Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 447 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

447 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. Απαραδεκτοι το δεμα απο της 10.18 στις 3-9 24 στην φλωρινα στις 4-9-24 ημερα Τεταρτη και ενω καθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΥΠΥΡΕΤΗΤΑΙ ηπεριοχη ΦΙΛΩΤΑ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ απο το καταστημα ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ σε τηλεφωνικη επικοινωνια με ενημερωνουν οτι θα ερθουν την ερχομενη εβδομαδα .Και αυτο συμβαινει για δευτερη φορα την προηγουμενη εβδομαδα επισης η κοπελα στο τηλεφωνο οταν εκανα ερωτηση γιατι ειρωνικα μου απαντησε ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.

  2. Σπύρος Σ.

    Μαύρα χάλια. Έκαναν λάθος και έστειλαν σε μένα μήνυμα για παραλαβή δέματος αντι να το στείλουν στο πραγματικό παραλήπτη!!! Περνώ από το πρωί τηλέφωνο για να τους ενημερώσω για το λάθος τους και δεν σηκώνει κανένας το τηλέφωνο!!! Απαράδεκτοι!!

  3. Γιώργος Κ.

    Από τις χειρότερες courier.
    Ψευδείς αναφορές περί μη παράδοσης ,
    δεν απαντούν στο τηλέφωνο.

  4. Ειλικρινά οι χειρότεροι, ψευδείς αναφορές περί μη παράδοσης, αναγκάστηκα να το παραλάβω η ίδια, κ ποτέ φυσικά δεν σήκωσαν το τηλέφωνο

  5. Ioannis T.

    Απίστευτα απαράδεκτοι, σε αποστολή φαρμάκων από Ελλάδα για μεγάλη Βρετανία με ολα τα απαραίτητα έγγραφα, έκαναν λάθος στο βάρος του δέματος και το δέμα είχε κολλήσει στην.Αθηνά χωρίς την παραμικρή ενημέρωση. Δε σήκωσαν το τηλέφωνο στο τοπικό κατάστημα αλλά ούτε και στα κεντρικά, ακόμα περιμένω απάντηση σε email, στην πρώτη επίσκεψη συγγενικου μου προσώπου τον διαβεβαιωσαν ότι θα λυθεί το θέμα χωρίς να αναφέρουν ποιο ήταν το πρόβλημα, ενώ έπρεπε να ξαναπάει και μετά από φασαρία να του πουν ότι δεν.εφυγε το δέμα γιατί είχε μια επιπλέον χρέωση €20.
    Δεν τους εμπιστεύομαι ούτε πίτσα και σουβλάκια να μου φέρουν, πόσο μάλλον φάρμακα σε άλλη χώρα

  6. ΧΡΥΣΆΝΘΗ Π.

    θα επρεπε να ντρεπεστε οντασ οι χειριστοι ολων!!!
    η λεξη ταχυ – μεταφορεσ σασ ειναι εντελωσ αγνωστη και σιγουρα αποτελει ταμπου να την προφερετε !
    αγενεια ,ασυνεπεια ,θρασοσ ,προσβλητικοτητα ,αδιαφορια , παραδειγμα προσ αποφυγη!!!
    λυπαμαι που δεν υπαρχει 0 βαθμολογια ή καλύτερα αρνητικη βαθμολογια !!!
    αισχοσ,απλα αισχοσ !!!

  7. Giorgos P.

    Κλείστε το το ρημάδι αφου δεν μπορείτε !

  8. Δημητρης Κ.

    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    Ηρθε το δέμα ηταν στο κεντρικο καταστημα χανιων πανω απο μια βδομαδα διχως προσπαθεια παραδοσης , την επομενη (16 αυγουστου) θυμηθηκαν να το φερουν και απουσιαζαμε, ενημερωθηκε ο κουριερ για παραδοση απο Δευτέρα (χωρις να το σημειωσει και να θεωρειτε το κλασικο αδυναμια παραδοσης-παραμονη με συννενοηση)τηλεφωνησα τη Δευτέρα χωρις καποιος να απαντήσει στο τηλέφωνο(για τη συννενοηση)
    Αναγκάστηκα και πηγα απο εκει και η απαντηση ηταν οτι περασε το οριο παραμονης στο καταστημα οπως αναφερει η πολιτικη του καταστηματος
    ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΟΥΤΕ 1 ΑΣΤΕΡΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΤΕ

  9. Αθηνά Π.

    Δυστυχώς πρέπει να βάλω έστω και ένα αστεράκι. H βαθμολογία θα έπρεπε να είναι με μείον! Είναι η δεύτερη φορά που ενώ έχουν μια παραγγελία μου δεν την φέρνουν και ενημερώνουν την κατάσταση της ψευδώς ότι ήρθαν ενώ ήμουν “Απών” και μάλιστα άφησαν σημείωμα, ενώ τίποτα από αυτά δεν συνέβη ! Μετα βάζουν, ψευδώς πάλι την κατάσταση “Αδυναμία παράδοσης – Παραμονή με συνεννόηση” χωρίς φυσικά να έχει γίνει καμία συννενόηση. Εννοείται ότι δεν απαντούν σε τηλέφωνα ή mail. Απαράδεκτοι!

  10. Αντωνία Ο.

    Είμαι μια απ’ αυτούς που εξαπατήθηκαν online από συνεργαζόμενο με την γενική ταχυδρομική seller! Για την επιστροφή των χρημάτων μου κι ενώ γνωρίζουν ότι ο συγκεκριμένος είναι απάτη με ανάγκασαν να κάνω μήνυση για να πάρω τα χρήματα μου πίσω, κάτι που από την εισαγγελία και την αστυνομία μου επεσήμαναν ότι δεν υφίσταται καν! Ένα χρόνο και αργότερα δεν έχω λάβει τα χρήματα μου πίσω ούτε γνωρίζω που ακριβώς βρίσκονται ή για ποιο σκοπό τα χρησιμοποιεί η γενική ταχυδρομική!!! Θεωρώ πρέπει να ελεγχθεί η σχέση της με όλους τους απάτη seller στην Ελλάδα και με ποια λογική συνεχίζει να συνεργάζεται μαζί τους!

  11. Antonis X.

    Απλά τραγική εν έτη 2024 έρχονται να παραδώσουνε χωρίς pos

  12. Γιώργος Φ.

    Το δέμα μου Χαλκίδα από Τετάρτη έχει πάει Σάββατο και ο υπάλληλος μου λέει μάλλον θα έρθει Τρίτη!! Καθόλου υπευθυνότητα και σοβαρότητα! Έχουμε 2024 όπου ο χρόνος μας είναι περιορισμένος και η ταχύτητες εξυπηρέτησης της γενικής ταχυδρομικής κολλημένες στο 1990

  13. ΜΑΡΓΑΡΊΤΑ Μ.

    Αισχος, ό,τι χειρότερο. Να την αποφύγετε!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να σας το φέρουν σπίτι το δέμα, ούτε τηλέφωνο να σηκώσουν για να δείτε σε ποιο κατάστημα βρίσκεται το δέμα σας για να πάτε τουλάχιστον να το πάρετε εσείς… Αηδίασα, πραγματικά παρακαλάμε για να σας δώσουμε τα λεφτά μας!
    Δύο αδυναμίες παράδοσης αυτή τη στιγμή που τα γράφω την αξιολόγηση, χωρίς καν να λείπω από το σπίτι, χωρίς μια ειδοποίηση ή ένα τηλεφώνημα.
    Έχω πάρει τηλέφωνο στα καταστήματα Πειραιά, Νίκαιας και Κορυδαλλού, δεν το έχει σηκώσει ακόμα κανείς και δεν ξέρω καν σε ποιο κατάστημα βρίσκεται το δέμα μου, ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω το σχόλιο. Ντροπή σας!

  14. Σταυρούλα Μ.

    Η χειρότερη εταιρεία από όλες, τεράστια ταλαιπωρία πάντα, ατελείωτες ουρές, καμιά εξυπηρέτηση.

  15. Maryna G.

    Ούτε ένα αστέρι δεν δικαιούνται! Η χειρότερη στην Ελλάδα εταιρεία! Για 10 μέρες να βρίσκεται το δέμα στις αποθήκες τους, δεν έκαναν καμία προσπάθεια να το παραδώσουν. Δεν απαντάνε πότε στα τηλέφωνα, τους γράφεις email και απαντάνε ότι το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, ενώ δεν κάνουν τίποτα! Τους ζητάς να το αφήσουν στο κατάστημα για παραλαβή (γιατί το χρεώνουν σε κούριερ και συνέχεια σημειώνουν “Αδυναμία παράδοσης”), σου απαντάνε ότι θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα, και συνεχίζουν να προσπαθούν να το “παραδώσουν” στη διεύθυνση. Και μετά σου στέλνουν και sms “Καλέστε μας για συνεννόηση” – πού να καλέσω που μετά από 40 λεπτά αναμονή δεν απαντάει κανείς;;!!!

  16. Δημήτρης Κ.

    Από Αθήνα για Κόρινθο 9 Αυγούστου με πληρωμή να γίνει παράδοση Σάββατο 10 Αυγούστου και να πάω εγώ να το πάρω από την κούριερ . Πήγα να το πάρω, κύριε δεν έχει έρθει. Αφού τους πίεσα μετά από λίγο κύριε δεν το βρίσκουμε. Ψάξτε λέω είναι σημαντικό. Μα πρέπει να τα δούμε όλα. Να τα δείτε τους λέω. Γράφει εξαιρετικά επείγον για σήμερα πληρώσαμε για αυτό. Μετά από λίγο μα μου σου του. Στο τέλος ξαφνικά το βρήκαν και η υπάλληλος στον γκισέ τους δείχνει ότι ήταν για σήμερα και σε δέκα μεριές έγραφε παράδοση Σάββατο επείγον. Ταυτόχρονα έχω δεύτερο δέμα που και αυτό ήταν να έρθει σήμερα 10 Αυγούστου στην Κόρινθο από Διδυμότειχο έφυγα δεν τους λέω τίποτα. Λέω μέσα μου από Αθήνα και βαριωντουσαν τόσο . Κοιτάω στην αναζήτηση του αντικειμένου ότι έχει έρθει και ότι δεν με έβρισκαν . Κοροϊδεύουν . Άλλη αποστολή από Αθήνα για Κόρινθο από Πέμπτη και είναι Σάββατο και δεν ξέρουν πότε θα παραλάβω θα πάει από βδομάδα. Κλείστε το χάνει λεφτά ο κόσμος.

  17. Eliza K.

    Ότι χειρότερο σε μεταφορική!!!!!!

  18. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Σ.

    Επιιεικώς απαράδεκτοι. Εστάλη από e-shop στο Ηράκλειο Κρήτης παραγγελία μου στις 23/7. Έφτασε Αθήνα και αναχώρησε από το κέντρο τη Αθήνας πρωί στις 24/7 για Μέγαρα. Παρέλαβα 2/8 από Μέγαρα. Χρόνος από Αθήνα σε Μέγαρα (42χιλιόμετρα) 9 ημέρες. Μπράβο σας και εις ανώτερα.

  19. Napoleon P.

    ΜΑΚΡΑΝ η χειρότερη courier στα ΙΩΑΝΝΙΝΑ.(Δεν ξέρω γι’ αλλού) 1.Έχω να παραλάβω δέμα στο χώρο μου δεν ξέρω πόσους μήνες. Τους έρχονται τα δέματα και δεν τα δρομολογούνε για 3-4+ μέρες αν δεν τους ειδοποιήσεις. Αλλά και έτσι σου λένε ‘αύριο τώρα’. 2.Δεν ξέρω τί παίζει με τους διανομείς (όταν τελικά δρομολογούν κάποιο δέμα), έχουν τα δέματα μαζί τους και ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΔΊΔΟΥΝ! Με αποτέλεσμα να πρέπει πάντα κάποιος να πάει από εκεί. Μπορεί να μην σταματήσουν καν και να σημειώσουν στο tracking “Αδυναμία παράδοσης – Απών Σημείωμα” 3.Οι τύπισσες στα ταμεία/γκισέ βαριούνται που υπάρχουν και για τους βρεις στο τηλέφωνο πρέπει να αναμείνεις στην γραμμή 15-20 λεπτά ΟΤΙ ΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΛΕΣΕΙΣ. ΥΓ.Η συγκεκριμένη κριτική δεν γίνεται μετά από 2-3 περιστατικά, αλλά μετά από μήνες κατ’ εξακολούθηση που συμβαίνει

  20. Aris R.

    Καλησπέρα σας,
    ϊσως η χειρότερη εταιρεία courier πλέον. Κοροιδευει τον κόσμο με απαράδοτες παραγγελίες. Δέμα χρεωμένο σε courier απο τις 15.7.2024 δεν παραδόθηκε ποτέ μέχρι και τις 1.8.2024. Αιτιολογία ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Βέβαια δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο και δυστυχώς για τις εταιρείες που τις εμπιστευονται.
    ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ…

  21. Αγγελικη Τ.

    Εάν μπορούσα να βαθμολογήσω με μείον θα το έκανα.
    Έδωσα δέμα με χρέωση παραλήπτη και παραλαβή από το κατάστημα. Πράγματι, το δέμα έφτασε στο κατάστημα, ενημερώθηκε ο παραλήπτης, όπου και πήγε και παρέλαβε το δέμα από το κατάστημα. Η χρέωση ήταν 13€ σαν να το παρέδωσαν στην οικία του παραλήπτη, κάτι που δεν ισχύει, αντί για 6€ όπως θα έπρεπε να είναι για παραλαβή από κατάστημα!! Όταν είπα για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό μου απάντησαν ότι έτσι έχει χρεωθεί γιατί δώσατε διεύθυνση, την οποία μου ζήτησε η υπάλληλος!! Της ειπα ξανα ότι θέλω να γίνει η παραλαβή από το κατάστημα και να γίνει τηλέφωνο στον παραλήπτη μόλις είναι στο κατάστημα και η υπάλληλος απάντησε ναι μην ανησυχείτε!! Αυτό σε απλά ελληνικά είναι κλεψιά και κοροϊδία!! Απαράδεκτοι οι υπάλληλοι απαράδεκτο το customer service!!

  22. ΠΑΣΧΑΛΗΣ Τ.

    Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα της πόλης μου για να ρωτήσω τι ωρα θα γίνει η διανομή του δέματος μου, ζήτησα ευγενικά ο κουριερ να με πάρει τηλέφωνο γιατι το θυροτηλεφωνο της οικοδομής είναι χαλασμένο κ η υπάλληλος σε εκείνο το σημείο της κουβέντας έγινε ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΗ λέγοντας μου πως δεν είναι δουλειά του κουριερ να παίρνει τηλέφωνο κ να ψάχνει τους πελάτες.
    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ απο κάθε άποψη. Κρίμα που σαν εταιρία έχετε ακόμα δουλειά κ που απασχολείται τέτοιους υπαλλήλους.

  23. ΜΑΡΙΝΟΣ Α.

    παραγγελνω συνηθωσ προιοντα φαρμακειου και ζηταω να τα παραλαβω απο τη ρεσεψιον του ρεντη πριν παω στη δουλεια, οι κοπελεσ μεσα παντα χαμογελαστεσ και ευχαρεσ, με ειδοποιουν στο viber και παω και τα παιρνω χωρισ καμια καθυστερηση, δεν μπορω να καταλαβω γιατι να πρεπει να κλεινομαι στο σπιτι να χαλιεμαι και να βριζω μετα τουσ παντεσ και τα παντα. εμεισ κανουμε τη ζωη μασ δυσκολη, σε καθε γειτονια υπαρχει καποια ρεσεψιον τησ ταχυδρομικησ. ειλικρινα δεν καταλαβαινω, τοσο αργοσχολοσ ειναι ο κοσμοσ σημερα;;;;

  24. Σιλας Δ.

    Είστε επαγγελματίες για τον μπέο!!! Το μήνυμα της δρομολόγησης της παράδοσης το στέλνουν πριν την παράδοση και όχι μια ώρα μετά την παράδοση. Φιλικά ΓΤΠ είστε.

  25. Kostas S.

    μια εβδομαδα αναμονη για να μας φερουν προιοντα στο χωρο μας
    αισχος