Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 787 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

787 κριτικές για “Nova

  1. Απαράδεκτοι. 2 μήνες ταλαιπωρία για αλλαγή τεχνολογίας από eon box σε πιάτο με δεκάδες τηλ. Κλήσεις στο 13800 και 13700, λόγω ανεπαρκούς ίντερνετ εντός νομού Αττικής με χρέωση και ακόμα τίποτα. Διακοπή, μετάβαση σε cosmote και στον συνήγορο του καταναλωτή εάν απαιτήσουν χρήματα.

  2. Αναστάσιος Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει!!! Έχουμε 2 εβδομάδες χωρίς ίντερνετ, πάμε στο κατάστημα στην Ηγουμενίτσα τους παίρνουν τηλέφωνο από εκεί και ο ένας σε συνδέει σε άλλον χωρίς να βγάλουνε άκρη!!! Τους παίρνω ο ίδιος τηλέφωνα και με συνδέουν από εδώ και από εκεί χωρίς καμία λύση, τους πήρα στο 13800 που μου είπαν και με χρέωσαν και 8€ από το κινητό!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΙ ΜΑΚΡΙΑΑΑ

  3. Γεώργιος Τ.

    ΤΟΠΑΛΊΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει σε όλες τίς υπηρεσίες της.
    Κακή εξυπηρετήσει πελατών , πολύ αργό ίντερνετ σε σχέση με αυτό που πληρώνουμε και υπόσχονται και δίκτυο κινητής τηλεφωνίας σε πολλά σημεία ανύπαρκτο.
    Αποφύγετε την εταιρεία σας υπόσχονται πολλά και μόλις γίνετε μέλος της αδιαφορούν σε προβλήματα και δεν τα διορθώνουνε πότε ενώ οι λογαριασμοί τρέχουμε κανονικά.
    Γενικώς με μια λέξη ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

  4. Η χειρότερη εταιρία τηλεφωνιας!!!!!!!!!!!! Ενα μηνα ήμουν χωρις συνδεση και με χρεωσαν κανονικα. Και το προσωπικο εξυπηρετησης επισης αγενες σε όποιο ποστο επικοινωνιας και να διαλεξετε!!! Πολύ κακή εταιρια ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και πάλι ΧΧΧΧΧΧ

  5. ΝΙΚΟΣ Κ.

    Απαράδεκτη τεχνική υποστήριξη . Υποσχέθηκαν να έρθουν χθες η σήμερα μέχρι το πρωί καλώντας μισή ώρα πριν . Δεν ήρθαν ποτέ , ούτε να μπουν στον κόπο να ενημερώσουν . Θα σκεφτώ σοβαρά την αλλαγή σε άλλη εταιρία .

  6. Βασίλης Α.

    Ούτε 5€ δεν αξίζει τίποτα ….το ΕΟΝ τν κολλάει συνέχεια χάνεται το ίντερνετ συνέχεια και υποτίθεται έχω και 100αρα γραμμή πιο χαλί από την νοβα δεν υπάρχει θα φύγω και ας βάλουν πρόστιμο ξέρουν τι θα πάρουν ….μακάρι να κλείσει η νοβα τελείως είναι όλα άχρηστα ΜΟΝΟ COSMOTE!

  7. Xristos Doukas D.

    Η τεχνική υποστήριξη ,απλά δεν υπάρχει ,καμία φεριγγιοτητα σε αυτή την εταιρεία

  8. Serafeim Z.

    Πήγα στη nova γιατί ήταν η πιο φτηνή. Δυστυχώς ο,τι πληρώνεις παίρνεις…

  9. Βασω Λ.

    Άθλια εταιρεία Αθλια καμία εξυπηρέτηση ότι χειρότερο μακριαααααααααα

  10. Κέλλυ Κ.

    Είναι η χειρότερη εταιρία !!! Κλέβει τον κόσμο!! Είναι απαράδεκτοι !! Δε φτάνει που δεν πιάνει πουθενά και αναγκαζόμαστε να περνούμε σήμα με hotspot από Cosmote σε βάζουν να αγοράζεις πακέτα που δεν ανταποκρίνεστε αυτά που πληρώνεις !! Αγοράζεις ίντερνετ απεριόριστο και το απεριόριστο είναι 15 gb και μετά σέρνεται !!! Αγοράζεις απεριόριστο για εξωτερικό αλλά η περιαγωγή είναι μξνη 2,5gb τελικά .. σκατα απεριόριστα ! ΚΛΕΦΤΕΣ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  11. Δ. Ψ.

    Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζετε….έχετε γίνει η χειρότερη εταιρεία…. εδώ και 17 ημέρες δεν έχω internet στο γραφείο μου και δεν μπορούμε να δουλέψουμε – ο κάθε υπάλληλος αναφέρει τη βλάβη και μετά σου στέλνουν μήνυμα ότι αποκαταστάθηκε η βλάβη και μετά ξανά τα ίδια, το internet δεν δουλεύει… από την αρχή της δήλωσης της βλάβης ενημέρωσαν ότι θα μου στείλουν ένα υβριδικό router για να μπορώ να δουλέψω μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και ακόμα τους περιμένουμε…μας στέλνουν να αγοράζουμε πρόσθετο εξοπλισμό (και sim με πρόσθετες χρεώσεις) και εφεδρικά καλώδια ώστε όταν γίνονται οι διακοπές να τα αντικαθιστούμε.
    ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ

  12. Αντιμετώπισα πρόβλημα με το internet και ζήτησα βοήθεια από το τεχνικό τμήμα της nova στις 12/12. Άμεσα έλαβα πάνω από 3 ηλ μηνύματα για την πορεία και εξέλιξη. Ο κος Σ που με επισκέφτηκε 2 φορές έλυσε άμεσα το πρόβλημα .Με επαγγελματική συμπεριφορά και νοοτροπία, με ήθος και ευγένεια !!! Όταν χρειάστηκε να συνομιλήσω με το τεχνικό τμήμα στις 15/12 η εξυπηρέτηση ευγενεστατη και άμεση. Παραμένω ικανοποιημένη πελάτισσα. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία !

  13. Παναγιώτης Μ.

    Μακριά, ευγενικοί υπάλληλοι αλλά τι να το κάνεις αποτέλεσμα δεν φέρνουν. Σε μια επικοινωνία μου μαζί τους άλλαξα πέντε υπαλλήλους και ο ένας με έστελνε στον άλλον και στο τέλος αποτέλεσμα μηδέν. Ίντερνετ μία έχουμε μία δεν έχουμε, και όλα αυτά από την πρώτη μέρα σύνδεσης

  14. Emma K.

    Άθλια εταιρεία, έκαναν επιπλέον χρέωση για κινητό που ήταν στο εξωτερικό(εντός ΕΕ)το οποίο ήταν εντελώς αποκομμένη από δεδομένα και κινητό γιατί “έπρεπε να το ενεργοποιήσουν αυτοί” και το τηλέφωνο ήταν εντελώς νεκρό. Μετα χρεώνουν παροχές που υποτίθεται είναι δωρεάν, χωρίς καμία ενημέρωση, κόβουν άλλα προγράμματα χωρίς καν να πουν τίποτα, και μετά σου λένε ότι πρέπει να το ψάξεις μόνο σου, φυσικά κανένας δεν σηκώνει το τηλέφωνο και στο τέλος μαθαίνεις ότι τα έχουν βγάλει γιατί πλέον πρέπει να έχεις οπτική ίνα. Αυτή η εταιρεία ζει καθαρά μέσα από τις απάτες

  15. Έλενα Τ.

    Ότι χειρότερο σε εταιρεία… Αδιαφορεί πλήρως για τους πελάτες της,σε παίρνουν τηλ για ανανέωση συμβολαίου λες ναι και ότι κατοχυρώθηκε το αίτημα και μετά από 5 μήνες λήγει το συμβόλαιο…Ζητάς να παραμείνεις μόνο με ίντερνετ χωρίς ΕΟΝ ΤV και σ λένε κατοχυρώθηκε το αίτημα και ακόμα πληρώνεις λογαριασμό για ΕΟΝ TV και το ακόμα καλύτερα κουράζονται και να σε εξυπηρετήσουν αλλάζοντας σου θέμα … Ευχαριστούμε ΝΟVA

  16. Εδω και 15 μερες μιλαω με Νονα για να μου στειλουν το νεο συμβολαιο σταθερης και internet, μεταφορα απο cosmote, και ακομα δεν εχω λαβει κατι. Ειναι απαραδεκτοι. Υπεγραψα με την inalan.

  17. Sarwar T.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει

  18. Μαρια Ε.

    Είστε απαραδεκτι δεν στέλνετε του λογαριασμούς στους πελάτες
    Και το κόβετε χωρίς προδοποίηση
    Για μια εβδομάδα που που έλξε ο λογαριασμός χωρίς να τους στείλετε στους πελάτες.
    Και σας τηλέφωνο και δεν ειπαρχι αντιπρόσωπος να με εξυπηρετήσει

  19. Vasileios Karampinis K.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει η χειρότερη να μην βάλει κανείς κανείς όμως

  20. Ότι χειρότερο υπάρχει….οι ηλικιωμένοι γονείς μου μαζί με εμένα ταλαιπωρούμαστε ένα μήνα τώρα…χωρίς τηλέφωνο και internet…Και χωρίς άμεση λύση του προβλήματος. Αύριο τους πάω Vodafone τέλος.ΜΑΚΡΙΑ !!!!!!

  21. Kon N.

    παρα πολλες διακοπες στη συνδεση στο ιντερνετ. Υστερα απο 2μηνες χωρις καμια συνδεση, και ήδη 25 ημερες απο την επικοινωνια με την τεχνικη υποστηρηξη. Δεν εχει γινει τιποτα, αναφερουν γενικο προβλημα στην περιοχη, ενω ολοι οι αλλοι γειτονες εχουν κανονικα συνδεση. Μιλησα σημερα με 2 εκπροσωπους, και ο καθε ενασ ελεγε τα δικα του. Ο πρωτος οτι υπαρχει ακομα το προβλημα, ενω ο αλλος ακριβως το αντιθετο, και μαλιστα απο την ημερα που ειχα την τηλεφωνικη επικοινωνια (25 ημερες πριν). Βεβαια μ ανεφεραν και οι 2 οτι με πριμοδοτησαν με δωρεαν ιντερνετ και λεπτα στο κινητο τηλ, το οποιο ομως δεν το ξερουν αλλα ουτε ανηκει στην εταιρεία τους. ευτυχως η εταιρειαρα εβαλε υψηλες ταχυτητες, λες και υπαρχουν στην Ελλαδα. Ελλαδα 2.1 και τα μυαλα στα καγκελα. Μην την επιλεξεται

  22. Βασω Ν.

    καθόλου καλή εξυπηρέτηση…

  23. Αθηνα Ε.

    ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!!!!Μη μπείτε καν στη διαδικασία να αποκτήσετε συμβόλαιο στη συγκεκριμένη εταιρεία!Αχρηστοι όλοι τους!Ένα μήνα χωρίς ίντερνετ κ τηλέφωνο και όλο λενε οτι φτιάχνεται!!!Απαραδεκτοιιι!!Και ο λογαριασμός κανονικά!!!Νοβα ότι χειρότερο!Κοσμοτε και πάλι κοσμοτε

  24. Itcgroup Itcgroup I.

    οτι χειροτερο μπορει να σου συμβει ως επαγγελματιας.

  25. Γιάννης Τ.

    Αν μπορούσα θα έβαζα 0. Ότι χειρότερο κυκλοφορεί . Σήμα 0 Ίντερνετ άθλιο σε σημείο να μην μπορώ να ανοίξω το Google . Τραγικοί