Maria P.


Review on Jumbo

  1. Maria P.

    Η εμπειρία μου στα Jumbo Θεσσαλονίκης ήταν ανεπίτρεπτη. Αγόρασα δύο προϊόντα και στο ταμείο χρεώθηκαν με την κανονική τους τιμή, παρότι βρίσκονταν σε έκπτωση (διπλάσια τιμή). Ένα ξεκάθαρα λάθος του καταστήματος, το οποίο όμως μετατράπηκε σε βάρος μου με τρόπο απαράδεκτο.
    Προσπάθησα να λύσω το ζήτημα στο κοντινότερο κατάστημα, εξηγώντας ότι δεν έχω μεταφορικό μέσο, δεν έχω τη δυνατότητα να πληρώσω ταξί για να φτάσω στην άλλη άκρη της πόλης, και ότι θα έπρεπε να χάσω πολύτιμο χρόνο τον οποίο δεν διαθέτω, αλλάζοντας 4–5 γραμμές ΟΑΣΘ μόνο για να διορθωθεί δικό τους λάθος.
    Ήρθε να μιλήσει μαζί μου άτομο που συστήθηκε ως υπεύθυνος με το όνομα Παναγιώτης. Παρ’ όλα αυτά, η αντιμετώπιση ήταν απόλυτα απαράδεκτη : “να πας στο κατάστημα του έκανες την αγορά” αδιαφορώντας τι πρόβλημα θα προκαλούσε αυτό σε εμένα. Καμία κατανόηση, καμία διάθεση για εξυπηρέτηση, καμία ελάχιστη ευελιξία, έστω και μπροστά σε μια περίπτωση όπου η ευθύνη είναι ξεκάθαρα δική τους.
    Το να κάνει μια εταιρεία τόσο μεγάλη λάθος χρέωση είναι κακό.
    Το να αρνείται να διορθώσει το λάθος της και ο μόνος τρόπος να βρει ο πελάτης το δίκιο του, να τον ταλαιπωρεί σε τέτοιον βαθμό είναι αδιανόητο !
    Με αναγκάζουν να σπαταλήσω χρήματα που δεν έχω και χρόνο που δεν διαθέτω, απλώς για να πάρω πίσω τα χρήματα που χρεώθηκα άδικα από ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ λάθος. Αυτή η νοοτροπία δείχνει ότι τα Jumbo δεν σέβονται ούτε τον πελάτη, ούτε τον χρόνο του, ούτε την οικονομική του πραγματικότητα.
    Κρίμα τα χρήματα που έχουν δώσει γονείς και συγγενής μας σε αυτό το εργοστάσιο που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κόψει χρήματα αδιαφορώντας τελικά για τον κόσμο που ταΐζει τους υπόλοιπους του!! ΝΤΡΟΠΗ !!

Επικοινωνία