Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.7 από 899 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

899 κριτικές για “Courier Center

  1. Valentina Pagkalaki P.

    πραγματικά δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία από την συγκεκριμένη, έχει φτάσει το δέμα μου δεκατέσσερις μέρες στην Αθήνα, επί 5 μέρες και καλά στην διακίνηση, μετά δέκα μέρες μου στέλνουν μήνυμα να πάω να το παραλάβω εγώ 35 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου, και οι ημερομηνίες παραδοσής κάθε μέσα στον ψηφιακό τους βοηθό διαφορετικές, εκπρόσωποι να μιλήσεις δεν υπάρχουν και απαντήσεις δεν έχει κανείς… δεν την συστήνω σε κανέναν αυτήν την την εταιρεία , είναι ότι χειρότερο έχουμε δει εδώ και καιρό

  2. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Π.

    ζητησα να ερθει η παραγγελια μετα τισ 3 μ.μ., ηρθε στισ 10 π.μ. οταν και ελειπα, ζητησα να ερθουν για επιστροφη προιοντοσ μετα τισ 3 μ.μ. ηρθαν στισ 10 π.μ., η χειροτερη εταιρεια που υπαρχει αυτη τη στιγμη στην ελλαδα. φυσικα και εκανα καταγγελια στην εεττ, στον συνηγορο καταναλωτη και στη γενικη γραμματεια εμποριου.

  3. Helena X.

    Αν μπορούσα να βάλω 0 θα έβαζα.
    Περιμένω από 5/12 ένα δέμα το οποίο προφανώς και δεν μου το έφεραν ενώ ήμουν όλη μέρα σπίτι και έγραψαν ψέματα ότι δεν με βρήκαν.
    Έχουμε 12/12 και ακόμα το δέμα δεν μου το έχουν φέρει.
    Παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και μου λένε θα σας το στείλουμε αύριο.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ

  4. ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΗΣ Μ.

    Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρία σε εξυπηρέτηση και συμπεριφορά. Μακριά από αυτήν.

  5. ΜΑΙΡΗ ΑΓΑ Α.

    Αν περιμένεις δεμα δεν θα ερθει ποτε. Και αυτο οχι απο τον κουριερ αλλα απο την εταιρια. Χαλια. Μακρυα. Η πρωτη τους κι η τελευταία

  6. νωντας μ.

    τηλεφωνο δεν απαντανε, το δεμα λενε μου το εστειλαν και δεν ηρθε τιποτα. οτι χειροτερο

  7. Spil P.

    Απαράδεκτοι! Κατά τύχη πήρα το πακέτο. Ήξερα κάποιον που ήξερε κάποιον και έγινε η συνεννόηση. Δεν έμαθα ποτέ από αυτούς, δεν ειδοποιήθηκα ποτέ πως είχε γίνει αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης! Το πακέτο θα επέστρεφε και δεν θα το μάθαινα ποτέ! Καμία επικοινωνία, ακόμα και φόρμες επικοινωνίας δεν χρησιμεύουν σε τίποτα. Τα τηλέφωνα τα κλείνουν ακόμα κι όταν καλούν. Είναι να μην σου τύχει να έχεις παράδοση από αυτούς.

    Οι οδηγοί από την άλλη πλευρά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΊ!

  8. Christos P.

    Αισχρή απαράδεκτοι.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω αρνητική βαθμολογία.
    Έχετε χάσει δύο φορές τις παραγγελίες μου. Καμία συνέπεια, καμία υπηρεσία.
    Δεν πρόκειται για μια εταιρία για τα σκουπίδια η ίδια η εταιρεία είναι σκουπίδι.
    Αν πρέπει οπωσδήποτε να παρέχεται μια υπηρεσία στον κόσμο και να πληρώνεστε δίκαια γι αυτή, κλείστε αυτό το κολομαγαζο που λέτε ότι κάνει ταχυμεταφορες και πηγαίνετε στα χωράφια να ξεριζωνετε πατάτες, αν και πολύ αμφιβάλω πως κάποιος από εσάς θα το καταφέρει και αυτό.
    Αίσχος.

  9. Γεώργιος Χ.

    Απαράδεκτοι καμία συνέπεια,Σταματήστε να παραγγέλνετε από εταιρίες που την χρησιμοποιούν.

  10. Sofia A.

    Απαράδεκτο!
    εισαι σοκαριστικο ποσο απαράδεκτη υπηρεσία ειναι.
    Δεν μπορώ καν να επικοιωνήσω μαζι τους τοσες μέρες και εχω προσπαθήσει με κάθε πιθανό τρόπο. Καμία ενημέρωση, απιστευτη αργοπορία, καμία ευθύνη, και κυρίως καμία απολύτως επικοινωνία/ παρουσία σε κανενα τηλέφωνο, μέιλ, διεύθυνση. σοκαριστικά τραγικό

  11. Δημήτρης Κ.

    Κρατάνε τα δέματα πόσες μέρες , 3 φορές έχει τύχει να να παραλάβω από αυτούς και κάθε φορά υπάρχει αργοπορία

  12. Οι χειρότεροι όλων. Επικοινώνησα με τα κεντρικά εκλιπαρώντας αλλαγή διεύθυνσης λόγω εκτάκτου χειρουργείου μου και η κυρία μου είπε ότι εάν δεν με βρουν στην προκαθορισμένη διεύθυνση η παραγγελία θα επιστραφεί στο εξωτερικό. Σημειωτέον η παραγγελία ήταν προπληρωμένη. Στην συνέχεια μου είπε ότι θα μου κλείσει το τηλέφωνο διότι είχε και άλλους να περιμένουν στην γραμμή. Τα συμπεράσματα δικά σας…

  13. ΑΝΤΩΝΗΣ Λ.

    Απλά απαράδεκτοι. Με σαφείς οδηγίες παράδοσης Δευτέρα ή Τετάρτη, ήρθαν Παρασκευή και Τρίτη γιατί έτσι τους βόλευε το πρόγραμμα και μου την είπαν κιόλας επειδή δεν ήταν κανείς να παραλάβει. Δυστυχώς, αρκετές εταιρείες συνεργάζονται πλέον μαζί τους για την αποστολή δεμάτων, οπότε θα υποστούμε την όποια ταλαιπωρία..

  14. Χαράλαμπος ..

    Ζήτησα αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λόγω αλλαγής τόπου διαμονής και απλώς αρνήθηκαν…

  15. Κωνσταντίνα Η.

    Η χειρότερη εταιρεία, με κάλεσε για να πάω κάτω στην είσοδο να παραλάβω το δέμα διότι έχει οδηγίες λέει να μην ανεβαίνει σε ορόφους.
    Οταν κατέβηκα επειδή επέμενε είχε φύγει χωρίς να το αφήσει στην είσοδο όπως είχε πει

  16. Αναστάσιος Σ.

    Από 17/11/2025 περιμένω ένα δέμα σήμερα 25/11/2025 ακόμα περιμένω με εκτιμώμενη παράδοση στις 27/11/2025 που πολύ αμφιβάλλω ότι θα μου παραδοθεί , Μακράν η χειρότερη εταιρεία courier που υπάρχει στην Ελλάδα.

  17. Πολύ σοβαρη εταιρεια και πάντα πιο γρήγορη και πιό ανταγωνιστική απο της υπόλοιπες

  18. ΒΑ Π.

    Με διαφορά οι χειρότεροι. Δεμα από το Παγκράτι που το έχουν κρατήσει 4 μέρες λες και έρχεται από το Περου. Αδύνατη η επικοινωνία.Ποτε ξανά και για κανέναν λόγο

  19. Ε. Ν.

    Απλά απαράδεκτοι. Έχουν ένα δέμα προπληρωμένο προς παράδοση εδώ και μια εβδομάδα. Δεν παραδίδουν, δεν απαντάνε. Ότι χειρότερο σε courier έχω δει!

  20. Απαράδεκτοι, παρέδωσαν την παραγγελία μου σε BOX NOW όπου τους βόλευε ενώ είχα δηλώσει παραδοση στο σπίτι.Επικοινωνησα τηλεφωνικά μαζί τους μετά από αναμονή σαράντα λεπτών κ μου είπαν οτι θα το φέρουν, από τις 5/11 σήμερα έχουμε 10/11 δεν το έχουν φέρει

  21. Νικολέτα Β.

    Απαραδεκτη μου είπαν ότι το δέμα θσ έρθει εχτές.περιμενα όλη μέρα δεν έφυγα από το σπίτι και μου έστειλαν μήνυμα ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης! ΨΈΜΑΤΑ ΨΈΜΑΤΑ
    ΔΕΝ ήρθαν ποτέ εγώ λοιπόν πρέπει να εγκλωβιστω και άλλη μέρα ! Και το αποκορύφωμα δεν σηκώνουν τηλέφωνο. Έχουμε και δουλειές!

  22. Σουφλ Α.

    Μου έχασαν δεμα ολόκληρο κουτί,πως τα κατάφεραν;κάμερες δεν έχουν στην αποθήκη;Δεν υπήρχε φυσικό πρωσοπο να μιλήσω έπρεπε να σπάσω το στομάχι μου κ τα νεύρα μου να παραδεχτούν ότι χάθηκε,φυσικά πλέον δεν παραγγέλνω κ από εταιρείες που συνεργάζονται με την κούριερ σέντερ,ας συνεργαστούν κ αυτές με αξιόπιστη εταιρεία κ όχι με μια που εξαφανίζει κουτιά ολόκληρα …Ένα αστέρι καθαρά για να σχολιάσω,ούτε αυτό αξιζουν

  23. ΜΑΡΙΑ ΤΖΕΒΑ Τ.

    Απαράδεκτοι. Δεν ενημερώνουν πριν φέρουν το δέμα και η δικαιολογία είναι ότι το τηλέφωνο έχει φραγή. Θα πρέπει δηλαδή, να περιμένει κάποιος από τις 09:00 το πρωί έως το τέλος της βάρδιας τους για να παραλάβεις το δέμα σου. Α, επίσης, δεν ενημερώνουν καν ότι θα έρθουν την τάδε μέρα. Απλά…. ε, έχει φραγή το τηλέφωνο

  24. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α.

    Το ένα αστεράκι που έβαλα είναι γιατί δεν υπήρχε επιλογή “κανένα”. Όχι μόνον ανίκανη να εκτελέσει το έργο για το οποίο πληρώνεται αλλά και παραπλανητική στις πληροφορίες που σου παρέχει , όταν ζητάς ενημέρωση on line. Μου εστάλησαν φάρμακα από φαρμακείο του ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ με την ένδειξη ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (που προϋπέθεται φυσικά και αυξημένη χρέωση) κι ενώ η on line ενημέρωση έλεγε ότι αυτά φθάσανε Τετάρτη πρωί στη Λυκόβρυση, φθάσαμε Παρασκευή μεσημέρι 3η ώρα να μου πουν “ΕΛΑΤΕ να τα πάρετε αν τα χρειάζεστε διαφορετικά το Σάββατο” Για προϊόν απολύτως απαραίτητο για ασθενή. Και η χρέωση φυσικά για…… άμεση παράδοση. ΝΤΡΟΠΗ