Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 785 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

785 κριτικές για “Nova

  1. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Γ.

    Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη!! Σου μιλάνε με έναν απίστευτο ξύλινο λόγο, το αυτοματοποιημένο σύστημα είναι και αυτό αίσχος και δεν παίρνεις ποτέ συγκεκριμένη απάντηση ή λύση. Γενικώς η εταιρεία όπως και τα υπόλοιπα ολιγοπώλια στην χώρα μας γνωρίζουν ότι μπορούν να πουλάνε ακριβότερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη και να παρέχουν τις χείριστες υπηρεσίες χωρίς κανένα πρόβλημα….

  2. Nεκταρια Π.

    Απαραδεκτες υπηρεσιες ιντερνετ.!!
    Η συνδεση παει απο το κακο στο χειροτερο!!! Κ δεν φτανει αυτο, παρα μας ζητειται να αλλαξουμε το συμβόλαιο κ φυσικα ακριβοτερο!
    Μα ειναι τοσο ….ηλίθιοι ωστε μα πιστευεουν οτι με τοσο αθλιες υπηρεσιες προκειται να συνεχισουμε να πληρώνουμε;; 32€ το μηνα παρακαλω το ιντερνετ κ ειναι χαλια!! Μακρια!!!!!

  3. Παναγιώτης Π.

    Ασεβείς, αναξιόπιστοι, από το κακό στο χειρότερο!

  4. George P.

    Η εταιρεια ειναι για τα μπαζα! 3 χρονια πληρωνω για ιντερνετ και ιντερνετ δεν εχω. Οποτε βρεχει επισης κοβονται ολα! Ουτε για να βοσκουν προβατα δεν κανουν!

  5. Χβ Β.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων στο κεντρικό της Θεσσαλονικης! Για να βρεις καποιον στην εξυπηρετηση πελατων πρεπει να περιμένεις με τις ωρες! Το σήμα της κινητής άθλιο έως ανύπαρκτο σε κεντρικότατα σημεία! Δεν θα έπρεπε να υπάρχει σαν εταιρεια!

  6. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η NOVA .Μετά από πολλά προβλήματα στο δίκτυο που δεν έπιανε ,που κόλλαγε, με αλλαγή ρούτερ, με ακριβές τιμές πλέον, καμιά προσφορά. Αφού έφυγα μου ζητάει να επιστρέψω τον εξοπλισμό που μου είχε παραχωρηθεί υπό μορφή δωρεάν παροχής χρήσης πίσω αλλιώς θα έχω χρέωση. Να τον κάνει τί ; Na το δώσει στο επόμενο; Χαρισμά τους.. Ίσως με την κριτική βοηθήσω τον επόμενο

  7. Γεωργία Georgia G.

    Μετά την αλλαγή σε fiber , μόνο προβλήματα μιλάω με 4 τεχνικούς και οι τέσσερις μου λένε άλλα ! Άλλος μου είπε ότι φταίνε οι συσκευές μου !! Τελικά η τελευταία κυρία μου είπε ότι όντως βλέπει αποσυνδέσεις κ έστειλε αίτημα τεχνικού ελέγχου ! Λυπάμαι για την ασχετοσύνη σας πραγματικά!

  8. Αννα Π.

    Πραγματικά δεν υπάρχει επιλογή αξιολόγησης χωρίς αστερι,θα το περνάτε.Εδω και δυο χρόνια εχω υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία από εσάς.εκανα το λάθος να ανανεώσω το συμβόλαιο. Τιμή πληρωμής είπατε 23,01 λογαριασμοί εκδίδονται απο 26 και πάνω.Ρωτω γιατί? Γιατί καθυστερήσεις 15μερες δεν σας το κόψαμε, μειώσατε την ταχύτητα και χρεώσαμε και 7 ευρώ.Και ειμαι μεσα στο μήνα μου.Λοιπον,λέγομαι ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΑΝΝΑ απο Ροδίτη Κομοτηνής. Δεν παίρνω την γραμμή να παω αλλου για να μν μπει ρήτρα 700 ευρώ όπως κάνατε με τα κινητά μου,την αφήνω για 2 χρόνια μεχρι τη λήξη του συμβόλαιου χωρίς να πάρετε δεκάρα. Δεν θα εχω ίντερνετ στο σπίτι εγω και εσείς δεν θα ξαναπαρετε λεφτα αππ μενα.Αρκετα με ληστεψατε 2 και κατι χρόνια. Επίσης προχωράω σε καταγγελία στο σύνδεσμο καταναλωτών.ειστε απαράδεκτοι.

  9. Kostas K.

    Πραγματικά απογοητευμένος από την εξυπηρέτηση. Εδώ και πάνω από έναν μήνα προσπαθώ να ενεργοποιηθεί ο αριθμός μου μετά από φορητότητα και ακόμα δεν έχει λυθεί.
    Μέσα σε μία μόνο μέρα, μου είπαν πρώτα ότι ο αριθμός ενεργοποιήθηκε, μετά άλλος υπάλληλος είπε ότι εκκρεμούν ακόμη ενέργειες και στο τέλος μου έκλεισαν το chat χωρίς να έχω καμία σαφή απάντηση.
    Δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων, λένε συνεχώς διαφορετικά πράγματα και δεν φαίνεται κανείς να αναλαμβάνει ευθύνη. Έχω χάσει πρόσβαση σε υπηρεσίες, χρόνο, χρήματα και νεύρα.
    Δυστυχώς, πολύ κακή εμπειρία. Δεν το προτείνω σε κανέναν.

  10. Αντώνιος Κ.

    Μακριά και αγαπημένοι.. Έφυγα και πήγα στην cosmote θα δω εάν είναι αξιόπιστη εταιρεία.. Δυστυχώς όλες σε ξένα χέρια…. Πάντα Φιλικά.

  11. Η χειρότερη εταιρεία κινητής στην εξυπηρέτηση πελατών αγενεστατοι

  12. Παιδιά δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει με αυτήν την εταιρία.
    Έχω ένα σπίτι στη Σαλαμίνα με συναγερμό που με ειδοποιεί και κάμερες.Έχω σύνδεση στη nova.Η γραμμή έκανε συνέχεια αποσυνδέσεις(μιλάμε ανα 15 λεπτά και μετά συνδεόταν πάλι.
    Ώσπου ξαφνικά έπαψα να έχω τηλέφωνο ίντερνετ τα πάντα.Παίρνω την εταιρία στέλνουν τον ΟΤΕ αλλάζει καλώδιο απο την κολώνα ως το σπίτι.
    ΤΙΠΟΤΑ
    παίρνω την εταιρία μου λένε ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ.
    Και απο κει αρχίζει ένα μήνα τώρα η κόλαση
    Παίρνω τις βλάβες και ζητάω να φύγω αζημίως χωρίς πρόστιμο αφού δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Μου απαντάνε οτι υπεύθυνη είναι η εξυπηρέτηση πελατών.
    Παίρνω την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε οτι υπεύθυνοι είναι στις βλάβες
    Να μην τα πολυλογώ αυτό μεταξύ εξυπηρέτησης κα βλαβών το κάνω 10 φορές και τιποτ

  13. Συνεχίζω με την ιστορία. Να ξέρετε ότι το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας που έχει και το πλασάρει σε διαφημίσεις ότι είναι το μόνο αξιόπιστο πραγματικά οποίος το έφτιαξε θα έπρεπε να είχε μεθύσει. Να γνωρίζετε το ότι όσοι μένετε κυψέλη, οδό Πατησίων εκεί κοντά κτλ Βικτώρια όλες οι κεραίες έχουν πέσει και δεν πρόκειται να ξαναφτιάχνουν. Οι γραμμές οι σταθερές συνεχεια έχουν πρόβλημα και στέλνουμε συνέχεια τον ΟΤΕ να τα φτιάξει και όποτε γουστάρει. Επίσης όταν ζητούσατε να μιλήσετε με προϊστάμενο για ένα σοβαρό θέμα που δε λυνόταν. Μας έλεγαν να σας πούμε ότι δεν υπάρχει κανένας προϊστάμενος που υπάρχουν συνέχεια ανεξαρτήτως ώρας και αν πάρετε, και τέλος όταν θέλατε να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μπορούμε να σας συνδέσουμε κανονικά απλά μας το απαγόρευαν για να μας πληρώσετε 25 λεπτά.

  14. Λοιπόν θα σας μιλήσω που πλέον είμαι πρώην υπάλληλος τεχνικής υποστήριξης της NOVA που εκπροσωπούσα. Θελω να μοιραστώ μαζί σας αλήθειες για το τι υπάρχει με αυτή τη κώλο εταιρεία που μακάρι να κλείσει χθες και να σταματήσετε να την πληρώνετε. Καταρχήν η υπηρεσία EON με τον ιντερνετικό αποκωδικοποιητή ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Θα σας κολλάει συνέχεια και ας έχετε οπτική ίνα με 1giga. Οι αναμεταδότες για την τηλεόραση είναι σάπιοι και δεν δουλεύουν αν μπει όλη η Ελλάδα να παρακολουθήσει αγώνα. Εκτός αυτού μας έλεγαν να μην είμαστε ειλικρινείς μαζί σας με τη δικαιολογία να μη σας τρομάξουμε και να σας καθησυχάσουμε. Εγώ ήμουν απόλυτα ειλικρινής και ήθελα να εξυπηρετήσω όλους σας και μου την λέγανε ότι καθυστερούσα να τελειώσω, και βάζανε όλους τους εργαζόμενους να σας ξεπετάνε. Αν θέλετε κοροϊδίες οκ…

  15. Μάκης Τ.

    Ότι χειρότερο σε internet υπάρχει στην Ελλάδα ονομάζεται nova internet έχω σκυλομετανοιωσει που το έβαλα.!

  16. Alexandros Ampelidis A.

    Η πιο άχρηστη. Εδώ και ενάμιση χρόνο δεν έχω ίντερνετ και δεν μπορώ να φύγω γιατί έχω συμβόλαιο κάθε μέρα δικαιολογίες μου λένε κρίμα τα λεφτά που τους πληρώνω απαράδεκτη!!

  17. ότι χειρότερο. Μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ

  18. Ιωάννου Δ.

    Μια εβδομάδα δεν είχαμε τηλέφωνο και ίντερνετ και όταν εκδόθηκε ο λογαριασμός πληρώσαμε ολόκληρο το μήνα.

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ Α.

    Γεια σας θα ηθελα να εκφρασω και εγω καποια παραπονα για την συγκεκριμενη εταιρεια. δεν ειμαι πολυ εμπειρος με τις συνδεσεις στο internetαλλα απο την στιγμη που με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν απο 50 αρα ταχυτητα θα πας σε 100αρα με οπτικη ινα αρχισαν τα προβληματα. μιλαω μεσω chat εχω φαει ωρες στο υπολογιστη γιατι βραδυ συνηθως εχω το προβλημα. η συνδεση στο 5G οταν ανοιγω το λαπτοπ με δειχνει συνδεμενο και δεν εχω internet. Βαζω συνδεση 4G παλι τα ιδια και συνδεωμε μονο με extender 4G.χαμηλη ταχυτητα και πληρωνω 5G. οταν μιλαω μαζι τους κατακαποιο τροπο ολα συνδεονται. 1 αστερι. και αλλαγη παροχου

  20. Κυριακή Μ.

    Έχω μαγαζί εστίασης στο Ψυρρή. Είχα πρόβλημα με την σύνδεση στο ίντερνετ και μου σύστησαν να κάνουμε αναβάθμιση για καλύτερες υπηρεσίες μιας που είναι πλέον απαραίτητο για την λειτουργία συναλλαγών.
    Η NOVA λοιπόν αυτός είναι ο πάροχος έκανε αυτόματη διακοπή της σύνδεσης χωρίς να έχει τοποθετηθεί το καινούργιο router που όταν τελικά τοποθετήθηκε διαπιστώθηκε ότι ήταν προβληματικό. Αποτέλεσμα από Πέμπτη είμαστε χωρίς ίντερνετ
    στοιχείο απολύτως απαραίτητο για την λειτουργία σε μαγαζί εστίασης. Παρά τις διαμαρτυρίες μας δεν υπήρξε ένας τεχνικός της να έρθει να αποκαταστήσει την βλάβη που αυτοί προκάλεσαν. Όταν σήμερα ήρθε τεχνικός μετά από ατελείωτα τηλέφωνα και διαφορετική εκδοχή κάθε φορά επιβεβαίωσε απλά την βλάβη χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα.
    Επιεικώς ντροπή.
    Απαράδεκτοι σε όλα τους

  21. Besnik K.

    Απατεώνες η χειρότερη εταιρεία τηλεφωνικής

  22. χαλια εξυπηρετηση απο το τηλ και απο το καταστημα….
    μου εδωσαν επιδοτηση και οταν πηγα να αγορασω συσκευη μου ελεγαν οτι η επιδοτηση εχει εξαργυρωθει…κατι που δεν ειχε γινει απο μενα…..συν ολα τα αλλα δεν μπορουσα να βρω καποιον στο τηλ ο ενας με εδινε στον αλλον και κανεις δεν ηξερε να μου πει …απαραδεκτοι

  23. Μυλωνασ Λ.

    Η πιο σοβαρή εταιρεία στο κέντρο της Αθήνας δεν έχει ίντερνετ. Εδώ και δύο χρόνια προσπαθώ χωρίς αποτέλεσμα

  24. Anneta Papa P.

    Η κατάσταση έχει καταντήσει τραγική!!!
    Με παίρνουν τηλέφωνο σε καθημερινή βάση ενώ τους έχω έχω εξηγήσει να μην με ενοχλούν λόγω προβλημάτων υγείας κ δεν καταλαβαίνουν τίποτα!!!😡😡😡😡😡

  25. Εστερινα Γ.

    Είχα μια εξαιρετική εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών της NOVA. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Σ Πέτρο, ο οποίος με εξυπηρέτησε με επαγγελματισμό, ευγένεια και υπομονή. Ήταν πρόθυμος να απαντήσει σε όλες μου τις απορίες και να δώσει λύση άμεσα στο ζήτημά μου.
    Είναι πολύ ωραίο να συναντάς ανθρώπους που αγαπούν αυτό που κάνουν και νοιάζονται πραγματικά για τον πελάτη. Πολλά μπράβο στον κ. Σ .