ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 407 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

407 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Τουλάτου Ε.

    Aπαράδεκτοι! Φάκελος που θα έφτανε σε μία μέρα στον προορισμό του, με την “courier” των ΕΛΤΑ θα κλείσει οκταήμερο και βλέπουμε!… Και όλα αυτά όταν από το γραφείο αποστολής μας διαβεβαίωσαν ότι την επόμενη εργάσιμη θα έφτανε,αλλιώς θα αναζητούσαμε διαφορετικό τρόπο καθώς επρόκειτο για αποστολή που αφορούσε θέμα υγείας κάτι που αναφέρθηκε και στις μετέπειτα επικοινωνίες μας με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση! Καλό θα είναι να το κλείσουν ώστε να μην ταλαιπωρούν τον κόσμο!

  2. ΘΕΌΔΩΡΟΣ Κ.

    Δεμα απο Αθηνα για Λαρισα και μου ειπανε 3-4 εργασιμες ημέρες.Σίγουρα δεν ειναι εταιρία ταχυμεταφορων.Μάλλον στέλνουν τα δεματα με τα πΙΔΙΑ.

  3. Sinem S.

    Ξεφτίλα πραγματικά! Δεν ντρέπονται να δίνουν ακόμα και ψεύτικους αριθμούς τηλεφώνου επικοινωνίας στους πελάτες. Είναι απίστευτο να μην μπορεί κανείς να βρει έναν υπεύθυνο να απαντήσει για την κατάσταση των δεμάτων. Δεν υπάρχει χειρότερη courier από τα ΕΛΤΑ έλλειψη οργάνωσης, καμία διάθεση εξυπηρέτησης και πλήρης αδιαφορία για τον πελάτη. Ντροπή, πραγματικά.

  4. Michail Panagiotidis P.

    οτι χειροτερο.επι εβδομαδεσ μασ κοροιδευαν με τα μηνυματα χωρισ κμμαι ενεργεια.τα τηλεφωνα δεν τα σηκωνουν σκοποιμα.θεωρω για την καταντια των ελτα φταει η ιδιωτικοποιηση τουσ.δεν προσλαμβανουν διανομεισ και δεν καλυπτουν ολουσ τουσ τκ.οι εργαζομενοι καταβαλουν καθε προσπαθεια εξυπηρετησησ των πελατων.διοικηση και εργολαβοι αδιαφορουν
    σε καθε μνυμα απαντουν format και στο track παρακολουθησησ γραφουν ψεμματα.στην περιπτωση μου οτι ζητησα παραδοση αργοτερα χωρισ να ερωτηθω.καποια στιγμη μασ ειπαν οτι λογω δυσλειτουργιασ θα επρεπε να παω εκει να το παραλαβω το δεμα μου.οι ανθρωποι ειναι για μηνυσεισ .πιστευω οτι ημουν αρκετα σαφησ.κριμα τα ελτα και τουσ εργαζομενουσ

  5. Ioannis D.

    Απαράδεκτη εταιρεία οι διανομείς αν δε βρουν πάρκιν έξω από το σπίτι παράδοσης σηκώνονται κ φεύγουν ισχυριζόμενοι ότι δεν τους ανοίγουμε. Κ σου λέει για νέο ραντεβού καλέστε εδώ, κ παίρνεις κ δεν το σηκώνουν. Ούτε για ένα αστέρι δεν είναι αλλά δεν υπάρχει αυτή η επιλογή.

  6. Petros S.

    Η επιτομη της αποτυχιας του ελληνικου κρατους. Δεν υπαρχει χειτοτερος και πλεον αναξιοπιστος οργανισμος. Αμεσα λουκετο

  7. Εχει το δέμα μου ένα μήνα τώρα και δεν έχει παραδοθεί λόγο φόρτου εργασίας. Προσπαθώ καθημερινά να πιάσω γραμμή μέσο τηλεφώνου και δεν μπορώ. Στέλνω μέιλ και μου ερχετε πίσω ένα copy paste.

  8. ΑΙΟΛΟΣ Α.

    Κλείστε το. Δεν κάνετε για τίποτα.
    Και με τα πόδια να φέρνετε την παραγγελία τόσο δεν θα κάνατε.

  9. Αντώνης Χ.

    Από τις πιο απαράδεκτες συνδιαλλαγες που έχω κάνει στην ζωή μου.
    Αδυνατη τηλεφωνική επικοινωνία.
    Δεν έβρισκαν το δέμα μου.
    Μπέρδεψαν τον ταχυδρομικό κώδικα και πήγε αλλού.
    Δεν πάνε ποτέ στην έδρα του παραλήπτη.
    Μια κοροϊδία δίχως τέλος.

  10. Χάλια αδιόρθωτα. Άγιοι Θεόδωροι Κορινθίας. Ουρά να παραλάβεις δεν έρχονται ποτέ στο σπίτι.

  11. Ευαγγελία Κ.

    Η εξυπηρέτση από το Ελτά κούριερ της Άνοιξης είναι πολύ καλή. Τα δέματα αποστέλονται γρήγορα. Σε περίπτωση που δεν σε βρούν σπίτι, απαντούν στο τηλέφωνο για να συνεννοηθείς μαζί τους! (Πράγμα σπάνιο για κούριερ). Η κυρία στο κατάστημα στην παραλαβή-παράδοση εξυπηρετική και ευγενική. Κάνει τη δουλειά της άρτια χωρίς να βρίζει από μέσα της. Σπάνια κάνω κρίτικες αλλά το καλό να λέγεται!

  12. Ναι,έχουμε νικητή στην κατηγορία χειρότερο υποκατάστημα Ελτα κουριερ. Το υποκατάστημα Πειραιά. Αν υπήρχε βαθμολογία με μείον μπροστά θα έβαζα-10. Δεν θα γράψω κάτι διαφορετικό από τους άλλους. Οι άνθρωποι είναι τυπικοί και ακολουθούν την ίδια μέθοδο οπότε διαβάζοντας μια κριτική είναι σαν να τις έχεις διαβάσει όλες.
    Εν αρχή λοιπόν λαμβάνεις ένα μήνυμα ότι θα περάσουν να αφήσουν ένα δέμα που περιμένεις. όμως, δεν ξέρω πώς γίνεται, πάντα ακολουθεί μήνυμα ότι πέρασαν και δεν ήσουν εκεί κι ας έχεις να βγεις από το σπίτι σου από την απαγόρευση του κοβιντ. Μάλλον τα κουδούνια μας εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή κάνουν επανάσταση και δεν χτυπανε.. Το να σε πάρουν τηλέφωνο να σου πουν άνοιξε βρε κουφή, ούτε συζήτηση. σιγά μην σας πάρουμε και τηλέφωνο. Δεν φτάνει που ηρθαμε ( κατά τα δικά τους λεγόμενα παντα).
    Μετα σου έρχεται μήνυμα παντα ,πάρτε τηλέφωνο για να κανονίσετε νέα παράδοση. Λοιπόν αν βρεθεί ένας που να του απάντησαν στο τηλέφωνο να παίξει Τζόκερ.
    Οι περιπτώσεις είναι δύο.
    1. παίρνεις το τηλέφωνο που σου γράφουν και μιλάει. οκ. αποδεκτό.
    2 κάποια στιγμή το σηκώνουν και πάνω που αρχίζεις να πιστεύεις ότι γίνονται και θαύματα μπαίνει τηλεφωνητής ο οποίος σου ανακοινώνει ότι είσαι σε γραμμή προτεραιότητας και σύντομα κάποιος εκπρόσωπος θα σας μιλήσει. Αμ δε. μετά από λίγο η γραμμή κλείνει μόνη της.
    Αρχίζεις και παίρνεις και τα άλλα τηλέφωνα και λες δεν μπορεί κάποια στιγμή θα μιλησω. χα χα χα χα . το αστείο της χρονιάς. Στα τόσα χρόνια δεν έχω καταφέρει να μιλήσω ούτε μια φορά. Επειδή όμως οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση μας ,στο ηχογραφημένο μήνυμα σου λέει ότι μπορείτε να
    Αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση peirops02 ……παίρνεις κουράγιο και γράφεις το μειλ.Περισσοτερες πιθανότητες έχεις να σου απαντήσει ο άγιος Βασίλης πάρα αυτοί. 4 μειλ ένα κάθε μέρα,τέτοιο γράψιμο ούτε γκομενος. στο διαβαστηκε.Ερχεται νέο μήνυμα ότι θα περάσουν σήμερα. μη σας κουράζω εννοείται μετά από λίγο ακολουθεί το κλασικο απουσία παραλήπτη παρακαλώ περάστε από το υποκατάστημα Πειραιά να παραλάβετε το δέμα σας. Τωρα γιατί εγώ πλήρωσα μεταφορικά,έλα μωρέ λεπτομέρειες. Κατεβα μια βόλτα στον Πειραιά, που βρίσκεις κι εύκολα να παρκάρεις και πάρε το. Μας γκάστρωσες με τα μειλ σου. Και το καλύτερο σας το φύλαξα για το τέλος. Σημερα πήρα τα κεντρικά και έμαθα ότι έχουν εντολή αν το δέμα είναι από το εξωτερικό να έρχονται μια φορά. Αν είναι από το εσωτερικό είναι πιο large. έρχονται(?) δύο φορές. Τελικά εννοείται ότι το πήρα από το κατάστημα, (δε θα μας χαλάσεις εσύ την πιατσα).. Γι αυτό λοιπόν Ελτα κουριερ Πειραιά. Για εγγυημένο εγκεφαλικό. Τα συγχαρητήρια μου, νομίζω ότι δύσκολα θα σας πάρει κάποιος την πρώτη θέση.
    Ευχαριστώ όσους κατάφεραν και διάβασαν μέχρι το τέλος.

  13. Βασιλική Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα. Τρομερές καθυστερήσεις αν πρόκειται για αντικαταβολή (που και πάλι δεν στο φέρνουν, πρέπει να πας σε κατάστημα) και όταν το δέμα είναι πληρωμένο το στέλνουν σε BOX NOW γιατί «δεν έχουν προσωπικό να εξυπηρετήσει». Δεν απαντούν ποτέ στα τηλέφωνα και στα e mail απλώς κάνουν αυτό που θέλουν, δεν σε εξυπηρετούν ακόμα κι αν υπάρχει ανάγκη.

  14. Πολυχρόνης Θ.

    Ούτε το 1 αστέρι σας αξίζει! Το έβαλα γιατί δεν έχετε το μηδέν! Κρίμα για κάποιους που βλέπω ότι ιδρώνουν, ενώ άλλοι στο γραφείο Κολωνακίου αρέσκονται στο να κάνουν πλάκα στους πελάτες τους,γράφοντας παραπλανητικά ονόματα και διευθύνσεις! Ντρέπομαι ειλικρινά!

  15. Ζαχαρίας Β.

    Πάρα πολλές φορές κάνει μια με δύο βδομάδες για να φτάσει ένα δέμα σε εμένα . Σε αυτόν τον χρόνο παραλαμβάνω μόνος μου από το κατάστημα ακόμα και αν βρίσκομαι στο εξωτερικό . Απαράδεκτο εντελώς και αν κάτι είναι ανάγκη να παραδοθεί σε ορισμένο χρονικό διάστημα μας εκθέτει . Δυστυχώς σε πολλά καταστήματα δεν γνωρίζουμε από πριν την αγορά την εταιρία μεταφοράς αλλιώς δεν θα γινόταν η αγορά εξαρχής .

  16. Aggeliki K.

    Η πιο άθλια εταιρία. Καλω στο κατάστημα και το μόνο που ξέρουν να απαντήσουν με χυδαιότητα πάντα είναι δεν μπορώ να σε βοηθήσω κάπως. Το δέμα έχει φτάσει εδώ και 3 μέρες και ενώ τους εξηγώ ότι είναι επείγον να το παραλάβω αδιαφορούν.

  17. Ιωάννης Τ.

    Η εξυπηρέτηση και η ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει η ΕΛΤΑ είναι εκπληκτική. Το πιο σημαντικό όμως που θέλω να τονίσω είναι το γεγονός ότι οι υπάλληλοι σε προστατεύουν από αγορές αμφιβόλου προέλευσης και ποιότητας. Συγκεκριμένα ο υπάλληλος του υποκαταστήματος Κουφαλίων Θεσσαλονίκης με γλίτωσε 90€ από κάτι που παρήγγειλα και ήταν απάτη και τον ευχαριστώ πολύ! Μη δισταζετε να ρωτάτε τους υπαλλήλους για τυχόν απάτες κλπ, είναι έμπειροι και θα σας βοηθήσουν!

  18. Mara M.

    Η χειρότερη μεταφορική. Έχουν το δέμα μου από την Παρασκευή και δεν το έστειλαν ακόμα. Είπαν θα μου έρθει την Τετάρτη. Δηλαδή το κρατάνε εκεί χωρίς λόγο 3 μέρες Άχρηστη τελείως! ACS και πάλι ACS!

  19. Δεν έχω παραλάβει το δέμα μου και μάλλον χάθηκε θά προχωρήσω σέ μήνυση γιατί τό έχω πληρώσει και θά απαιτήσω εκτός τά λεφτά μου και αποζημίωση για την απώλεια

  20. Χριστινα Μ.

    Το δέμα μου χάθηκε η δεν παραδόθηκε και ήταν προπληρωμένο ,προσπαθω να εχω μια ανθρώπινη αντιμετώπιση ,μέχρι τώρα που γράφω αυτή τη κριτική και να αποζημιωθω για το ποσο που είχα πληρώσει . Δεν εχω να πω κάτι εκτός του ότι έχοντας επικοινωνήσει δύο φορές και μεταβεί δύο φορές στο υποκατάστημα Ελτα της οδού Αναπαυσεως η αρμόδια υπεύθυνη που ήταν εκεί δεν με αντιμετώπισε σαν άνθρωπο που έχει πληρώσει και έχει χάσει τα λεφτά του …αλλά με αδιαφορία και ταση για επιρριψη ευθυνών σε εμενα περισσοτερο απο οτι στο courier που εκθειάζε .Αναμένω την αποζημίωση μου έστω για το πόσο που έχασα

  21. ΕΥΘΥΜΙΟΣ Μ.

    Στο tracking που παρακολουθούσα την πορεία του δέματος, έγραφε ημέρα Πέμπτη ότι έφυγε από Λαμία και έφτασε στην Λάρισα. Την Παρασκευή μου έδειξε άφιξη στην Θεσ/νίκη και αναχώρηση από εκεί στις 1:25 το βράδυ. Μέσα είχε εμπορεύματα που έπρεπε να παραδοθούν μέχρι το Σάββατο. Τα παρήγγειλα με ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΥ για να είμαι ”ήσυχος” και το Σάββατο κατά τις 11 το πρωί, με ενημέρωσαν από το γραφείο της Καστοριάς, ότι το container βρίσκεται στην Κοζάνη. Καλή Δευτέρα λοιπόν και βλέπουμε. Ποιος θα αποζημειώσει αυτή την χασούρα;

  22. Αλέξανδρος Μ.

    Παρήγγειλα ένα δώρο απο το myikona με παράδοση από τα ΕΛΤΑ Courrier στο χώρο του πελάτη (το τονίζω). Αντ’ αυτού, αποφάσισαν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να στείλουν το δέμα σε…BOX NOW 2χλμ μακριά χωρίς καν να με ειδοποιήσουν ενώ είχα πληρώσει 4€
    Στο mail διαμαρτυρίας μου, απάντησαν οτι σύμφωνα με το σύστημά τους (να το κάνει ο Θεός..) φαίνεται οτι η παραγγελία παραδόθηκε. Λες και έπρεπε να την αφήσω να σαπίσει ή να κλαπεί στο κουτί της ΒΟΧ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

  23. Νικος Μ.

    οτι χηροτερο υπαρχει στο ελλαδισταν.αν ειχε μειον θα το επελεγα οι ανθρωποι ειναι ανεκδιηγητοι.για δέμα από τεμου αναφέρανε ότι παραλήπτης επιθυμεί παράδοση αργότερα – επικοινωνήστε με το κατάστημα
    ενώ δεν είχα καν επικοινωνία μαζί τους.στην προσπάθεια να επικοινωνήσω δεν σήκωσαν ποτέ όμως το τηλέφωνο

  24. Ο κούριερ, ούτε λίγο ούτε πολύ, στα παράπονά μου ότι αναγκάστηκα να παραλαβω η ίδια από το ταχυδρομείο το πακέτο που περίμενα μου είπε ότι αφού το πήρα τι πρόβλημα έχω.Την προηγούμενη ημέρα τον περίμενα να έρθει στο χρονικό διάστημα που μου είχαν στείλει τα ΕΛΤΑ. Αυτός, όμως ήρθε μία ώρα νωρίτερα με αποτέλεσμα να μην με βρει.Αλλα όπως είπε εντός του… ωραρίου του!!!

  25. Νεκτάριος Π.

    Είστε επιεικώς απαράδεκτοι μην ταλαιπωρείται τον κόσμο κλείστε το το μαγαζάκι απορώ πως κάποιες εταιρείες συνεργάζονται μαζί σας!!!