Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 393 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

393 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Evgenia M.

    Για εγγυημένη καθυστέρηση και αδυναμία επικοινωνίας……

  2. Πάρης Ρ.

    Δεν παραδίδουν σχεδόν ποτέ τα δέματα αλλά τα κρατάνε υποχρεώνοντας τον παραλήπτη να πάει να τα πάρει, επιπλέον δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο. Όταν ρώτησα τον υπάλληλο που βρισκόταν στο υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης (Αρχ. Μουσείου 14) για ποιο λόγο γίνεται αυτό, μου απάντησε ότι παραδίδουν κανονικά τα δέμα και επανέλαβε αυτό που μου είπαν άλλοι υπάλληλοι – τις υπόλοιπες αμέτρητες φορές που έγινε το ίδιο – ότι δήθεν το δέμα έφτασε πριν από λίγο. Σύμφωνα με τη πορεία αποστολής, το δέμα είχε φτάσει στο υποκατάστημα δυο μέρες πριν! Κατόπιν, τον ρώτησα γιατί δεν απαντάει στο τηλέφωνο – από τη στιγμή που μπήκα το τηλέφωνο χτυπούσε συνέχεια και το αγνοούσε – μου απάντησε ότι δεν μπορεί να απαντήσει όταν εξυπηρετεί πελάτη και ότι καλεί ο ίδιος όταν μπορεί. Προσωπικά κάλεσα 3 φορές πριν πάω.

  3. Η πιο αναξιόπιστη εταιρεία της Ελλάδος ακόμα καλύτερα του πλανήτη οι οδηγοί και η εταιρεία είναι ρεμάλια

  4. Σάββας Ι.

    Απαράδεκτοι.. Σου στέλνουν μήνυμα για να τους καλέσεις και την επόμενη ημέρα γίνεται η παράδοση. Δεν λειτουργούν σαν κανονική courier..

  5. Μόνικα Α.

    Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Πάντα στην ώρα σας !
    Άψογο προσωπικό 🙏🏽

  6. Βάγια Τογκου Τ.

    Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα…και αν το κανουν είναι Αγενεστατοι υπάλληλοι ..παρακαλάς να βρεις το δέμα σου ή χειρότερη εταιρεία…

  7. Theo P.

    Καμία τηλεφωνική εξυπηρέτηση, επαγγελματισμός από τα lidl, απλά τραγικοί!

  8. Το δέμα έφθασε την 1/2/2025 και πρόκειται (;) να παραδοθεί σήμερα 7/1/2025, μετά από αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας και αποστολή e-mail 3 φορές.

  9. Η χειρότερη εταιρία. Ο υπάλληλος που έφερε το δέμα στο σπίτι δεν το έδινε ήθελε να το παραλάβει ο άνθρωπος που έγραφε το πακέτο. Άρχισε να φωνάζει ζήτησα το όνομα του πήγε να φύγει. Τον χαρακτήρισα κάπως κατέβηκε και με απειλητικές διαθέσεις κατευθύνθηκε προς το μέρος μου θα μας χτυπήσουν για ένα πακέτο. Εκεί φαίνεται ο ανδρισμός του. Έπρεπε να κλείσει εχτές. Όταν πήρα τηλ. για να κάνω παράπονα η απάντηση ήταν δεν θα βρείτε το δίκιο σας.

  10. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Π.

    προφανωσ και μιλαμε για την χειροτερη μεταφορικη στην ελλαδα.οι πραξεισ ομωσ που μπορεισ να κανεισ σαν καταναλωτησ ειναι πολλεσ.εγω προσωπικα εκανα 5 καταγγελιεσ(για την ιδια υποθεση) στην εεττ.4 καταγγελιεσ(για την ιδια υποθεση) στον συνηγορο του καταναλωτη.2 καταγγελιεσ στην αρχη προστασιασ προσωπικων δεδομενων,παρα πολλεσ αναφορεσ στην ηλεκτρονικη πλατφορμα τησ εταιρειασ.ολα τα κανω εγγραφωσ ηλεκτρονικα ωστε να υπαρχουν στοιχεια και αναφορεσ.ολεσ οι αναφορεσ αφορουν την γενικη ταχυδρομικη αταλαντησ, για την οποια δεν γνωριζα τπτ και διαβασα τισ αξιολογησεισ και επαθα σοκ.θελω να πιστευω οτι δεν ειναι γενικο το φαινομενο για την γενικη ταχυδρομικη παρα μονο στην συγκεκριμενη περιοχη….οχι απλα λογια,αλλα αναφορεσ και καταγγελιεσ χρειαζονται τετοιεσ συμπεριφορεσ και τακτικεσ εταιρειων

  11. Τομ Τ.

    Τα λόγια είναι περιττά ποτέ ξένα από σας τπτ…. από της 9 μέχρι της 9 το βράδυ στο κατάστημα μου η παραδώσει δε με βρήκε λέει ο courier

  12. Παναγιώτης Μ.

    Είστε η χειρότερη μεταφορική στην Ελλάδα. Είστε ανοργάνωτη. Ενα κουτάκι περιμένω 3 μέρες και σιγά τη δουλειά που έχετε στη ταχυδρομική της Σάμου . Είστε απαράδεκτη να μην στέλνετε ένα κουτάκι και να αργείτε 3 μέρες . Κλείστε την να τελειώνει. Γιαυτο δεν σας προτιμάει ο κόσμος γιατί είστε ανοργάνωτη

  13. ΣΟΦΙΑ Κ.

    Εάν υπήρχε -100 για το κατάστημα στονΤαύρο,θα το έβαζα,παρόλο που πλήρωσα σταλτικά έβαλα να το παραλάβω αυτοπροσώπως,με ταλαιπώρησαν σε άλλο κατάστημα παραλαβής ήταν και μέχρι τώρα λάθος κατάστημα λέει στο μήνυμα,εάν δεν πήγαινα προσωπικά,κουραστηκα να ψάχνω, απαράδεκτη συμπεριφορά ξεπουλήθηκα στα ταξι,είναι άσχετοι και τα τηλέφωνα καλύτερα μην τα βάζετε αφού δεν τα σηκώνετε ποτέ, ούτε καν στα κεντρικά δεν το σηκώνουν.

  14. Χάλια μαυρα… Καλυτερα να κλείσουν….

  15. Andreas S.

    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. Μενω κυριολεκτικα διπλα απο το καταστημα στη Νικαια. Μετα απο αδυναμια παραδοσης πηγαν το δεμα μου στο καταστημα του Ταυρου. Προσπαθω να επικοινωνησω μαζι τους ειτε για να το μεταφερουν στη Νικαια να το παραλαβω ειτε να κανονισουμε νεα αποστολη, και δεν το σηκωνει ΚΑΝΕΙΣ. Στην αναμονη περιμενω 15-20 λεπτα καθε φορα, 5 τηλεφωνα καθε μερα! Ολο αυτο επι μια εβδομαδα. Μηδεν επικοινωνια. Απαραδεκτοι.

  16. ΙΩΑΝΝΗΣ Σ.

    Πάρα πολύ κακή εταιρεία. Περιμένω 5 μέρες να μου παραδώσουν ένα δέμα. Τους παίρνω τηλέφωνο και δεν το σηκώνει κανένας, 1 ώρα αναμονή.

    ΥΓ: ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ

  17. Filippos L.

    Πάντα καθυστερημένη παράδοση.Πολλες φορές ενώ είμαι σπίτι δεν χτυπάει το κουδούνι και στα σχόλια γράφουν αδυναμία παράδοσης λόγω απουσίας παραλήπτη και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ η εξυπηρέτηση πελατών.Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο ότι ώρα και αν πάρεις.Συνιστω αν έχετε επιλογή να διαλέξετε μεταξύ μεταφορικών να μην διαλέξετε την γενική ταχυδρομική .

  18. Emmanouella Miltiadou M.

    Το πακέτο μου πήγε σε λάθος διεύθυνση και στο tracking έλεγε ότι μου το παρέδωσαν! Βράχηκε καταστράφηκε και μου είπαν ο αποστολέας πρέπει να κάνει παράπονο! Αχρηατοι

  19. ΠΟΠΗ Γ.

    σκετο τραγικη εταιρια..ουγκαντα….0 απο 0=0

  20. Gian S.

    Αν γινόταν και κανένα αστέρι να βάλω θα το έβαζα είναι απαράδεκτοι είναι ψεύτες
    Δε σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο δεν μπορείς να συνεννοηθείς μαζί τους χειρότερη εταιρεία δεν υπάρχει

  21. Dana Magdalena Coroian C.

    Απόλυση σε όλους τους άχρηστους από εκεί που δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τούς. Να αφήσουν τις καρέκλες τους για κάποιους που έχουν όρεξη για δουλειά.
    Ότι χειρότερο αυτή η γενική ταχυδρομική!
    Πληρώνουμε ακριβά τα πακέτα μας να μας τα φέρουν οπότε θα τους κατεβάσει αυτουνούς.
    Ένα πακέτο χαμένο απο 20 Δεκεμβρίου εως τώρα και άλλο ένα κάπου στην Αθήνα ξεκουράζεται πριν από τα Χριστούγεννα. Και εγώ κορόιδο πληρώνω 20 ευρώ ταχυδρομικά…
    Ντροπή.
    Αντιεπαγγελματική ταχυδρομική!

  22. Ειρήνη Κ.

    Απαράδεκτοι, άλλη ώρα παραλαβής έστειλε στο Viber, άλλη έγραψαν στο Mail. Μετά δεν πήρα ποτέ απάντηση για τη σωστή ώρα.
    Στα τηλέφωνα δεν απαντούν ποτέ..
    Θα προτιμήσω να αγοράσω προϊόν από άλλη εταιρεία που δε συνεργάζεται με τη Γενική ταχυδρομική.

  23. Xri K.

    Η αποστολή ήρθε στο κατάστημα αλλά ο υπάλληλος που είναι αρμόδιος για τις παραδόσεις κατ’οίκον (διανομέας) δεν διέθετε POS με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η πληρωμή με κάρτα. Παραλαβή και πληρωμή με κάρτα μόνο στο κατάστημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!

  24. Παναγιώτης Α.

    Απαράδεκτη. η εταιρεία έχει το δέμα μία εβδομάδα το φέρνει 31 Δεκεμβρίου προς παράδοση πηγαίνω στις 9:00 να το πάρω και μου λέει υπάλληλος ελάτε στις 11:00 γιατί δεν τα χουμε ξεχωρίσει ακόμα πηγαίνω στις 12:00 και τι μου λέει το έχει πάρει προς παράδοση καλούμε στο τηλέφωνο τον υπάλληλο να δούμε πού είναι για να πάω να το πάρω μόνος μου και ο υπάλληλος εξαγριώνεται δεν μπορεί να μας εξυπηρετεί όλους θα μου το παραδώσει στις 6:00 το απόγευμα 31 του μηνός δεκέμβρη έχασα τον πελάτη ??? αυτή είναι η σοβαρή εταιρεία γενική ταχυδρομική απαράδεκτοι μην ξαναστείλετε δέματα……

  25. Αδυναμία παράδοσης, χωρίς ενημέρωση και μετά σου στέλνουν μήνυμα έλα να το πάρεις. Απαράδεκτοι. Έγιναν και τα παράπονα στην εταιρεία που συνεργάζεται με αυτούς. Μακριά