Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 393 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

393 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Κατερίνα Σ.

    Απαράδεκτοι , Ψεύτες Απλά Ξεφτίλα…

  2. Στάθης Τ.

    η κορυφαία courier πολύ σπάνια να μην με εξυπηρετησουν είτε τηλεφωνικός είτε παράδοση στο σπίτι

  3. Konstantinos L.

    Απαράδεκτοι χάνουν δέματα

  4. Konner M.

    Μιν κάνετε καμία παραγγελία μέσον αυτής τ μεταφορική Η δεν θα έρθει ποτέ η σου στέλνουν μηνύματα λανθασμένη Διεύθυνση η σε περνούν τελ χτυπά μια φορά και μετά δεν το σηκώνουν όσο για τα τελ στιν μεταφορική δεν το σηκώνει ποτέ κανείς!!!!!!!!!!μακριά

  5. Χριστίνα Π.

    Κάλεσα την υπηρεσία από πόρτα σε πόρτα για να κάνω μία επιστροφή. Μου έδωσαν ώρα και ημέρα που θα ερχόντουσαν. Κανόνισα έτσι τα ραντεβού μου και την δουλεία μου έτσι ώστε να είμαι σπίτι 10-14:00 που εκείνοι μου πρότειναν το ωράριο. Περίμενα τελικά άσκοπα. Δεν ήρθε κάνεις και ούτε μια ειδοποίηση.
    Όταν πήρα τα κεντρικά να δω τι γίνεται φυσικά η υπάλληλος δε γνώριζε. Μου είπε ότι θα το διερευνήσει, χωρίς βέβαια να απολογηθεί και δώσαμε καινούρια ημερομηνία.
    Δεν μπορώ να καταλάβω, οι εταιρίες κουριερ νομίζουν ότι δεν έχουμε τίποτα άλλο καλύτερο να κάνουμε από το να περιμένουμε άσκοπα στο σπίτι; Απαράδεκτοι!

  6. Petrakis Emmanuil E.

    Από τις χειρότερες μεταφορικές τουλάχιστον για μένα στα Χανιά, είναι η τρίτη φορά που λένε ότι έχουν έρθει σπίτι και ψευδονται, έχουν το δέμα τρεις μέρες στα κεντρικά και δεν το φέρνουν, απαράδεκτοι, αν υπήρχε λιγότερη βαθμολογία θα τους έβαζα.

  7. Δημήτρης Μ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
    Ήρθε κάποιος το πρωί στο σπίτι για παραλαβή δέματος . Εμείς είμαστε μέσα και δεν ακούσαμε κουδουνι. Είδαμε την ειδοποίηση φευγοντας. Προσπάθεια επικοινωνίας με το κατάστημα Μεταμόρφωσης επί μιάμιση ώρα και να μου κλείνει το τηλέφωνο αφού μου λέει ότι είμαι σε σειρά προτεραιότητας. Παίρνω το δέμα πάω στο κατάστημα για παράδοση και τους κάνω παραπονα για το τηλέφωνο ότι δεν το σηκώνουν . Η απάντηση είναι ότι παίρνουν και άλλοι την ίδια ώρα . Ενώ μιλάμε παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν ακούγεται να χτυπάει λέω το έχετε μπλοκάρει επίτηδες και μου λένε ότι δεν ξέρουν τι συμβαίνει.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

  8. Ματίνα Ψ.

    Στο κατάστημα του Αλιβεριου Εύβοιας υποθέτεις ότι ήρθε το δέμα σου και πας γτ δεν ενημερώνουν.Τηλεφωνο δε σηκώνουν και το έχουν στο αθόρυβο για να μην ενοχλούμε.Για να σου μεταφέρουν το δέμα ούτε λόγος και απλά έχουν παρκαρισμένα απέξω τα αυτοκίνητα.Χαλια

  9. Evdokia D.

    Η χειρότερη από όλες!
    Δεν παραδίδουν , λένε ότι δεν βρίσκουν τους παραλήπτες και δεν απαντούν τα τηλέφωνα. Γελοίοι!

  10. Eva F.

    δεν παραδινουν ποτε δεματα…γαιτι πολυ απλα ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ Ι
    Καταστημα Λευκαδας…εχουν απαιτηση να πας να το παραλαβεις εσυ το δεμα σου. Γιατι τοτε γραφουμε την διεθυνση μας ????
    Αυτο δεν ειναι εταιρια κουιερ(παραδωσης) αλλα μαγαζακι διεκπερωτικης ενημερωσης

  11. Μαρια Ι.

    Τι να πω για αυτήν την εταιρεία..Είναι καλύτερα να το κλείσουν το μαγαζάκι…Προσοαθεις να επικοινωνήσεις μαζί τους και ποτε δεν το σηκώνουν… Έχουν χαθεί ένα σωρό δεματα…Οταν σου στέλνουν μηνύμα ότι στην τάδε μέρα θα σου έρθει το δέμα και επιτόπου σου ξανά στέλνουν ότι ήρθαν και δεν σε βρήκαν και να ενημερώσεις για νέα παραδώσει του δέματος… Με λίγα λόγια η εταιρεία είναι δύο λαλλουν και τρεις χωρέυουν… Δεν είναι επαγγελματιες οι άνθρωποι..
    Όταν έρχεται ο κάθε courier οφείλει να χτυπήσει Κουδούνι η να κάνει μια κλήση στον αριθμό του κάθε παραλήπτη για την παραλαβή του δέματος του και όχι να βαριέται και να σηκώνεται να φεύγει και να σου έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι ήρθαν και δεν σε βρηκαν ενώ εσύ είσαι σπίτι.

  12. Μετά από παράπονά μου στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας για την ανεπάρκεια και ασυνέπεια του καταστήματος Γλυφάδας, οφείλω να επισημάνω ότι, οι τελευταίες δύο παραδόσεις έγιναν άριστα ! Ελπίζω η υποψη αλλαγη στασης να αποτελεί δείγμα βελτίωσης
    Ευχαριστώ!

  13. Πόσο λογικό θεωρείται να πρσπαθεί να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, στο τηλ που ΕΣΕΙΣ στέλνετε, και μισή ώρα τώρα να είμαι σε αναμονή;;
    Στην πόση ώρα πρέπει να προσλάβετε υπαλλήλους;;

  14. Απορώ πώς υπάρχουν ακόμα επαγγελματίες που εμπιστευονται αυτούς τους τρισάθλιους.Χειρότερα δεν γίνεται.

  15. Αναξιόπιστη πρόσφατα Χασάν το δέμα μου ποτέ σε φέρνουν τα πράγματα στην ώρα τους.

  16. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Ι.

    Δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους με τίποτα. Εδώ και μισή ώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με το κατάστημα Γλυφάδας και δεν σηκώνουν τηλέφωνο. Στην αντίθετη πλευρά από την Γενική ταχυδρομική της Βουλγαρίας που είναι εξυπηρετικότατοι. Υποχρεωτικά το 1 αστεράκι γιατί δεν μπορώ να σχολιάσω με μηδέν.

  17. Ανθή Μ.

    Απαράδεκτοι! Είχα παραγγείλει ένα πακέτο απο το εξωτερικό. Με διεύθυνση παράδοσης σε εταιρεία όπου 9.00-17.00 είναι ΠΑΝΤΑ κάποιος εκεί. Όπως μου είπαν και όπως αναγράφεται στη σελίδα τους στην αναζητηση του πακέτου μου, ισχυρίζονται ότι εκαναν μία προσπάθεια παράδοσης καθημερινή στις 15.00 και δεν παρέλαβε κανεις! Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συνέβη αυτό. Επίσης, ακόμα και αν είχε συμβεί αυτό, γιατί δεν τηλεφώνησαν; Γιατί δεν έκαναν και άλλη προσπάθεια και έτσι απλά επέστρεψαν το πακέτο μου στον αποστολέα; Απλά απαράδεκτοι!

  18. ΑΝΤΑ Κ.

    Βασει του ΧΥΚ τους, 6 ευρω ΓΙΑ καθε ημερα καθυστερησης παραδοσης της αποστολής : “για αποδεδειγµένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδροµικών αντικειµένων πέραν του
    συµφωνηµένου χρόνου καταβάλλεται αποζηµίωση ίση µε 6 € για κάθε ήµερα
    καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο
    του συµφωνηµένου χρόνου επίδοσης επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος
    ταχυδροµικού τέλους για τη συγκεκριµένη αποστολή µε την προϋπόθεση ότι το
    συνολικό ποσό της αποζηµίωσης δεν υπερβαίνει το ποσό τα 100 €.
    Η αποζηµίωση για ηθική βλάβη συµπεριλαµβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά ενώ η
    συνεπαγόµενη απώλεια κέρδους δεν αποζηµιώνεται”
    Η ΗΘΙΚΗ ΜΑΣ ΒΛΑΒΗ???ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ………………………..

  19. Αντώνης Κ.

    Τρισάθλιοι… Μετά απο δεκατρείς μέρες και αφού προηγήθηκαν άπειρες προσπάθειες να επικοινωνήσω, εμφανίστηκε ένας τύπος τσαμπουκαλεμένος που με κατσάδιασε κιόλας επειδή αρνήθηκα να παραλάβω. Η απόλυτη παράνοια. Δεκατρείς μέρες. Στο εξής δεν θα κάνω δουλειά με καμμιά εταιρεία που αποστέλλει μεσω των συγκεκριμένων

  20. δυστυχώς η χειρότερη εταιρεία ταχυδρομική
    7 μέρες αναμονή παράδοση.
    δεν είναι ταχύτητα ώστε να δικαιολογεί τα 4 ευρώ περίπου που χρεώνεται.
    κλειστά τηλεφωνικά κέντρα.
    λυπάμαι αλλά παρα τα παράπονα στα κεντρικά γραφεία εδώ και 6 μηνεσ δεν υπάρχει καμία βελτίωση.
    πρέπει τα ε shops να συνεργάζονται με σοβαρέσ εταιρείεσ που να ειναι πραγματικα ταχυδρομική και οχι απλα η ονομασια .

  21. Christianna K.

    Η χειρότερη ταχυδρομική εταιρία σε όλη την Ελλάδα ! Είχα παραγγείλει τρία μαγιό που ερχόντουσαν σε διαφορετικά πακέτα και πέρα από το γεγονός ότι μου έχασαν τα δυο πήγα σρο κατάστημα περίμενα 1 ολόκληρη ώρα και προσπάθησαν να με βγάλουν τρελή λέγοντας μου ότι δεν υπάρχει το δέμα μου . Εγώ είχα λάβει τους αριθμούς παραγγελίας και τους τους έδειξα και μου είπαν πως δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα . Κ έτσι εχασα το δέμα μου . Δεν έχω ξαναδεί χειρότερη εξυπηρέτηση .

  22. Σταματινα Κ.

    Αρχικά δεν απαντά ΠΟΤΕ στα τηλ. Το πακέτο πήγε σε λάθος διεύθυνση επειδή δεν την διάβασαν σωστά .

  23. Γετρουρδη Σ.

    Ελεεινή εταιρεία,ελεεινό προσωπικό.
    Αφού επί δύο μέρες περίμενα στα τηλέφωνα από 1,5 και 1 ώρα αντίστοιχα χωρίς ποτέ να απαντήσουν,όταν πήγα από το γραφείο στην Κατετάκη μου είπαν ΨΈΜΑΤΑ, πως ο υπάλληλος ήρθε και δεν ήμασταν στο σπίτι.
    Όταν τους έκανα φασαρία ο υπεύθυνος με απείλησε πως από εδώ δέμα δεν παραλαμβάνεις.
    Εύχομαι να κλείσει άμεσα.

  24. ΒΑΣΙΛΙΚΉ Β.

    Δεν αξίζει ούτε το ένα αστέρι αλλά πρέπει να σχολιάσω.Από πότε άρχισαν να μην στέλνουν τα δέματα στο Παραδείσι και πάνε Σορωνή.Ας πάνε πίσω τώρα και να τα βρείτε με τις εταιρείες. Δεν πληρώνω εγώ μεταφορικά για να τα πάρω εγώ.Ο λόγος που δεν έρχονται ποιος είναι;Μηπως μας βάλατε στην άγονη γραμμή και δεν το καταλάβαμε;Από πότε αποφασίσατε να μας δυσκολεύεται την ζωή;Παραλαβή στο χώρο σας λένε.Αν είναι έτσι πάω και ψωνίζω από φυσικό κατάστημα.Τι γίνεται για αυτούς που δεν έχουν μεταφορικό μέσο;

  25. Χριστίνα Π.

    Η πιο απαράδεκτη μεταφορική. Δεν παραλαμβανουμε πότε τα δέματα στην ώρα τους. Δεν σε ειδοποιούν καν όταν είναι να στα παραδώσουν!!!! Δε σηκώνουν πότε το τηλέφωνο. Ούτε καν ένα αστέρι δε πρέπει να πάρετε.
    Προσπαθώ να εξυπηρετηθω σήμερα και δε βρίσκω κανέναν. Απλά έχω λάβει ένα μήνυμα στο viber και αυτό ήταν όλο……Έλεος πια…….