Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 393 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

393 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Gabriella I.

    Αναξιοπιστη εταιρεια. Δεν μπορει να διαχειριστεί ουτε απλες αποστολές, ουτε να προσφέρει την στοιχειώδη εξυπηρέτηση. -100 μπορώ να βάλω??

  2. Νικος Τ.

    Κανένα αστέρι δεν αξίζει,, ένα δέμα από Βέροια για Κερκυρα δύο και πλέον μέρες κι ακόμα να έρθει και το έχω ανάγκη για την δουλειά μου,,τελευταία φορά….

  3. Ούτε ένα αστέρι. Λενε ότι έγινε προσπάθεια επικοινωνίας μαζί σου για την παράδοση του δέματος το οποίο δεν ισχύει καν, δεν είχα καμία φορά ποτέ κάποια κλήση και πολύ απλά δεν κάνουν τη δουλειά του, δεν μεταφέρουν δέματα, τα κρατάνε στις αποθήκες τους και αναγκάζεσαι να βρεις εσύ που ειναι και να πας μονος σου να το παραλάβεις και και δεν σηκώνουν το τηλέφωνο ποτέ, ειναι πάρα πολύ κακή επιχείρηση μεταφορών.

  4. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β.

    Γενική ταχυδρομική η χειρότερη επιχείρηση μεταφορών. Εδώ και 6 μήνες ταλαιπωρεί τους κατοίκους της Πτολεμαΐδας. Δεν μεταφέρουν τα προϊόντα γιατί δεν έχουν προσωπικό λένε ψέματα ειρωνευονται. Χαλί μαύρο και δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνουν στα κεντρικά γραφεία. Καλύτερα να το κλείσουν. Δύο δέματα ενώ έπρεπε να έρθουν σπίτι υποχρεώθηκε σε φίλο να με εξυπηρετησει γιατί σήμερα Σάββατο δεν κάνουν παραδόσεις. Είναι η δεύτερη φορά που γίνετε αυτό. Και οι υπεύθυνοι; πέρα βρεχει

  5. Σταυρουλα Σ.

    Ουτε 1 αστερι. Αντιεπαγγελματίες, ψευτικες δηλωσεις και απλα δεν θα ξαναπαρω τιποτα που να εχει συνεργασία μαζι τους. Μιλαω για το κατάστημα της ΡΑΦΗΝΑΣ

  6. Iria Manedaki M.

    Απαράδεκτη η χειρότερη μεταφορική μηδέν εξυπηρέτηση ούτε το τηλέφωνο σηκώνουν!!!!!Αισχος και κρίμα. Μιλάω για το κατάστημα Κοζανης

  7. Η χειρότερη μεταφορική που υπάρχει. Στέλνουν πάντα
    μυνημα ‘ αδυναμία παράδοσης ‘ σε χρεώνουν 12.90 και παραλαμβάνεις μόνος σου από το κατάστημα αφού έχεις καθίσει 45λεπτα με 1 ώρα στην ουρά. Δεν παραδίδουν ποτέ σπίτι γιατί δεν έχουν προσωπικό(γιατί άραγε δεν τους μένει υπάλληλος;). ΑΠΟΡΏ με τα κεντρικά στην Αθήνα γιατί δεν του έχουν πάρει ακόμη το FRANCHISE. ( ΑΠΌ ΚΈΡΚΥΡΑ )

  8. Η εμπειρία μου με την Ταχυδρομική [Όνομα εταιρείας] ήταν το απόλυτο παράδειγμα του πώς δεν πρέπει να λειτουργεί μια εταιρεία που σέβεται πελάτες και χρήμα. Παρέλαβα δέμα μέσω αντικαταβολής από εταιρεία-“φάντασμα” εξωτερικού (Βουλγαρία), το οποίο αποδείχθηκε απάτη. Αντί να με υποστηρίξουν ως πελάτη που εξαπατήθηκε, η απάντησή τους ήταν να με στείλουν στην αστυνομία, μετά στην εισαγγελία, και ίσως, κάποια στιγμή στο μέλλον, μου επιστραφούν τα χρήματα – αν, λέει, βρουν τον αποστολέα…
    Μα πώς να τον βρουν; Είναι απάτη! Δηλαδή εγώ να βρω τον απατεώνα για να πείσω την ταχυδρομική να κάνει το αυτονόητο;
    Για να το κάνουν ακόμη χειρότερο, τους ζήτησα να επιστραφεί το δέμα στη Βουλγαρία με δικά μου έξοδα, αλλά και αυτό… το μετάνιωσαν, επειδή “δεν βρίσκουν τον αποστολέα”. Φυσικά και δεν τον βρίσκουν

  9. Παυλος Π.

    Πήγα να παραλάβω δεμα που είχα παραγγείλει να έρθει σε κατάστημα της γενικής και είχα να πληρώσει αντικαταβολή. Είπα μόλις μου το δώσανε ότι απλώς θέλω να το ανοίξω να δω αν είναι όντως το σωστό παιχνίδι που παρήγγειλα και μου είπανε ότι αυτό απαγορεύεται άμα το ανοίξετε πρέπει να το πληρώσετε και αν δεν είναι ότι παραγγείλατε πρέπει να τα βρείτε με το κατάστημα που το παραγγείλατε. Εγώ απάντησα ότι δεν είναι σωστό αυτό γιατί οπουδήποτε και να πας θα δεις κάτι πριν το πληρώσεις . Και μου απαντήσανε δίκιο έχετε ,αλλά αυτή είναι η πολιτική . Καλά κάνουν και σας κράζουν όλα τα κούριερ είστε της ντροπής και ευτυχώς είχα χρόνια να πάρω δεμα από κούριερ.

  10. Απαράδεκτη!Πληρώνουμε μεταφορικά και τελικά πάμε εμείς να παραλάβουμε τα δέματα μας από εκεί. Οι υπάλληλοι στο ταμείο αγενέστατοι και απρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε σωστά. Όσοι επιλέγουν να συνεργαστούν χάνουν τα λεφτά τους.

  11. Marianna Tsekou T.

    Το δέμα μου πήγε σε λάθος γραφείο. Είναι αδύνατον να επικοινωνήσω τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για να διευθετήσω το θέμα και πρέπει να πάω σε μακρυνή περιοχή για παραλαβή. Στο δε site δεν υπάρχει καν η επιλογή αναφοράς προβλήματος, παρά μόνον παραπόνων που δεν φαντάζομαι πως τα αξιολογεί κάποιος υπεύθυνος.

  12. Mhnas A.

    οι υποδοχεσ στον ρεντη και στην κηφισου και στην μακρυγιαννη ειναι οτι καλυτερο, στελνουμε και παιρνουμε τα δεματα μασ μονο απο εκει. απο το πρωι ωσ το βραδυ και γρηγορα και πολυ εξυπηρετικα.

  13. Ioannis V.

    Αποφύγετε. Δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα όταν καλώ για διευκρινίσεις σχετικά με «αδυναμία παράδοσης» γενικά κι αόριστα, κι ας έχουν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας.

  14. Μια καταγγελία όλοι στην ΕΕΤΤ γιατί μας κοροϊδεύουν μες στη μούρη μας.
    Δύο μέρες σερί κλεισμένοι σπίτι και ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΝ!!Αποδείξτε το ότι ήρθατε!

  15. Ελένη Γ.

    Απαράδεκτη. Το κατάστημα της Κηφισίας θα έπρεπε να έχει κλείσει λόγω μηνύσεων!!!Δεν έχω πάρει ακόμη το δέμα μου μετά από 2 εβδομάδες ατελείωτες ώρες αναμονής στο τηλέφωνο και ψευδή μηνύματα. Η αγένεια επίσης χωρίς ταίρι

  16. Σοφια Γ.

    Η χειρότερη μεταφορική.Απαραδεκτη.

  17. Michail Paparvanitis P.

    Κλείστε το επιτέλους!!!!!

  18. η λεξη απαραδεκτοι ειναι λιγη για την εικονα που ειδα απο την γενικη ταχυδρομικη.ενασ μηνασ περασε κ δεν ελαβα ποτε την παραγγελια μου.καμια επικοινωνια μια κατασταση που δεν εχω δει πουθενα.αναγκαστηκα τελικα να πληρωσω μεταφορικα σε ανθρωπο να παραλαβει απο την γενικη ταχυδρομικη.πληρωσα μεταφορικα εισ διπλουν γιατι ειναι αχρηστοι κ δεν σέβονται τουσ πελάτεσ τουσ!!!ειλικρινα μονο υπερτατο θυμο κ αγανακτηση μου προκαλεσαν.μιλω για την γενικη ταχυδρομικη περιστεριου.οι υπευθηνοι εκει η πρεπει να παραιτηθουν η να οργανωσουν την δουλεια τουσ.πληρωνουμε για ολο αυτο κ δεν μασ σεβονται ουτε εμασ ουτε το χρονο μασ! ντροπη!!!!!!!!!!!!

  19. ΛΙΑ Χ.

    Μου έστειλαν μήνυμα να επικοινωνήσω μαζί τους για να προγραμματίσουμε παράδοση αλλά δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο. Απαράδεκτοι!

  20. ΜΑΡΙΑ Τ.

    απαραδεκτοι! ουτε μπορεισ να τουσ βρεισ… τρομερη καθυστερηση! το δεμα μου ειναι στη κηφισια εδω κ μια βδομαδα και ακομα περιμενω να παραδοθει!

  21. Πηνελοπη Σ.

    Η χειρότερη όλων . Οι μεταφορείς λένε ψέματα ότι φέρνουν τα δέματα . ΟΤΑν πας από το κατάστημα κάτι υπάλληλοι σου λένε αλλα ντ άλλων . Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε ΠΟΤΕ . Απορώ πως υπαρχετε

  22. Η πιο αχρηστη, η χειροτερη εταιρεια κουριερ που εχει υπαρξει ποτε. Πιο κατω δεν ειναι η ημερομηνια που με εξυπηρετησε, ειναι αλλη μια μερα που ΔΕΝ με εξυπηρετησε!

  23. Πολυτίμη Ρ.

    Η επικοινωνία της εταιρείας πάσχει. Ζήτησα να παραλάβω από το κατάστημα Πίνδου 42 στην Πεύκη. Έλαβα δύο μηνύματα ότι το δέμα μου έχει αφιχθεί στο κατάστημα παράδοσης στην οδό Μενεξέδων 9, στην Κηφισιά. Πήγα να το παραλάβω και μόλις έφτασα, έλαβα μήνυμα ότι το δέμα μου έχει αφιχθεί στο κατάστημα παράδοσης Πίνδου 42, στην Πεύκη. Έμαθα ότι στην Μενεξέδων είναι κέντρο διανομής, αλλά τουλάχιστον η υπάλληλος ήταν απολογητική. Εκνευρισμένη πήγα στην Πεύκη, όπου η υπάλληλος ήταν θρασύτατη και αγενής!
    1ον το κέντρο διανομής δεν μπορεί να αναφέρεται ως “κατάστημα παράδοσης”
    2ον στο μήνυμα μπορεί να αναφέρεται ότι έφτασε στο κέντρο διανομής και σύντομα θα βρίσκεται στο κι σταμάτημα παράδοσης .
    3ον φροντιστές να εκπαιδεύσετε τους εργαζόμενους, ώστε να μην συμπεριφέρονται με θράσος και αγένεια!

  24. ΦΙΛΙΠΠΙΑ Κ.

    Εδω και 15μερες περιμένω να παραλάβω το ήδη πληρωμενο δέμα μου. Δεν απαντούν ποτέ στα τηλέφωνα και στο τελευταίο mail που τους ζήτησα να με ενημερώσουν για την παραλαβή με αγνόησα.

  25. Μa D.

    Ότι πιο απαράδεκτο υπάρχει ! Με κοροϊδεύουν 2 μέρες ότι η παραγγελία μου έρχεται και δεν έρχεται . Κάθομαι 2 μέρες στο σπίτι κ περιμένω χάνοντας την δουλειά μου . Μακριά από αυτή την εταιρεία !