Απάτη μεγάλη με με ενέργεια 20% επιστροφή από Eurobank
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
20 μέρες περιμένω δέμα μέσα στην Αττική και δεν απαντάνε στο τηλέφωνο Απαράδεκτοι !!!
”Κάνουν δύο μέρες να σηκώσουν το τηλέφωνο. Έφυγε το δεμα από την Βουλγαρία με γενική παρασκευή μεσημέρι και ήταν Σάββατο την επόμενη το μεσημέρι στην Αθήνα και εδώ εάν δεν επέμενα στα τηλέφωνα δεν θα είχα το δέμα μου.
”Ότι χειρότερο σε μεταφορική ακόμα ψάχνουν να βρουν πότε ήρθε το δέμα και σε πιο κατάστημα είναι!
”Απαράδεκτοι.. ούτε τηλέφωνο σηκώνουν ούτε τπτ.. λάθος μέρος παράδοσης η παραγγελία κ ταλαιπωρούν εμάς.
”αισχοσ απατη ξεφτιλα μακρια πουθεναδεσ
”Ντροπή και αίσχος !!!!60 λεπτά αναμονή στο τηλέφωνο.Το σηκώνουν και απαντάνε απότομα και μονολεκτικά .Οι πέντε εργάσιμες μερες παράδοσης ειναι 10 και ακόμα περιμένουμε….απλά απαράδεκτοι!!!!
”Απαράδεκτοι.
”Ερασιτέχνες στο είδος τους
Μέσα στη Θεσσαλονίκη κ έχουν περάσει 4 μέρες χωρίς παράδοση κ δεν απαντούν στα τηλ.
Κρίμα αυτούς που τους πληρώνουν.
Είστε για να εξυπηρετείτε τους πελάτες κ όχι να τους διώχνετε.
Μακράν η χειρότερη ταχυδρομική που θα μπορούσε να υπάρξει προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία με το κατάστημα Αχαρναί είμαι σε αναμονή εδώ και δύο μέρες στο σύνολο 4 h το τηλέφωνο δεν το απαντάει ποτέ κανείς μας δημιουργούν προβλήματα από πακέτα που περιμένουμε από το εξωτερικό και από τη στιγμή που δεν μπορούμε να έρθουμε σε επικοινωνία και συνεννόηση παραδοσησ τα πακέτα φεύγουνε πίσω και μας δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στην παράδοση που αναγκαζόμαστε να ξανα πληρώσουμε αποστολή εξωτερικού.εάν δεν έχετε το ανάλογο προσωπικό και είναι τόσο άχρηστοι στις θέσεις που τους βάζετε κλείστε το μην έχετε καθόλου καταστήματα
”Απαράδεκτη εντελώς !!δεν απαντούν ποτέ σε τηλ κ χωρίς να με πάρουν ποτέ τηλ επέστρεψαν τα πράγματα μου πίσω !!ότι κ να πω είναι λίγο χειρότερη δε θα μπορούσαν
”Οι χειρότεροι όλων! Αν μπορούσα να μην βάλω κανένα αστέρι θα το έκανα. Απευθύνομαι στο κατάστημα Πυλαίας Θεσσαλονίκης. Έχουν το δέμα από τις 22/10 και δεν μπορούν να παραδόσουν.
”Αν δεν βρουν τηλέφωνο, όπως ισχυρίζονται ήταν λάθος, δεν επιχειρούν καν παράδοση!
Έχουν επιστρέψει το δέμα πίσω στον αποστολέα!! Από τις 22/10 προσπαθούν να παραδόσουν μέχρι τις 6/11 του το έστειλαν πίσω. Άχρηστοι οδηγοί; Άχρηστοι στα γραφεία; Όλοι αλληλοκαλύπτονται. Είπαν ότι δεν βρήκαν τη διεύθυνση σε κεντρικότατο σημείο της πόλης, Βασιλλίσης ‘Ολγας. Αν έχουν το Θεό τους! Αν και πιστεύω οτί δεν προσπάθησαν καν. Δεν ξέρεις καν ποιος από όλους λέει ψέματα. Δεν τους χρησιμοποιώ ποτέ γενικά, δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβει αυτο και φυσικά δεν ήταν επιλογή μου για την αποστολή. Μην τους χρησιμοποιείτε μπας και κλείσ
Ας μιλήσω κόσμια γιατί αν αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο θα πάω στην κόλαση!
”Απλά απαράδεκτοι!
5 άτομα ουρά και ήδη περιμένω 55 λεπτά!
Ένας υπάλληλος μόνο ο οποίος δεν κάθεται να εξυπηρετήσει και πηγαίνει να ψάξει τα δέματα μόνος του!δηλ Υμαρτον!!
Έχω πληρώσει μεταφορικά για να έρθει στον χώρο μου! ξαφνικά έκλεισε το κατάστημα στην περιοχή μου και έπρεπε να πάω στην Κηφισιά να παραλάβω και να περιμένω τόση ώρα!θα ήθελα να ήξερα για ποιο λόγο πληρώνουμε courier!με το απλό ταχυδρομείο θα είχε έρθει ήδη!(7 ημέρες το περίμενω)
Αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά για αυτό που πληρώνεστε κλείστε το!!!!
Καθ έξιν και κατ’ εξακολούθηση… Δεν θα πω ότι είναι @πουρδέλο γιατί θα προσβάλω το @πουρδέλο που έχει κανόνες και αρχές. Αυτοί δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ. Πρόκειται για εταιρία ταλαιπωρίας και όχι μεταφορών… Το 1 αστέρι της αξιολόγησης έχει μπροστά το πρόσημα μείον, αλλά δυστυχώς δεν με αφήνουν να το καταχωρήσω. Κάθε φορά που έχουν αναλάβει την μεταφορά δέματος, έχω αναγκαστεί να πάω ο ίδιος να το παραλάβω από τις αποθήκες τους στην περιοχή Καλιφτάκη, Κηφισιάς γιατί όπως ΠΑΝΤΑ, γράφουν “Απων” (ενώ δεν έχουν περάσει από το σπίτι μου) και με συμβουλεύουν να πάρω ένα τηλέφωνο (απαξιώ να το γράψω αφού ποτέ δεν απαντά) για να κανονίσουν (δήθεν) μέρα, ώρα παράδοσης και άλλα παραμύθια της Χαλιμάς… Είναι ίδιο επίπεδο με την κυβέρνηση, που τους χορήγησε άδεια λειτουργίας (με το αζημίωτο) δηλαδή μηδενικό…
”Δεν απαντάνε ποτέ στο τηλεφωνικό κέντρο και όταν έρχονται σπίτι σου για παράδοση δεν σε παίρνουν τηλέφωνο.
”Αυτό σημαίνει ότι δεν εξυπηρετούν!
θα έπρεπε να τους κλείσουν
”Το τηλεφωνικό κέντρο χρειάζεται αναβάθμιση.
”Δεν απαντούν ποτέ…
Δεν υπαρχει μια φορα που να τους εχω παρει – στο καταστημα Κηφησιας και να απαντησουν.
”Με πολλαπλα email υπενθυμισεων και παλι δεν βγαζεις ακρη.
Μιλαμε για καθυστερησεις παραδοσεων και δυο εβδομαδες απο την Κηφισια στο Μαρουσι.
Δεν εχω λογια ειλικρινα.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, δεν ανακοινώνουν ημερομηνία παράδοσης, δεν απαντούν στα τηλέφωνα και υπάρχουν ουρές ακόμα και όταν πας στον χώρο τους να παραλάβεις ο ίδιος! Πραγματικά μια γελοία εταιρεία
”ειναι απαδεκτοι γενικως, πληρωνουμε κουριερ για αμεση παραλαβη και παραλαμβανουμε μετα απο 3-4 εργασιμες, δεν σηκονουν ποτε τηλεφωνα , δεν απαντουν ποτε στα εμαιλ. και μηδεν αν μπορουσα θα εβαζα, ΑΙΣΧΟΣ.
”Απαράδεκτο το σύστημά σας, ζήτησα παραλαβή απ’το κατάστημα κι ενω πήγα και περίμενα στην σειρά να πάρω το δέμα μου, όταν έφτασε η ώρα να πληρώσω η ταμίας με χρέωσε κανονικά σαν να το παραλάμβανα σπίτι αντί της μισής τιμής που θα έπρεπε, όταν της εξήγησα ότι ζήτησα να το πάρω από εδώ μου έλεγε δικαιολογίες για βλακεία δική τους και παράλειψη κάποιου αυτοκόλλητου που έπρεπε να βάλουν….
”Βαζω ενα αστερακι γιατι δεν ξερω αν μπορω να μην βαλω κανενα αν θα θεωρειται εγκυρη η αξιολογηση μου!
”Οτι χειροτερο υπαρχει σε εταιρεια courier..πραγματικα απορω για τον λογο υπαρξης της..!!!
Σε ολα 0.!!! Σε εξυπηρετηση πρωτιστως.., επικοινωνια ταχυτητα..!
Δεν υπαρχει κατι καλο σε αυτη την εταιρεια .!!!
Το δέμα μου το είχαν στο κατάστημα της Ξάνθης από την τέταρτη και πήγα και το πήρα την Δευτέρα γιατί με κοροϊδεύουν ότι θα το φέρναν μέρα σε μέρα απαράδεκτοι.τζαμπα πληρώνουμε μεταφορικά για να έρθει στην πόρτα μας
”Απαράδεκτη εταιρεία!! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το κατάστημα στο Χαϊδάρι μια ολόκληρη ώρα και δε σηκώνουν το τηλέφωνο. Το ίδιο ισχύει και για το κεντρικό στο Αγ. Ρέντη! Έχουν καθυστερήσει με το δέμα μου 4 ολόκληρες ημέρες. Απλά δεν θα ξανασυνεργαστώ μαζί τους.
”Απαραδεκτοι εδω στο καταστημα πατρας στη ΝΕΟ πατρων αθηνων 198.Δεν σηκωνουν το τηλεφωνο ποτε….σημερα προσπαθησα πανω απο τεταρτο συνεχομενη κλιση….βαζουν ενα τηλεφωνιτη να λεει συγγνωμη για την καθυστερηση και δεν τρεχει τιποτα για αυτους…φυσικα δεν το σηκωσαν ποτε…κακως λεγεται τηλεφωνο εξυπηρετησης γιατι δεν ισχυει…ντροπη… υπαρχουν και ορια…
”ενα και πολυ τουσ ειναι, ασχετοι
”Τρεις φορές εχω παραλάβει δέμα με την γενικη ταχυδρομικη. Την πρώτη με περίμενε να κατέβω τρεις οροφους γιατι δεν μπορούσε να ανέβει και περίμενε οχι στην αυλή μου αλλα στο πεζοδρόμιο κοντά στο αυτοκίνητο του. Την δεύτερη άφησε το δέμα στις σκάλες και έφυγε αφήνοντας την πόρτα της κεντρικής εισόδου ορθανοιχτη σ ενα οικογενειακό σπιτι και την τρίτη ανέβηκε μέχρι τον πρώτο όροφο, εγω ειμαι στο δεύτερο, άφησε το δέμα στις σκάλες και οταν άνοιξα την πόρτα ήδη έφευγε. Επισης να πω οτι μου έφεραν το δέμα στις 11.30 το πρωι και το βραδυ στις 8.41 έλαβα μήνυμα οτι το δέμα ειναι προς παράδοση!!!!
”