ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 354 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

354 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Το τοπίκο κατάστημα, στέλνει μύνημα αφού έχουμε κάνει σπείρα τηλέφωνα… έχουμε χάσει δέματα , χωρίς ενημέρωση, δεν είναι υποχρεωμένοι λένε να μας ειδοποιούν κάθε μέρα όταν έχουμε δέμα. Γενικα όπου ,όταν και αν είναι… κρίμα, να πρέπει να γινόμαστε κουραστικοί και απαιτητικοί για να έχουμε εξυπηρέτηση. Φυσικά κανείς δεν φταίει??????!!!!!

  2. Ποπη Σφυριδη Σ.

    ΕΛΤΑ Θήβας μας κοροϊδεύουν δεν φέρνουν τα πακέτα στέλνοντας ένα μήνυμα ότι δεν μας βρήκανε και αυτό γίνεται επίτηδες για να πάμε από το γραφείο τους να το παραλάβουμε και φυσικά να πληρώσουμε μόνο με μετρητά γιατί δεν δουλεύει τος pos ισχυρίζονται .Απαραδεκτη και η συμπεριφορά τους

  3. Μαίρη Λ.

    Κλείστε το πραγματικά θα μας σωσετε….Δεν υπάρχει κάτι που να μη μπορώ να σας πω .Περιμενω 10 μέρες δέμα και δεν γνωρίζετε καν που είναι ..Και στα καταστήματα όταν έρθουμε να το αναζητήσουμε από κοντά μας μιλάτε με τον χειρότερο τρόπο..Να σας ζητήσουμε και συγνώμη που το μπουρδελο μπροστά σας φαντάζει εξαιρετικό…

  4. Απαράδεκτοι σε όλα..αν δεν μπορείτε κλείστε τα όλα.. χαμένα πακέτα αδιαφορία και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα ποτέ σε κάποια υποκαταστημστα..ο Θεός να τα κάνει λέμε τώρα… ποτέ ξανά Ελτα κούριερ..
    ΕΛΤΑ κούριερ=Λόγος αποφυγής παραγγελίας!!!

  5. Σοφία Φ.

    Το ένα αστέρι είναι δυστυχώς υποχρεωτικό

    Λένε ψέματα ότι ήρθαν για να πας να παραλάβεις.
    Δεν σέβονται ούτε εγκύους.
    Πληρώνουμε για να τα παίρνουμε στο σπίτι μας όχι για να τρέχουμε στο κατάστημα σας.

    Εύχομαι να κλείσουν και να βρεθούν όλοι αυτοί οι ανίκανοι στο δρόμο.

    Μου κρατάνε το πακέτο μέρες και επικοινωνώ με mail και δεν έρχονται.

  6. βασιλειος β.

    να πουληθεί να γίνει ιδιωτική χωρίς συνδικαλιστές…. να φύγουν οι άχρηστοι και να πάνε όσοι έχουν όρεξη για δουλειά. 10 μέρες για να βγει δελτίο αποστολής από κατάστημα Σταυρούπολης…

  7. Οδυσσεας Γ.

    Λενε ψεμματα οτι περασαν απ το σπιτι να σου παραδοσουν και δεν σε βρηκαν ποτε. Συνηθως δεν περνανε κι απλως στελνουν ενα μηνυμα για να πας να παραλαβεις

  8. Τραγικοί δεν λέω κάτι πιο βαρύ.Η χειρότερη courier στην Άρταε διαφορά.

  9. Βασίλης Κ.

    Απαράδεκτοι, νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν Ελληνικά, περιμένω ένα δέμα από Αθήνα το οποίο παραδόθηκε στον διανομέα την ίδια στιγμή που παρέδιδε δικό μου δέμα στο κατάστημα και επειδή κατά λάθος ο αποστολέας πέταξε το χαρτί με τον αριθμό αποστολής δεν μπορούν να το εντοπίσουν παρότι τους έδωσα όλα τα στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη μου απαντάνε ότι εντόπισαν δέμα το οποίο το είχα στείλει εγώ σε προγενέστερη ημερομηνία δλδ καμία σχέση με το δέμα που ψάχνω, τους εξηγώ ότι δεν είναι αυτό και οι άνθρωποι μου απαντάνε το ίδιο πράγμα, αγανάκτησα και εγώ και έκοψα την συνομιλία αφού τους ενημέρωσα ότι θα λάβω υπόψη μου τις υποδείξεις – απαντήσεις τους για την κριτική μου.
    Προσέξτε τι κάνετε μη τυχών χάσετε τον αριθμό αποστολής, πάει το δέμα σας.

  10. Αθηνά Μ.

    Μηδενική εξυπηρέτηση. Η αποστολή φαίνεται στο σύστημα και η απάντηση είναι ότι ο οδηγός δεν σας βρήκε, και όχι μια φορά.Ψεύτες!!!!
    Η απάντηση να πάμε να το πάρουμε από το κατάστημα. Και πληρωμένο και να πάω εγώ να το πάρω. . .. έτσι κάνω και εγώ μεταφορική….**** Η ημέρα εξυπηρέτησης είναι τυπική θα…. έρθει το δέμα (δεν έχει παραδοθεί ακόμα ) …..

  11. Georgia Trifylli T.

    Δεν απαντάει κανείς στο τηλέφωνο

  12. Κυριακή Π.

    Κλείστε το απαράδεκτοι
    Θα το κοινοποιω παντού ούτε έρχεστε ούτε τηλεφωνώ σηκώνεται οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν βλέπουν οι ότι οι αποστολές τους γυρνάνε πίσω αισχος μη συνεργάζεστε γιατί θα χάσετε όλους τους πελάτες σας εγώ προσωπικά όπου βλέπω ελτα courier δεν θα ψωνίζω

  13. κλειώ γ.

    Αντιεπαγγελματισμός και αγένεια. Πήγα στο κατάστημα στην Πριγκιποννήσων για παραλαβή και στην ερώτηση μου γιατί δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο ο υπεύθυνος με ειρωνεύτηκε.

  14. Vasilis N.

    Αίσχος. Ότι χειρότερο έχω συναντήσει σε κουριερ. Πάνω από 10 μέρες να παραλάβω. Στο τηλέφωνο σου λενε να στείλεις mail. Στο mail σου απαντάνε ότι το προωθούν Στο αρμόδιο τμήμα και δεν απαντάνε ποτέ απο το “αρμοδιο” τμήμα. Όταν τους είπα να το παραλάβω εγώ γιατί ήταν επείγον μου είπαν είναι στις αποθήκες μας δε μπορείτε να το παραλάβετε. Στο google εν τω μεταξύ αφαίρεσαν τις κριτικές από κάτω.

  15. Γεώργιος Β.

    Κλείστε την εταιρεία σας άμεσα.
    Προσβάλλεται τις ταχυμεταφορές

  16. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δ.

    Άθλια εξυπηρέτηση, αμφιβάλλω αν μπάινουν καν στον κόπο να κάνουν παράδοση ή απλά αναγκάζουν τους πελάτες να τα παραλάβουν απο το μαγαζάκι τους.

  17. Ξένια Μ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.Δυσερεύρετοι στα τηλέφωνα όπως αναμένεται αλλά το χειρότερο είναι η πάγια τακτική να αποστέλλουν μήνυμα ανεπιτυχής προσπάθειας παράδοσης λόγω απουσίας του παραλήπτη από το χώρο,όταν στην πραγματικότητα δεν έχουν έρθει ποτέ στο χώρο σου. Εννοείται πως το χαρτί που υποτίθεται αφήνουν όταν έρχονται όλως τυχαίως δεν υπάρχει ποτέ!!!!

  18. Μ. Γ.

    Τι να πω, ταχυμεταφορες και περιμένεις 15 μέρες να παραλάβεις ένα πακέτο το οποίο δεν στο φέρνουν και ενημερώνουν το σύστημα τους ότι δήθεν έλειπες. Πολύ κρίμα. Μεγάλη ταλαιπωρία.

  19. Po P.

    Κατάστημα Μοιρών
    Απαράδεκτοι, το τηλέφωνο μόνιμα σε fax , κινητό δεν σιμώνουν αν δεν πας από κει δέμα δεν παίρνεις …………..

  20. Dimitris M.

    Έστειλα ένα μικρό πακέτο λιγότερο του ενός κιλού το Σάββατο από τα βόρεια προάστεια Αθηνών στα νότια και σήμερα Πέμπτη ακόμα δεν έχει φτάσει.

  21. Γιώργος Α.

    Ότι χειρότερο σε courier στη χώρα. Αναμένοντας το δέμα μου και αφού η αναζήτηση αποστολής στο site δεν λειτουργούσε, κάλεσα στα κεντρικά προκειμένου να ενημερωθώ. Η κυρία που απάντησε την 1η φορά με ενημέρωσε πως το δέμα έχει δρομολογηθεί προς παράδοση εντός της ημέρας και πως πρέπει να επικοινωνήσω με τα EΛΤΑ Ταύρου στην Δωρίδος 5 και μου έδωσε το τηλέφωνο να καλέσω εκεί. Έκανα πολλές προσπάθειες να μιλήσω, αλλά η κλήση τερματιζόταν πάντα μετά από 5 δεύτερα. Μετά από έρευνα online βρήκα τηλέφωνα για τη Δωρίδος 5 και τελικά κατάφερα και μίλησα με τη ασφάλεια του κτιρίου οι οποίοι με ενημέρωσαν πως το κτίριο είναι κλειδωμένο κ δεν υπάρχει κανείς μέσα. Πήρα στα κεντρικά περιέγραψα τι έχει συμβεί τότε μου είπαν πως ο courier είχε ακυρωσει την παράδοση. σημειωτέον πως εργάζομαι στο σπίτι…

  22. Η χειρότερη εταιρία δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο τα υποκαταστήματα στην Κέρκυρα

  23. Η χειρότερη μεταφορική εταιρεία στην Ελλάδα! Δεν υπάρχει καμία συνεννόηση μεταξύ τους! Αν λείπεις από το σπίτι το δέμα σου μεταφέρεται στα κεντρικά και όχι στην περιοχή σου, τους λές να το μεταφέρουν και το ξεχνάνε,έρχονται μηνύματα ότι είναι στην περιοχή σου χωρίς να είναι! Για να μεταφερθεί από το κέντρο στο Παγκράτι χρειάζεται καμία εβδομάδα! Ένα χάος ,δεν ξέρουν τι τους γίνεται

  24. Βασίλης Σ.

    Από πού να ξεκινησω δεν ξέρω. Νέοι Πόροι Πιερίας δεν έρχεται δέμα λόγω δυσπρόσιτης περιοχής. Πλαταμώνα που είναι κολλητά πάει κανονικά το δέμα, εγώ που είμαι 500 μέτρα από το τέλος της “μη δυσπρόσιτης” περιοχής είναι δυσπρόσιτη περιοχή. Έτσι αναγκάζομαι να πάω να παραλάβω Λεπτοκαρυά που είναι σχεδόν 20 χιλιόμετρα. Δεν θέλω να βρίσω αλήθεια!!! Ότι χειρότερο υπάρχει σε κούριερ! Άσε τα ΕΛΤΑ στην Λεπτοκαρυά. Εκεί να δεις εξυπηρέτηση.