Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ !!!!!!
”Οι τύποι είναι απαράδεκτοι!!!! Είναι η δεύτερη συσκευή που δεν καλύπτουν και όταν πήγα σε εξωτερικό ηλεκτρονικό να τα φτιάξουν έμαθα οτι οι βλάβες αυτές είναι μέσα στις εγγυήσεις!! Οι κατασκευάστριες το καλύπτουν, άρα για ποιό λόγο πληρώνουμε επέκταση στον Κοτσώβολο και δεν τα καλύπτει;;;;
Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Να και μια εταιρεία που δεν θέλει πελάτες. Αγοράσαμε ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ κλιματιστικό, πληρώσαμε να έρθει σπίτι την επόμενη μέρα, Πέμπτη, δεν ήρθε, ούτε και είχαμε ειδοποίηση. Τηλέφωνα δεν απαντάνε, μόνο το chat στο site δουλεψε. Είπανε ότι θα το στείλουνε Δευτέρα. Περιμέναμε όλη μέρα σπίτι, εννοείται δεν ήρθε. Μπαίνω πάλι στο τσατ την Τρίτη το πρωί, θα το στείλουνε λέει να κλείσουμε ένα ραντεβού από Πέμπτη. Τώρα θα προσπαθήσω να ακυρώσω την παραγγελία, και ο Θεός βοηθός. Το έχουμε πληρώσει τοις μετρητοίς.
”Αρνηση υπηρεσίας απεγκατάστασης και εγκαταστασης /συντηρησης κλιματιστικου αγορασμενου απο την εταιρεία ενώ λενε οτι εχουν τέτοια υπηρεσία! Σπατάλησα τουλαχιστον 3 ώρες στο τηλέφωνο για να καταφέρω να μιλήσω σε live chat τελικά!Λυπάμαι που τοσα χρόνια αγόραζα όλες τις συσκευές σπιτιού απο Κωτσόβολο .Δεν προκειται να το ξανακάνω στο μέλλον!
”Πουλάνε ελαττωματικα προϊόντα και το ξέρουν. Κουτοπόνηροι υπάλληλοι, σου προσφέρουν εγγύηση τάχα αλλά όταν σου πουλάνε κάτι ελαττωματικό επίτηδες δεν σου βάζουν εγγύηση.
”Κσραγκιοζηδες
Περιμένω την παραγγελία μου μου 12 με 2 άφαντοι πηγαίνω στο κατάστημα και λένε στης 4 γιατί πήγαν εκτός πόλης απαράδεκτοι μεταφέρουν το πλυντήριο από εδώ και από εκεί
”14.06.2024
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιας δυο υπαλληλους του Κωτσόβολου της Άνω Τουμπας τον Βαγγέλη Τ και τον Δημήτρη Β γιατί μετά από αγορά που έκανα ένα κλιματιστικό από τον Κωτσόβολο της Άνω Τούμπας μου είπαν οτι θα γίνει παράδοση του κλιματιστικού την Τετάρτη 19.06.2024 τους είπα ότι δεν μπορώ γιατί δουλεύω μέχρι αργά χωρίς δεύτερη σκέψη μου είπαν θα το φέρουν οι ίδιοι μετά χέρια και πραγματικά το έκαναν , φεταν το κλιματιστικό όπως είπαν την ώρα που είπαν ,εγώ προσωπικά δεν μου έχει ξανά συμβεί κάτι τέτοιο γι αυτό έκρινα και ήθελα να το πω .Σας ευχαριστώ από καρδιάς
Η υπάλληλος που μας εξυπηρέτησε δεν γνώριζε τα χαρακτηριστικά των air condition και τι σημαίνουν για την απόδοση. Το συνεργείο εγκατάστασης μας χρέωσε επιπλέον χρήματα χωρίς απόδειξη ενώ στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το κόστος πλήρους εγκατάστασης. Ο ένας εκ των τεχνικών ήταν αγενής, τσαπατσουλης και αρνιόταν να διορθώσει την κακοτεχνία του.
”Αγόρασα κλιματιστικό 24000BTU προκειμένου να τοποθετήσω σε χώρο βαριά ασθενούς,από το κατάστημα του MALL. Δυστυχώς ο πωλητής δεν μου ξεκαθάρισε ότι η παραδωση δεν έχει σχέση με την δωρεάν εγκατάσταση και εκ των υστέρων με ενημέρωσαν ότι θα γίνει μετά από 15 ημέρες (τυχαίο? απάτη?) μετά από έκκληση μου για αλλαγή ημερομηνίας εγκατάστασης για ανθρωπιστικους λόγους με έχουν αγνοήσει. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ προσέξτε τι και πως αγοράζετε.
”Ζητησα βοηθεια για χρση εγγυησης για tv που αγορασα απο αυτους. Αντιμετωπισα κακη εξυπηρετηση και παραπλανητικη επειδη δεν ειχα αγοραση την προσθετη εγγυηση. Αν δεν ειδοποιουδα η ιδια το service , ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.
”Τα δύο αστέρια είναι μόνο για την εξυπηρέτηση της υπαλλήλου στο Κατάστημα Τσιμισκή,από κει καί πέρα από της 14 εως 17/6 που είχαν πει ότι θα οριστεί ραντεβού για την εγκατάσταση κλιματιστικού μετά από δική μου ενόχληση ξαναόρισαν καινούργιο για τις 22/6
”Αίσχος ας τα κλείσει να μας απαλλάξει από την παρουσία του
”Παρά πολλή κακή εξυπηρέτηση στο κατάστημα Ηλιούπολης στον 1ο όροφο!!!!
”Περιμένω να πάρουν παλιό κληματιστικο εδώ και 10 μέρες περιμένω και δεν έρχονται. Μου είπαν θα μου στείλουν μήνυμα δεν στείλανε πότε. Έλεος αυτό το τηλέφωνο περιμένω 30 ώρα και παραπάνω να μιλήσω με εκπροσώπους σας.
”Οι χειρότεροι. Πήρα ψυγείο,μου έστειλαν μήνυμα πως θα έρθουν 13:00-15:00. Επόμενο μήνυμα πως θα αργήσουν 2 ώρες. Δεν ήρθαν ποτέ κ μου έστειλαν πρωί της επόμενης ότι η παραγγελία μου επεστράφη κ να τους ειδοποιήσω τι θέλω να κάνω. Να τους ειδοποιήσω που; Σ’ ένα τηλεφωνικό κέντρο,που ενώ έδινα το τηλέφωνο μου ,έλεγε πως δεν μπορεί να βρει την παραγγελία; Θα αναγκαστώ να πάω από εκεί,άλλη ταλαιπωρία. Νομίζω θα πάρω την προκαταβολή κ θα πάω αλλού. Ας περιμένω άλλες 2-3 μέρες,το προτιμούν. ΜΑΚΡΙΆ! Κατάστημα στη Θεσσαλονίκη.
”Το site τραγικο όσες φορές όσες δοκιμές από διαφορετικές συσκευές κάναμε πάντα μα πάντα κολλάει.Δεν έχω εμπειρία για εξυπηρέτηση από κοντά.
”Με χρέωσαν για υπηρεσία εγκατάστασης κλιματιστικού, μου έστειλαν μήνυμα για ραντεβού και…ποτέ δεν ήρθαν…
”Απαράδεκτοι !!!!!! Στο κατάστημα του χολαργού ήθελα να αγοράσω μια συσκευή τηλεφώνου .Με είχαν στημένο επί μισή ώρα να περιμένω υπάλληλο να με εξυπηρετήσει σε ολόκληρο κατάστημα ισόγειο και πρώτος υπήρχε μόνο ένα υπάλληλος και ένα στην υποδοχή !!! Έφυγα και δεν πρόκειται να ξαναπατήσω αν και τα περισσότερα οικιακά είδη τα έχω αγοράσει από αυτό το ψευτιμάγαζο…Αγανακτισμένος είναι ο πιο επιεικής χαρακτηρισμός !!!!!!!!!
”Ανεπαρκής εξυπηρέτηση στο κατάστημα λόγω λίγων υπαλλήλων Δευτέρα απόγευμα. Ψάχναμε ψυγείο Α κλάσης, εμπιστης μάρκας, αλλά είχαμε περιορισμό στο ύψος. Μετά βίας μας πρότειναν το ένα και μοναδικό στην αποθήκη, που ικανοποιούσε μόνο το ύψος (έως 177cm). Μετά τη παράδοση, χρειαστηκα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Περίμενα ημέρα Πέμπτη 10:00 πμ 35 λεπτά στην ανοιχτή ακρόαση. Όταν τελικά συνδέθηκα με το κατάλληλο τμήμα πριν προλάβω να ολοκληρώσω το θέμα μου, η γραμμή διεκόπη!!!!!
”Λυπάμαι πολύ αλλά στο τηλεφωνικό κέντρο δεν υπάρχει καμία συνεργασία! 25 χρόνια πελάτεςκαι από λάθος δικό τους που έχουν καταχωρήσει λάθος κωδικό πελάτη έχουν χάσει δύο παραγγελίες και εννοείται ότι κανείς από την οικογένεια δεν θα τους προτιμήσει ξανά!
”Εγώ αγόρασα ένα κλιματιστικό από το κατάστημα , Τσιμισκή 43 στη Θεσσαλονίκη και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση της πωλήτριας , Χριστίνα Λ , από την ευγένεια , την αμεσότητα της παράδοσης του κλιματιστικού. Ευχαριστώ πολύ. Στο πακέτο περιλαμβάνεται η αγορά του κλιματιστικού , η τοποθέτηση του και η επιταγή ανακύκλωσης.
”Μου ήρθε σπασμένο καινούργιο ψυγειο ( όχι εκθεσιακό ) , σε καθημερινή επικοινωνία που είχα με το τηλεφωνικό τους κέντρο(τουλάχιστον 40 λεπτά αναμονή) ο κάθε υπάλληλος μου έλεγε κάτι διαφορετικό , ασάφειες , χωρίς να δώσουν λύση στο πρόβλημα μου … Η αντικατάσταση του καθυστέρησε παραπάνω από μια βδομάδα ενώ ήταν ετοιμοπαράδοτο!
”ΠΕΡΙΜΕΝΩ 4ΜΗΝΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΌ ΚΑΙ ΣΉΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΈΡΘΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ.
”Αν μπορούσα να βάλω μισό αστέρι, θα το έβαζα. Έχω αγοράσει έναν παλαιότερα έναν ψυγειοκαταψύκτη Grundig, ο οποίος τώρα βρίσκεται εκτός εγγύησης και πάνω στην μεταφορά από ένα σπίτι σε άλλο χάθηκε το εξάρτημα αλλαγής φοράς πόρτας….. Τον Φεβρουάριο που το ζήτησα μου είπαν ότι θα έρθει τον Μάιο…. Ήρθε λάθος ανταλλακτικό δύο φορές και σήμερα (Ιούνιο) μου είπαν ότι το σωστό (;) θα έρθει σε δύο μήνες…. Προσπάθησα από την πρώτη δτυνα το βρω από οπουδήποτε αλλού αλλά ο Κωτσόβολος έχει την αποκλειστικότητα…
Η μόνη που προσπάθησε μέσω τηλεφώνου και emails να με βοηθήσει ώστε να βρεθεί το ανταλλακτικό είναι η υπάλληλος της Νέας Μάκρης. Ακόμα και αν μου φέρουν το ανταλλακτικό για μένα και την ευρύτερη οικογένειά μου, έχει τελειώσει ο Κωτσόβολος…
Ευτυχώς που υπάρχουν άλλα πολλά καταστήματα ηλεκτρικών ειδών….. Και αν κάποιος από την εταιρεία διαβάζει τις κριτικές και θέλει περαιτέρω εξηγήσεις, εδώ είμαι….
Απαράδεκτοι! Αγόρασα προ ημερών ένα πλυντήριο ρούχων στο κατάστημα Ζωγράφου, με την προϋπόθεση να ανακυκλώσουν την παλιά μου συσκευή και ταυτόχρονα να φέρουν την νέα και να γίνει σύνδεση (όλα την ίδια ημέρα και συγκεκριμένα Σάββατο).
”Μου βγήκε η πίστη στην κυριολεξία και φυσικά δεν έγιναν όπως τα είχαμε συμφωνήσει (φανταστείτε να μην τους έλεγα πως θα ακυρώσω την παραγγελία!)
Πήρα εννοείται επιστροφή τα χρήματα που είχα πληρώσει για την σύνδεση…
Το τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζει πως συνδέσεις συσκευών ΔΕ γίνονται Σάββατο, στο κατάστημα δε του Ζωγράφου ,τα αποτελέσματα μεταξύ των υπαλλήλων στην παραπάνω ερώτηση, είναι 2-2.
Έχω λοιπόν να σας ενημερώσω, σε περίπτωση που ψάχνεστε και εσείς ή σας συμβεί κάτι παρόμοιο ,πως τελικά γίνονται συνδέσεις το Σάββατο! Και ολόκληρη εταιρεία δε το γνωρίζει! Είναι μάλλον στη διακριτική ευχέρεια του τεχνικού που έρχεται (έχει χρόνο να το κάνει; Έχει όρεξη; Βαριέται; ) προφανώς αποφασίζεται επιτόπου!
Πολύ κακή εμπειρία, δεν υπάρχει περίπτωση να ψωνίσω ξανά! Μακρυά παιδιά! Τα συνοικιακά μαγαζιά είναι σαφώς καλύτερα, φθηνότερα και με αψογη εξυπηρέτηση! Μακρυά!
! Είμαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση .
Εχω αφήσει το email μου και το ονοματεπώνυμο μου πριν υποβάλω την κριτική. ευχαριστώ
Ξερετε γιατι ειναι σ αυτα τα χαλια ο Κοτσωβολος; γιατι τον αγορασε η ιδιωτικη ΔΕΗ .Ετσι εξηγουνται ολα.
”Ψευτες και ανίκανοι…
”