Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Να πληρώνεις τόσα λεφτά το μήνυμα και να μην βλέπω το πρώτο γκολ στο ντέρμπι τόσο βλάκες τόσο κοπριά τέλος μαζί σας ντροπή της συνδρομητικής
”Μετά από 5 χρόνια πελάτισσα της nova αποφάσισα να κάνω αναβάθμιση ίντερνετ συν να προσθέσω έξτρα κανάλια της cosmote…την ημέρα που ήρθε ο τεχνικός δν μπόρεσε να κάνει την εγκατάσταση γιατί φαινόταν ότι ήμουν ισόγειο ενώ είμαι σε όροφο οπότε δεν έγινε η αναβάθμιση…ερχετε την επόμενη εβδομάδα συνδέει το ίντερνετ κ απλά φεύγει χωρίς να κάνει σύνδεση του σταθερου ούτε κάποιο ελεγχο…πήρα άπειρες φορές κ στο τεχνικό κομμάτι κ στην εξυπηρέτηση να δω τι γίνετε με τα κανάλια γιατί δεν τα ενεργοποίησαν ποτέ δεν έβγαλα άκρη με κανένα από τα δύο τμήματα κ εν τέλει σήμερα μαθαίνω ότι δν έχει δηλωθεί η αναβάθμιση καναλιών…οπότε μετά από αυτή την ταλαιπωρία κ την κοροϊδία πήρα την κοσμοτε κ έκανα αίτηση για νέα σύνδεση…τραγικοί!!!!!
”Πάνω από 1,5 μήνα με συνεχείς διακοπές του ίντερνετ. Έστειλαν 3 φορές τεχνικό, μετά από τεράστιες αναμονες και τις 3 φορές το πρόβλημα επιλύθηκε για 5 λεπτά και έπειτα τα ίδια. Τραγική κατάσταση!
”Απαράδεκτοι, ο επιεικότερος χαρακτηρισμός, στην τεχνική εξυπηρέτηση.
”Μπλόκαραν οι ίδιοι από δικό τους λάθος την αντικατάσταση του καμμένου ρούτερ και 2 εβδομάδες μετά είμαι χωρίς τηλεφωνική γραμμή. Στη μεταξύ μας επικοινωνία δε, προβάλουν αστείες δικαιολογίες προσβάλλοντας τη νοημοσύνη μου λες και απευθύνονται σε μικρό παιδί. Κανένας συντονισμός μεταξύ τους και καμμία διάθεση πραγματικής εξυπηρέτησης . Απαντούν στις κλήσεις απλώς για να το κάνουν χωρίς να δίνουν ουσιαστική λύση.
Ντροπή και αίσχος!!!
first call εισπρακτικη εταιρεια / για 40€ και 50€ βαζουν εισπρακτικες να σας απειλουν !!!! Ελεος ειδικα σε ανθρωπους που πληρωνουν στην ωρα τους και τυχαινει εναν μηνα να καθυστερησουν λιγο.
”αχρηστοι 0 ιντερνετ
”εξαλλος με τη νοva… εντελωσ ανικανοι. επι ενα ολοκληρο μηνα με κοροιδευουν… δεν μπορουν να μεταφερουν τη γραμμη στο νεο σπιτι… ζητησα να αλλαξω εταιρια τηλεφωνιασ και λενε οτι δεν μπορω… μου εχουν στειλει 2 φορεσ τον ιδιο ηλιθιο με τισ ιδιεσ λαθοσ συντεταγμενεσ και εχουν το θρασοσ να μου ζητανε να πληρωσω και το λογαριασμο… εν ετει 2024 θα περιμενω 2, 3 χρονια οπωσ παλια το 80…😡😡😡😡
”Απατεωνες!! Το 2023 ειχαμε συμβολαιο και τρεις μήνες δεν είχαμε σταθερό μετα δεν ειχαμε ιντερνετ μετα ουτε τηλεόραση !! Ολα προβληματικα παιρναμε για επτα μηνες πενηντα τηλέφωνα την εβδομαδα!! Τους λεγαμε θα φυγουμε εφοσον δεν μας παρεχετε τιποτε!! Εχουμε αποδειξεις τις κλησεις που καταγραφονται!! Δεν εξαναν τιποε για να διορθωσουν και φυγαμε!! Περιμεναν να περασει ενας χρονος και πηγαν σε δικηγορο μας πηρε οτι χρωσταμε 180 ευρω για την διακοπη του συμβολαιου! Οταν ειπαμε οτι τους προειδοποιησαμε αφου δεν διορθωνοταν τίποτα και εχουμε 500 κλησεις ειρωνικα μας απαντησαν διαγράφονται μετα απο ενα χρονο!! Ωστε τους λεμε αυτο περιμενατε?? Μας παγιδευσαν!! Εμεις ομως ως τα καναλια θα φτασουμε!! Μεινετε μακρια!!
”Το χειρότερο δίκτυο της Ελλάδας. Αν μπορούσα να έβαζα κανένα αστέρι θα το έκανα
”Πληρωσα τον λογαριασμό μου κανονικά μέσω της εφαρμογής της Nova με χρεωστική κάρτα και ο λογαριασμός συνεχιζε να φαίνεται ανεξοφλητος.Επικοινωνησα μαζί τους και μου είπαν ότι δεν τον έχω πληρώσει.Η απόδειξη βέβαια κανονικα όπως και η αφαίρεση χρημάτων από τον λογαριασμό μου.Η δε τράπεζα μου μου εδωσε βεβαίωση με την οποία βεβαιώνει ότι το ποσό είναι στον λογαριασμό της nova.ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.Η δε εξυπηρέτηση πελατών για γέλια.Εχω ήδη ενημερώσει τον δικηγόρο μου να τους στείλει εξώδικο για απάτη.
”Να μείνετε μακριά από αυτήν την εταιρεία.
”Εδώ και μήνες είχα αποσυνδεσεις στο internet έρχεται ο πρώτος τεχνικός μας λέει ο το πρόβλημα είναι δικό μας και να καλέσουμε ηλεκτρολόγο( δεν έχει ξανακουστεί αυτό)
Δεύτερη φορά έρχεται μετά από καιρό αφού είχαμε μείνει με αποσυνδεσεις και τελικά το πρόβλημα έγινε δικό τους με το η 50 αρα γραμμή να μην υποστηρίζετε από το δίκτυο τους!! Έχουν περάσει 20 ημέρες χωρίς internet εξυπηρέτηση δεν υπάρχει και το πιο σημαντικό δεν τους νοιάζεις καν σαν πελάτης κάνουν πραγματικά ότι μπορούν για να σε διώξουν. Θα πάω σε άλλη εταιρεία.
Απαράδεκτοι χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ εδώ και μια εβδομάδα και λένε ότι το θέμα είναι του ΟΤΕ απαράδεκτοι…εννοείται δεν θα πληρώσω ρήτρα…
”Είναι αδιανόητο εδώ και 2+ μηνες να γίνεται συνεχώς αποσύνδεση του ίντερνετ. Σε επικοινωνία μαζί τους όλο απαντούσαν ότι θα λυθεί το πρόβλημα…παρόλα αυτά τίποτα. Χωρίς pos Χωρίς internet. Ότι χειρότερο για εμένα. Καμία πρόθεση να λυθεί το θέμα. Τζάμπα πληρώνω για υπηρεσίες που δεν λαμβάνω .Φυσικά έχω κάνει αίτημα μεταφοράς αλλού.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση μας έχουν αφησει 2 μήνες χωρίς ίντερνετ και στο τηλέφωνο λενε πως δεν δείχνει βλάβη το σύστημα.
”Η κοροϊδία η ίδια είναι αυτή η εταιρεία. Μας έχουν πάνω από μήνα χωρίς ίντερνετ και αρνούνται να μας αφήσουν να φύγουμε χωρίς να πληρώσουμε τη ρήτρα γιατί καθώς λένε “δεν το έχει πει επίσημα ο πάροχος”. Έφεραν τεχνικό είπε ότι υπάρχει βλάβη και μας έστειλαν μήνυμα ότι επιλύθηκε χωρίς να επιλυθεί 😂 Εννοείται ότι στα τηλέφωνα κανένας δεν ξέρει και κανένας δεν αναλαμβάνει παραμικρή ευθύνη αλλά δεν μας συνδέουν ποτέ με κάποιον υπεύθυνο. Ανίκανη εταιρεία για να παρέχει ίντερνετ και ακόμα πιο ανίκανη να επιλύει υποθέσεις. Μακριά.
”Αν υπήρχε βαθμολογία με -5 αστεράκια θα την έβαζα. Εδώ και έναν μήνα έχω πρόβλημα με την γραμμή ίντερνετ. Τις 2 πρώτες φορές υποτίθεται η βλάβη λύθηκε εξ αποστάσεως από εκείνους. Φυσικά και δεν επιλύθηκε κανένα θέμα. Την τρίτη φορά το θέμα επιδεινώθηκε, μιλήσαμε και με υπεύθυνο ο οποίος μας είπε ότι ο τεχνικός (που την τρίτη φορά ψήθηκαν να στείλουν) ούτε καν ενημέρωσε για την βλάβη και ενώ εμάς μας είχε πει ότι δεν λύθηκε η επίσημη ενημέρωση απ’ τη νόβα ήταν ότι η βλάβη λύθηκε. Για λίγο έφτιαξε το ζήτημα (1 βδομάδα) μέχρι που σήμερα επανήλθε δριμύτερο και πάλι περιμένουμε τεχνικό. Και σε κανένα σημείο δεν δέχθηκαν να μας αφήσουν να αποχωρήσουμε αφού είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ και δεν μπορούμε να έχουμε ίντερνετ. Κοντεύουν να μας διώξουν απ’ τη δουλειά (τηλεργασία). Μείνετε μακριά.
”Τα χειρότερα για τον μάστορα που ήρθε να τοποθετήσει δορυφορικό πιάτο.Εκανε το σπίτι μο@νί και τηλεόραση δεν έχουμε.Πιο συγκεκριμένα, χρόνος τοποθέτησης ,μονο του μπράτσου του πιάτου 1h, χρόνος ξεμπερδέματος καλωδίου 0,30 min,δεν ειχε κατάλληλους σφικτήρες και καθόλου ρόκα,(του εδωσα εγω)….δεν εφερε τους κατάλληλους αποδικοποιητές και ειπε θα δηλώσει βλάβη και θα ερθει τεχνικός !!!!! 10 μέτρα καλώδιο ,λες και το έβαλε 4 χρονών παιδί. Κομμένες ταινίες ,καλώδια και ρόκα ,σκορπισμένα σε ολο το σπίτι. Σφικτήρες που δεν ταίριαζαν, βιδωμένοι και αφημένοι στα κάγκελα ,διάφορα αξεσουάρ του πιάτου, παρατημένα οπου να ειναι ,βρώμικα εργαλεία και βαλίτσες εργαλείων ,επάνω σε ριχτάρια και σεμεδάκια……οταν τον ενημερώναμε για κατι ,απαντούσε με αγένεια και εξυπνάδες.Για ολα υπάρχουν φωτογραφίες
”Προχώρησαν σε ανανεωση συμβολαίου χωρίς τη δική μου έγκριση! Δεν υπήρχε καταλανωση και ενώ ζήτησα να γίνει αμφισβήτηση συμβολαίου, χωρίς να υπάρχουν οφειλές(4/9/24), 3 μέρες μετά(7/9/24) μου έστειλαν νέο λογαριασμό αλλά καμία ενημέρωση για το αίτημά μου!
”Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών τέθηκε, είπαν, το αίτημά μου σε προτεραιότητα! Εννοείται πως μιας και τα τηλεφωνήματα ηχογραφουνται τόνισα πως δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα ευρώ παραπάνω! Απαράδεκτοι το λιγότερο που μπορώ να πω… !
Απαράδεκτοι. Πληρώνω ποινή 120 ευρώ, γιατί το προσωπικό είναι ανεκπαίδευτο, και δεν ενημερώνει σωστά. Έτσι μαζεύουν χρήμα? γδέρνοντας τους πελάτες τους? Η χειρότερη εταιρία, στην χειρότερη χώρα.
”Πανικός με κυρίευσε όταν στις 4-9-2024 σε ταξείδι μου στην Κρακοβία είδα το κινητό νεκρό, ενώ είχα κάνει περιαγωγή μετά κόπων και βασάνων στα κεντρικά ,αφού τα καταστήματα Ασκληπιού,Παπαναστασίου δήλωσαν αναρμόδια, ευτυχώς η κόρη μου με το κινητό της Cosmote επικοινώνησε με τόν πατέρα της και με την ΝΟVA και οι δύο ζήτησαν να γίνει περιαγωγή . Φτάνοντας Θεσ/νίκη πάλι το τηλ εδειχνε κάρτα SIM εκτός υπηρεσίας
”Τελικά η NOVA είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ σαν εταιρία αν μπορούσα θα έβαζα ΑΡΝΗΤΙΚΟ πρόσημο!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Όσο δεν έχει πρόβλημα όλα καλά. Όταν συμβεί κάτι ποτέ δεν μπορούν να βρουν λύση, σε παραπέμπουνε στον ΟΤΕ και μένεις χωρίς τηλέφωνο αρκετές ημέρες.
”Την πρώτη φορά μου είπαν ότι θα μου κάνουν κάποια έκπτωση για την ταλαιπωρία την οποία δεν είδα ποτέ.
Τώρα είμαι 2 εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο και καμία πληροφορία για την αποκατάσταση. Η αντιμετώπιση είναι ότι έχουν ενημερώσει τους τεχνικούς του ΟΤΕ.
Χρεώνει τεχνικό χωρίς λόγω.
”Ναι πήγαινε στην νόβα.. που χωρίς τηλέφωνο για 5 μήνες από βλάβη δικτύου ζήτησα διακοπή συμβολαίου γιατί πολύ απλά δεν μου παρέχει κάτι σαν εταιρεία και μου έστειλε λογαριασμό 269€ λόγο αποχώρησής… Δηλαδή έπρεπε να του πληρώνω χωρίς να μου παρέχουν υπηρεσίες.. φοβερή εταιρεία
”Από την εταιρεία αυτή εδώ και 5 μήνες μας έχουν αφήσει χωρίς κάλυψη ενώ ζητήσαμε μεταφορά.. χρεώσαν λογαριασμούς κανονικά κ δεν μπορούμε κ να διακόψουμε το συμβόλαιο γιατί πρέπει να πληρώσουμε ρήτρα!
”Έχουμε καλέσει στο σταθερό με αποτέλεσμα να χρεωνόμαστε κάθε μήνα 30€ για να μας απαντάνε ότι θα μας καλέσουν πίσω σε 2 εργάσιμες κ δεν καλουν ποτε!
Έχουμε στείλει πολλά email με ότι χαρτιά χρειάζονται για να κινηθεί η διαδικασία! Κ πάλι μας απαντάνε ότι θα επικοινωνησουν μαζί μας και δεν συμβαίνει ποτε!
Στο chat τα ίδια!
Στο κατάστημα δεν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι!
Μέχρι που μας πρότειναν οι υπάλληλοι τους να πάμε σε άλλο πάροχο ότι είναι η μόνη λύση!
Με το να χρεωθούμε όμως σαν κατάληξη και τους λογαριασμούς που εςτειλαν χωρίς να έχουμε υπηρεσία αλλα κ τη ρήτρα της διακοπής
του συμβολαίου χωρίς να είναι δικό μας το λάθος!
Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνουμε… να κινηθούμε νομικά;
Κάκιστη εξυπηρέτηση πελατών.
”