ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 353 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

353 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Despoina K.

    Ξεφτιλισμένοι!!! Δέμα από 20/5 και ακόμη να παραδοθεί…δεν βγαίνει κανείς στα τηλέφωνα.

  2. ΣΟΦΙΑ Κ.

    Μεγάλοι απατεώνες!!!
    Για μια αντικαταβολή 31 ευρώ που πληρωσα και πηρα ,μού χρεωσαν άλλα 19 ευρω , με γυρισε πισω στο κατάστημα τους,και με ανάγκασε να πληρωσω Η υπαλληλος πειθοντας με οτι ειναι χρεωση του προμηθευτή και θα τα βρω μαζι του,και οτι αφού πληρωθηκε η αντικαταβολή βγήκε συστημικά αυτή η χρέωση. Δεν με αφηνε ουτε καν να αφησω το πληρωμένο δεμα μου εκεί ,μεχρι να ξεκαθαριστεί αυτη η χρέωση.Το μονο που την ενοιαζε :να το πληρωσω .Στο συγκεκριμενο παραστατικό υπηρχε χρεωση εξτρα 19,07 ,στοιχεία ΕΛΤΑ, για ενα δεμα ουτε κιλού,με ηδη πληρωμένα 5ευρω μεταφ.και αντικαταβολή. Προσπαθώ εδώ και 10 μέρες να επικοινωνήσω με τα κεντρικά, δεν απάντησαν ποτέ τηλεφωνικά,ουτε και σε ολα τα mail που τους έστειλα .Με γράφουν για να σταματήσω να τους ενοχλώ, αλλά δεν ξέρουν πώς θα κινηθώ.
    Καβάλα

  3. Επιεικώς απαράδεκτη, 2 στις 3 αποστολές καθυστερεί πάνω από 4 ημέρες, για τις τελευταίες 2 παραγγελίες μου έχουν πάνω από 10 ημέρες και η δικαιολογία είναι πως έχουν φόρτο εργασίας, δηλαδή στις peak season εποχές του black Friday και των Χριστουγέννων πόσο θα έχουν καθυστέρηση ;

  4. τραγικοι. υπερβολικεσ καθυστερησεισ τησ ταξησ των 20 ημερων.

  5. Αμαλία
  6. Η χειρότερη εταιρεία courier που υπάρχει στην Ελλάδα! Κλείστε το…αν περιμένεις ένα δέμα 20 μέρες και ακόμη το ψάχνουν καταλαβαίνεις τη ποιότητα της εργασίας αλλά και των υπευθύνων εκεί που πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλο καλύτερα από τον Φέντερερ με τον Τζόκοβιτς! Κλείστε το επιτέλους αν δεν μπορείτε ή μάθετε να δουλεύετε με επαγγελματισμό όπως οι υπόλοιπες εταιρείες… Όταν δεν υπάρχει άνθρωπος να αναλάβει ευθύνη δεν υπάρχει εταιρεία….. αντίο λαμόγια!

  7. Sofia P.

    παρτε κοσμο καντε κατι γενικα η κλειστε το μαγαζι να τελειωνουμε κ να πηγαινουμε μονο στουσ ακριβουσ. ελεοσ με τισ καθυστερησεισ

  8. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Γ.

    Η χειρότερη εταιρεία κούριερ στην Ελλάδα, με διαφορά όμως η χειρότερη(ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ). Πλέον αναγκάστηκα να ζητώ απο τα καταστήματα που αγοράζω, είτε από Ελλάδα, είτε απο εξωτερικό να μην στέλνουν τίποτα με ELTA COURIER διότι κάθε φορά έχω και πιό αρνητική εμπειρία.

    Στην τελευταία μου αποστολή , την οποία μετά κόπων και βασάνων παρέλαβα, είχε το θράσος και τον απόλυτο παραλογισμό μία από το supervisor call center απο την κεντρική επικοινωνία των ΕLTA COURIER , να μου ζητάει : ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ : Να της δώσω αναλυτικά στοιχεία , Τι περιέχει το δέμα μέσα , από ποιό κατάστημα του εξωτερικού ακριβώς το αγόρασα , να στείλω αποδειξη τι αγόρασα απο που και πόσο κάνει. ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ. Ποιοί νομίζουν οτι είναι; Την εχουν δει μπάτσοι κι αυτοί ; δεν ελέγχονται;

  9. Εβελινακι Ε.

    Αυτο ηταν το θέμα μου:
    Καλησπέρα σας απο τις 15 απριλιου εχει φυγει απο Αλεξανδρούπολη ενα δεμα για Κομοτηνή.οι υπάλληλοι σας εδω απλα κοιμούνται ορθιοι.δεν εγινε ποτε προσπάθεια παραδοσης παρολο που ηρθε ψευδες μήνυμα και όταν φιλοτιμηθηκαν να απαντησουν σε ενα απο τα δεκαδες τηλεφωνηματα μου αφου συνήθως δεν απαντουν μου ειπε ο υπάλληλος οτι δεν εχει ντελιβερα και οτι θα πρέπει να περιμενω.σημερα κλείνει ενας μηνας απο την αποστολή του δεματος το οποιο είναι και έγκριτικη αποφαση για φαρμακα που μου ειναι απαραιτητα. Ο αποστολεας ειναι ο εοπυυ. Εξηγησα στον ανεδεστατο υπαλληλο που εχετε εκει ποσο επειγον είναι παρολα αυτα δεν ιδρωσε το αυτι του
    Η απάντηση τους για γέλια:
    Καλησπέρα σας Το κατάστημά στην Κομοτηνή βρίσκετε στο στάδιο μεταφοράς.
    Ντροπη..μακρια απο ελτα κουριερ

  10. Spirokostas Karavias K.

    τραγωδία το λιγότερο…σε όλα…

  11. Dora K.

    απαραδεκτοι απο 17 μαρτιου περιμενω δεμα εχει τελειωσει ο εκτελωνισμοσ και αυτοι τιποτα ! εστειλα πολλα εμαιλ απαραδεκτεσ και ασαφεισ απαντησεισ !σημερα εκανα κατγγελια στην εετε . ελπιζω να βρουμε το δικιο μασ ! γιατι πιστευω οτι ειναι πολλοι σαν εμενα που εχουν χασει δεματα ! και πολλοι που αντιμετωπησαν απαραδεκτεσ συμπεριφορεσ γεματεσ ειρωνια να σου απαντουν οταν ρωτασ για το δεμα ε καλα δεν ξερω θα δουμε ! και τι εγινε!
    αν δεν μπορειτε κλειστε την εταιρεια να αναλαβουν αλλοι πιο υπευθυνοι απο εσασ!!

  12. ΧΡΥΣΑΝΘΗ Β.

    Απαραδεκτοι. Δεν φερνουν το πακετο και σε υποχρεωνουν να πας στο γραφειο τους για τηννπαραλαβη. αν και εχουν πληρωθει γι’αυτο. Συμβαινει αυνεχεια. Ενα ατομο στην εξυπηρετηση που κανει εις επηκοον των παρευρισκομενων ερωτησεις για το περιεχομενο και τον αποστολεα του δεματος.

  13. Στέλιος Γ.

    ¨Οτι χειρότερο σαν εμπειρία είχα μέχρι σήμερα.
    Δεν μου παρέδωσαν ποτέ την παραγγελία μου και αναγκάστηκα να πάω ίδιος να την παραλάβω.
    Μου την έδωσαν μετά απο μιση ώρα και ούτε που ενδιαφέρθηκαν να ακούσουν τα παράπονά μου ότι με κοροιδεύαν κανονικά και ενώ έπρεπε να την παραδώσουν την κρατούσαν εκεί γιατί είτε μπορεί να μην έχουν προσωπικό, ή απλά δεν κάνουν την δουλειά τους. (εγώ όμως είχα πληρώσει για τις υπηρεσίες τους)

  14. ΕΛΛΗ ΣΑΜΟΥΗΛ Σ.

    Η πιο απαράδεκτη εταιρεία κουριερ με την οποία αναγκαστικά συνεργάστηκα.
    Και καλά έκαναν προσπάθεια παράδοσης η οποία ποτέ δεν έγινε. και δεν ήταν μόνο μια φορά, αλλά πολλές παραπάνω. Καλό θα ήταν τέτοιες εταιρείες να μην υπάρχουν. Ψεύτες και αγενείς απο αυτού που είναι στο γραφείο μέχρι τα παιδιά που παραδίδουν τις αποστολές. Έβαλα ένα αστέρι γιατί δεν μπορώ να βάλω μηδέν.

  15. ΜΑΡΙΑ Τ.

    Δήθεν προσπάθειες παράδοσης . Τηλεφώνα που δεν απαντά κανείς ποτέ. Ένα τηλεφωνικό κέντρο που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Σου λένε ότι μάλλον θα σας το φέρουν άλλη μέρα εξαρτάται από τον όγκο της δουλειάς. Άρα πρέπει να πας εσύ. Απλά απαράδεκτοι , αγενής, άσχετοι και ψεύτες

  16. Μαρία Π.

    Δεν έχω κάνει ποτέ μου κριτική αλλά δεν έχω ξαναδεί και ποτέ μου τόσο άσχημες κριτικές για εταιρεία χωρίς να διορθώνουνε το παραμικρό.. τρεις φορές έχω προσπαθήσει να παραλάβω πράγματα με τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχουν έρθει ποτέ λένε ψέματα ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης και δεν έγινε ποτέ ούτε τηλέφωνο μου έχουνε στείλει ούτε μήνυμα μου αφήνουν ένα τηλέφωνο για να κάνω νέα ημερομηνία για παραλαβή όπου βέβαια δεν το σκόνουνε ποτέ δεν ξέρω δεν λειτουργεί εγώ θα ντρεπόμουνα στη θέση σας…υπάρχουν άνθρωποι που παραγγέλνουν πράγματα ,που τα χρειάζονται πραγματικά…

  17. Anke M.

    Ένα ζευγάρι παιδικά πέδιλα,δεν θα της κάνουν όταν θα φτάσουν εδώ…..5 μέρες από Κομοτηνή για Θεσσαλονίκη και έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους ακόμα

  18. Stathis K.

    Η χειρότερη εταιρεία στέλνει μηνύματα ότι δεν σε βρίσκει για να σε αναγκάζει να πηγαίνεις να παραλάβεις το δέμα από τα γραφεία τους όπου συναντάς πάντα ουρά ή δεν σου στέλνει καν μήνυμα Απορώ πως την προτιμούν

  19. Γαμζε Γ.

    Η χειρότερη εταιρεία ή αποστολές δεν έρχονται στο σπίτι πηγαίνεις να το πάρεις περιμένεις μια ώρα να θα βρουν και συνήθως χάνουν της παραγγελίες!

  20. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Α.

    η χειροτερη εταιρεια δεν σηκωνουν τηλεφωνα προσπαθω 3 μερες να επικοινωνησω

  21. N K.

    Η χειρότερη όλων!.
    Ενημέρωση με μήνυμα ότι η παράδοση θα γίνει μεταξύ 09:00 με 17:00 άρα περιμένεις σπίτι μέχρι να έρθει ο μεταφορεας( αν έχεις παιδιά δεν πας να τα πάρεις από το σχολείο κ γενικά είσαι με το κινητό στο χέρι περιμενοντας).
    Για να δεχθείς το τηλ του μεταφορεα ότι δεν μπορεί να στο φέρει στη διεύθυνση σου σήμερα κ θα το φέρει την επόμενη μέρα ( περίμενε κορόιδο και αύριο μέρα είναι) και το αποκορύφωμα, σου στέλνουν μην ότι δεν μπόρεσαν να σε βρουν κ να τους καλέσεις για να ορίσετε ένα επόμενο ραντεβού….βρε εσείς εκεί στα ΕΛΤΑ δεν μην αγχώνεστε ένα δεματακι είναι, άστο να περιμένει και αν βολευτείτε κάποια στιγμή φέρτε το….
    Απαράδεκτοι….

  22. ΧΑΡΟΥΛΑ Μ.

    Το 1 αστέρι γιατί δεν γίνεται 0.
    Δέμα από Λαμία προς Κομοτηνή. 9/42025 δόθηκε εντολή να το παραλάβουν , 10/4/2025 το παρέλαβαν και από 11/4/2025 η ιχνηλάτηση λέει ότι είναι θεσσαλονίκη. Πήρα τηλ 15/4 μου είπαν πως έφυγε σήμερα για τον προορισμό του. Πήρα ξανά 16/4/2025 μου επιβεβαιώσουμε πως έχει φύγει από Θεσσαλονίκη και βρίσκεται καθοδόν. Σήμερα 17/4/2025 ξαναπήρα τηλέφωνο μου είπαν πως έχει φύγει και μάλλον είναι στην Καβάλα. Τους είπα πως δεν θέλω ενημέρωση αλλά λύση και μου είπαν να στείλω email στο [email protected] μάλλον για να με ξεφορτωθούν γιατί πλέον δεν μιλούσα ευγενικά.
    Εν κατακλείδι πλήρωσα υπηρεσία ταχυμεταφορών και μετά από 8 ημέρες οι 6 εργάσιμες είναι άγνωστο πότε θα έρθει το δέμα μου. Άγριο μεγάλη Παρασκευή, Τετάρτη (2 εβδομάδες μετά και βλέπουμε)

  23. Ροδανθη Τ.

    Ταλαιπωρια ασυνεννοησία και αγενής εξυπηρέτηση.

  24. Από 5 Απριλίου που εστάλη το δέμα 11 Απριλίου και δεν έχει φύγει από το κατάστημα για το προορισμό του. Τηλέφωνο δεν σηκώνουν ποτέ. Σε μέιλ δεν απαντανε. Η χειρότερη εταιρεια

  25. ΔΗΜΉΤΡΗΣ Π.

    Η χειρότερη κούριερ που έχω συνεργαστεί. Το προσωπικό αγενές. Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα . Μόνο προπληρωνεις και εξυπηρέτηση 0. 8/4/2025 εξυπηρετηθηκα και πλήρωσα για να έχω έναν φάκελο στις 11/04/2025 από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και αυτοί δεν το έχουν παραλάβει ακόμα γιατί δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν οι κούριερ τις εξουσιοδοτήσεις. Κλείστε το καλύτερα