Με κάλεσαν με έβαλαν σέ αναμονή καί μετά από 20 λεπτά έπεσε η γραμμή Απαράδεκτοι.....
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παρά πολύ γρήγορη παράδοση από φαρμακείο και τις δύο φορές και ευγενικός διανομέας . Μπράβο .
”Ταχύτητα ενημέρωση και τηλέφωνο για να γίνουν όλα όπως πρέπει να γίνονται πάντα!
”Φοβερή εταιρία . Το δέμα μου ήρθε στην ώρα του !
”Σημερα 20-05-2025 δεν παρέλαβα τίποτα
”Ελπίζω η επόμενη αποστολή μου να είναι τη μέρα που μου δηλώθηκε και να μπορώ να μιλήσω με κάποιο άτομο για όποιο πρόβλημα προκύψει….
”Όλα τέλεια! Άψογη εξυπηρέτηση
”Γρήγορη εξυπηρέτηση!
”Ολα έγιναν όπως είχαν προγραμματιστεί
”Άψογοι,γρήγοροι και εξυπηρετικότατοι.
”Μου παρέδωσαν Σάββατο το δέμα, εντός δύο ημερών από την παραγγελία.
”δεν θα έβαζα κανένα αστέρι εαν μπορούσα. Το δέμα το είχαν στην αποθήκη τους και εαν δεν τους ενοχλούσα 2 φορές δεν θα μου το έφερναν ποτέ και θα έπρεπε να πάω να το πάρω εγώ όπως μου είχε γίνει παλαιότερα .
”top!!!!!!!!!!!!!!!!!!
”Ευγενικοί, συνεπείς, άψογοι !!
”Περιμενα ενα δεμα απο το εξωτερικο το οποιο ερχοταν με DHL. H DHL το παρεδωσε στην Courrier Center για παραδοση στην διευθυνση μου. Προσπαθουσα 3 ημερες να επικοινωνησω τηλεφωικα μαζι τους για να τους ενημερωσω σχετικα με τον τροπο παραδοσης. Δεν καταφερα ποτε να μιλησω με καποιον εκπροσωπο τους. Δεν υπηρχε καποιο email για να τους στειλω email. Απο τυχη το παρελαβα. Απλα δεν ενδιαφερονται για τους πελατες τους.
”Παραδόθηκε κανονικά με σωστή ενημέρωση
”Απαράδεκτη!! Λένε Αποτυχία παράδοσης γιατί δεν κατέστη δυνατο να με βρουν ενω δεν ήρθαν ποτέ! Λένε οτι μου έστειλαν SMS ενω δεν είχα καμία ενημέρωση στο κινητο μου! Δεν μου έστειλαν ποτέ τίποτα και προσπαθούσα στο τηλέφωνο να επικοινωνήσω το οποίο την μία καλούσε και την άλλη ηταν κατειλημμένο ώρες .. 2 μέρες με αυτο το τηλ τους! Τελικά μου έστειλαν μέσα απο τον ιστότοπο που έκανα την αγορά και οχι με sms να πάω να παραλάβω εγώ το δέμα σε άσχετη περιοχή και ούτε καν στην κοντινή μου! Με αποτέλεσμα να τρέχω 1 ώρα διαδρομή με τρελη κίνηση και να πληρωσω και Αττική οδό ‘ωστε να παραλάβω το δέμα..
”Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει στην Courier Center, το μαύρο της το χάλι. Στην αναζήτηση της αποστολής στο site τους λέει ότι μου είχαν στείλει μήνυμα αρχικά, μετά από ότι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά δεν έλαβα ποτέ μήνυμα από αυτούς ή κλήση. Στο τηλέφωνο στα κεντρικά τους βγαίνει αυτοματοποιημένο μήνυμα που δεν εξυπηρετεί, στο τοπικό τους στα Γλυκά Νερά ή δεν σηκώνουν το τηλέφωνο ή είναι κατειλημμένο, email δεν υπάρχει να στείλεις, στο messenger πάλι σου απαντά το AI και πάλι δεν βγάζεις άκρη γιατί κάνεις απλώς ένα loop.
”Απογοήτευση…
”Κάποιος πρέπει να ασχοληθεί να φτιάξει την εταιρεία, αφού αναλαμβάνει δουλειές, θα πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει…τραγικό…
Δύο ίδιες παραγγελίες έφτασαν ταυτόχρονα στις αποθήκες τους και αποφάσισαν να μου φέρουν μόνο τη μία. Έτσι αναγκάστηκα να πάω εγώ να τη παραλάβω ενώ είχα πληρώσει 6€ μεταφορικά (3€ για κάθε μία). Το προϊόν της μίας ήταν σπασμένο μέσα σε όλα αυτά. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δε σήκωνε τηλέφωνα κ ο λόγος ήταν πως δε προλαβαίνουν, όταν τους ρώτησα από κοντά γιατί εξυπηρετούν κόσμο (2 άτομα εκείνη τη στιγμή).Λες και ο κόσμος δεν έχει κατανόηση να περιμένει ένα τηλεφώνημα(…)Το προσωπικό φυσικά δε φταίει, ο ανώτερος τους φταίει που με λίγο προσωπικό θέλει να εξυπηρετεί. Μα πιο πολύ φταίνε οι μεγάλες εταιρείες που συνεργάζονται μαζί τους. Για αυτό το λόγο να ξέρουμε που πρέπει να κάνουμε τα παράπονα μας! Έχω δει και έχω δει προβλήματα σε μεταφορικές, αυτό το χάλι δεν είχε ξανά γίνει!
”Η μοναδική εταιρεία που μου έχει χάσει δέματα κατ’επανάληψη, περιμένω δέμα το οποίο γράφουν προς διακίνηση και έχουν περάσει 12 ημέρες οπότε δεν μπορώ να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω.
”Μετά από 2 ώρες περιμένοντας την γραμμή από τις 10:05 πμ, δεν είχα ποτέ απάντηση και μου το κλείσανε, όχι μόνο χάλασα λεφτά για προιόντα τα οποία δεν έχω αυτή την στιγμή στα χέρια μου, χάλασα λεφτά για μία κλήση η οποία ποτέ δεν απαντήθηκε ΚΑΙ δεν έχω τα πράγματα που πλήρωσα στα χέρια μου. Έχω κανει αναφορά στο Temu και δεν πρόκειτε ποτέ ξανά να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους, το καλό που τους θέλω τα προιόντα μου να είναι εντάξει γιατί θα τους τρέχω στα δικαστήρια και τον ντελιβερά θα τον πάρει και θα τον σηκώσει. Αναχώρηση χωρίς παράδοση.
”τελεια..
”αψογα….
ενσυναισθηση…
σπανιο για μια κοθριερ.
επαγγελματισμος…
συγχαρητιρια και για το ζεστο προσωπικο σας… ..
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Όλα τέλεια! Άψογη εξυπηρέτηση!
”ολα τελεια.παραπολυ καλη εξυπηρετηση.ευχαριστω.
”Ειμαι πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες σας .
”