Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
1 🌟 γιατί μου υποσχέθηκαν ίντερνετ και με μεγάλες ταχύτητες και εγώ δεν έχω καν ίντερνετ!!!
”1 🌟 γιατί με παίρνουν εργαζόμενοι να μου πουλήσουν και καλά νέα νούμερα μόνο για παλιούς πελάτες και δεν ακούν καν τι τους λένε. Λένε τα δικά τους και στο τέλος το κλείνουμε εκεί στη μούρη!!!
1 🌟 γιατί πληρώνω πάνω από ένα χρόνο παροχές που δεν έχω
1 🌟 γιατί η εταιρεία δεν είναι ευέλικτοι να μου προσφέρει διαφορετικό πακέτο ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα μονίμων αποσυνδέσεων που έχω στην περιοχή
1 🌟 γιατί εργαζόμενος μου υποσχέθηκε απεριόριστα megabytes για καινούργια νούμερα τα οποία φυσικά αφού ήρθαν τα νούμερα δεν ίσχυαν.
Λυπάμαι αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω εταιρία και δεν πρόκειται να γυρίσω nova με καμία κυβέρνηση 👎👎👎
Η υπηρεσία της εταιρίας ΑΘΛΙΑ, η παροχές ΧΑΛΙΑ και οι δικαιολογίες χαζές. Ότι χειρότερο σε πάροχο κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Κρίμα γιατί λέγαμε θα πέσουν οι τιμές με τον ανταγωνισμό αλλά τελικά το χάλι της Νοβα βοήθησε στο να εδραιωθεί ακόμα περισσότερο η cosmote. Είμαι ένα κλικ μακριά από το να τους κάνω καταγγελία απλά ψάχνω το χρόνο να το τρέξω. -1000 αν είχε θα έβαζα. Ένα μηδενικό ο πάροχος αυτός ο αστείος.
”Mετα απο λιγη ταλεπορεια στη συνδεση (τελικα λογω cosmote)… ολα καλα
”Απαραδεκτοι!
”εχουμε διαρκως προβλημα με το ιντερνετ, αρχικα μας ειπαν θα μας παρουν πισω και δε μας πηραν ποτε. Εκτοτε οποτε παιρναμε επιμεναμε να μιλουμε απευθείας με καποιον (φυσικα με τρελή αναμονή). Κανένα αποτέλεσμα σε τίποτα. Μας ειπαν ουσιαστικά οτι οιαποσυνδεσεις μας ειναι φυσιολογικες στον αριθμο (!!!), και αν θελουμε να βαλουμε οπτικες ινες για καλυτερα. Παλι προβληματα, παλι τηλεφωνα, μας λενε οτι ειναι ολα καλα και δε βλεπουν κανενα προβλημα. Παλι προβληματα παλι τηλεφωνα, μας λενε οτι υπαρχει συγχροτισμος στα KV και οτι ειναι φυσιολογικο, αν θελουμε να βαλουμε οπτικες ινες….Το οτι το μοντεμ δεν αναβει το ιντερνετ πια (παλια αναβε) δεν τους κανει αρκετο να αλλαξουν το μοντεμ….δεν εχω λογια. Ολα αυτα στο κεντρο της Αθηνας. Οι πιο αχρηστοι και απαραδεκτοι γενικως.
Αν αποφασίσει κάποιος δικηγόρος να ασχοληθεί σοβαρά, κάτι τέτοιες εταιρίες θα βρεθούν αντιμέτωπες με αποζημιώσεις εκατομμυρίων και επιτέλους θα συμμορφωθούν.
”Δασκαλεύουν υπαλληλάκια των 800 ευρώ, να κοροιδεύουν το κοινό και αυτοί το κάνουν. Τα τμήματα δεν επικοινωνούν μεταξύ τους, πρόσβαση σε ανωτέρους δεν δίνεται με σκοπό να αποφασίσει ο πελάτης να μην ασχοληθεί άλλο.
Απάτη δηλαδή με κρατική υποστήριξη/αδιαφορία.
Προτείνω συνεχείς καταγγελίες μέσω ΕΕΤΤ και εν συνεχεία παράπονα στην ΕΕΤΤ να αναλάβει πραγματική δράση για την προστασία των καταναλωτών, καθώς κατά πάσα πιθανότητα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εταιριών, θολώνοντας τα νερά για το κοινό με σκοπό φυσικά τη πορτοφόλα που αγαπάμε τόσο πολύ όλοι μας.
Διαφημίσεις….??!!!
Κύριοι πληρώνω !!
συνδρομητική τηλεόραση nova eon για να Μην βλέπω διαφημίσεις …!!!
Σήμερα κατά τις 10.00-11.00 περίπου το βράδυ έβαλε διαφήμιση Λιντλ…!!!
Φυσικά την ίδια άποψη με εμένα έχουν
”χιλιάδες συνδρομητές σας…!
Για να μην μας χάσετε από πελάτες
Σταμάτησε τις διαφημίσεις…
Ονομάζομαι Ευριπίδης Αρσλάνογλου
Είμαι μέλος της nova αρκετό καιρό και επανειλημμένα έχω προβλήματα με το ίντερνετ. Δεν μπορώ να απολαύσω τα παιχνίδια μου γιατί πιάνω 200+ ms.
”η χειρότερη εξυπηρέτηση με διαφορά.
”κακώς την ονομάζετε “εξυπηρετηση πελατων” το σωστό όνομα είναι ταλαιπωρια πελατων
Απαράδεκτη η εξυπηρέτηση τους. Δεν είχα internet και τους πήρα τηλέφωνο. Μου είπαν ότι υπάρχει τεχνικό θέμα στην περιοχή και θα με πάρουν στο κινητό που τους έδωσα να με ενημερώσουν τι ακριβώς έχει γίνει και πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη. Μετά από 2 ώρες περίπου τους ξαναπήρα γιατί δεν με ενημέρωσαν ποτέ. Μου είπαν ότι κάνει εργασίες η ΔΕΗ και έχει κλείσει το ρεύμα στο καφαο και θα έχω internet μετά από 5 ώρες. Όταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα για τη σημερινή διακοπή στο internet και ότι έπρεπε να δουλέψω από το σπίτι, μου είπαν ότι δεν φταίνε αυτοί, αλλά η ΔΕΗ. Εγώ δηλαδή πρέπει να μιλήσω με τη ΔΕΗ;;;;;;; εσάς πληρώνω!!!!!!!!!!!
”ΜΑΚΡΙΑ! Απαράδεκτη και ύποπτη η συμπεριφορά τους στην εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο και στα καταστήματα. Όταν θέλουν να υπογράψεις / ανανεώσεις συμβόλαιο σε βομβαρδίζουν με 3 τηλέφωνα τη μέρα. Όταν ζητήσεις πληροφορίες για ποινή αποχώρησης ή ψάχνεις να βρεις τρόπο να σπάσεις το συμβόλαιο γιατί άλλαξαν οι ανάγκες σου, προσπαθείς βδομάδες και σε αγνούν επιδεικτικά. Σου λένε θα σε πάρουν τηλέφωνο να σε ενημερώσουν και δεν το κάνουν ποτέ ή σε στέλνουν από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στα καταστήματα και το ανάποδο (ανάλογα με ποιον θα μιλήσεις). Δοκιμάστε το και θα εκπλαγείτε! Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να αποχωρήσεις πριν τη λήξη τού συμβολαίου! Δοκιμάστε το.
”Άθλια εταιρεία, κακιστες υπηρεσίες, χείριστη εξυπηρέτηση.
”Σου κλέβουν τα χρήματά σου μέσω της αναμονής στο 13800. 24mbps στην πράξη σημαίνει 4mbps.
Μόνιμες και δυσεπιλυτες τεχνικές βλάβες σε σταθερό και ίντερνετ.
Μακριά απ τους απατεώνες της Nova!
Απαράδεκτοι !!! Δυο μήνες χωρίς Ίντερνετ σε καινούργιο συμβόλαιο !!! Σε προσπάθεια επικοινωνίας προκειμένου να διορθωθεί το οποιο προβλημα , δεν μπορούμε να συννενοηθουμε !!!
”Απαράδεκτοι!!!προσπαθώ εδώ και μια εβδομάδα να κάνω διακοπή γραμμών.οι υπάλληλοι με κοροϊδεύουν όλοι.εχω μιλήσει εκατό φορές με την εταιρεία.ο κάθε υπάλληλος λέει αλλά.αγενεστατοι,προσβλητικοι.δεν θα αποφασίσω εγώ μου είπαν ποτέ θα κάνω διακοπη, και πως κάνω έτσι λες και πληρώνουν εκείνοι.η χειρότερη εταιρεία.με έχουν βγάλει εκτός εαυτού.χαιρομαι που έχουν ηχογραφήσει τις συνομιλίες.εχει να πέσει μυνηση ξεγυρισμενη.και όχι στην Ένωση καταναλωτών.ειναι αθλιοι
”Απαράδεκτοι εχω 100αρα γραμμή με οπτική ηνα και πιάνω 18-25mb Πειρα πολλες φορες τηλεφωνο περιμενα 40 λεπτα 2 φορες μου ειπαν θα με παρουν πισω και δεν με πειρανε ποτε.! Ολες οι γυνεκαιες στο τηλ εξυπιρετισης δεν εχουν καθολου τρόπους οστοσο οι αντρες για καποιο λογο ειναι πολυ εξυπηρετικοί.
”.
Απαράδεκτη συμπεριφορά. Ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη! 2 εβδομάδες+ χωρίς Ίντερνετ στο σπίτι και ακόμα να στείλουν τεχνικό.
”Απαράδεκτοι..έχω 3 μήνες χωρίς σταθερό.
”Ήρθαν να μου αλλάξουν το ρουτερ και μου το άφησαν στο πάτωμα με μικρό καλώδιο χωρίς να μου συνδέσουν το ρουτερ νε το σταθερό.
Στην αγορά δεν μπορώ να προμηθευτώ καλώδιο για οπτικές ίνες.
Έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο και μου λένε θα σας καλέσουμε ( εννοείται αυτό δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ )
Πληρώνω κανονικά τους λογαριασμούς μου χωρίς να έχω σταθερό και εννοείται με μειωμένη ταχύτητα ίντερνετ μιας και το ρουτερ βρίσκεται χαμηλά και δεν πιάνει ταχύτητα.
Δεν αξίζει, δεν προτείνω την συγκεκριμένη εταιρία μιας και έχω άσχημη εμπειρία.
Πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών, δεν μπορείς να μιλήσεις ποτέ με το τεχνικό τμήμα, δε σε συνδέουν με τους αρμόδιους υπαλλήλους παρά μόνο σε καλούν αυτοί, όποτε δύσκολο να σε πετύχουν σπίτι ώστε να κανείς αυτά που σου λένε για να λύσετε το πρόβλημα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακό σύστημα εξυπηρέτησης.
”Τρεις εβδομάδες χωρίς σταθερό τηλέφωνο. Καμία υπεύθυνη ενημέρωση για το πότε θα αποκατασταθεί. Απαράδεκτοι!
”Μακριά παιδιά. Κάθε μου κόβεται το ίντερνετ στο σταθερό έχουμε μιλήσει τόσες φορές δεν κάνουν τίποτα.
”Ούτε ένα δεν αξίζει….κάνανε μεταφορά γραμμής λόγο μετακόμισης από τα μέσα Ιουλίου μέχρι κ σήμερα 1 μήνα καλά καλά δεν είχαμε ίντερνετ τους περνεις τηλ λες το πρόβλημα ναι θα έρθουμε…θα το κάνουμε τις 3 πρώτες φορές πήγαν σε λάθος σπίτι τι κάνανε εκεί ένας θεός ξέρει….ποτέ δεν δήλωσαν βλάβη κ να σου στείλουν sms όπως πρέπει εκτός από χθές. Τμήμα εξυπηρέτησης κ τεχνικό ότι νάνε όλο κάπου σε συνδέουν+ ότι μερικοί είναι κ αγενείς…. Το πρόβλημα μου είναι ότι το ίντερνετ δεν υπάρχει πουθενά εδώ κ 3 μήνες εκτός από κάνα 2 βδομάδες κ που λέμε κάπως καλά είμαστε έρχεται ένας τεχνικός τούς για να κάνει τη γραμμή του γείτονα από πάνω πήραξε κ αυτός δε ξέρει τι κ πάει το ίντερνετ….κ του λέω ρε φίλε κάτι έκανες κ δεν έχω ίντερνετ…όχι θα μου λέει θα έρθει σε 5 λεπτά έχουν περάσει 48 ώρες ακόμα συνδέεται το ίντερνετ…..το καλύτερο που έχεις να κάνεις…. μακριά από Nova …..δεν θα έχεις ποτέ ίντερνετ κ εξυπηρέτηση αν την χρειαστείς…..
”Ανεύθυνοι. Δεν δήλωσαν την βλάβη, δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα όπως μου είπαν. Η κοπέλα μου είπε θα σας καλέσω σε δέκα λεπτά μόλις ολοκληρωθεί η σάρωση, δεν με πήρε ποτέ. Δεν έχω τηλεόραση μια εβδομάδα.
”Άθλια εταιρεία μετά από ένα μήνα βλάβη καί ατελείωτα τηλεφωνήματα…. τώρα μου μεταφέρανε την γραμμή για άλλο σπίτι ( πού δεν είναι δικό μου) μετά από την αίτηση πού έκανα σέ κατάστημα ( δεν πήγα ποτέ σέ κατάστημα καί δεν έκανα καμία αίτηση) απάτη μεγάλη
”Το ίντερνετ στο κινητό υπολειτουργεί εδώ και τόσο καιρό τους πήρα τηλέφωνο και ακόμα περιμένω να με συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα . Απαράδεκτοι
”Απαράδεκτη συμπεριφορά!! Είμαστε 17 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και καμιά υπεύθυνη απαντηση εκ μέρους της εταιρείας.Εχουν εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους να ψευδονται μόνο.
”Ότι χειρότερο έχω συναντήσει σε εξυπηρέτηση πελατών.Δεν σε καλούν ποτε πίσω.Τους παρακαλούσα είτε καλώντας είτε με τη συμπλήρωση της φόρμας για να μου γίνει προσφορά για ανανεωση συμβολαίου και δεν με κάλεσαν ποτε!εκανα το λάθος να αλλάξω συμβόλαιο στο κινητό μου και να ανανεώσω για δυο χρόνια μέγα λάθος αφενός γιατί δεν αξίζει να τους δίνω ούτε ένα ευρώ και αφετέρου γιατί δεν έχει ποτε σήμα.Περιμενω πως και πως να λήξουν τα συμβόλαια μας να τα αλλάξω γιατί δε παλεύεστε.Για να μη πω ότι τους δυο πρώτους μήνες μου είχανε πει δωρεάν πάγιο και μετά μου είπαν ότι δεν μας είπαν κάτι τέτοιο.
”