απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Λένε αδυναμία παράδοσης χωρίς να αφήσουν καν αποδεικτικό του διανομέα ότι πέρασε (πέρασε;). Η επικοινωνία στο mail (γιατί μόνο έτσι υπάρχει μικρή πιθανότητα να επικοινωνήσεις) δεν ακολουθεί την κοινή λογική, αφού πάντα καταλήγουν χωρίς πολλά πολλά να πας να πάρεις το δέμα μόνος σου από τα γραφεία τους.
”Ενημερώστε τις εταιρείες (ξένες ή ελληνικές) που συνεργάζονται μαζί τους!
Απαίσια συμπεριφορά.
”Ασυνεννοησία μεταξύ των υπαλλήλων.
Λένε ψέματα ότι έχουν κάνει προσπάθεια για παράδοση αλλα στην πραγματικοτητα ποτε δεν επικοινωνουν με κανενα.
Αφήνουν μήνυμα για ανεπιτυχή παράδοση ενώ τους περιμένεις και δεν εμφανίζεται ούτε τηλεφωνεί κάνεις.
Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις παραδόσεις.
Μπορώ να μην βάλω ούτε ένα αστέρι ? Παρασκευή πρωί φτάνει το δέμα μου, φτάνει σε λάθος σημείο εξυπηρέτησης κ δρομολογείται για το κατάστημα της Νίκαιας από τις 9 το πρωί. Μέχρι τις έξι που έκλεισαν δεν έφτασε ποτέ . Θα ενημερωθείτε μου λένε 2 μέρες μετά όταν φτάσει. Τραγικοί
”Καθυστερούν πάνω από δέκα ημέρες να παραδώσουν. Δεν απαντούν στα τηλέφωνα. Καμία εξυπηρέτηση δυστυχώς.
”Για παράδοση εντός Αττικής χρειάζεται 1 Ολόκληρη εβδομάδα με 7 ευρώ min για 1 φάκελο !!
”ΑΙΣΧΟΣ
μακράν η χειρότερη courier στην Ελλάδα. Λένε συνεχώς ψέματα ότι έχουν κάνει προσπάθεια για παράδοση και δεν απαντάνε ποτέ μα ποτέ στα τηλέφωνα. Λάθος σε οποία εταιρία τουσ χρησιμοποιει.
”Ασυνεννοησία μεταξύ των υπαλλήλων; ανυπαρξία κεντρικού σχεδιασμού; ποιός είναι ο (αν-)εγκέφαλος;
”Πρώτο ραντεβού, μετά από ώρες που προσπαθούσα να πιάσω γραμμή, την
Παρασκεύη 6/12, από 12:30 έως 5μμ. Δεν φάνηκε κανείς. Δεύτερο ραντεβού μέσω του καταστήματος Γλυφάδας την Τρίτη 10/12 από 10πμ έως 2μμ. Άφαντοι. Εν τω μεταξύ την Δευτέρα, 9/12 κατά τις 3μμ με πήρε ένας μεταφορέας ότι είναι έξω από την πόρτα για παράδοση!!! Μετά και το ραντεβού της Τρίτης, με τα νεύρα σπασμένα, πέτυχα γραμμή κατά το βραδάκι και μου είπαν ότι πήγαν στο ραντεβού αλλά το τηλ. που πήραν δεν απαντούσε και μου λέει ένα άλλο τηλ. όχι το δικό μου!!!
Αλαλούμ; Εκτοτε δεν ξαναεπικοινώνησα, θα προσπαθήσω να πάω στο κατ/μα Δάφνης όπου έχουν υποτίθεται τα πράγματα, ελπίζω να μη χαθούν στο τέλος…
Ειρήνη Αργυρού
Η αποστολή δεν ήρθε ποτέ στο σπίτι Ειδοποίηση για την παράδοση δεν ήρθε στο σπίτι Τα τηλέφωνα της εταιρείας δεν απάντησαν ποτέ Ποτέ δεν θα επιλέξω την Γενική Ταχυδρομική ξανά
”Για άλλη μία φορά ο courier της συγκεκριμένης εταιρείας, ενώ ήταν η σύζυγος μου και ο γιος μου όλη την ημέρα στο σπίτι, δεν βρήκε κανέναν και άφησε ειδοποίηση. Εαν θέλετε να παραδίδονται τα πράγματα που στέλνετε ή να έρχονται σπίτι αυτά που παραγγέλνετε απλά μην επιλέξετε αυτή την μεταφορική.
”Απαράδεκτοι
”Δεν απαντάνε ποτε
Δεν σε βρίσκουν ποτέ
Δεν καλούνε ποτέ
Φτάνε οι πελάτες ΠΑΝΤΑ
Απαράδεκτοι
”Αρχικά δεν σε βρίσκουν ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πάντα σε καλούν για την παράδοση στο δικό τους παράλληλο σύμπαν..
Το τηλέφωνο στα καταστήματα δεν απαντάει πότε εννοείται μετά από τουλάχιστον παραμονή 20λέπτου θα απαντήσει το τηλ των κεντρικών όπου βέβαια πάντα οι πελάτες είναι λάθος με απαντήσεις του στυλ «λείπατε» «δεν απαντασησατε στο τηλ» «υπάρχει φόρτος εργασίας γι αυτό δεν απαντάνε» «είναι ανάδρομος ο Ερμής» και άλλα ευφάνταστα επιχειρήματα
Απαράδεκτη εταιρία. 1 εβδομάδα τώρα τους έχω καλέσει πάνω απο 100 φορες σε 3 τηλέφωνα διαφορετικά και δεν απανταει κανείς. Η παράδοση μου έχει καθυστερήσει και η ενημερφώσεις που έρχοντια είναι ότι δεν με βρίσκουν η είναι λάθος τα στοιχεία. Δεν βγάζω άκρη , θα πάω απο τα γραφεία τους και θα με γράψουν στις εφημερίδες!!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση από τη Γενική Ταχυδρομική.Έστειλα δέμα με φαγητό σε άλλη πόλη, παρά το γεγονός ότι αυτό απαγορεύεται – κάτι για το οποίο κανείς δεν με ενημέρωσε! Παρόλα αυτά, δέχτηκαν το δέμα και μάλιστα με χρέωσαν διπλάσια χρήματα επειδή ζήτησα να φτάσει Σάββατο μεσημέρι.
Σαν να μην έφτανε αυτό, έγραψαν λάθος το τηλέφωνο του παραλήπτη, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τον βρουν, δημιουργώντας περαιτέρω προβλήματα. Όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά για να διαμαρτυρηθώ, δεν απαντούσε κανείς!
Απαράδεκτο επίπεδο επαγγελματισμού. Όχι μόνο δεν παρέχουν την απαραίτητη ενημέρωση για τους όρους μεταφοράς, αλλά χρεώνουν υπέρογκα ποσά για υπηρεσίες που δεν ολοκληρώνονται σωστά. Μην εμπιστευτείτε αυτή την εταιρεία για καμία σας αποστολή!
”Μου έστειλαν μήνυμα για να παραλάβω το δέμα μου διευκρίνιζαν ότι το Σάββατο είναι μέχρι τις 15:00. Πήγα σήμερα Σάββατο 7/12/24 14:30 και μου είπαν ότι κλείνει αυτόματα το σύστημα τους και δεν κάνουν παραδόσεις. 10 λεπτά αργότερα δε , δηλαδή 14:40 είχαν κλείσει και τα ρολά. Τα κεντρικά δεν απαντάνε στο τηλέφωνο οσίες φορές και να προσπάθησα
”Γελοίοι και καραγκιόζηδες, έχει κάνει κάποιος στην Σπάρτη λάθος στο τηλέφωνο που δήλωσε και έβαλε το δικό μου και με έχουν πάρει 100 φορές τηλέφωνο από τα γραφεία τους και οι μεταφορείς για να μου παραδώσουν δέματα και έχουν στείλει άλλα τόσα viber και συνεχίζεται το ίδιο εδώ και εβδομάδες, δεν υπάρχει περίπτωση να το αλλάξουν, βόδια όρθια
”Ήταν η τελευταία φορά που πηρα κάτι με την Γενική ταχυδρομική αφού από την Δευτέρα που έφτασε το δέμα στο κατάστημα δεν το έστειλαν ως την Παρασκευή όπου και πήγα στο κατάστημα να το πάρω και περίμενα και την κοπέλα που εξυπηρετεί να παίξει με το σκυλάκι μια άλλης πελάτισσας .
”Για γέλια ή δεύτερη χειρότερη Courier στην Ελλάδα από όλες τις απόψεις, μαζί τους ούτε Περιστέρι δεν στέλνω αφού δεν τούς ελέγχει κανένας καλά κάνουν.
”Εξυπηρέτηση εκτός πραγματικότητας περιστατικό σημερινό. Ο courier ανάγωγη συμπεριφορά έτρεχα πίσω από το αυτοκίνητο τους για να πάρω το δέμα μου.
”Αυτό γιατί δεν ήμουν τη στιγμή όταν ήρθε κάτω από το σπίτι.
Κανένα αστέρι είναι για μείον… Δεν απαντούν ποτέ στα τηλ …
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
”Περιμένοντας ένα δέμα πάρα πολύ σημαντικό(πινακίδες κυκλοφορίας)το έστειλαν σ άλλον νομό.
Και ενώ είπαν ότι θα το φέρουν εκεί που θα είμαι, αποφάσισαν να μην κάνουν την δουλειά και να καταλάβουν τν σημαντικοτητα του δέματος.
Απαράδεκτη
Απαράδεκτη
απλα η χειροτερη…
”Η χειρότερη εταιρία με διαφορά! απαράδεκτοι αντιεπαγγελματίες αλλα μάλλον δεν ιδρώνει το αφτί τους. απλα δεν πρόκειται να ξανα χρησιμοποιήσω αυτους σε καμια περίπτωση. ειστε για κλαμματα. κλειστε το το ρημάδι αφου δεν μπορειτε!!!
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε μεταφορική πραγματικά…. !
”Όποτε παραγγέλνω κάτι και μου λένε θα’ρθει με Γενική Ταχυδρομική και ότι δεν γίνεται αλλιώς, τότε πολύ απλά ακυρώνω την παραγγελία μου. Καθόλου επαγγελματίες, τηλέφωνο δεν σηκώνουν, σου ορίζουν ημερομηνία παράδοσης χωρίς ώρα και χωρίς να έρθουν. Ότι να’ναι!!..😡
Από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες courier στην Ελλάδα. Τα δέματά μου τα παραλαμβάνω σε maximum 2 μέρες από την ημερομηνία αγοράς των προϊόντων. Όταν θέλω να στείλω κάποιο πακέτο από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, αυτό βρίσκεται στα χέρια του παραλήπτη την επόμενη μέρα πριν τις 12 το μεσημέρι. Σήμερα, επειδή δε σήκωνα το τηλέφωνο και ο διανομέας είχε φύγει, ήρθε άλλος υπάλληλος άμεσα για να μου παραδώσει το πακέτο μου αυτοπροσώπως και αυτό έχει επαναληφθεί και στο παρελθόν. Προιόντα που ψωνίζω από συγκεκριμένη ρουμανική εταιρεία έρχονται από το Βουκουρέστι σε 3 μέρες το πολύ. Συνεχίστε έτσι!
”Απαραδεκτη κ λιγα λεω. Θα μου παρει πολυ να εξιστορησω το προσφατο περιστατικο που αφορα την εταιρεια γιαυτο κ δε θα το κανω δεν εχουν νοημα οι λεπτομερειες. Αλλα τους συμβουλευω αν δε θελουν να κλεισουν να αξιολογουν πιο προσεκτικα το επισης απαραδεκτο προσωπικο τους που φερεται με το χειροτερο τροπο στους πελατες. Κ καμια φορα θα βοηθουσε να σηκωναν τα τηλεφωνα στις 100 φορες που παιρνεις τηλεφωνο 1 το σηκωνουν κ αυτο αν εισαι τυχερος.
”