Πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων .Καμία ενημέρωση.
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
εσχοοοοοοοςςςςςςςς πληρωνω και δεν εχω ουτε σταθερο ιντερνετ ουτε κινητο,σε πολλα σημεια δεν εχω σημα και στη δουλεια μου ποτε,θα κανω καταγγελια στον εισαγγελεα δεν παει αλλο
”Μου χάλασε το κινητό που πήρα από την νόβα ,έχει εγγύηση και πρέπει να μου δώσουν καινούργιο αλλά πρέπει να περιμένω αρκετό καιρό χωρίς κινητό ενώ θα πρέπει να πληρώνω τον λογαριασμό του
”Μέσος χρόνος αναμονής στο nova chat 3-4 ώρες. Άλλα λένε στο κατάστημα άλλα στο 13700 άλλα στο 13800. Επίσης δεν έχει σήμα πουθενά στο μετρό (Αθήνα) ενώ άλλος πάροχος εχει και τηλεφωνικό σημα και δεδομένα. Υπομονή να λήξει το συμβόλαιο και τρέχοντας σε άλλο πάροχο. Υποσημείωση: Για να μην φλυαρώ ότι αναφέρουν ΟΛΕΣ οι αρνητικές κριτικές ισχύει. Στη χώρα με τους κατώτερους μισθούς της Ευρώπης πληρώνουμε ίντερνετ για χρυσό ενώ δεν είναι καν άνθρακας.
”λογαριασμος nova σήμερα
”430,44€
Έχω κάνει τόσες φορές παράπονα για τις αυξομειώσεις και τις αποσυνδέσεις που γίνονται και έχω ζητήσει να ρθει τεχνικός να ελέγξει τη σύνδεση εδώ και ένα μήνα και δεν ανταποκρίνεστε δεν μπορώ να σας καταλάβω από τότες που έβαλα κατοστάρα γραμμή είναι ότι χειρότερο αλλά όσο ήμασταν στη wind ήμασταν μία χαρά είστε ψεύτες δεν ανταποκρίνεστε διαρκώς μου λέτε ότι έχετε προωθήσει το αίτημά μου τι συμβαίνει υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που μπορεί να εξηγήσει παίρνετε τηλέφωνα κάνετε marketing προωθείτε το προϊόν σας χωρίς να είστε υπεύθυνη για
”Απαράδεκτη σαν εταιρία… Εχτές 10 Δεκεβρίου υπήρξε 1 μεγάλο πρόβλημα έπεσε το δίκτυο.. Το πρώτο που θα έκανε 1 εταιρία που σεβόταν την ίδια της την επιχείριση να ζητήσει συγνώμη σε όλους τους συνδρομητές κ να τους ενημερώσει σχετικά με το πρόβλημα κ ύστερα να έδινε αποζημίωση.Δύσκολο το τελευταίο γιατί ήμασταν αρκετοί με το πρόβλημα.Το οτι έπεσε το δίκτυο πρέπει να αντιμετοπίζεται σοβαρά διότι πολλές φορές το κινητό το έχουμε για ασφάλεια κάποιοι . Η αντιμετόπιση της εταιρίας του τύπου δεν έγινε κ τίποτα κ τα άλλα δίκτυα πέφτουνε είναι ένας λόγος να πάω στη vodafone,η στην cosmote πλέον το μόνο που μπορώ να κάνω σαν πελάτης εφόσον δεν βρίσκω ανταπόκριση απο την ίδια την εταιρία.
”Φεύγω από μια εταιρία απαράδεκτη να θεωρείται παροχος. Μακρυά και πότε ξανά
”Άχρηστοι ανίκανοι δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τις κόρες μας είναι έκτος σπιτιού
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Περιμένω στο chat μια ώρα . Αν δεν μπορείτε κλείστε το . Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείται τον κόσμο .
”Τα μ****** έχουν καλύτερη οργάνωση!
”Είστε το πιο μ****** εταιρεία κινητής παγκοσμίως. Κλείστε το μόνοι σας το ρημάδι σας γιατί μετά το σημερινό (10/12/23), θα μπουκάρει ο κόσμος να σας το κλείσει με το ζόρι. Άχρηστοι
”Όταν μια εταιρία μέσα σε 10 ώρες δεν μπορεί να λύσει το τεχνικό της πρόβλημα και έχουν καταρρεύσει τα τηλέφωνα όλης της Ελλάδας τότε είναι ΑΧΡΗΣΤΗ!!
”Έχασα δουλειά εξ αιτίας τους!!
Απαράδεκτοι!!!περιμένω 1 ώρα να με εξυπηρετήσει εκπρόσωπος μέσω τσατ!!
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
”Είστε απαραδεκτοι. Εχω δυο συνδεσεις σταθερο και κινητό. Αυριο θα τις κοψω και τις δυο. Ο λογος ειν οτι δεν μπρω να μιλησω για καποιο πρόβλημα ζωντανά με κάποιον. Δεν με εξηπηρετησατε ποτέ. Τηλ επικοινωνίας 6973841945
”Απαράδεκτοι… όποτε θέλει πιάνει το ίντερνετ στο κινητο από τον Μάρτιο που έκανα την σύνδεση. Με αποκορύφωμα την σημερινή μέρα που δεν μπορώ να πραγματοποιήσω εξερχόμενες κλήσεις αλλά ούτε εισερχόμενες να δεχτώ. Η χειρότερη εταιρεία
”Η χειρότερη εταιρεία
”Παιδιά μακριαααα, έχω 2 μήνες που έχω συνεχόμενες αποσυνδέσεις( 2φορες/15λεπτα), με τους τύπους δεν βγάζεις άκρη μετά από πολύ κόπο ήρθε τεχνικός στο σπίτι μου είπε να πληρώσω ηλεκτρολόγο γιατί το πρόβλημα είναι στα καλώδια (πριν 5μηνες) είχα cosmote και είχα ίντερνετ μια χαρά, παιρνω κάθε μέρα τηλεφωνώ κ μου λένε τα ίδια πράγματα ότι δηλαδή θα πρωωθησω το αίτημα σας κ δεν γίνεται ποτέ τίποτα, 2μηνες είμαι χωρίς ίντερνετ και έχουν την απαίτηση να τους πληρώνω. Θα απευθυνθώ στην Προστασία του Καταναλωτη αν μπορέσω να βγάλω άκρη γιατί αλλιώς με αυτούς δεν μπορώ να ξεμπερδεψω. Αν μπορούσα δεν θα έβαζα κανένα αστέρι
”Απαράδεκτοι. Δεν έχω ίντερνετ τις μισές μέρες τον μήνα και μου λένε έχει θέμα η περιοχή. Εν τω μεταξύ όλοι οι άλλοι στην πολυκατοικία μια χαρά έχουν ίντερνετ,μήπως επειδή έχουν άλλες εταιρίες; Καθόλου εξυπηρετικοί και πάντα φταίει κάποιος άλλος. Μια φταίει η ΔΕΗ ,μια φταίει ο ΟΤΕ , μια φταίει άλλη εταιρία και πάει λέγοντας. Παίρνω τηλέφωνα και νιώθω σαν μπαλάκι τένις, με συνδέουν εκεί οι άλλοι από δω ,οι άλλοι παραπέρα. Παίρνω τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη (απαντούν πάντα άντρες) είναι παντελώς ηλίθιοι, σαν να έχουν νοητική καθυστέρηση, ενώ όταν παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών (απαντούν πάντα γυναίκες) είναι αγενης και “υπεράνω όλων” , σου μιλούν με υφακι,σε διακόπτουν και όταν μιλάς δυνατά ( όχι φωνάζοντας) σου λένε να προσέξετε τον τόνο σας γιατί θα κλείσουν το τηλέφωνο… Παιδιά μακριά..
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία.Μακρια από αυτούς μην κάνετε συμβόλαιο.Για μια μέρα που λήγει ο λογαριασμός σου κόβουν το ίντερνετ.Για μια μέρα μόνο.Μην αναφέρω ότι είναι το χειρότερο σε απόδοση ίντερνετ και μένω Αιγάλεω.Και το ένα αστέρι που βάζω είναι γιατί με αναγκάζει το σύστημα να το βάλω.Κανενα αστέρι είναι η βαθμολογία μου.
”Τουλάχιστον 20 αποσυνδέσεις του δεκαλέπτου κάθε μέρα και παρόλο που έχω έποικοι ωμός ΕΙ αμέτρητες φορές για την επίλυση του θέματος δεν υπάρχει ουδέ μια βελτιωση
”Όσο διάστημα είχα την wind δεν είχα κανένα πρόβλημα σύνδεσης και έκανα συμβόλαιο για ταχύτητα 200. Από τη στιγμή που συγχωνεύτηκε στη nova ξανά τα ίδια προβλήματα που είχα και όταν ήμουν πελάτης μακράν η χειρότερη εταιρεία
”aπαραδεκτοι , καθολου εξυπηρετηση. πηγενα σε καταστημα τουσ στην παυλου μελα στην θεσσαλονικη για αντικατασταση ρουτερ, επερνα τηλ. πηγαινοντασ να ρωτησω εαν εχουν διοτι δεν εβρισκα σε κοντινο μου καταστημα και δεν το σηκωναν. μπαινω στο καταστημα με ανοικτο σε κλιση το τηλ. και το ακουγα που χτυπουσε και αυτοι αδιαφορουσαν και ουτε το σηκωναν. σε επιπληξη μου δεν ειχαν τι να μου απαντησουν. πηρα το ρουτερ και σε μια ωρα θα ερχοταν ο τεχνικοσ να ελενξουμε την συνδεση και δεν ηρθε ποτε. σκετη κοροιδια.
”Ότι χειρότερο σε εταιρία τηλεφωνίας μπορεί να βάλει κανείς!
”Θα προτιμουσα να μην ειχα ασχοληθει ποτε μ αυτη την εταιρεια 3-4 μερες τηνεβδομαδα δεν εχω σταθερο ιντερνετ και τηλεοραση εχω σπιτι μια γιαγια που δεν μπορει να με καλεσει αν χρειαστει βοηθεια και δεν μπορει να δει τηλεοραση και τισ μερες ποθ λειτουργει η NOVA δεν μπορει να δει τα καναλια MEGA και ΑΝΤ 1 γιατι η εταιρεια σταματησε τη συνεργασια οταν εμεναμου πουλησε αυτο το πακετο δεν μου ειπε ποτε οτι δεν εχω αυτα τα καναλια εγω δεν μπορω να δουλεψω απο το σπιτι γιατι δεν εχω ιντερνετ και οταν καλω μου ζηταν να χρεωθω τον τεχνικο δεν δεχομαι αντι να μου επιστεψουν χρηματα που τισ μισεσ μερες του μηνα δεν εχω τις υπηρεσιεσ που μου πουλησαν
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ θα φυγω πριν ληξει το συμβολαιο μου
”