Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 426 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

426 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Γεωργία Κ.

    Είναι απλά απαράδεκτοι. Είχα κάνει μια παραγγελία από 21 Νοεμβρίου και 20 Δεκεμβρίου στέλνουν μήνυμα αδυναμία παράδοσης ενώ ήμουν σπίτι. Τους έπαιρνα τηλέφωνο μέρες πριν να δω τι γίνεται με τη παραγγελία μου και δεν μου το σήκωσαν ποτέ. Ήθελα να ήξερα γιατί υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί τους οι άνθρωποι είναι απλά άχρηστοι.

  2. Μαρια Σ.

    Κλείστε το!
    Έκανα παραγγελία σε κατάστημα μέσω Σκρουτζ στις 5.12.23.
    Παραδίδεται η παραγγελία στην Γενική Ταχυδρομική στις 6.12.2023.
    Η παραγγελία μου έφτασε Αθήνα στις 7.12.2023 και στο κατάστημα Γαλατσιου Αττικής στις 13.12.2023.
    Σημερα 21.12.2023 δεν εχει παραδοθεί ακόμα. Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο.

    Κλείστε το!!! Δεν μπορείτε.

  3. Nikos N.

    Απαράδεκτοι. Το δέμα σε φάση μετακίνησης προς το κατάστημα από 5/12! Τα τηλέφωνα όλα διακοσμητικά. Απάντηση στο μειλ ότι γράφουν κ στην κατάσταση από μήνυμα που στέλνουν στο viber. Δλδ Δν έχουν ιδέα τι γίνεται με το δέμα. Άσχετοι ακατάλληλοι και ανίδεοι

  4. Ασχέτως εορταστικής περιόδου – η ταχυμεταφορική “γενική ταχυδρομική” απαιτει ριζικές αλλαγες στη διάρθρωση της και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η “γενική διαλογη”
    ας στελεχωθεί το λιγότερο ένα τηλεφωνικό κέντρο στα κεντρικά.
    Είναι το λιγοτερο… “απαράδεκτο” να στήνεσαι στο ακουστικό 20′ + χωρίς απάντηση!

    Τα σημεία αρχικής παραλαβης δεν έχουν θέμα – καθώς δρομολογούν τις διαδικασίες άμεσα.
    Υπάρχει θέμα στα κεντρικά
    και κατ επέκταση στο καταστημα που τελικά παραδίδει το προίον

  5. Αισχος κοροιδια καμια επικοινωνια κανενα κυρος καμια εξυπηρετηση Καταγγελια μοκις τελειωσω την κριτικη
    10 μερες εχουν το δεμα μου και ψευδως στμπληρωνουν οτι υπηρξε αδυναμια παραδοσης για να αναγκαστω εγω να παω εκει να περιμενω 6 ωρες σε μια ουρα – μαζι με δεκαδες ακομα οργισμενους πελατες ( το χω ζησει) για μια υπηρεσία που ΧΡΕΩΘΗΚΑ
    ΑΙΣΧΟΣ

  6. Γιώργος Γ.

    Έκανα μια παραγγελία από ένα κατάστημα με ρούχα (ένα πουκάμισο )7/12/23 και έφυγε από το μαγαζί στις 8/12/23. Μου ήρθε στο βαιμπερ μήνυμα ότι είναι στα κεντρικά από τότε σε.μια αποθήκη . Σήμερα μετά από όλες αυτές τις ημέρες έπιασα γραμμή σε ένα κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής (νομίζω Εξάρχεια γιατί τα πήρα όλα με την σειρά )και μου είπε η κυρία εκεί ότι είναι σε μια αποθήκη πεταμένο ούτε καν σε παλέτα γιατί δεν φαίνεται στο σύστημα τους ,και οταν την ρώτησα αν θα το έχω αυτό το έτος ή το επόμενο ,με ύφος μου απάντησε το νέο έτος και μάλλον ούτε τον Ιανουάριο . Είστε απαράδεκτοι γιατί δεν θα έπρεπε να λέγεστε κουριερ αλλά τα ζώα μου τα αργά . Πόδια να είχε το πουκάμισο θα είχε έρθει μόνο του . Λυπάμαι για το κατάστημα και κάθε κατάστημα που σας εμπιστεύτηκε το εμπόρευμα του . Θέλω να ευχαριστήσω το καταστημα http://www.mygolf.gr για την φοβερή εξυπηρέτηση και για τον κόπο τους Ν στείλουν πόσα email για να βρούνε μια άκρη και δεν μπόρεσαν τίποτα δυστυχώς . Αφού δεν μπορείτε απλά κλείστε το γιατί δεν σας φταίει κανείς .

  7. Αλεξάνδρα Γ.

    Απαράδεκτη εταιρεία σε κάθε περιοχή. Όπου κι αν έχω μείνει στην Αττική. Δεν σηκώνουν τηλέφωνο ποτέ. Δεν παίρνουν τηλέφωνο οι courier να συνεννοηθείς. Καθυστερούν απαράδεκτα τα δέματα και δεν βρίσκεις τρόπο να γίνει αλλιώς η μεταφορά όπως πχ άλλες μεταφορικές που έχουν τα box και κάνεις την συννενόηση μέσω ίντερνετ έστω… περιμένω πόσες μέρες να έρθει ένα δέμα από τα Τρίκαλα…. ούτε από την Κίνα όταν παρήγγειλα δεν έκανε τόσο πολύ όταν έφτασε Ελλάδα, γιατί απλά ήταν άλλη η μεταφορική. Δεν ξαναπαραγγελνω τίποτα από καταστήματα που συνεργάζονται με την εταιρεία. Ήταν η τελευταία φορά.

  8. Χρύσα Χ.

    απαράδεκτη τακτική. για ένα δέμα που πληρώθηκε έξτρα χρήματα εξπρές & παραδόθηκε στην γενική ταχυδρομική την παρασκευή 15/12/2023, στις 14:33 & οφείλετε να το στείλετε άμεσα, ακόμη και μετά από 5 ημέρες βρίσκεται ακόμη στην αθήνα (ταύρο), αντί να μου παραδόθηκε όπως αναγραφόταν όταν έγινε η παραγγελία δευτέρα 18/12 η τρίτη 19/12.
    είστε ανοργάνωτοι, έχετε απαράδεκτη νοοτροπία στα κεντρικά σας, δεν προσέχετε το τι αναγράφεται στο κουτί (εάν είναι εξπρές ή όχι, ούτε το αφήσατε το δέμα να φύγει εδώ και 7 ημέρες).

    αύριο φεύγω στο εξωτερικό και το μπουφάν άφαντο, όπως άφαντοι και εσείς στα δεκάδες email που σας έστειλα στο: [email protected] ούτε στα δεκάδες τηλεφωνήματα μου!!!!

    ο αριθμόσ αποστολήσ τησ γενικήσ ταχυδρομικήσ είναι:

    το 3943930163
    🟣 από το zara αποστάλθηκε & βρίσκεται από την παρασκευή 15/22/2023 στισ 13:44 στον ταύρο στην αθήνα σε εσάσ (γενική ταχυδρομική).

    έχω πληρώσει express αποστολή 10€ σta zara για να το παραλάβω
    θα λαβετε την παραδοση σασ:

    🔴 δευτέρα 18, δεκεμβρίου – τρίτη 19, δεκεμβρίου

    🔴 αποστολή express στο σπίτι

    ελλαδα
    στην οικία μου όπου αναγράφεται και η διεύθυνση μου.

    δυστυχώσ δεν απαντάτε στα τηλεφωνήματα μου.

    🔴 🔴 🔴 ζήτησα εξπρέσ διότι πέμπτη 21/12/2023 ταξιδεύω στην κύπρο και ο γιοσ μου δεν έχει μπουφάν (του σκίστηκε).

    εσείσ όμωσ εσκεμμένα έχετε καθυστερήσει την αποστολή στην αλεξανδρούπολη.
    στο συνημμένο είναι και οι πληροφορίεσ που λαμβάνω από το tracking!!!!!

    🔴 🔴 🔴 σασ παρακαλώ πολύ, να μου το αποστείλετε αμεσα, για να το παραλάβω αύριο!!!!!!!!

    χρύσα χριστοδούλου, αλεξανδρούπολη.

  9. Απαράδεκτοι. 3 μέρες σε αναμονή στο τηλέφωνο με ένα δέμα που φαίνεται 1 εβδομάδα στο ίδιο σημείο

  10. το δέμα έχει φύγει ένα μήνα πριν και αγνοείται χωρίς ενημέρωση από την εταιρεία. απαράδεκτοι.
    δημιουργία ετικέτας αποστολής
    τοποθεσία
    αποστολεασ
    ημερομηνία
    τετάρτη, 29/11/2023
    ώρα
    10:10
    κατάσταση
    αναχώρηση από σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    ροδοσ (καμειρου)
    ημερομηνία
    τετάρτη, 29/11/2023
    ώρα
    13:13
    κατάσταση
    αναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    τετάρτη, 06/12/2023
    ώρα
    12:37
    κατάσταση
    αναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    τετάρτη, 06/12/2023
    ώρα
    12:38
    κατάσταση
    άφιξη σε σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    πέμπτη, 07/12/2023
    ώρα
    06:57
    κατάσταση
    χρέωση σε κούριερ
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    τετάρτη, 13/12/2023
    ώρα
    08:05
    κατάσταση
    αδυναμία παράδοσης – δρομολόγηση αποστολής
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    τετάρτη, 13/12/2023
    ώρα
    14:05
    κατάσταση
    χρέωση σε κούριερ
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    πέμπτη, 14/12/2023
    ώρα
    07:29
    κατάσταση
    αδυναμία παράδοσης – δρομολόγηση αποστολής
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    πέμπτη, 14/12/2023
    ώρα
    08:59
    κατάσταση
    αδυναμία παράδοσης – δρομολόγηση αποστολής
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    τρίτη, 19/12/2023
    ώρα
    14:16
    κατάσταση
    επιστροφή στον αρχικό αποστολέα
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    τρίτη, 19/12/2023
    ώρα
    15:10
    κατάσταση
    αναχώρηση από σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    κ. κηφισια
    ημερομηνία
    τρίτη, 19/12/2023
    ώρα
    16:54

  11. Σοφια Σ.

    Μας δουλεύετε σίγουρα 40 λεπτά αναμονή στο τηλ
    Απαράδεκτοι
    Χτυπάτε τα κουδούνια σε δυο λεπτά φεύγετε και δεν σηκώνετε τηλ
    Για τα μπάζα είστε κλείστε το να γλιτώσει ο κοσμάκης την ταλαιπωρία
    Ρεζίλια

  12. κατερινα π.

    μαζι με την acs η χειροτερη κουριερ!!!
    πανω απο 18 μερες περιμενω δεμα !!!και δεν ξερουν ακομα που ειναι!
    και στα τηλεφωνα δεν απανταει κανεις !

  13. Έλλη Κ.

    Άθλια εξυπηρέτηση, καμία επικοινωνία με κανεναν τρόπο, εκμεταλλεύονται το μεγάλο τους δίκτυο για να μην βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους. Μακάρι οι εταιρείες να στήριζαν άλλες μεταφορικές γιατί η συγκεκριμένη έχει μεγάλα προβλήματα.

  14. Αποστολή δέματος 5/12. Σήμερα 18/12. Καμμία ενημέρωση από μέρους της εταιρείας. Το δέμα στην εφαρμογή παρακολούθησης φαίνεται απλά στην ημερομηνία που παρελήφθη 5/12. Η απάντηση από μέρους τους για την καθυστέρηση είναι: “κάντε λίγο υπομονή, το δέμα σας είναι σε μια τεράστια αποθήκη στην Αθήνα. Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε” Τα συμπεράσματα δικά σας.

  15. Χριστίνα Π.

    Απαράδεκτοι!!!!! Θεωρώ καμία εταιρεία δεν θα έπρεπε να συνεργάζεται με γενική ταχυδρομική. Πάνω από μήνα έχουν λάβει ένα δέμα και ακόμη να το παραδόσουν. Έχω καλέσει πολλές φορές σε πολλά καταστήματα μου το κλείνουν. Έχω στείλει e mail καμία απάντηση. Δεν ξέρω εάν νομικά μπορώ να κάνω κάτι .

  16. Είστε για τα ρεθα ,η χειρότερη κουριερ

  17. Βασίλης Χ.

    Καλό θα ήτανε να κυλήσετε αφού δεν μπορείτε να απαντάτε ούτε τηλέφωνο ούτε eimai και ούτε να κάνετε άμεση παραδώσει

  18. Κώστας Τ.

    Είναι δεύτερη φορά που στέλνω έχω μια παραγγελία που έχει σταλθη από της 29 Νοεμβρίου. Ο μήνας έχει 15 Δεκεμβρίου και δεν έχω παραλαβή τίποτα. Για πιο λόγο λέγεστε κούριερ. Είστε απαράδεκτη σχεδόν 20 ημέρες να έρθει ένα δέμα εντός Ελλάδος.. Με τα πόδια να το φερνατε θα είχε έρθει. Τελικά είστε η χειρότερη εταιρεία μεταφοράς.. Δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία…..

  19. Χαριτω Κ.

    Έκανα μια παραγγελία την Παρασκευή, τη Δευτέρα έφυγε από το κατάστημα κ πήγε στα κεντρικά της γενικής ταχυδρομικής, εκεί έμεινε μέχρι την Παρασκευή και την Παρασκευή γράφει ότι έφυγε από εκεί.τωρα θα κολλήσει κ για το Σαββατοκύριακο εκεί, καλύτερα να έφευγε με απλό ταχυδρομείο.Απαραδεκτοι!!

  20. ΜΑΡΙΑ Μ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση .Δεν σηκώνουν τηλέφωνα σε κανένα κατάστημα, ούτε στα κεντρικά, έχουν παραλάβει από 6/12, τα καταστήματα σου λένε ότι το δέμα (ενός κιλού) είναι στα κεντρικά σε παλέτες. Είμαι έτοιμη να τους καταγγείλω, όπου χρειαστεί. Δεν είναι δυνατόν να έχει άδεια για ταχυμεταφορές αυτή η εταιρεία. Το ελάχιστο που έπρεπε να κάνει, είναι να αναφέρει στο μήνυμα της εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Να ξέρουμε και να μην τρέχουμε στα καταστήματα για να μάθουμε γιατί καθυστερούν.Απαράδεκτοι

  21. είναι το τρίτο δέμα που γυρίζει πίσω χωρίς να έρθει στο κατάστημα μου.
    Θα έπρεπε να την κλείσουν…. η να τους κλείσουν χθες…

  22. Ζωίτσα Σ.

    Αποφύγετε την γενική ταχυδρομική! 12.5 ευρώ έξοδα αποστολής για ένα φάκελο που τον παρέλαβα μετά από μια εβδομάδα χωρίς καμμία ενημέρωση στην αναζήτηση αποστολής από την επόμενη που αναχώρησε από το σημείο που παρελήφθη .6 ημέρες δεν φαινόταν πουθενά !!! Παρελήφθη από Καναλάκι Πρεβεζας6/12 /23 αναχώρησε στις 7/12 και τον παρέλαβα 13/12 στην Αθήνα Χρυσοπληρώνουμεκ εξυπηρέτηση μηδέν κ η εταιρία δεν φέρει καμμία ευθύνη …

  23. Αρετούσα Κ.

    Απαράδεκτες καθυστερήσεις! Δυο εβδομάδες έχετε παραλάβει από το κατάστημα το δέμα μου και ακόμα δεν έχετε παραδώσει! Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο στο κατάστημα Γαλατσίου! Τηλεφωνώ επι ώρες, μου το κλείνουν, με βάζουν σε αναμονή μετά μουσικής και πάλι μετά από λίγο μου το κλείνουν. Μετά κατεβάζουν την γραμμή! Απαράδεκτοι!

  24. Μαρία Τ.

    Παρήγγειλα πριν από 20 ημέρες ένα προϊόν από Zara Home που κάνει τη διανομή με Γενική Ταχυδρομική, η οποία παρέλαβε το πακέτο πριν από 15 ημέρες και δεν έχει κάνει ακόμη την παράδοση. Καμία ενημέρωση για την πορεία την αποστολής στο site τους, τους έστειλα μέιλ πριν από 6 ημέρες και μου απάντησαν ότι θα δρομολογηθεί άμεσα, τους ξαναέστειλα μέιλ και δεν απαντούν. Η δε Zara Home στην επικοινωνία που είχα μαζί τους σε chat, “ερευνούν” το περιστατικό εδώ και μια βδομάδα και άκρη δεν βγάζουν. Στο μέιλ που τους έστειλα δεν απάντησαν ποτέ. Απαράδεκτοι και οι 2.

  25. Αλέξανδρος Τ.

    Τηλέφωνα δεν σηκώνουν ποτέ, παράδοση στο σπιτι ξεχάστε την, μόνο αν πατε από εκει, που για να μάθετε πού βρίσκεται το δέμα πρέπει να επισκεφτείτε δύο τρια πιθανά πρώτα.