Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 393 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

393 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Σοφία Μ.

    Μακράν απ’τις αθλιότερες ταχυδρομικές.Αμέτρητες φορές που υποτίθεται ότι έρχονται, φεύγουν (αν όντως έχουν έρθει) και μετά ψάχνεις να τους βρεις για επαναδρομολόγηση.Θα μου έφερναν ένα πακέτο στο σπίτι, όμως με ενημέρωσαν ότι δεν ήταν εφικτό λόγω λαϊκής.Δεκτό.Τους έστειλα email για επαναδρομολόγηση, και χωρίς ντροπή μου απάντησαν ότι επαναδρομολόγηση δεν γίνεται λόγω φόρτου εργασίας και θα έπρεπε να πάω εγώ να πάρω το πακέτο.Με υποχρέωσαν να κάνω 5 χιλιόμετρα για να παραλάβω το πακέτο από τα γραφεία τους.Όταν τους το ανέφερα, με θράσος μου απάντησαν και κατάμουτρα ότι απλά δεν γίνεται.Τους ρώτησα γιατί δεν ενημερώνουν τους πελάτες ώστε να το γνωρίζουμε κι έτσι να μην τους επιλέξουμε… σιγή ιχθύος.Εμείς τους πληρώνουμε για να μας τα παραδίδουν στον χώρο μας. Η Γ. Τ. έφαγε άκυρο από εμένα.

  2. Nik Kal K.

    Απαράδεκτοι. Καμία ενημέρωση, καθυστερούν το δέμα για βδομαδες και δεν ενημερώνουν πότε θα έρθει. Αν παραγγείλεις κάτι ετοιμάσου να κλειστείς μέσα για να τους περιμένεις.

  3. Manos A.

    Όσες φορές έχω παραγγείλει από site και έχω δει αποστολή με γενική ταχυδρομική καλώ απευθείας ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία ή προτού την καταχώρηση της στο site γράφω με κεφαλαία ΟΧΙ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Δεν υπάρχει πιο αναξιόπιστη, άξεστη και άχρηστη εταιρεία μεταφορών από αυτήν στην Ελλάδα. Αυτό έρχεται να δέσει με τον τρόπο που σου συμπεριφέρεται το προσωπικό και την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών που έχουν. Μακριά από καθετί έχει να κάνει με αυτό το τσίρκο logistics που έχει το θράσος να αυτοονομάζεται εταιρεία ταχυμεταφορών.

  4. Η αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο! Δεν με βρήκαν στις 14/7 και μια εβδομάδα μετά, ακόμα προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους. Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν σηκώνει κανείς το τηλέφωνο ακόμα και μετά από μισή ώρα αναμονής. Στο email δεν έχει απαντήσει κανένας. Καμία ειδοποίηση για επαναποστολή δεν έχει έρθει. Απίστευτη αθλιότητα!!! Γιατί δεν την κλείνουν την κωλοεταιρεία ώστε να μην ταλαιπωρούμαστε έτσι; Κράτος υπάρχει για να ζητήσει ευθύνες και να ρίξει πρόστιμα;

  5. Ηλιάνα Μ.

    Ο διανομέας δεν ήθελε να μου παραδώσει το δέμα μου. Περνούσε και άφηνε χαρτάκια χωρίς να με πάρει καν τηλ, χωρίς να διαβάσει τις σημειώσεις για την παράδοση, τίποτα. Η άθλια υπάλληλος στη ρεσεψιόν προσέβαλε τη μητέρα μου, προσέβαλε εμένα, μου έβγαλε έναν τόνο ψυχολογικά της και με έβγαλε τρελή. Μου είπε ότι έπρεπε να πληρώσω έξτρα για να με πάρει τηλ ο διανομέας, γιατί δεν είναι υποχρεωμένος να χρεωθεί κλήση κι ότι φταίω εγώ που ήμουν στη δουλειά και η μητέρα μου (η γριά, όπως την αποκάλεσε, χωρίς καν να έχει ιδέα για τι άνθρωπο μιλάει) που κοιμόταν στις 8:30 το πρωί. Μου είπε ότι στις 8μιση δεν είναι πια πρωί κι ότι έπρεπε να τους περιμένουμε στην πόρτα. Έστειλα e-mail στα κεντρικά να ρωτήσω αν ισχύει αυτό με την έξτρα χρέωση, μου ζήτησαν αριθμό αποστολής και εξαφανίστηκαν. ΠΟΤΈ ΞΑΝΑ!!!!!

  6. ΜΙΧΑΛΗΣ Π.

    Αν μπορούσα να βάλω και μηδέν θα το έβαζα. Έρχεται πακέτο στο γραφείο μου με αντικαταβολη και το παραλαβλάνει η σύζυγος. Με πήρε τηλ. και με ρώτησε επι λέλη: ήρθε ένα δέμα με την Γενική Ταχυδρομική να το πληρώσω? της απαντάω ναι γιατί περιμένω κάποια βιβλία για το πανεπιστήμιο που παρακαλουθώ. Αυτή ήταν όλη και όλη συνομιλία. Γυρίζω στο γραφείο μετα απο 15 λεπτά περίπου και βλέπω την σακούλα μισοανοιχτή από την μία πλευρά και βλέπω ότι δεν είναι καν τα βιβλία που περιμένω και ότι μου έχει πακέτο από μια εταιρεία που ούτε καν την γνωρίζω. Παίρνω τον οδηγό που το έφερε γιατί με είχε πάρει τηλ. και βρήκα αναπάντητη στο τηλεφωνό μου και μου λεεί ότι δεν μπορεί να γυρίσει να γυρίσει να το παραλάβει πίσω γιατί λέει δεν γίνεται κάτι τέτοιο και πρέπει να βρω την εταιρεία που το εστειλε,ενω δεν υπα

  7. Δημητριος Λ.

    Η χειρότερος οργανισμός
    Μεταφορών δέμα από της 14 7
    Και άγνωστο πότε θα ερθει
    Τη κουριερ με τα πόδια θα ερχόταν γρηγορότερα
    Μακριά από αυτούς όταν βιάζεσαι

  8. Δημήτρης Β.

    Άθλια εταιρεία με αναίσθητους υπαλλήλους άθλια εξυπηρέτηση και άθλιες υπηρεσίες.

  9. ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ Γ.

    Αποστολή από Έβρο για Αθήνα 14.7. Το δέμα έφυγε από Θεσσαλονίκη 14.7 στις 21:00. Δεν έχει φτάσει ακόμη στον προορισμό του σήμερα 16.7 στις 16:00. Η ενημέρωση που έχουμε στα τηλέφωνα αναμονής μισάωρου είναι ότι λόγω φόρτου εργασίας βρίσκεται σε μια παλέτα… Ούτε ξέρουν που! Και φυσικά δεν θα παραλάβουμε ούτε σήμερα… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Χωρίς προσωπικό προφανώς παίρνουν δουλειές χωρίς να μπορούν να ανταποκριθούν.

  10. Lukk P.

    έπαιρνα επί 3 ωρες τηλέφωνο και δν μου το σήκωναν σε συγκεκριμενο πάω από κοντά και ξανά Περνό από εκεί και βλέπω πως οι υπάλληλοι κάθονται και γελουσανε και πίνανε καφέ αν είναι δυνατόν δν έχω ξανά δει σε καμία άλλη χωρά Αυτό ορκίζομαι ???????? welcome το greece ?? ζώα άπορω αυτη η χωρα γτ λέγετε ότι είναι στην Ευρωπη ??????????

  11. Jason V.

    Γιατί διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια ήθελα να γράψω αυτό. Το Τηλέφωνο όντως δεν το απαντάνε αλλά η παραγγελία μου ήρθε μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μέρες και ο άνθρωπος που την έφερε ήταν ευγενέστατος!

  12. Alexis K.

    Από τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις και χωρίς καμία ενημέρωση απαράδεκτη

  13. Έχασαν την παραγγελία μου!! ΔΕΝ μου έχει παραδοθεί εδώ και μια εβδομάδα ενώ έκαναν λάθος και μου παρεδωσαν την μισή παραγγελία και έκτοτε δεν γνωρίζουν πού βρίσκεται η υπόλοιπη !!!Έχω στείλει 2 email και έχω προσπαθήσει να έρθω σε τηλεφωνική επικοινωνία με τα κεντρικά αλλά είναι αδύνατον!!!

  14. “Αδυναμια Παραδοσης” γραφουν στην πορεια Αποστολης, κι ενω ειμαι ολη μερα στο σπιτι…ειναι τακτικη τους αυτο μιας και γινεται συνεχως…κι αυτο, ενω το δεμα μου βρισκεται 4 μερες στα γραφεια τους…μετα απο επικοινωνια μου μαζι τους ελαβα διαβεβαιωση οτι θα μου σταλθει σημερα 11/7/2025…αργα το μεσημερι, και ενω δεν εχω παραλαβει το δεμα, επικοινωνω ξανα μαζι τους για να μου πουν οτι ειχαν λαθος τηλ.

  15. Σ. Π.

    Αν υπήρχε επιλογή ΜΗΔΕΝ ΑΣΤΕΡΙΑ, αυτό θα ταίριαζε! Στέλνουν μήνυμα πως ήρθαν και δεν μας βρήκαν. Καμία ειδοποίηση στο γραμματοκιβώτιο! Το κόλπο τους είναι: δεν πάμε, επειδή δεν έχουμε προσωπικό και απλά στέλνουμε ένα μήνυμα πως ήρθαν και δεν ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΝ και μετά σου λένε: έλα να παραλάβεις!! όπως λέμε self service. Στην συνέχεια περιμένεις στην αναμονή στο τηλέφωνο 50 λεπτά, στέλνεις email και πάλι καμία ανταπόκριση. Αυτό έχει γίνει άπειρες φορές, αλλά ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι!

  16. Γιωργος Α.

    Μηδέν αστέρια. Αναισθησία, ανευθυνότητα, άγνοια, έλλειψη επαγγελματισμού, αγένεια, μακράν οι χειρότεροι. Σαν τη χειρότερη δημόσια υπηρεσία της δεκαετίας του 80. Επτά ημέρες για εντός Αθηνών παραδοση. Χωρίς ενημέρωση, χωρίς συγνώμη. Θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος να κλείσουν για να μην ταλαιπωρηθούν άλλοι ανυποψίαστοι πελάτες.

  17. Nikos P.

    Απαράδεκτη για τον μόνο που μπορώ να πω καλά λόγια είναι ο οδηγός .σαν έτερια και συμπεριφορά μετά από τόσα δέματα που έχω παραλαβή από την συγκεκριμένη έτερια θα νά το σκεφτουνε Καλύτερα (απαράδεκτη)

  18. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.

    Ερασιτέχνες και αναξιόπιστοι.
    Στο κατάστημα στη Μεσογείων τρείς λαλούν και δύο χορεύουν.
    Μία εβδομάδα κρατούσαν το δέμα μέχρι να μου το φέρουν.
    Και από την Αυστραλία να το περίμενα θα το είχα παραλάβει νωρίτερα.