Πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων .Καμία ενημέρωση.
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Θα κοιταξω να ειμαι συντομος. Στην πρωτη αποπειρα παραδοσης το status της παραγγελίας κατελειξε πως ημουν απών και πως αφησαν σημειωμα. Εντελώς ψεμα. Την συγκεκριμενη ημερομηνια ημουν στο σπιτι ολη την ημερα. Στην δευτερη αποπειρα παραδοσης , που εννοειται ημουν σπιτι, το status παραγγελίας κατέλειξε πως ημουν παλι απών!. Επιλέον μου συνεστησε να καλέσω στο τηλεφωνο του υποκαταστηματος της Κατω Κηφησιας για να επαναπρογραμνατισουμε την παραλαβη. Εδω αρχιζει το αστειο. Το τηλεφωνο ΔΕΝ το σηκωνει κανενας . Δεν εχει σημασία εαν εισαι δυο λεπτα δυο ωρες δυο μερες στην αναμονή , απλά δεν το σηκωνουν . Αναγκαστηκα να παω από εκεί για να παραλαβω με δικα μου μεσα και φυσικα κοστος , αλλα΄αυτο νοιμιζω πως ειναι δουλεια της Γενικής Ταχυδρομικής…η κανω λαθος?.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.παίρνεις τηλέφωνο και 20 λεπτά σ λένε είστε σε γραμμη προτεραιότητας.απλά σε γράφουν
”Για εμένα ούτε αυτό το ένα αστέρι δεν της αξίζει σαν εταιρεία!
”Απαράδεκτοι να έχει φύγει το δέμα από Αθήνα 6/9 για Κρήτη και να λέει εκτιμώμενη ημερομηνία 10/9 και το δέμα να μην το έχω παραλάβει ακόμα !!!!
Και η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι έχει ένα μικρό κατάστημα που απ έξω την περίμεναν 4 παλέτες και δεν ήξερε αν θα προλάβαινε να τα δει όλα σήμερα!!!
Να το κλείσετε τότε αν δεν μπορείτε να εξυπηρέτησε τον κόσμο 😡😡😡
Η χειρότερη ταχυδρομική .αδυναμια παράδοσης λέει και εγώ ήμουνα ποτό όλη μέρα λόγω εγκυμοσύνης.με αποτέλεσμα το δέμα να γυρίσει πίσω στην εταιρεία στο εξωτερικό .απορω γτ οι εταιρείες συνεργάζονται ακόμα με τη γενική ταχυδρομική μετά από όσα ξέρουν .
”Απαράδεκτοι! Ούτε τηλέφωνα δεν σηκώνουν. Περίμενα στην γραμμή 1 ώρα. Καμία απάντηση.
”Aδιαφοροι, κράτησαν το δέμα μου πάνω από 2 βδομάδες, δεν απαντούσαν ουτε σε τηλέφωνο ούτε σε email, ουσιαστικά αναγκάζεσαι να πας από τα γραφεία τους για να παραλαβεις το δέμα σου!Εντελώς αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά!
”Την βλέπω ως την χειρότερη μέχρι τώρα λέει ότι πέρασε από το σπίτι σου ο κούριερ ενώ δεν πέρασε επίσης δεν σηκώνουν το τηλέφωνο, στο μήνυμα που μου έστειλαν την ίδια μέρα που δήθεν θα παραλαμβανα έλεγαν να πάρω τηλέφωνο να τους ενημερώσω, όχι ότι πέρασαν και δεν με βρήκαν, δεν μπορείς να βρεις άκρη ούτε το δίκιο σου !!
”Απαράδεκτοι!!!
”Δεν φέρνουν πότε τα δέματα, γράφουν στο tracking ‘άγνωστος παραλήπτης ‘ , δεν σηκώνουν τηλέφωνο , δεν απαντούν στα mail.
Αποτέλεσμα? Να πας ο ίδιος να το πάρεις από το hub !!
Στα υποκατάστημα το ωράριο τους: 10.00-18.00 αυστηρά ΔΕ-ΠΑΡ.!!
Πότε να πας αν εργάζεσαι τις ίδιες ώρες?
Από τις 25/8 και ενώ τους είχα στείλει 3 emails, τελικά πήγα εγώ σήμερα και το πήρα, 45’ διαδρομή!
Έλεος!!!
Απαράδεκτη η χειρότερη εταιρεία κούριερ.Εχει έρθει το δέμα μου από εχθές, ακόμη περιμένω τηλέφωνο αλλά τίποτα..Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε ούτε του Άργους ούτε του Ναυπλίου..Αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας κλείστε το το μαγαζάκι..
”απαραδεκτοι και οτι χειροτερο υπαρχει σε εταιρια courier.
δεν απαντανε στα τηλεφωνα και στισ παραδοσεισ γραφουν αδυναμια παραδοσησ χωρισ να εχουν προσπαθησει καν να παραδοσουν το πακετο. η παραδοση ειναι σε εταιρια που εχει ρεσεψιον !!!!!!!!!!!!!!!! απλα οτι χειροτερο υπαρχει στην αγορα.
-10 η βαθμολογια
”Δε σηκωνουν ποτε το τηλ! Γραφουν αδυναμια παραδοσης ενω δεν ερχονται ποτε! Σκετη κοροιδια! Ευτυχως που το δεμα ειναι αντικαταβολη αλλιως δε θα εβγαζα ακρη για τι μαλλον δε θα παραλαβω ποτε!
”ότι χειρότερο υπάρχει!!!! δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα, δεν παραδίδουν πακέτα που έχω πληρώσει με γελοίες δικαιολογίες και πλέον θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Δεν αποστέλλουν την παραγγελία και την παρακρατουν 8η μέρα σήμερα. Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο. Στην ιστοσελίδα δεν έχει ενημερωθεί η πορεία της παραγγελίας εδώ και 4 ημέρες.
”Είναι δυνατόν ο υπάλληλος που μεταφέρει τις παραγγελίες ΚΑΤ οίκον να μην διαθέτει μηχάνημα πληρωμής με κάρτα αλλά να αναγκαστούμε να πάμε στο κατάστημα που είναι 18 χλμ μακρυά
”Ενώ όλες οι άλλες εταιρείες έχουν
Απαράδεκτοι!!!
Το δέμα έχει φτάσει από τις 20/8 και μέχρι τις 25 που τους πήρα εγώ τηλέφωνο δεν είχα καμία ειδοποίηση. Στις 25/8 μου είπαν ότι στην περιοχή μου που είναι 10 χλμ από Αλεξανδρούπολη, έρχονται 1φορα την εβδομάδα. Αλλιώς πρέπει να πάω εγώ να το πάρω από Αλεξανδρούπολη. Απαράδεκτο. Τι πληρώνουμε κούριερ και μεταφορικά αν είναι εμείς να πηγαίνουμε να το πάρουμε;;
”Τελικά πήγα και το πήρα στις 26/8 μόνη μου.. ελεεινό.. Δεν την επιλέγω ποτέ σαν κούριερ για αυτούς τους λόγους. Αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν ας το κλείσουν.
Χρέωσαν ένα δέμα 1χ1 5 κιλων από Αθηνα Χανια 30 ευρώ για γελια και για κλάματα πιο φτηνά ψωνίζω από το εξωτερικο μέσω ebay ποτέ ξανα απλα νταβατζηδες
”Η βαθμολογία μου ειναι για το κατάστημα της Καλαμάτας και συγκεκριμένα για το κατάστημα στην Κολοκοτρώνη 17.Αψογη εξυπηρέτηση από τον κο Ν ,τέτοιους υπάλληλους η εταιρεία θα πρέπει να τους βραβεύει !!!!!!!
”Τηλέφωνα δε σηκώνουν.
Δεν ξέρουν που είναι το δέμα μου
Είμαι σπίτι ισόγειο, δίπλα στην εξώπορτα με την μπαλκονοπορτα ανοικτή και περιμένω το δέμα και ξαφνικά βλέπω το χαρτάκι επείγουσας ειδοποίησης!!!
ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ
”Αργή,χωρίς καμία διάθεση εξυπηρέτησης έστω και σε περίπτωση καθυστέρησης, τηλεφωνικό κέντρο ανύπαρκτο,οι courier “πηγαίνουν στον τόπο παράδοσης και υπάρχει αδυναμία εύρεσης παραλήπτη ”
”Τα ίδια και στον Πειραιά και στην Κρήτη, φαντάζομαι σε όλη την Ελλάδα
Πακέτο που έχει αποσταλεί πριν εννέα ημέρες δεν έχει ακόμη σταλεί στον προορισμό του και μου λένε εδώ και δύο μέρες ότι σήμερα θα το στείλουν! εννοείται ότι η εφαρμογή έχει κολλήσει στην ίδια τοποθεσία εδώ και μια εβδομάδα! είναι η δεύτερη φορά συνεχόμενη που γίνεται αυτό….. τί να πω τώρα?
”Αναξιοπιστη εταιρεια δεν σηκωνουν τα τηλεφωνα για δυο δεματα θα πρεπει να παω σε δυο διαφορετικα καταστηματα για να τα παραλαβω και κανενα απο αυτα δεν ειναι στην περιοχη μου.
”Καποτε η google θα πρεπει να βαλει και την επιλογη 0 αστερι
Περιμενω στο τηλέφωνο 2 ώρες χωρίς καμία απαντηση μονο μουσική για το δέμα μου στο κατάστημα της Κ.Κηφισιάς
”Απαράδεκτες καταστάσεις στην Αργολίδα! Τους φεύγουν για κάποιον λόγο οι εργαζόμενοι και αντί αυτοί οι άνθρωποι να προσλάβουν άμεσα προσωπικό για να καλύψουν τα κενά τους σε διανομέα, αποφασίζουν να μεταφέρουν όλες τις παραλαβές τους στο Άργος, αφήνοντας το Ναύπλιο κυριολεκτικά ξεκρέμαστο. Πρέπει να κάνουμε πήγαινε έλα 20 χιλιόμετρα για να παραλάβουμε το δέμα μας, αφού δεν απαντούν στα τηλέφωνα σε κανένα από τα δύο καταστήματα Άργους & Ναυπλίου, ενώ συγχρόνως αργεί η παράδοση αφού δεν τα χρεώνουν άμεσα σε διανομέα καθώς δεν υπάρχουν αρκετοί διανομείς για να τα παραδώσουν! Είναι απλά απαράδεκτοι και η εξυπηρέτησή τους είναι χείριστης ποιότητας! Ίσως αν τα περισσότερα καταστήματα σταματήσουν την συνεργασία τους μαζί της ίσως τότε να βάλουν μυαλό και να προσλάβουν όλο το απαιτούμενο προσωπικό
”Ακατάλληλοι. Δυστυχώς δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε.
”Καμια εξυπηρέτηση.
”Δεν παρέλαβα ποτε το δέμα μου, καθώς επί πολλές ημερες έβαζαν ψευδή ένδειξη .Ούτε μια προσπάθεια παράδοσης στην πραγματικότητα.
Το δέμα μου επεστράφη.
Ντροπή.