Η μητέρα μου μετακόμισε και έπρεπε να γίνει αλλαγή διεύθυνσης για όλες τις υπηρεσίες. Ολοκλήρωσα γρήγορα, εύκολα και ηλεκτρονικά τη μεταφορά στο νέο διαμέρισμα για το ρεύμα, το αέριο και την ύδρευση. Μόνο η Nova απαιτεί αυτοπρόσωπη παρουσία σε φυσικό κατάστημά της. Αν στο επίπεδο της εξυπηρέτησης η Nova βρίσκεται πιο χαμηλά κι από το ελληνικό δημόσιο, καταλαβαίνετε για πόσο τραγική εταιρεία μιλάμε… Το ότι τελικά πήγα σε φυσικό κατάστημα Τετάρτη πρωί και με ενημέρωσαν ότι λόγω αναβάθμισης της πλατφόρμας τους θα μπορέσουν να με εξυπηρετήσουν την ερχόμενη Δευτέρα, δηλαδή τρεις εργάσιμες μετά, το αφήνω ασχολίαστο.
Η μητέρα μου μετακόμισε και έπρεπε να γίνει αλλαγή διεύθυνσης για όλες τις υπηρεσίες. Ολοκλήρωσα γρήγορα, εύκολα και ηλεκτρονικά τη μεταφορά στο νέο διαμέρισμα για το ρεύμα, το αέριο και την ύδρευση. Μόνο η Nova απαιτεί αυτοπρόσωπη παρουσία σε φυσικό κατάστημά της. Αν στο επίπεδο της εξυπηρέτησης η Nova βρίσκεται πιο χαμηλά κι από το ελληνικό δημόσιο, καταλαβαίνετε για πόσο τραγική εταιρεία μιλάμε… Το ότι τελικά πήγα σε φυσικό κατάστημα Τετάρτη πρωί και με ενημέρωσαν ότι λόγω αναβάθμισης της πλατφόρμας τους θα μπορέσουν να με εξυπηρετήσουν την ερχόμενη Δευτέρα, δηλαδή τρεις εργάσιμες μετά, το αφήνω ασχολίαστο.
”