Αστέριος Τ.


Review on Τράπεζα Πειραιώς

  1. Αστέριος Τ.

    Επισκέφτηκα κατάστημα, για να χρησιμοποιήσω τη θυρίδα που διατηρώ. Μου ζητήθηκε να κάνω επικαιροποίηση στοιχείων. Είχα τα σχετικά έγγραφα, αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι η επικαιροποίηση γίνεται μέσω ebanking ή με ραντεβού. Μπορούσα να κάνω ebanking εκείνη τη στιγμή, αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι δε θα γινόταν δεκτή η αίτησή μου, επειδή δεν είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία μου! Μου είπε ότι σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να κλείσω μόνος μου ραντεβού. Με διαβεβαίωσε ότι μπορώ να κλείσω ραντεβού τηλεφωνικώς, πράγμα που δεν ισχύει. Οπότε υποχρεούμαι να κατεβάσω την εφαρμογή, να τη χρησιμοποιήσω, για να κλείσω ραντεβού, να κάνω επικαιροποίηση στοιχείων με φυσική παρουσία, να δημιουργήσω ebanking και μετά να έχω πρόσβαση στη θυρίδα. Πόσες μέρες θα πάρει αυτό;

Review on Nova

  1. Αστέριος Τ.

    Η μητέρα μου μετακόμισε και έπρεπε να γίνει αλλαγή διεύθυνσης για όλες τις υπηρεσίες. Ολοκλήρωσα γρήγορα, εύκολα και ηλεκτρονικά τη μεταφορά στο νέο διαμέρισμα για το ρεύμα, το αέριο και την ύδρευση. Μόνο η Nova απαιτεί αυτοπρόσωπη παρουσία σε φυσικό κατάστημά της. Αν στο επίπεδο της εξυπηρέτησης η Nova βρίσκεται πιο χαμηλά κι από το ελληνικό δημόσιο, καταλαβαίνετε για πόσο τραγική εταιρεία μιλάμε… Το ότι τελικά πήγα σε φυσικό κατάστημα Τετάρτη πρωί και με ενημέρωσαν ότι λόγω αναβάθμισης της πλατφόρμας τους θα μπορέσουν να με εξυπηρετήσουν την ερχόμενη Δευτέρα, δηλαδή τρεις εργάσιμες μετά, το αφήνω ασχολίαστο.

Επικοινωνία