Μακράν απ'τις αθλιότερες ταχυδρομικές.Αμέτρητες φορές που υποτίθεται ότι έρχονται, φεύγουν (αν όντως έχουν έρθει) και μετά ψάχνεις να τους βρεις…
Leroy Merlin Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Leroy Merlin:
Τοποθετώντας πάνω από κάθε αξία το σεβασμό στον άνθρωπο, αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε κάτοικο, να κάνει πραγματικότητα οποιοδήποτε project έχει ονειρευτεί για να αναβαθμίσει το χώρο στον οποίο ζει. Φιλοξενούμε στα καταστήματά μας 14 τμήματα που μπορούν να υποστηρίξουν κάθε έργο ανακαίνισης, διαθέτουμε περισσότερα από 50.000 προϊόντα πάντα στις καλύτερες τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες όπως Τηλεφωνική παραγγελία, Παράδοση και Τοποθέτηση και τις υποστηρίζουμε με καταρτισμένους συνεργάτες εφοδιασμένους με ενθουσιασμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Συναρμολογουμενη πλαστική ντουλάπα έλειπαν τα πόδια
”Μακριαααααα!!!! απατεώνες σε όλα ιντερνετικα
”Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο. Μόλις κάνεις μια επιλογή πέφτει η γραμμή. Αν δεν επιλέξεις και περιμένεις να απάντηση κάποιος πάλι πέφτει η γραμμή.
Επίσης, 23/6 πλήρωσα για μια πόρτα και μου είπαν θα με ειδοποιήσουν για την παράδοση. Περίμενα έως 12/7 και πέρασα από το κατάστημα να ρωτήσω για την παράδοση και μου είπαν η παραγγελία έχει χαθεί !!!!! Ενώ την πλήρωσα!!!!!
”Ξανά καινούργια παραγγελία μου είπαν το πολύ μεχρι 17/7 θα γίνει παράδοση. Σήμερα είναι 17/7 και καμία επικοινωνία μαζί μου.Αυριο φεύγω 3 εβδομάδες άδεια.
Περιμένω σχεδόν ένα μήνα και άμα τώρα έρθει η πόρτα εγώ θα λείπω! Δηλαδή τι review περιμένετε να σας δώσω; 1 στα 10!!!
Απαράδεκτοι! Αγόρασα ανεμιστήρα οροφής, ο οποίος ήρθε σε ένα κουτί μισοσκισμένο. Ενώ τοποθετήθηκε από τον τεχνικό, δε λειτούργησε ποτέ. Έπειτα, ξεκίνησε ο γολγοθάς επικοινωνίας. Άπειρη αναμονή στα τηλέφωνα, να πρέπει να στείλω βίντεο που δείχνει ότι δε δουλεύει, στο οποίο μου απάντησαν μετά από μία εβδομάδα ζητώντας κάτι άλλο… Μετά ξανά αναμονή για την επόμενη απάντηση… Στο τηλέφωνο όποιος το σήκωνε δεν είχε πρόσβαση στα mail… Ασυνεννοησία… Θεωρώ στόχος τους είναι απλά να παίρνουν τα χρήματα από τον κόσμο και τίποτε άλλο…
”Έκανα αγορά ανεμιστήρες οροφης κ δαπέδου.πληρωσα κ μετά από ποσά τηλέφωνα κ email στο eshop με ενημέρωσαν ότι ο ανεμιστήρας οροφης δεν υπάρχει πλέον γιατί είχε παραθέσει η παραγγελία μου. Μπήκα πάλι στο site τους κ τον βρήκα σε διαθεσιμότητα αλλά σε άλλη ανεβασμένη τιμή.Απαραδεκτοι
”Απαράδεκτοι- αδαείς- ασυνεπείς-αντιεπαγγελματίες- ειρωνικοί-χωρίς να γνωρίζουν αν έγινε αποστολή των προϊόντων τους, το πότε το πού, την ημερομηνία παράδοσης, την εταιρεία μεταφοράς!! Ειλικρινά διαβάζοντας τα σχόλια δεν υπάρχει ένας ικανοποιημένος πελάτης!! Λάθη παραλήψεις, άγνοια, καθυστέρηση, ανάρμοστη και αγενής συμπεριφορά!!
”Έγινε παραγγελία προϊόντος για έναν κωδικό που ισχυρίστηκαν ότι δεν υπάρχει, μετά κρίθηκε προβληματική παρτίδα, βεβαίωσαν ότι θα στείλουν άλλο προϊόν το οποίο έχει πληρωθεί και ένα μήνα μετά δεν ξέρουν που βρίσκεται και σε ποια μεταφορική!!
Ποιος σας δίνει το δικαίωμα κύριοι της εταιρείας να εμπαίζετε τους πελάτες που προπληρώνουν τα είδη που παραγγέλνουν;;;!!
Ντροπή σας!! Απαράδεκτοι !!
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !
Απαράδεκτη καθυστέρηση στην παραλαβή των εμπορευμάτων
”Με το ακόλουθο μήνυμα θα ήθελα να σας αναφέρω-ελπίζω να το δει κάποιος υπεύθυνος που έχει ανθρωπιά – την ταλαιπωρία που πέρασα από την 16/06/23 αγορά από το κατάστημα σας στην Πειραιώς 165 . Πιό πάνω για του λόγου το αληθές θα σας επισυνάψω και φωτό ώστε να γίνει κατανοητό. Λοιπόν μεταξύ άλλον προϊόντων αγοράζω ενα πιεστικό Sterwins το οποίο πηγαίνω στην Κόρινθο στους ηλικιωμένους γονείς μου έχοντας ο ένας σοβαρό πρόβλημα υγείας με χημειοθεραπείες επειδή το καλοκαίρι κόβεται στον οικισμό συχνά το νερό . Το αποτέλεσμα ήταν μετά από τοποθέτηση κόστους 40€ από υδραυλικό το πιεστικό μετά από 10 περίπου μήνες και έχοντας ακόμα την διετή εγγύηση να βγάζει νερά από το κέλυφος του . Έδωσα λοιπόν αλλά 40€ στον υδραυλικό να το αφαιρέσει, το πηγαίνω στο κατάστημα και με παραπέμπει στην ΓΑΙΟΤΕΧΝΙΚΗ στο σέρβις . Εκεί μου λένε το φοβερό ότι τα συγκεκριμένα δεν έχουν ανταλλακτικά και πρέπει να αντικατασταθεί . Έτσι πήγα ξανά , νομίζοντας ότι ησύχασα πήρα ένα όμοιο το οποίο και ξαναπήγα στην Κόρινθο . Αλλά 40€ για τοποθέτηση αυτό έγινε στις 08/04/24. μετά από δύο μήνες επειδή ο πατέρας μου μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο το πιεστικό με χρήση μόνο δύο μηνών από την δεύτερη αγορά Μάιο και Ιούνιο δεν ξαναλειτούργησε επειδή το σπίτι έμεινε κλειστό. Πρίν λοιπόν από δύο μήνες τον Μάιο δηλαδή , έχοντας συνέλθει τον πήγα ξανά στο εξοχικό. Μετά όμως τον Μάιο το πιεστικό ξανά τα ίδια !!!! Έφερα πάλι υδραυλικό το αφαιρέσαμε και αγόρασα άλλο από υπεύθυνο κατάστημα της περιοχής . Έδωσα και 20 ευρώ ακόμα επειδή μου το ξανά αφαίρεσε και ξανά άλλα έξοδα και βενζίνες και διόδια και πάλι σήμερα το μεσημέρι στην Πειραιώς. Εκεί αναγκάστηκα να ζητήσω τον προϊστάμενο του καταστήματος επιθυμώντας να μου δώσει πίσω τα χρήματα μου δείχνοντας του όλες τις αποδείξεις καθώς και φωτό που είχα τραβήξει. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρω επιστροφή τα 139 € σε μορφή δωροεπιταγής απλά για αγορά από τα καταστήματα σας που όμως μέσα δεν επιθυμώ μετά από όλα αυτά . Εν τω μεταξύ στην ερώτηση που μου έκανε γιατί δεν επικοινώνησα μαζί τους , όσες φορές και αν προσπάθησα δεν μπορούσα ποτέ να μιλήσω με τον κήπο. Με συνδέαν με το κέντρο και μετά πάρτε σε λίγο αλλά πάλι τα ίδια . Εντωμεταξύ λόγω της ασθένειας του πατέρα μου δεν μπορούσα να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο. Λυπάμαι που εν έτη 2025 υπάρχουν εταιρείες που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Παρακαλώ όπως λάβετε γνώση και αν έχει φιλότιμο κάποιο στέλεχος ας κοιτάξει και λίγο τους πελάτες που σας εμπιστεύονται. Επίσης να γνωρίζετε ότι το περιβόητο σέρβις είναι τελείως ψυχρό και απότομο . Στην ερώτηση που έκανα όταν τους πήρα και τους είπα ότι τα πιεστικά sterwins είναι τελείως ελαττωματικά μου και ότι και το δεύτερο έκανε τα ίδια μου είπαν δεν το ξανά αλλάζουν μην τους ενοχλώ και να απευθυνθώ στο κατάστημα το οποίο δεν μπορούσα να βρω άνθρωπο να μιλήσω. Και επειδή είμαι ειλικρινής ,δεν τους έστειλα mail όπως με παρότρυνε ο προϊστάμενος – Τι σημαίνει κύριοι ότι θα μου απαντούσαν μετά από 24 ώρες ; Για τόσο πρόβατα μας έχετε ; – προτίμησα λοιπόν να τους τα πω από κοντά σήμερα να μην μας περνάνε και για χαζούς.
”Πήγαμε στο Κατάστημα των Αμπελόκηπων και πήραμε δύο κλιματιστικά και πληρώσαμε και τοποθέτηση μας είπαν πως θα μας ενημέρωνε ο τεχνικός σε δύο μέρες ώστε να κλείσουμε ραντεβού δεν έγινε ποτέ αυτό το τηλέφωνο πήρα εγώ από μόνη μου και μου είπαν ότι δεν μπορεί να το αναλάβει χωρίς να με έχουν ενημέρωση (ξαναλέω έχω πληρώσει τοποθέτηση)αφού πήγα από κει και τους έδωσα μια ευκαιρία ήρθε σήμερα ο τεχνικός και μου είπε ότι δεν μπορεί να το τοποθέτηση γαιτι το συμβόλαιο του λέει ότι αν δεν έχει μπαλκόνι δεν τα τοποθετεί επίσης δεν με έχει ενημερώσει κανένας
”Τους έπαιρνα τηλεφωνώ και δεν το σηκώνει κανείς απαράδεκτη
Καμία εξυπηρέτηση μιλάνε άσχημα δεν πρόκειται να ξαναπώ ντροπή τους μια τόσο μεγάλη επιχείρηση να φέρεται έτσι
Αγόρασα νεροχύτη που ήταν σπασμένα μέσα στο κουτί και όταν πήγα στο κατάστημα καμιά ενδιαφέρον σας παρακαλώ να γράψει κανείς αν υπάρχει λεφτά για πέταμα σήμερα .
”Αγοράσαμε κλιματιστικό και πληρώσαμε για την τοποθέτηση του.
”Δεν ήρθαν ποτέ.. δεν επικοινώνησαν ποτε !!! και μετά από αλλεπάλληλα δικά μας τηλεφωνήματα , ενημέρωσαν πως θα έρθουν σε μία εβδομάδα.. (Αμφιβάλλω πραγματικά )
Ντροπή σας.
Πήγα το Σάββατο 14/6 και αγόρασα ένα κλιματιστικό equatio virtual 18000 BTW .Μου είπαν πως το συγκεκριμένο κλιματιστικό είναι ενεργειακής κλάσης Α+++.σε ψύξη και θέρμανση αντίστοιχα.Μετα την τοποθέτηση του air condition κατάλαβα από τις ετικέτες που περιέχει μέσα ότι στην θέρμανση είναι Α++ και όχι Α+++ όπως έγραφε στην ταμπέλα στο κατάστημα. Επισκέφθηκα εχθές το κατάστημα στον Κηφισό που το αγόρασα να ζητήσω διευκρινήσεις από τον αρμόδιο υπάλληλο και μου απάντησε πως στην κατηγορία των 18000 .btw. δεν υπάρχει aircondition Που να υποστηρίζει στην θέρμανση ενεργειακή κλάση A+++, ενώ οι ίδιοι διαφημίζουν στο site τους 2 air-condition 18000btw με Α+++.στην θέρμανση. Αν θέλετε διευκρινήσεις, κάποιος αρμόδιος δλδ το τηλ.μου είναι 6973809610.
”Το service απαράδεκτο.Τους πήγα μεσινεζα την οποία δούλεψα μια ώρα και έβγαλε 3 προβληματα. Μετά από 1 μηνα μου τηλεφώνησαν ότι την επισκευασαν.Παω να την πάρω δεν την εβρίσκαν και όταν την βρήκαν δεν είχαν επισκευάσει τίποτα.Ευτυχως αποδέχτηκαν τα προβλήματα και μου έδωσαν πιστωτικό.
”Καλύτερα καταργείστε το τηλέφωνο. Περιμένω ακούω τις διαφημίσεις και μετά γράψιμο στα παλιά υποδήματα. Και δεν έγινε μια φορά.
”Μου είχατε δώσει ημερομηνία παράδοσης και προσπαθώ να επικοινωνήσω αφού παρήλθε μερικές ημέρες η ημερομηνία που μου δώσατε.
Πρέπει λοιπόν να διανύσω μερικά χιλιόμετρα να έρθω στο κατάστημα για να ενημερωθώ.
Λυπάμαι
Παραγγείλαμε προϊόντα αξίας 800 ευρώ περίπου, ήρθαν λάθος, ή απάντηση στο τηλέφωνο ήταν ότι ΘΑ πρέπει να το ερευνήσουν πρώτα, ενώ τα έγγραφα έδειχναν ξεκάθαρα άλλο προϊόν με λάθος κωδικό (η αλλαγές γίνονται μέσα σε ένα 48ωρο αλλιώς δεν τα δέχονται πίσω). Επίσης δεν ήρθε το ένα προϊόν ενώ η ημερομηνία παράδοσης ήταν συγκεκριμένη. Προφανώς τη διεύθυνση του καταστήματος την ενδιαφέρει να λύσει πρώτα το εσωτερικό πρόβλημα της (λάθος συστήματος ή λάθος υπαλλήλου) και μετά να εξυπηρετήσει τον πελάτη τους. Το ψάρι από το κεφάλι μυρίζει, όπως λένε. Κρίμα!! Αναξιόπιστη εταιρεία!!
”Αγόρασα πλαστικη ντουλαπα εξωτερικου χωρου και η συναρμολογηση της δεν γινοταν να γίνει σωστά, γιατί τα κομμάτια της πλάτης πχ δεν ταίριαζαν και μετά από λίγο καιρό έσπασαν οι πόρτες της και αχρηστεύτηκε τελείως, απίστευτα χαμηλή ποιότητα και μη αναγνώρισης από την εταιρεία ότι η ποιότητα που δίνει δεν είναι αυτή που αναμένεται.
”