Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 394 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

394 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Μπράβο στα παιδιά, είστε πολυ συνεργασιμοι, ο τι παραγγέλνω έρχεται ταχύτατα, κ ευγενεστατος οι courier σας, πολλά ευσημα6/6

  2. Γιώργος Μ.

    Κάθε φορά φτάνει το δέμα στο κατάστημά τους και μετά σου γράφουν κάθε μέρα στο tracking “Αδυναμία Παράδοσης”, ενώ είσαι σπίτι όλη μέρα και δεν έχει πάρει κανένα τηλέφωνο ο διανομέας. Μετά πρέπει να πάρεις άπειρα τηλέφωνα μέχρι να σου το φέρουν. Μακράν η χειρότερη μεταφορική στην Ελλάδα.

  3. Έλενα Α.

    Πίστευα ότι υπάρχει πρόβλημα με τη συγκεκριμένη courier μόνο στη περιοχή της Λαμίας αλλά τελικά βλέπω ότι πανελλαδικά καταρρέει. Πριν μεταφερθεί το κατάστημα εκτός (πολύ εκτός) Λαμίας όλα ήταν λίγο καλύτερα. Τουλάχιστον είχες εύκολη πρόσβαση. Κάποια στιγμή κάλεσα χωρίς υπερβολή 42 φορές. Έπιασα γραμμή και με έβαλαν στην αναμονή 25λεπτα. Και αφού τελικά αποφάσισε η κοπέλα να ασχοληθεί μαζί μου, μου το έκλεισε στα μούτρα κυριολεκτικά γιατί ρώτησα ευγενικά βλέπω ότι το δέμα μου είναι εκεί 5 ημέρες και δεν έχω λάβει κάποια ειδοποίηση. Ειλικρινά απορώ. ΟΛΟΣ ο κόσμος πλην ελαχίστων εξαιρέσεων έχουν πρόβλημα και κανείς δε κάνει τίποτα απολύτως. Πληρώνουμε μεταφορικά και αντί να έρθει στη πόρτα μας πάμε να το πάρουμε εμείς και μας φέρονται και απαράδεκτα. Ακούει κανείς υπεύθυνος;

  4. Νικόλαος Π.

    Προφανως ανόητη διοίκηση, ηλίθιο management, κακοί εκπαιδευτές και άρα και υπάλληλοι ελλειπείς!!! (με ελάχιστες εξαιρέσεις)

  5. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ.

    επειδη εμεις οι ελληναραδες του καναπε και του φρεντο μπαινουμε στο ιντερνετ να κανουμε μονο παραπονα και να μη σωσουμε να πουμε κατι καλο ποτε, εκει ειμαστε οκ… εγω εχω να πω οτι με την γενικη ταχυδρομικη παραπονο δεν εχω, τα παραγγελνω και παω και τα παιρνω απο μια ρεσεψιον που με βολευει πολυ, μολις φυγει η παραγγελια παω την επομενη και την παιρνω. ουτε να κααααααθομαι να ξυνομαι σπιτι ποτε θα ερθει ουτε να βρισκω αφορμη να μπαινω οπου βρω και να βγαζω οτι μαυρο εχω μεσα μου… αντε γιατι….

  6. Δυστυχώς πολύ αρνητική εμπειρία από το σύνολο της εταιρείας καθώς περιμένω το δεμα μου να το παραλάβω σήμερα και με ενημερώνουν με ένα sms ότι τελικά είναι στο κατάστημα να παραλάβω από εκεί. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα KOKKINOΠOYΛOY & ΩPIΩNOΣ 14, ZΩΓPAΦOY, T.K.15773, THΛ.2160012495 όπου κάλεσα να ενημερωθώ. Η υπάλληλος στην reception είναι αγενής και δεν ενδιαφέρεται να εξυπηρετήσει.

  7. Ελενη Π.

    Απαράδεκτη εταιρεία το δέμα δεν μου παραδόθηκε ποτέ,ο διανομέας δεν ήρθε ποτέ στην διεύθυνση μου!Το προσωπικό αγενέστατο,και η κεντρική εξυπηρέτηση δεν σηκώνει ποτέ το τηλέφωνο!Δεν θα ξανά παραγγείλω από e shop που συνεργάζονται μαζί τους!

  8. Μεγάλο μ********. Έχουν παραλάβει ενα δέμα και το κάνουν βόλτες σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και 10 μέρες μετά είναι στο σημείο απ όπου ξεκίνησε.

  9. Νεόφυτος Κ.

    Απαραδεκτοι. Περιμενω απο τις 16/05 την παραγγελια η οποια βρισκεται στα χερια τους απο εκεινη την μερα. Δεν ειχα λαβει καμια απολυτως ειδοποιηση και οταν επιτελους σηκωσαν το τηλεφωνο μου ειπαν οτι δοκιμασαν να την παραδωσουν και δεν απαντησα, ενω ειμαι σπιτι ολη μερα και δεν χτυπησε ποτε το κουδουνι. Δεν ελαβα κανενα μηνυμα ειδοποιησης οτι απετυχε η αποστολη. Επρεπε αν τους καλεσω εγω για να μου το πουνε και οταν επαναδρομολογησα για την επομενη μερα αποστολη, ξανα δεν ηρθε η παραγγελια και πλεον δεν σηκωνουν καν το τηλεφωνο. Επαγγελματιες.

  10. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο.

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η εταιρεία σε κάθε περιοχή τής χώρας (ΚΙΛΚΙΣ)

  11. Εύα Τ.

    Ο,τι χειρότερο σε εταιρία μεταφορών. Έχει φτάσει το δέμα Σάμο από 14 Μαΐου, δεν το έχω παραλάβει μέχρι σήμερα 21 του μήνα, δεν σηκώνουν τηλέφωνα ούτε στο τοπικό κατάστημα ούτε στα κεντρικά, έχω στείλει μειλ, και στην κατάσταση αποστολής φαίνεται ότι συμφώνησα να πάω να το παραλάβω από το κατάστημα χωρίς να με έχουν πάρει τηλέφωνο. Σου λέει πληρωμένο είναι, τι θα κάνει θα έρθει.

  12. γιωργος π.

    Ότι χειρότερο υπάρχει σε μεταφορική.καμια επικοινωνία,τα τηλ κλείνουν αυτόματα και μέσω email σου λένε ότι θα παραδοθεί σήμερα η αύριο και έχει περάσει ς εβδομάδα.στην online παρακολουθηση λέει αδυναμία παράδοσης επαναποστολη και πάλι τίποτα.δεν έχω δει courier της συγκεκριμένης εταιρίας.ο μόνος τρόπος να παραλάβεις είναι να πας ο ίδιος και αν το βρουν κάπου εκεί να στο δώσουν.

  13. Γιαννης Α.

    Εκτιμώμενη μέρα παράδοσης Πέμπτη με Παρασκευή.Εφτασε την άλλη Τρίτη χωρίς καμία ενημέρωση. Έπρεπε να καλέσω ξανά και ξανά για να μάθω την πορεία της παραγγελίας μου συν το ότι η εκτιμώμενη ώρα παράδοσης ήταν ΟΛΗ Η ΗΜΕΡΑ χωρίς πάλι καμία ενημέρωση όταν έφτασε ο διανομέας.

  14. ΧΡΗΣΤΟΣ Μ.

    11 ημέρες και συνεχίζουμε….Από Θεσσαλονίκη Αθήνα…

  15. Γρηγόρης Γ.

    Απαράδεκτοι το δέμα βρισκόταν ακίνητο επι 5 ημέρες στα κεντρικά τους ετσι φαινόταν στο σύστημα αναζήτησης τηλέφωνο δεν σηκώνουν ποτέ και οταν πήγα μόνος μου προς αναζήτησή του μου ειπαν δεν σας ειδοποιήσαμε αλλά αφου ήρθατε θα σας εξυπηρετήσουμε (μου εκαναν και χάρη)20 λεπτά και πλέον εψαχναν να το βρούν δηλαδή αν δεν το ζητούσα θα το βρίσκαν αν ποτέ κάνανε μετακόμιση στην αποθήκη τους υπ οψιν οτι ηταν αποστολή απο φαρμακείο και περιείχε παραφαρμακευτικά προιόντα!!Τελευταία φορά που χρησιμοποιώ Γενικη Τχυδρομικη!!

  16. Παναγιώτα Α.

    Απαράδεκτοι. Ιανουάριο παραλαμβάνω προϊον απάτης. Αντί για το προϊον που είχα παραγγείλει, έλαβα δυο άχρηστα σίδερα με αντικαταβολή. Επικοινώνησα αμέσως με την κούριερ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΜΗ καθώς ο πωλητής με εξαπάτησε κ να μου επιστρέψει το ποσό. Μου ζήτησαν καταγγελία στο απόσπασμα. Το έκανα. Στην αστυνομία μου είπαν ότι λαμβάνουν συνεχώς καταγγελίες για αντίστοιχα περιστατικά που σχετίζονται με την γενική τα ταχυδρομική κ ότι η εταιρεία «τους ξέρει» κ να μην περιμένω τα χρήματά μου πίσω. Σήμερα 5 μήνες μετά κ ακόμα η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να με εξυπηρετήσει κ έχει κρατήσει το ποσό για την παρτάρα της. Τα κεντρικά δε, μια ατέρμονη αναμονή. Κάκιστη εξυπηρέτηση κ μια εταιρεία που διαλύεται ή εξαπατά τον κόσμο. Ποτέ ξανά.

  17. Επιεικώς απαράδεκτοι. Τουλάχιστον το υποκατάστημα Αγρινίου. Μόνιμα λαμβάνω μηνύματα αδυναμίας παράδοσης, ενώ βρίσκομαι πάντα, μα πάντα στο σπίτι. Δεν έρχονται ποτέ, ούτε και φυσικά με καλούν στο τηλέφωνο που έχουν στη διάθεσή τους. Κοροϊδία κατάμουτρα. Πλέον συνεννοούμαι με τα καταστήματα που επιλέγω για τις αγορές μου και με εξυπηρετούν με άλλες εταιρείες μεταφορών. Αποδέχομαι ακόμα και επιπλέον χρέωση προκειμένου να εξυπηρετηθώ και να μην έχω σχέση με τη Γενική Ταχυδρομική. Συμπεριφορά κοινών απατεώνων.

  18. Γιώργος Μ.

    Αργουν πολύ να απαντήσουν στο τηλέφωνο και το προσωπικό είναι χαμηλής κατάρτισης. Δύο φορές δεν μπορούσαν να εντοπίσουν το δέμα μου ενώ φαινόταν κανονικά στο σύστημα. Κάνουν ο,τι μπορούν για να παραλάβεις από τα καταστήματα τους. Low budget κατάσταση.

  19. Οι διανομείς υποτίθεται ότι δεν μας βρίσκουν ποτέ σπίτι και αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε στα κεντρικά που είναι 5 χιλιόμετρα μακριά, έξω από την πόλη μου. Μένω Λαμία. Μιλησα με κοπέλα στο τηλέφωνο, για να κλείσω υποτίθεται ραντεβού, η οποία φώναζε εκνευρισμένη και ήταν αγενεστατη

  20. Ανώνυμος Α.

    Συνήθως χρησιμοποιώ speedex , αυτό με την γενική ταχυδρομική δεν υπάρχει, απαράδεκτοι οι τύποι και καμιά ενημέρωση,τηλ δεν απαντούν ποτέ και περιμένω την παράδοση από το πρωί μέχρι το απόγευμα,και πάμε για την άλλη μέρα,και θα δούμε, για τα μπάζα εντελώς!?

  21. Αναστασια Κ.

    Και πολυ σας ειναι!!!!
    Απο το προηγουμενο σαββατο παρασκευη σημερα και οχι μονο δεν εχω παραλαβει αλλα βαζω τον κωδικο στο συστημα και μου βγαζει αδυναμια παραδοσης ενω δεν εχει ερθει κανενας να μου παραδοσει!!!!!😡

  22. Αννα Κ.

    Απο το προηγουμενο σαββατο παρασκευη σημερα και ακομα δεν εχω παραλαβει το δεμα μου!!!
    Τι να πω…..κουριερ σου λεει μετα….καλυτερα με βαρκα με κουπια θα ειχε φτασει

  23. Το δέμα μου δεν έφτασε στη διεύθυνση αποστολής. Πήγε σε κατάστημα παραλαβής. Ισχυρίζονται ότι χτύπησε το κουδούνι ο οδηγός και δεν ήμασταν εκεί., ενώ ήταν όλη την ώρα κάποιος στο σπίτι λόγω της αναμονής του δέματος. Και βέβαια έχουν καταργήσει τα γραπτά μηνύματα που άφηναν στην πόρτα και που είναι και το αποδεικτικό στοιχείο ότι όντως πέρασε.
    Από εδώ και πέρα όποιο e-shop έχει αυτή την εταιρεία θα το αποφεύγω.

  24. Ελσα Π.

    Απαραδεκτη εταιρεια. Κριμα που δεν εχει μηδενικο αστερακι στην αξιολογηση. 8 ημερες το δεμα στην Κ. Κηφισια. Καθημερινα γραφει «αδυναμια παραδοσης
    Γιατι εξακολουθει να υπαρχει σαν εταιρεια ταχυμεταφορων.
    Απο εδω και περα οποιο eshop εχει παραδοση με γενικη ταχυδρομικη θα το αποκλειω. Αισχος!!!

  25. Κωστας Τ.

    Η εταιρια ειναι απαρδεκτη. Μετα απο επικοινωνια μας αφου στο καταστημα μετα απο 10κλησεις μας το εκλειναν, μας ενημερωσαν πως το δεμα μας θα μεταφερθει τη Δευτερα σε καταστημα παραλαβης. Η γυναικα μου 10μερων λεχωνα πηγε να το παραλαβει και δεν ηταν εκει το δεμα. Δεν ειχε μεταφερθει ποτε. Συν το οτι απο την Παρασκευη μας ερχοταν ειδοποιησεις πως δεν μπορεσε να παραδωθει το δεμα. Απλα απαραδεκτοι. Θα ηθελα να μπρορουσα να βαλω αρνητικα αστερακια. Απλα ντροπη τους.