Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.7 από 899 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

899 κριτικές για “Courier Center

  1. Charis D.

    Μιλάμε για μεγάλο κωλοχανειο…. Έχει ενεργοποιηθεί μία βδομάδα σταθερή και τηλεόραση από κοσμοτε και ακόμα να παραλάβω εξοπλισμό. Καλύτερα με τα πόδια… Πιο γρήγορα θα ερχόταν… διόλου τυχαίο που έχει απενεργοποιήσει τις αξιολογήσεις Google.

  2. Serz N.

    ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον διανομέα που ήρθε σήμερα. είναι από τους καλύτερους διανομής που έχει έρθει και μου έχει φέρει δέμα. μένω στον τρίτο όροφο χωρίς ασανσέρ ανέβηκε πριν προλάβω να κατέβω συναντηθήκαμε στο δεύτερο και επέμενε να ανέβει εκείνος ενώ άλλοι σε διάφορες εταιρείες τα πετάνε τα δέματα κάτω στο ισόγειο και εξαφανίζονται. ήτανε ευγενέστατος χαρούμενος και εξυπηρετικότατος μπράβο του και πάλι μπράβο του.

  3. Αλέξανδρος Α.

    Περιμένω πακετο εδώ και 3 ημέρες ενώ έχει ιδη ανατεθεί σε διανομέα.. Είδα στην αναζήτηση ότι κάνει συνέχεια αποτυχία παράδοσης λόγω ότι δεν υπάρχει το όνομα στα κουδούνια γράφει.. Ενω το όνομα υπάρχει κανονικότατα!! Μακριά απ αυτούς παιδιά!

  4. Πιο ελεεινή εταιρεία ταχυμεταφορών δεν υπάρχει. Έχω σταματήσει να συνεργάζομαι με καταστήματα που έστελναν με αυτούς. Το temu τους πέταξε έξω.
    Τελευταίο τους κατόρθωμα, περίμενα μια sim από την cosmote. Μετά από μια εβδομάδα ένα πρωϊνό είδα στην αναζήτηση ότι επιτέλους ανατέθηκε σε διανομέα και λέω επιτέλους θα παραλάβω. Αμ δε. Στις 10 το πρωί, η αναζήτηση έδειξε ότι ο διανομέας διακτινίστηκε στο μέλλον, και στις 14.25 δεν με βρήκε!!!!!!!! Οι ελάχιστοι που γράφετε θετικά για αυτό το μπουρδέλο, μάλλον είσαστε τα αφεντικά της!

  5. John A.

    Παραγγελία από TEMU έχει φτάσει στο κατάστημα Αγίου Δημητρίου 2 ημέρες πριν, χωρίς καμία περαιτέρω ενημέρωση πότε θα μου το στείλουν στο σπίτι, για να κανονίσω να είναι κάποιος να το παραλάβει. Λέω λοιπόν να πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω ή να κανονίσω να περάσω εγώ να το πάρω από το κατάστημα τους. ΜΙΣΗ ώρα περιμένω να απαντήσει κάποιος “εκπρόσωπος”. Καραγκιόζηδες, το λιγότερο. Αλλά δεν φταίνε αυτοί, οι συνεργαζόμενες εταιρείες φταίνε (Cosmote, TEMU, κ.λπ.). Υ.Γ. το bot, bot είναι, τυπικά δεδομένα, χωρίς τίποτα ουσιαστικό παραπάνω.

  6. John M.

    Το ότι επιβιώνετε εναπόκειται στο ότι διακινείτε τον εξοπλισμό της Cosmote.
    Το ότι η Cosmote σας έχει αναθέσει το έργο αυτό και παρ΄ όλα τα παράπονα που έχει λάβει για εσάς συνεχίζει να συνεργάζεται μαζί σας, την καθιστά συνυπεύθυνη.
    Στην παραγγελία Δευτερα 20/10 η ενημερώνει είναι ότι η παραλαβή θα γίνει σε 2 ημέρες 22/10 Τετάρτη
    Έχετε παραλάβει από Αυλώνα πριν 3 ήμερες 21/10.
    Στέλνετε σήμερα 24/10 μήνυμα viber στις 08:00 ότι η παράδοση θα γίνει 10:00-17:00 (η απόλυτη ακρίβεια).
    Παραδίδετε σε οικία, η λογική λέει ότι ο περισσότερος κόσμος δουλεύει το πρωί. Την ώρα λοιπόν που το στείλατε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ευελιξίας με το ωράριο της δουλείας. Δηλαδή κάποιος πρέπει να κάτσει στο σπίτι και να περιμένει.
    Και αν δεν έλθει;
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ
    Τον μοναδικό καλό σχεδιασμό που έχετε κάνει ως εταιρεία είναι ότι όλα σας τα τηλέφωνα εκτρέπονται στον αυτοματοποιημένο “βοηθό” που στη ουσία δεν έχει καμία δυνατότητα λύσης ,αναμασώντας απλώς την πληροφορία παράδοσης.
    Με τον τρόπο αυτό άριστα δεν σας ενοχλεί κάνεις.
    Το μήνυμα αυτό γράφτηκε στις 18:30
    013735765252

  7. Marina M.

    Εγώ όσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω για επαναποστολη της παραγγελίας μου, το τηλέφωνο κέντρο με εξυπηρέτησε με πολύ ευγενία και χωρίς αναμονή. Πρώτη φορά από εταιρεία κούριερ και να εξυπηρετήσει τόσο καλά. 5+ αστέρια

  8. Mary K.

    Επέλεξα και πλήρωσα παράδοση στο σπίτι ! Όχι να πάτε την παραγγελία μου σε θυρίδα χωρίς να με ρωτήσετε κιόλας !

  9. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
    Εταιρεία ταχυμεταφορών που 10 μέρες με ταλαιπωρεί και δεν μου παραδίδει το δέμα μου.
    (Απο Αιγάλεω σε Σεπόλια).
    Αγενείς οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο,
    οταν αποφασίσουν να απαντήσουν.

  10. τα μηδεν αστερια πολλα ειναι παραγγελια απο petsupermarket απο 9/10 καμμια ειδοποιηση απο κανενα …στο πετ απαντησαν βεβαια αλλα μεχρι εκει απο βδομαδα λεω να προχωρησω σε αλλου ειδους διαμαρτυριες μια κι εχω κι αλλα 2 δεματα εκει κι εχουν κι αυτο το χαζοbot να μας κοροιδευει

  11. Christina K.

    Βάζω ένα αστέρι μόνο για να αξιολογήσω, αν μπορούσα θα ξεκινουσα με αρνητικό πρόσημο…
    Η απόσταση για να παραδώσουν το δέμα μου περίπου δύο χιλιόμετρα, δέκα λεπτά το πολύ με μηχανάκι, με μια σημαντική διευκρίνιση ότι εγώ βρίσκομαι κεντρικά κ εκείνοι εκτός πόλης.
    Σήμερα 17/10/25 κ ενώ το δέμα μου βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα 10/10 στην εταιρεία τους δεν έχουν παραδώσει ακόμα.
    Δυστυχώς δεν θα παραλάβω κ έχω ενημερώσει κ την εταιρεία Stepshop όπου και παρήγγειλα.

    Εν κατακλείδι, αποφύγετε πάντα αυτή τη μεταφορική καθώς κ όσα καταστήματα συνεργάζονται γιατί οι συνεργάτες μας κρίνουν την αξιοπιστία μας…

  12. Ενταξει απαραδεκτοι δεν ξερουν λεει ποτε θα φυγει το δεμσ απ την αποθηκη,απλα δεν ξερουν Μητσοτακηδες παντου

  13. Κυριακή Δ.

    Η πιο αργή εταιρεία κούριερ, κρατάνε το δέρμα για αρκετές μέρες στο κατάστημα με σκοπό να σε αναγκάσουν να το παραλάβεις από εκεί,δεν σηκώνουν το τηλέφωνο για κανένα λόγο, Αναλαμβάνουν δέματα προς περιοχές που δεν έχουν καταστήματα ( π.χ Σαλαμίνα) με αποτέλεσμα να τα παραλαμβάνουμε πάρα πολύ αργά.

  14. Κατερίνα Κ.

    Πολύ καλή κ γρήγορη εξυπηρέτηση

  15. η καλυτερη της ελλαδας

  16. Χρήστος Π.

    Απατεώνες. Δεν πρόκειται καν για εταιρία courier. Οι παραδόσεις τους ξεκινάνε από τις 2 το μεσημέρι, χωρίς καμία τηλεφωνική ή άλλου είδους ενημέρωση (με sms πχ) για ημέρα και ώρα παράδοσης.
    Αν δεν σε βρουν σπίτι (εκεί που θα τους βόλευε δηλαδή), οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα παράδοσης, απαιτούν -χωρίς καμία απολύτως άλλη επιλογή- να παραλάβεις ο ίδιος/α το δέμα σου, σε ένα από τα ελάχιστα υποκαταστήματά τους, που συνήθως βρίσκεται σε ελάχιστη απόσταση 50 χλμ από το σπίτι σου.
    Είμαστε στο 2025 και όχι στο 1950. Αν δεν μπορείτε να γίνετε ανταγωνιστικοί στον τομέα που “εξυπηρετείτε”, παρέχοντας στους πελάτες σας την ΕΛΑΧΙΣΤΗ αποδεκτή μεταχείριση, τότε κλείστε το μαγαζάκι σας και πηγαίνετε σπίτια σας. Δουλειά σας είναι να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας, και όχι εκείνοι εσάς, για να πληρώνεστε.

  17. Louise Haverkamp H.

    Αυτό που συμβαίνει εδώ δεν είναι απλώς κακή εξυπηρέτηση, αλλά μια κατάφωρη προσβολή τόσο για τον αποστολέα όσο και για τον παραλήπτη (αν παραλάβει καν). Η μόνη λύση είναι να σταματήσουμε να δεχόμαστε παραγγελίες που αποστέλλονται μέσω του Courier Center. Έχω ήδη εκφράσει την επιθυμία μου στην Temu. Υπάρχουν πολλές ικανοποιητικές λύσεις για την παραλαβή των δεμάτων μας στην Ελλάδα, οπότε γιατί να συμβιβαστούμε με έναν courier που δεν δείχνει κανένα σεβασμό και μας φορτώνει με ψέματα, μη παράδοση ή υπερβολικά καθυστερημένες παραδόσεις και κακή εξυπηρέτηση πελατών;

  18. Konstantina Koutouzou K.

    Σήμερα έχουμε 8/10/25 , προσπαθώ από 22/9 να κάνω επιστροφή δέματος, έχω επικοινωνήσει πάνω από 4 φορες για ανανέωση ραντεβού, δεν έχουν έρθει ποτέ. Την πρώτη φορά έκαναν λάθος και πήγαν από τη διεύθυνση αποστολής να πάρουν το δέμα. Άσχετίλα σε όλο της το μεγαλειο

  19. Io S.

    πολύ κάκή εξυπηρέτση !
    λένε ψέμματα οτι έφεραν το δέμα και δεν σε βρήκαν για να σε αναγκάσουν να πάς από εκέι να παραλάβεις!
    δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο!

  20. ΜΑΡΙΑ Γ.

    Νομίζω ότι δεν υπάρχει χειρότερη courier ειδικά στον Δήμο Θέρμης στη Θεσσαλονίκη.Δεν απαντάνε πότε στο τηλέφωνο ή θα το έχουν κατεβασμένο για να δείχνει ότι μιλάει.Στις 30/9 με κάλεσε ο διανομέας τους.Εγω δεν πρόλαβα να σηκώσω το τηλέφωνο και αμέσως πήρα πίσω και η απάντηση ήταν τώρα έφυγα αύριο.Σημερα έχουμε 2/10 και το αύριο δεν έχει έρθει ακόμα.

  21. απαράδεκτη συμπεριφορά του μεταφορέα ειρωνικός και ψεύτης. Με έστειλε σε διαφορετικά σημεία μεσα στην Αρναία και όταν τον ρώτησα γιατί τόσα ψέματα με απάντησε οτι δεν είστε ο μόνος που έχεις δέμα

  22. Nikolas Zaimakis Z.

    Στο Ρέθυμνο μακράν η πιο ευγενική και εξυπηρετική εταιρία ταχυμεταφορών, η κ Μαρία πάντα με το χαμόγελο και κάνει τα πάντα να σας εξυπηρετήσει.

  23. Jim J.

    Περίμενα πακέτο.
    Άλλαξα τοποθεσία παράδοσης μιλώντας ζωντανά με κάποια κυρία, τα σημείωσε όλα με λεπτομέρειες και την επόμενη μέρα ξαναπήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω, επειδή έλαβα ένα μήνυμα, και μου λένε θα έρθει σήμερα. ( Στην παλιά διεύθυνση)
    Και απαντώ ότι μια συνάδελφος της τα είχε σημειώσει όλα χθες για την αλλαγή.
    Μου λέει δεν ξέρω , εγώ βλέπω την παλιά διεύθυνση.
    Να σημειώσω την νέα για να έρθει αύριο.
    Ότι να ναι ..

  24. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Την πρώτη φορά που μου έστειλαν κάτι με αυτή την εταιρεία παρέλαβα μετά από 20 σχεδόν μέρες! Τωρα περιμένω ένα δέμα και είμαι στην 15η μέρα! Κάθε φορά φαίνεται στις ενημερώσεις τους ότι είναι προς παράδοση και το απόγευμα αλλάζει το status παράδοσης! Δεν μπορώ ούτε καν να πάω να το πάρω από εκεί γιατί δεν απαντάει ποτέ το τηλέφωνο τους και φοβάμαι μη πάω και είναι η μέρα που πραγματικά το έχει ο κούριερ μαζί του! Απορώ πως επιβιώνουν τέτοιοι καραγκιοζηδες!!!

  25. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τ.

    Αρνήθηκαν να το φέρουν γιατί λέει είναι μακρυά!!!!..Είπαν έλα νατο πάρεις και μου έκλεισαν το τηλέφωνο!!!!..Ποτέ ξανά..