Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 877 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

877 κριτικές για “Nova

  1. Νίκο Π.

    .. η κορυφαία forthnet κατάντησε μια άθλια εταιρεία με το υπάρχον όνομα, μια εβδομάδα χωρίς internet χωρίς καμία ενημέρωση καμία εξυπηρέτηση και όλο μπούρδες στο τηλέφωνο .. από τον ένα υπάλληλο στον άλλο χωρίς αποτέλεσμα … και απατεώνες μιας και χρεώνουν από 4 έως 8 ευρώ σαν χρεώσεις εκτός παγίου χωρίς να υπάρχουν, κλέφτες.

  2. Ελινα Σ.

    Το σήμα στο ίντερνετ δεν είναι σταθερό και κολλάει και το χειρότερο χάλια τηλεφωνική επικοινωνία,εκεί που μιλάς δεν ακούς ξαφνικά ή δε σε ακούνε (εντός Αθήνας,στο κέντρο της πόλης). Απαράδεκτοι. Με τη Wind δεν είχα τέτοια θέματα. Είχα φύγει από τη NOVA παλιά και στη Wind είχα βρει την υγειά μου! Είπαμε να δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία αλλά το παρακάνατε. Αλλάζω εταιρεία!Κι ελπίζω αυτή τη φορά να μη με βρείτε πάλι!!!!

  3. Νικολαος Κ.

    “Χάλια μαυρα”
    Δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω αλλιώς την αξιολόγηση είναι η μόνη έκφραση που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω νόβα
    Καινούργιος πελάτης..από την αρχή προβλήματα χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ…λύθηκε μετά από 3 μήνες ενώ πλήρωνα κανονικά συμβόλαια…έρχεται η ώρα της μετακόμισης στην ίδια πόλη και ζητάνε 50 ευρώ…έκανα και εγώ μια προσπάθεια να γλύτωσα αυτά λέγοντας τους ότι 3 μήνες δεν είχα ίντερνετ και ζητάτε και χρήματα…..παρόλα αυτά συνεχίζω να μν έχω ίντερνετ και εδώ και 1 μήνα με “καλούν”
    Δεν έχω λαβή καμοια κλήση και στο 13800 θα σας καλέσουμε και θα σας καλέσουμε….δεν θα αφήσω σαιτ να μν γράψω όλα τα αρνητικά αυτή της εταιρία μιας και δεν υπάρχει τίποτα θετικό…!!

  4. Αν μπορούσα να βάλω και μηδέν θα έβαζα, απαράδεκτη εξυπηρέτηση, υπέρογκες χρεώσεις και εδώ και 1 εβδομάδα δεν έχω ίντερνετ, πασάρουν την κλήση από το τεχνικό στο εμπορικό και πίσω, χωρίς να επιλύουν το πρόβλημα, και έχοντας πάρει αρκετά χρήματα!

    Αν δεν υπήρχαν τόσες ρήτρες θα διέκοπτα το συμβόλαιο μου εδώ και μέρες!

  5. Θέμης Β.

    Ο,τι χειρότερο.
    Από όπου και να το πιάσεις,
    εξυπηρέτηση, παροχές, ταχύτητες, λύση συμβολαίου με αίτηση διακοπής 16.11.23, η διακοπή θα γίνει 5.01.24…
    Και παρακάλια για να συνεχίσω στο μαγαζάκι τους με εξάμηνα χωρίς πάγια και διάφορες άλλες χαμηλότερες χρεώσεις κατόπιν εορτής.
    Μακριά!!

  6. Γιωργος Ι.

    Καθε μηνα το ιντερνετ σερνεται κανουμε εδω και χρονια υπομονη λογω του οτι το ιντερνετ ειναι στο ονομα της γιαγιας μου και δεν ειναι σε θεση να κανει τα απαραιτητα.
    Τωρα στο παρασυνθημα τα πιο πεταμενα λεφτα,οι πιο αχρηστοι,ΖΩΑ με κεφαλαια,ανυπαρκτη εξυπηρετηση καθε μερα τους παιρνουμε και δεν βγαζουμε ακρη ουτε καν εναν τεχνικι εχουν στειλει αλλα να παιρνουν τα χρηματα τους ξερουν μια χαρα μακρυα απτους απατεωνες καλο κλεισιμο σας ευχομαι ηδη εχουμε δρομολογησει τις διαδικασιες να παμε σε αλλη εταιρεια οι τυποι ειναι ανικανοι απλα μην κανετε το λαθος κ πατε σαυτους.

  7. Κούλα Μ.

    Οι χειρότερες πωλήτριες σε εξυπηρέτηση στην Κνωσσού

  8. Μάριος Κ.

    Τα προβλήματα ξεκινήσανε από το Πάσχα του 23 Περνάμε στην εξυπηρέτηση πελατών ειρωνική δήλωνα με βλάβη δεν δηλώναν την βλάβη, Πέρνα με τηλέφωνο για να δούμε τι θα κάνουμε το συμβόλαιο ή να μειώσουμε ταχύτητα και δεν πήραν ποτέ τηλέφωνο πίσω έχουνε περάσει από το σπίτι 15 τεχνική ο καθένας τη γνώμη του το router ήθελε αλλαγή και δε μας δικαιολογούσα ναι αλλαγή router η εξυπηρέτηση πελατών αναγωγή και εκτός απ’ αυτό οι λογαριασμοί όλοι πληρωμένη στην ώρα τους και μας χρεώνανε και τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών Ενω σαν wind δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα
    Δεν υπαρχη κάτι θετικό σε αυτήν την εταιρία από εξυπηρέτηση εξοπλισμό από όλα

  9. Ευα Σ.

    ΜΑΚΡΙΑ!Οι χειρότεροι απατεώνες!4 μήνες χωρίς Ίντερνετ από τις 5 το απόγευμα μεχρι τουλαχιστον τις 9-10 λες και το Ίντερνετ είχε ραντεβού να πάει για καφε.Αμέτρητα αιτήματα τεχνικής υποστήριξης που άνοιγα εγώ και έκλειναν μόνοι τους χωρίς καμία ενημέρωση ή ενέργεια.Έβαλα λεφτά από την τσέπη μου για τάχα μου κάθετη καλωδίωση που είχε πρόβλημα.Κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε.Κυνήγαγαν λέει τον ΟΤΕ να μου φτιάξει την βλάβη διότι ήταν από πλευράς του,ο ΟΤΕ πουθενά.Τεχνικοί στο σπίτι μου ήρθαν τουλάχιστον 6 φορές κανένα αποτέλεσμα.Αφού περνούσαν οι μήνες,στους 2 τελευταίους δεν είχα ΚΑΝ Ίντερνετ.Το χειρότερο..αν αργούσα έστω και 1 μέρα να πληρώσω μου καθίζαν 9 ΕΥΡΩ έξτρα για άρση φραγής που μου έκαναν επειδή είχα αργήσει να πληρώσω.Πήγα σε άλλο πάροχο και σώθηκα!Ουτε μισή διακοπή,πληρώνω 100mbps και πιάνω 102.Μην υπογράψετε ποτε σε αυτή την εταιρία!

  10. Μαρία Π.

    Κανένα αστέρι αν μπορούσα θα έβαζα και μείον .
    Καμία εξηπηρετηση.
    Εδώ και ένα μήνα θα επιληφθεί το θέμα και τίποτα δεν γίνεται.
    Απρόσωπες εταιρίες δεν μπορείς να μιλήσεις με υπεύθυνο άτομο κάθε φορά μιλάς με διαφορετικό υπάλληλο και κάθε φορά από την αρχή.

  11. ΝΙΚΟΣ Κ.

    ααααααχχχχχρρρρηηηηστττοιιιιι

  12. Μπορις Δ.

    Οι χειρότεροι ποτέ σε θέμα Υπηρεσίας. Κάθε ΣΚ το ιντερνέτ σέρνεται, πας να τους πάρεις τηλέφωνο και σε χρεώνουν κανονικά με ΦΠΑ και τέλη. Ούτε ένα αστέρι δε δίνω. Η ομάδα τους χλεύαζε την μάνα μου μέχρι να τους βάλω της φωνές. Και ρίχνουν αλλού το μπαλάκι σε κάποιων. Έχουν σινχωνευση το Nova me Wind αλλά τα δίκτια ποτέ δεν το αναβαθμίσαν για αυτό πάντα το ιντερνέτ θα σέρνεται. Μακάρι να κλείσουν και να χάσουν οι γελοίοι την δουλειά τους. Ωσω για καινούργιος
    πελάτες μην σκεφτήκαν να μπήτε εκεί μέσα απλά οι άνθρωποι δεν ξέρουν την δουλειά τους

  13. Αλκης Τ.

    Αντικειμενικά πολύ κακή εμπειρία σε οτι αφορά ίντερνετ, σταθερό. Μονο στην εξυπηρέτηση παίρνουν 2 αστέρια και αυτο γιατί είναι απλά ευγενικοί και για τίποτα άλλο. Έχω θέμα με το ιντερνετ και το σταθερό 3 μήνες τώρα. Με έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον 8 τεχνικοί. Έχω βάλει απο την τσέπη μοθ χρήματα για να βάλω κάθετη γραμμή αλλά τελικά δεν ήταν εκεί το πρόβλημα, μου έχουν φέρει 2 φορές λάθος ρούτερ(ηταν να έρθει ρουτερ και στέλνανε NT). Ακόμα δεν μπορούν να βρουν τι φταίεισα, σταθερό δεν έχω ουτε για δείγμα 3 μήνες. Προφανώς και θα γίνει αλλαγή παρόχου. Τους πελάτες σας δεν τους απασχολει ας σας κάνει εν δυνάμει σαμποταζ ο ΟΤΕ λόγω κοσμοτε, παρέχετε μια υπηρεσία και για αυτό πληρώνεστε, αν δεν μπορείτε μην την παρέχετε.

  14. Νικολαος Τ.

    Μακάρι να μπορούσα να μη βαλω αστέρι.1.5 μήνα χωρίς σταθερό Ίντερνετ και νόβα.τεχνικος ηρθε κι είπε οτι το πρόβλημα ειναι στις καλωδιώσεις κι οτι χρειάζεται ηλεκτρολόγο. Τζαμπα πληρώθηκε ο ηλεκτρολόγος καθώς δεν υπήρχε κανένα θέμα. Τεχνικοί ήρθαν και απλα δεν ήξεραν τι γινεται ρίχνοντας το μπαλάκι στον ΟΤΕ. Και αφου 1.5 μήνα δεν εχω καμια υπηρεσία και πλήρωσα κανονικα τους λογαριασμούς, αυτο που έκαναν ειναι να στείλουν τον καινούριο λογαριασμό και εξτρα χρέωση. Τουλάχιστον γελοίοι. Οπως και το προσωπικό που απ οτι φαινεται δε ξέρει να κανει τη δουλεια του.

  15. Κ το 1 αστέρι είναι υπεραρκετό από τότε που η wind έγινε nova! Εξυπηρέτηση μηδέν! Άθλια! Ψευδής προσφορές για άγρα πελατών που δεν τηρούνται ποτέ! Έχουν γίνει η χειρότερη εταιρεία κινητής!
    Μήνες τυραννιεμαι να εξυπηρετηθω κ ποτέ δεν έγινε το αίτημα μου. Προσβολή συμβολαίου κ αποχώρηση.Κ ούτε ρήτρα αποδεκτά γιατί στο συμβόλαιο που υπέγραψα δεν παρέχονται οι υπηρεσίες που μου πουλησαν

  16. Μαριάννα Α.

    Απλά απαράδεκτοι. Ότι χειρότερο σε σήμα κινητού, σε σήμα ίντερνετ και άθλια εξυπηρέτηση πελατών . Με δουλεύουν μέρες τώρα ψιλό γαζί για το ρούτερ μου που κάηκε από κεραυνό και μου λένε ένα σωρό απίστευτες δικαιολογίες με αποτέλεσμα να με έχουν μόνο στο περίμενε. ! Ακόμη ρούτερ περιμένω ! Πιο άθλιοι πεθαίνεις ! Δεν έχω λόγια !

  17. Σοφία Τ.

    Το ίντερνετ σέρνεται, η γραμμή σταθερού έχει συχνά πρόβλημα και η χρέωση για εξυπηρέτηση είναι μεγάλη.

  18. Σαββας Τ.

    Δεν έχουμε ίντερνετ 3 χρόνια ούτε καν σταθερό κόβεται πάρα πολλές φορές αυτοί όλοι δουλεύουν τον κόσμο κάθονται όλοι μέρα και ξύνονται και νομίζουν ότι κάνουν δουλειά τρίχες οποις θέλει να βάλει nova να μην το κάνει θα χάσει τα λεφτά του

  19. Η χειρότερη εταιρεία που θα μπορούσε να υπάρχει ΑΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΝΕΎΘΥΝΟΙ , ΆΣΧΕΤΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ οι οποίοι κρύβονται πίσω από την αυτοματοποιημένη ηχητική η γραπτή εξυπηρέτηση πελατών η οποία ούτε αυτή τελικά δουλεύει σωστά. Βέβαια αν έχεις την τύχη και έχεις επικοινωνία με κάποιον “εκπρόσωπο” της “εταιρείας” είναι σαν να μιλάς στον “τοίχο” αφού αυτοί το μόνο που σου απαντούν είναι συγκεκριμένες απαιτήσεις που τους έχουν μάθει !!!

  20. Ιωάννης Θ.

    Απλα απαράδεκτοι….δεν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο στη περιοχή μου αλλά μου έλεγαν ΨΕΜΑΤΑ πως υπάρχει για να με κανουν πελάτη τους….ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ στο έπακρο….ειδα στην εξέλιξη της πορείας της αίτησης πως πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 2 μήνες…τους τα εχωσα και τηλεφωνικώς φυσικά…
    υπαναχώρηση και αντίο σας….

  21. ΣΟΦΙΑ Β.

    Έκανα αίτηση για νέα γραμμή. Σαν καινούργιος πελάτης δε θα μπορούσα να έχω χειρότερη εξυπηρέτηση. Αφού περιμενα ένα μήνα ήρθε ο τεχνικός και έκανε λάθος τη δουλειά του και τώρα ξαναπεριμενω. Θα σπάσω το συμβόλαιο πριν καν αρχίσω. Πραγματικά ντροπή.

  22. Δεν μπορώ να εξυπηρετήθω εδώ και 1 μήνα Έχω χάσει πολλά ημερομίσθια για ν α τους ανοίγω την πόρτα να βλέπουν το κουτί να ρίχνουν τις ευθύνες αλλού και να φεύγουν Στη δε εξυπηρέτηση πελατών Ο ένας με πάσαρε στον άλλον

  23. Βασίλειος Π.

    Μία εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο για ηλικιωμένη γυναίκα το 2023. Θα μας στείλουν τεχνικό όταν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος επειδή είναι πολύ απασχολημένοι και έχουν πολλές βλάβες, μέχρι τότε χωρίς τηλέφωνο. Η ποιότητα κλήσης από την πολύ συμπίεση ακούγεται σαν ρομπτότ. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι απλά χρησιμοποιούν τις υποδομές του ΟΤΕ και νοικιάζουν τις γραμμές τους, έχουν δώσει την (ανύπαρκτη) τεχνική υποστήριξη σε εξωτερικούς συνεργάτες και με το τίποτα στήσανε μια εταιρία. Δυστυχώς δεν υπάρχει μείον στα αστέρια και πρέπει να τους βάλω έστω κι ένα αστέρι. Ότι χειρότερο έχει υπάρξει στην τηλεφωνία.

  24. Τηλεμαχος Τ.

    Απαραδεκτοι, πριν 15 μερες κατεθεσα Καποιο αιτημα μετα απο 7 μερες μου απαντησαν οτι επεξεργαζονται το αιτημα και εννοειται περιμενω απαντηση…

  25. ...... ..

    Άκυροι. Είναι μία μεγάλη απάτη . Δύο μήνες περιμένω να με συνδέσουν στο σπίτι και ακόμα τίποτα. Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές και δεν μου δίνουν μια λογική απάντηση. Συνέχεια μου στέλνουν μνμ ότι έρχεται τεχνικός και ακόμα περιμένω να με συνδέσουν να έχω ίντερνετ. Ξεφτίλα!!! Τι να πω!!! Απαράδεκτοι.