούτε την γνώση,για να χειριστούμε το ΑΤΜ.Νομιζω είναι η δουλειά τους να μας δείχνουν και να μας εξυπηρετούν.

  7. Ειρήνη Κ.

    Αναγκαστικά λόγω εργασίας έπρεπε να βγάλω λογαριασμό στην Πειραιώς για πληρωμή μισθοδοσίας.
    Όταν πήρα όλα τα απαραίτητα στοιχεία μου έστειλε η κυρία ένα μήνυμα με κωδικό που θα χρειαστεί στην πρώτη είσοδο του e-banking ,προσπαθούσα 45 λεπτά δυστυχώς δεν έμπαινε αναγκάστηκα να πάρω την εξυπηρέτηση είχε 1 ώρα αναμονή αλλά τελικά πήρα κωδικούς και ανακάλυψα ότι η κυρία στην τράπεζα μου έστειλε λάθος μήνυμα,τελικά μετά από 2 ώρες κατάφερα να μπω….

  8. Λινα Λ.

    Αναμονή 45 λεπτά απλά ανεπίτρεπτο. Κολλάει αρκετά συχνά το συστημα και γενικά πολλα προβληματα . Δεν την συνιστώ με τίποτα. Και τι ημερομηνία να βάλω στο επόμενο πλαισιο που λέει :Ημερομηνία που σας εξυπηρέτησε η εταιρία. Αφου πολυ απλά δεν εξυπηρετεί.

  9. ότι χειρότερο σαν τράπεζα .. μακριά πρώτα από όλα δε σέβονται τον πελάτη είναι ότι χειρότερο …

  10. Ραφαήλ Α.

    Η χειρότερη τράπεζα διαχρονικά θα έλεγα. Δεν ξέρω πως το έχουν καταφέρει εδώ μια δεκαετία και έχουν χαλάσει τόσο πολύ την εικόνα τους στα δικά μου μάτια αλλά και πολλών άλλων πελατών της; Αλήθεια απορώ πως μπορούν και διαχειρίζονται τόσο άσχημα οτιδήποτε συμβεί. Το σύστημα τους επίσης είναι από τα χειρότερα που έχω δει. Πολύ συχνά τεχνικά προβλήματα , πολλές φορές μου τυχαίνει να βάζω ολοσωστα τους κωδικούς μου και να μην τους δέχεται με αποτέλεσμα να μου τους κλειδώνει για λόγους ασφαλείας και να με αφήνει σαφώς εκτεθειμένο και χωρίς έλεγχο του λογαριασμού όταν εγώ το χρειάζομαι. Μακάρι να μπορούσα να μην ξανασχοληθω ποτέ μαζί τους αλλά πολλοί συνεργάτες εκτελούν συναλλαγές μόνο από αυτή τη τράπεζα.

  11. ΝΙΚΟΣ Γ.

    Απαράδεκτο το e banking και οι ψηφιακές υπηρεσίες της τράπεζας. Δεν μπορώ να συνδεθώ στο e-banking ενώ και τα τηλέφωνα επικοινωνίας τους δε λειτουργούν. Κι άλλες φορές είχα παρόμοια προβλήματα. Αν για παράδειγμα έχω χάσει την κάρτα μου είναι δυνατόν να μη μπορώ να επικοινωνήσω; Είμαι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος. Θα διακόψω τη συνεργασία μου με την εν λόγω τράπεζα.

  12. Αθηνά Σ.

    Η χειρότερη τράπεζα. Αποδεκτοί κ στα καταστήματα κ στην εξυπηρέτηση πελατών. Περιμένω 2 μήνες χρεωστική κάρτα που έληξε. Δεν έχει έρθει ποτέ. Κ επειδή την επανεκδοσαν ξανά με χρέωσαν επιπλέον γι αυτό Την έστειλαν όντως? Πως μπορώ να το ξέρω

  13. Simeona Kalapova K.

    Απαράδεκτη Άσχετοι Κοροϊδεύουν τον κόσμο Ειδικά στο call centre!

    Η κατάσταση ειναι ότι ναναι Έχουν απαράδεκτο ύφος!
    Τι να πω δεν ξέρω!

  14. Δημητριος Κ.

    Η εφαρμογή της Πειραιώς δεν εχει την δυνατότητα να μπορω να πληρώσω την ΔΕΥΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, Ολες οι τράπεζες έχουν αυτη τη δυνατότητα,

  15. Ζωή Τ.

    Η Χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Εννοείται ότι θα κλείσω τον λογαριασμό μου και δεν θα ξαναπροτιμησω την συγκεκριμένη τράπεζα.

  16. Πασχαλίνα Γ.

    Χρειάστηκε να βγάλω πιστωτική κάρτα με συν δικαιούχο την κόρη μου. Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση από την κα. Λ ήταν άμεση και είχαμε την κάρτα έγκαιρα. (υποκατάστημα Λαγκαδά)

  17. ΆΝΝΑ ΣΑΒΒΑΚΗ Σ.

    Μου έκλεισαν το λογαριασμό στην τράπεζα Πειραιώς χωρίς να να μου δώσουν περιθώριο να ανοίξω καινούργιο σε άλλη τράπεζα με αποτέλεσμα να μην πληρωθώ ένα μήνα, όσο για την τηλεφωνική επικοινωνία με τα κεντρικά αγεναιστατη η υπάλληλος.

  18. Αναστάσιος Ζ.

    Δήλωσα απώλεια κάρτας 5/11 22:30. Η εξυπηρέτηση πελατών μου ακύρωσε αμέσως την κάρτα, την επόμενη ημέρα 6/11 Επειδή είχα άμεση ανάγκη την κάρτα, πήγα στο υποκατάστημα της Ν. Αρτάκης. Παρόλο που δεν είχα ραντεβού και τους ενημέρωσα για το επείγον της κατάστασης, με εξυπηρετησαν αμέσως και σε μια ώρα είχα καινούργια κάρτα και PIN. Να ευχαριστήσω τις υπαλλήλους Βασιλική Κ & Μαρία Π, γιατί με την καλή δουλειά που κάνουν προάγουν την εικόνα της Τράπεζας προς τα έξω. ΚΑΙ πάλι ευχαριστώ το υποκατάστημα της Ν. Αρτάκης Ευβοίας.

  19. Απαράδεκτη συμπεριφορά από τηλεφωνική συνομιλία από την Κυρία Κ