Απαράδεκτη εταιρεία μου οφείλει 90,81 ευρώ απο τελικό λογαριασμό φυσικού αερίου και παρά το γεγονός πως έχω προχωρήσει σε όλες…
Jumbo Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Jumbo:
Το 1986, «γεννιέται» στην Αθήνα ένα νέο κατάστημα παιχνιδιών. Λέγεται JUMBO και είναι φτιαγμένο από χαρά, διασκέδαση κι ανεμελιά! Με βασικό όχημα την αγάπη για παιχνίδι και την ανάγκη για δημιουργικότητα, κερδίζει αμέσως την αναγνώριση του κόσμου. Σήμερα, 33 χρόνια μετά, παραμένουμε Νο1 στις καρδιές μικρών αλλά και μεγάλων, τόσο για την προσφορά μας στο παιχνίδι, όσο και για τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές μας! Παιχνίδια σε τεράστια ποικιλία, για όλες τις ηλικίες και όλα τα γούστα, επώνυμες μάρκες αλλά και εισαγωγής, βρεφικά είδη, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου αλλά και εποχιακά, διακοσμητικά και διάφορα είδη σπιτιού για τα «μεγάλα παιδιά», είναι λίγοι μόνο από τους θησαυρούς που θα βρείτε στα JUMBO.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πέταξα 18€ σήμερα για έναν συρόμενο καλόγερο με κωδικό 1233306.
”Έπρεπε να ανοίξουμε το προϊόν να για να δούμε πως δυστυχώς δεν σηκώνει παρα μόνο 10 πουκάμισα. Η κούτα δεν έγραφε κιλά εβαλα πάνω τα ρούχα μου έγειρε η κατασκευή στους συνδέσμους και προφανώς επέστρεψα μέσα σε μια ώρα την κούτα όπως ήταν πίσω στο κατάστημα.
Ο κος Αβραάμ στο καταστημα παγκρατίου ήταν αγενής ακόμη και όταν τον ρώτησα το όνομα του μου έδειξε το ταμπελακι του να το διαβάσω πράγμα που δεν γινόταν γιατί έχω πρόβλημα στα μάτια.
Το ήξερε γιατί μου είπε να διάβαζα την ταμπέλα στο ράφι όπου έγραφε και τα κιλά. Έπρεπε λοιπόν εγώ να ξαπλώσω στο πάτωμα, να κρατάω και τα γυαλιά μου για να διαβάσω τις λεπτομέρειες που έπρεπε να γράφει η κούτα πάνω.
Μήπως να αλλάξει λιγάκι η νοοτροπία των υπευθύνων; η η πολιτική των αλλαγών
3 φορές πήγα στο κατάστημα Ωραιοκάστρου για ένα τραπεζάκι θαλάσσης την πρώτη μας είπαν αύριο θα έρθει και δεν μας δεινανε το εκθεσιακό την δεύτερη ότι είναι στο φορτηγό και θα είναι την επόμενη στο κατάστημα και την τρίτη τίποτα και έλειπε και το εκθεσιακό απαράδεκτοι
”Απαραδεκτο περιβάλλον…Ατελείωτο υποχρεωτικό δρομολόγιο για την έξοδο.. και η μυρωδιά που έχουν όλα τα καταστήματα είναι φουλ τοξικη κάθε φορά που μπαίνω το κεφάλι μου βαραίνει και ζαλίζομαι …
”Την Τέταρτη 9/7/2025 και ώρα 16 το απόγευμα στο jumbo Τριπολεως με εξυπηρέτησαν όλες οι κοπέλες με θαυμαστό τρόπο.Ο κος που ήταν στα ταμεία και κοίταγε …..δεν ήθελε να βοηθήσει (σε ανθρώπινο επίπεδο) βλέποντας με να σπρώχνω 2 μεγάλα καρότσια αξιασ 300 e τουλάχιστον να βγάλει έξω το ένα στον προαύλιο χώρο .Του επισήμανα την λάθος συμπεριφορά του κ ελπίζω και εσείς να προβείτε στις ανάλογες διαδικασίεςΕιλικρινα δεν μπορώ να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
”Μεσα σε ενα μηνα παρηγγειλα 2 φορες. Την 1η φορα παιζαμε κρυφτο σε ποια θυριδα τα ειχαν βαλει!!!!! Χθες ηρθε το courier εννοειται ημουν στη δουλεια μου οποτε αφησαν χαρτι. Σημερα πηρα την ICC και ειπαν Δευτερα μπορουν ξανα. Ρωτησα αν ξαναλειπω? Ειπαν “αααα εχετε δυο ευκαιριες. Αν λειπετε θα ερθστε εσεις να τα παρετε η επιστρεφονται”!!!! Αγαπητη ICC καταρχην, συγνωμη που δεν πηρα αδεια απο την εργασια μου για να σας περιμενω!!!! Δευτερον, ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ!!! Ουστ απο εδω
”Αγόρασα κάποια προϊόντα και βρωμάνε μούχλα. Ειδικά η τσάντα, από την οποία πρέπει να πήραν μυρωδιά και τα υπόλοιπα, δεν ξεμυρίζει με τίποτα και παρόλο που είναι βαμβακερή φοβάμαι να την πλύνω για να μην χαλάσει.
”Μια άρτια οργανωμένη εταιρεία στο εμπόριο χαλασμένων σκουπιδιών.
”Απαράδεκτο το site της εταιρείας. Την εχω πατησει δυο φορές. Θελω καποιο προιον , ψαχνω στο site κοιταω την διαθεσιμοτητα καταστηματων , πηγαινω σε αυτο που δειχνει διαθεσιμοτητα αλλα μαντεψτε…μου λενε οτι δεν υπαρχει . Απλα δεν εχουν ενημερωσει το site…..
”Παρήγγειλα μέσω e shop και ήρθαν σπασμένα κεραμεικά αντικείμενα τα οποία είχαν πρόχειρα τυλίξει με σελοφαν. Ενδιάμεσα σε μερικά πιάτα, δεν είχαν βάλει ούτε καν ένα χάρτινο προστατευτικό.
”Μόνο άθραυστα προιόντα σε παραγγελίες online.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΣΟ ΔΕ ΠΑΕΙ Αγοράσαμε ένα καρότσι ποδήλατο των 99,99 ευρώ το οποίο έσπασε το κεντρικό τιμόνι στη δεύτερη κιόλας ολιγόλεπτη βόλτα που έκανα το παιδί μου τους το πήγαμε πίσω κ μας κοροϊδεύουν για να μη μας επιστρέψουν πίσω τα χρήματα μας λένε ότι εμείς κάναμε κακή χρήση…το παιδί μου μετέφερα όχι πατάτες…γι αυτό λοιπόν να ξέρετε ότι δεν ιδρώνει το αυτί τους από τίποτα…
”Απαράδεκτο να μην μπορείς να κάνεις αλλαγή ενός παιχνιδιού που προορίζεται για παιδί και να σε ενημερώνουν την ώρα που είσαι στην είσοδο ότι κάνουν αλλαγές συγκεκριμένες μέρες .
Εγώ δηλαδή που δεν έχω jumbo στην περιοχή μου , θα πρέπει να κάνω πόση διαδρομή και να αλλάξω όλο το πρόγραμμα της δουλειάς μου για να πάω συγκεκριμένη μέρα.
”Απαράδεκτο να πρέπει να περασεις απο αυτο το των διαδρόμων για να πας να πληρώσεις επίσης αν πιασει φωτιά εκει μέσα θα καουν ολοι , οι έξοδοι κινδυνου ειναι μικρες ταμπελιτσες συνηθως φρακαρισμενες δεν προκειται να ξανα παμε ποτε είναι επικίνδυνος χώρος .
”Ειχα αγορασει καποιο προιόν απο το σαιτ και ηθελα να το επιστρεψω.
Επικοινώνησα με μειλ με το τζάμπο και μου ειπανε πως μπορουσα να κανω την αλλαγή σε οποιοδήποτε κατάστημα.
Πραγματι, πήγα στο καταστημα Παλαιάς Εθνικής οδού Κορίνθου και στην υποδοχή μου αρνήθηκαν ρητά την αλλαγή.
Εξήγησα πως ερχομουν απο Ν. Αχαίας αρκετά μακριά απο το κατάστημα και παρόλα αυτα μου αρνήθηκαν έντονα.
Μου ειπαν μαλιστα να ξαναπάω
την επόμενη μέρα που ήταν Κυριακή για να το αλλάξουν.
Το θεώρησα κοροιδία και ταλαιπωρία για μένα ενώ ήμουν ήδη εκει.
Ειναι ντροπή και λυπάμαι πολύ γι αυτο.
Ειδικά όταν σήμερα απο το καταστημα σας βγήκα με 250 ευρω λογαριασμο.
Να τονίσω πως ολοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι ήταν εξυπηρετικοτατοι
(σε ταμείο, σε διαδρόμους)
σε αντίθεση με την υποδοχή.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
”πηγα να αλλάξω ενα προιόν και χωρίς καν να με ρωτήσουν αν είανι ελλατωματικό, μου είπε η συγκεκριμμένυη υπεύθυνη του καταστήματος Βαρυμπόμπης Κα Γ. Γιασεμί ότι δεν κάνουν αλλαγές Σάββατο. Οταν κοιταξα την απόδειξη και είδα ότι γίνονται αλλαγές έστω και ελλατωματικών προιόντων , επανήλθα και η συγκεκριμμένη με περίσεια ειρωνεία με εβγαλε ” τρελλό” ότι δηλ. αυτή εκεί δεν παίζει και ότι δεν είπε έτσι. Επίσης μου είπε είναι ελαττωματικό? Δεν ρωτήθηκα καν της είπα και άρα θα επρεπε να μου πεί ότι δεν αλλάζουν Σαββατο τα υγιή και όχι γενικώς ότι δεν κάνουν αλλαγές τα Σάββατα. Της πρότεινα να μάθει Ελληνικά γιατί δεν ξέρει τι λέει. Επιπλέον παρακαλώ την επιχείρηση να μην προσλαμβάνει αγράμματους σαν την συγκεκριμμένη κυρία. Απαράδεκτη, ειρωνική, προσβλητική και ανάγωγη η Κα Γκ. Γιασεμί
”Η πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων σε συγκεκριμένες μέρες είναι απαράδεκτη δεδομένου ότι πολλά προορίζονται ως δώρα σε παιδιά. Τα παιδιά δεν περιμένουν αλλά η εταιρεία έχει μηδενική ευαισθησία. Ελαττωματικό προϊόν δεν μου το άλλαξαν διότι ήταν Πέμπτη παρότι προορίζονταν για πάρτυ την ίδια μέρα. JUMBO Λάρισας (Νίκαια)
”Μπήκα χωρίς να ξέρω ότι πρέπει να κάνω απανωτούς κύκλους στο ισόγειο για να βρω τις σκάλες προς τον α’ ορόφου. Και όταν μετά από άλλους κύκλους βρήκα το προϊόν που ήθελα, ήταν υποχρεωτικό να συνεχίσω αυτή την καταραμένη διαδρομή ώς τα ταμεία. Τους έχει πει κανείς ότι αυτό δεν επιτρέπεται; Ότι σε περίπτωση κινδύνου, πρέπει να είναι εμφανείς οι δίοδοι φυγής; Ότι ένα άτομο με ειδικές ανάγκες δεν είναι υποχρεωμένο να διασχίσει την κόλαση για να πάρει το ελάχιστο προϊόν που επέλεξε; Ότι ένας κλειστοφοβικός μπορεί να υποστεί κρίση πανικού; Προφανώς ο σχεδιασμός της εταιρείας στοχεύει στο να παγιδεύσει τον καταναλωτή σε μια θάλασσα προϊόντων από όπου δε θα δει στεριά αν δεν ψωνίσει μετά μανίας!
”Υπάλληλοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται λένε βλακείες συγκεκριμένα άνδρας στις αλλαγές στο κατάστημα Θεσσαλονίκης δίπλα από Αδαμίδη σε
”Για ποιο λόγο δεν γίνονται απλές αλλαγές προϊόντων το Σάββατο και τη Δευτέρα; Αυτό δεν φανερώνει φιλική προς τον πελάτη επιχείρηση. Θα το σκεφτώ πολύ αν επισκεφτώ πάλι το κατάστημα σας.
”Μου έπεσε κάτι από το χέρι και ράγισε έπρεπε να το πάρω και μου το χρέωσαν απαράδεκτο δεν ξαναπατάω
”Αυτό που έχουν κάνει με τους διαδρόμους που πρέπει να περνάς από παντού είναι πραγματικά απαράδεκτο. Θέλω απλά να μπω στο κατάστημα και να πάω να πάρω αυτό που θέλω. Δεν χρειάζεται να βλέπω πρώτα άκυρα προϊόντα επειδή εσείς ελπίζετε ότι θα αγοράσω πράγματα τα οποία δεν θα έπαιρνα ούτως η άλλως.
”Εξυπηρέτηση 0. Οι πωλητές δεν γνωρίζουν τι είναι που κ οι υπεύθυνοι όταν ζητάει ο πελάτης συγκεκριμένα μια εξυπηρέτηση δεν αναλαμβάνουν. Η γραμμή της εταιρείας είναι μόνο για να τα πάρει.
”