Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 393 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

393 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Pa N.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, δέμα από Θεσσαλονίκη από το Σάββατο στην σημείο παράδοσης και τηλεφωνική επικοινωνία την Τετάρτη για παράδοση την Παρασκευή….
    Τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μηδέν! Αν υπήρχε μηδέν θα το είχαμε κερδίσει σίγουρα….

  2. Νίκος Κ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά 45 λεπτά αναμονή για το κατάστημα της Δράμας κ καμία απάντηση

  3. Di M.

    περιμενω 20 λεπτα στο τηλεφωνο … και εχουν βαλει επιτηδες εντονη μουσικη με τρομπετες, σαξοφωνα και καραμουζες για να σου σπασουν τα νευρα και να το κλεισεις… Ο μανατζερ που το σκεφτηκε πρεπει να ειναι περηφανος για την καριερα του

  4. Νικος Μ.

    Δεν έχει 0 αλλιώς θα σας το έβαζα πλήρωσα 5 ευρω για να έρθω να το πάρω μόνος μου? είχα ακούσει για την πολιτική σας αλά είπα να δοκιμάσω παιδιά ότι πιο τραγικό μακριιααααααα λοιπόν βάφω την είσοδο έρχεται μυνημα ότι το δέμα έρχεται και εκεί που βάφω μου έρχεται νεο μυνημα έλα να το πάρεις περάσαμε και δεν εισουν εκεί ρε απαράδεκτοι από πάνω μου περάσατε στην είσοδο ήμουνα και ενώ πλήρωσα 5 ευρουλακια αποστολή πήγα εγώ και το πήρα τηλ να το ξεχάσετε δεν σηκώνει κάνεις 5 κλήσεις η 2 18 λεπτά λοιπόν μακριά ότι πιο χαλια σε μεταφορικη εχω βιωση εγώ απορώ πως μένετε ανοιχτοί περιμένω επιστροφή χρημάτων αποστολής

  5. Aikaterini C.

    Αν υπήρχε μηδέν θα το έβαζα! Δεν παραδίδει τις αποστολές αλλά μας καλεί μέσω Viber να πάμε στην αποθήκη της να παραλάβουμε !! Κοροϊδεύει τους πελάτες της που πληρώνουν παράδοση και ταλαιπωρεί τους παραλήπτες. Θα απευθυνθώ και στο Υπουργείο Ανάπτυξης στη Γενικής Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή Χρειάζεται να γίνουν μηνύσεις…..

  6. Bara K.

    Γενική Ταχυδρομική Καρπάθου
    ⭐ Συνιστάται ανεπιφύλακτα! ⭐
    Είμαι απίστευτα ευγνώμων στη Γενική Ταχυδρομική Κάρπαθος για την εξαιρετική υπηρεσία ταχυμεταφορών. Έκαναν τα πάντα ​​για να παραδώσουν επειγόντως ένα κρίσιμο δέμα υγειονομικής περίθαλψης για την κόρη μου, διασφαλίζοντας ότι έφτασε το συντομότερο δυνατό. Πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση – σας ευχαριστούμε για τον επαγγελματισμό και τη συμπόνια σας!

  7. Joanna K.

    Γιατί ταλαιπωρείται τον κόσμο;;;έχω κάνει 2παραγγελιες μια εβδομάδα και παραπάνω και όταν ψάχνω στο track γράφει «αδυναμία παράδοσης» ώρες που είμαι σπίτι μου !Στελνω συνέχεια email για επαναποστολη της παραγγελίας και γίνεται το ίδιο!Μονο acs αξίζει !!λυπηρο

  8. ΛΙΑ Π.

    Στο Βόλο η καλύτερη εταιρεία μακράν!!!
    Απαντούν στο τηλέφωνο αμέσως και είναι ευγενικοί, εξυπηρετικοί και άμεσοι στις παραδόσεις τους!
    Όχι δεν είμαι συγγενής, υπάλληλος, φίλος κ.λ.π
    Είμαι μία κλασσική πελάτισσα.

  9. κακιστη αισχος….. ερχονται χωρις προειδοποιηση, και εαν δεν εισαι σπιτι σου λενε να παραλαβεις μονος σου απο το καταστημα τους

  10. Δεν υπάρχετε γενικά ,δεν υπάρχετε και πουθενά .
    Πρωτοφανή αδιαφορία και απουσία .
    Λυπηρό.

  11. Είναι και απαράδεκτοι και κάνουν κατά φαντασίαν παραδόσεις. Αν υπήρχε χρυσό βατόμουρο για εταιρείες κούριερ, θα είχαμε νικητή.

  12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σ.

    Αν υπήρχε αρνητική βαθμολογία θα την είχα βάλει !
    Ποτέ δεν έχει έρθει δέμα στην ώρα του.
    Σημειώνω ότι έχει τύχει να είμαι στη διεύρυνση παραλαβής και στην εφαρμογή εμφανίζει αδυναμία παράδοσης

  13. Sylvia Askordalaki A.

    απαραδεκτοι!!!!!!
    εχετε βαλει 2 νεαρουσ στη σ.βεμπο αδιαφορουσ ανικανουσ και αγενεισ και ο κοσμοσ φτανει μεχρι απεναντι!!!

  14. Κέλυ Γ.

    Ότι χειρότερο. απαράδεκτη εξυπηρέτηση

  15. Giannis S.

    Η χειρότερη μεταφορική στη Σάμο. Δεν απαντούν στα τηλέφωνα, δηλώνουν αδυναμία παράδοσης, καθυστέρουν ώστε να πας να πάρεις ο ίδιος το δέμα, άσχετα εάν το πλήρωσες να έρθει σπίτι.

  16. Είναι εντελώς αδύνατον να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με οποιοδήποτε κατάστημα στην Θεσσαλονίκη, καθώς δεν απαντάνε ποτέ. Η δικαιολογία είναι ότι δεν προλαβαίνουν επειδή έχουν πολύ κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα βαριούνται. Συγκεκριμένα στο υποκατάστημα της Καλαμαριάς στην Πόντου τα τηλέφωνα χτυπούσαν ασταμάτητα και ο υπάλληλος δεν έκανε κάτι, αλλά απαξιούσε και να τα σηκώσει. Στο τέλος ντράπηκε επειδή τον κοιτούσα και τους έκανε την τιμή να τους απαντήσει. Επίσης σου έρχεται μήνυμα να πας να πάρεις από εκεί το δέμα, ενώ έχεις πληρώσει για να έρθει σπίτι σου, και όταν πας, παρόλο που το μήνυμα λέει πως είναι στο κατάστημα και σε περιμένει να το παραλάβεις, σου λένε πως δεν είναι εκεί και θα έρθει την άλλη μέρα. Πραγματικά η πιο απαράδεκτη μεταφορική με τους πιο άχρηστους υπαλλήλους.

  17. ΒΑΣΊΛΗΣ Κ.

    Περιμένω 2 δεματα με Γεν. ΤΑΧ. Έχουν φύγει από Αθήνα για Καλαμάτα Παρασκευή απόγευμα. Στο tracking δεν υπάρχει ενημέρωση ότι έχουν φτάσει Καλαμάτα. Σάββατο κλείνουν 2 το μεσημέρι. 13:50 μήνυμα ότι έφτασαν στο viber. Τρέχω να προλάβω κλείσαμε τα συστήματα μου λένε ενώ ήταν μέσα και όταν πάρκαρα έδιναν δέμα. Κοιτάω το tracking στο mail και τι να δω τα δέματα είχαν φτάσει από το πρωί. Σου λέει αν τους ενημερώσουμε όλους ότι ήρθαν τα δέματα θα πέσει δουλειά. Κλείστε το τσάμπα ταλαιπωρείτε τον κόσμο.

  18. Γεώργιος Κ.

    Γενική Ταχυδρομική Λάρισα πληρωμένα δέματα τα πετάνε στις εισόδους των κατοικιών ενώ αν είναι να τα πληρωθούν ανεβαίνουν μέχρι κ ουρανοξύστη απαράδεκτη η εξυπηρέτηση στη Λάρισα

  19. Νικος Ν.

    Μακράν οι χειρότεροι στη Χίο. Είσαι τυχερός αν παραλάβεις στη μια εβδομάδα,ποτέ δε σηκώνουν τηλέφωνα.Ποτε δεν ενημερώνουν,μονιμως στέλνουν ένα μνμ για αδυναμία παραδοσης κτλ κτλ κτλ.Η απλή μεταφορική πολύ πιο γρήγορη μιας και εξυπηρετούνται από αυτές με νταλίκες.

  20. Λίνα Κ.

    Ιωάννινα. Στην αναζήτηση παραλαβής δέματος, αναγράφουν αδυναμία παράδοσης. Η δικαιολογία, δεν έχουμε προσωπικό, οπότε πρέπει να παραλάβουμε από κατάστημα. Γίνεται συστηματικά.
    ΔΕΝ είναι courier, μας κοροϊδεύουν ασύστολα.

  21. Ρένα Χ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
    Εχω δώσει εντολή να παραλάβω φάκελο με εξετάσεις σε συγκεκριμένο κατάστημα κ μου έρχεται ειδοποίηση να παραλάβω από άλλο κατάστημα. Σπαταλώ χρόνο κ βενζίνη κ όταν πάω να παραλάβω μου λένε ότι έχει φύγει για το αρχικό κατάστημα παραλαβής κ ότι ευθύνεται αυτό. Πηγαίνω στο κατάστημα παραλαβής κ η απάντηση τους αντί να ζητήσουν συγγνώμη ήταν να μην τους ξανά προτιμήσω!!! Αφού επιμένουν αυτό θα κάνω! Η όλη ιστορία αφορά τα καταστήματα Αλίμου και Γλυφάδας.
    ΥΓ: Προφανώς και δεν απαντούσαν σε κανένα τηλεφώνημα!

  22. Νικος Δ.

    Δεν απαντάνε σε κανένα τηλέφωνο παράδοσης, το έχουνε πάγια τακτική στα της αθήνας τουλάχιστων. Το γνωρίζω απο μέσα. Με τα δέματα το “δεν σε βρηκα” ειναι στάνταρ. Και τα παράπονα δεν τους νοιάζουν. Δεν ασχολουνται με ιδιότες, εχουν πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών.. αφου πληρώσεις.

  23. Απαράδεκτοι. Δε παραδιδουνε τις αποστολες, δηθεν περασανε και δεν βρηκαν καποιον. Ουτε απαντάνε στα τηλέφωνα. Δεύτερη προσπάθεια που ειναι υποχρεωμένοι να κάνουν, ουτε καν.
    Μου απαντήσανε ότι έχουνε πολύ δουλειά και να παω από εκει να το παραλάβω.

  24. Και το (1) ως αξιολόγηση είναι πάρα πολύ. Απλά δεν υπάρχει το μηδέν (0) ή το μείον.
    1 . Λένε πάντοτε ψέματα στο ότι προσπάθησαν να μας βρούν στο σπίτι και ήταν ανεπιτυχής η προσπάθεια.
    2 . Επέστρεψαν το πακέτο πίσω στον αποστολέα, χωρίς να το παραδόσουν ως όφειλαν στο κατάστημά τους που είχαμε συνεννοηθεί, μέσω επίσης αλληλογραφίας.
    3. Στη συνέχεια εγγράφως έλεγαν ότιδεν ξέρω που βρίσκεται και κάποια στιγμή όταν έπεσα σε ένα πιο συνεπή υπάλληλο (ευτυχώς) μου επιβεβαίωσε ότι έγινε λάθος και το επέστρεψαν εκ παραδρομής στον αποστολέα. Στη συνέχεια ζητούσαν να καλέσω τον αποστολέα για να διορθώσω το δικό τους λάθος, για επαναποστολή.
    4. Ευτυχώς ο αποστολέας είναι σοβαρή εταιρεία και όχι “μπάχαλο – με όλη τη σημασία της λέξης” όπως αυτοί και το έστειλε με άλλη εταιρεία courier. Ποτέ ξανά!

  25. Spyridoula Ginargyrou K.

    δεν παραδιδουν δεματα, δεν απαντανε σε κλεισεισ και μηνυματα