Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ίσως η καλύτερη μεταφορική αυτή τη στιγμή!
”Πραγματικά εξαιρετική η υπευθυνη κυρία
”Όλα καλά. Ευχαριστούμε..
”Είμαι άπειρα ευχαριστημένη με την εταιρία και τους διανομείς! Πάντα πρόθυμοι για εξυπηρέτηση σε σχέση με άλλες μεταφορικές
”Πολύ καλή εξυπηρέτηση.Στην ώρα τους!
”Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι !!
”Δόθηκε δέμα απο DHL για τελική παράδοση . Με κάλεσαν 5 λεπτά πριν έρθουν και ενημερώθηκαν που να αφήσουν το δέμα λόγο απουσίας πολύ εξυπηρετικοί
”Άμεση ενημέρωση καταστασης.Αμεση αποστολή .Όλα άριστα.
”Σε όλες τις συναλλαγές μου είμαι πολύ ικανοποιημένη
”Αμεση παραδοση, εθγενεια
”Τέλεια εξυπηρέτηση το θέμα ήρθε στην ημερομηνία που έπρεπε με πήρανε δυο φορές τηλ και παρόλο που δν το σήκωσα γιατί δούλευα μου το φέρανε ακριβώς!!!!
”Εξαιρετική εξυπηρέτηση από το κατάστημα Λαμίας
”Και γρήγορη ανταπόκριση παραγγελίας
Παντελώς απαράδεκτοι. Εδω και μια βδομάδα εφτασε το δέμα στο αεροδρόμιο και από τοτε αγνοείται η τύχη του!!!!!!!!!!!
”Πολύ κακή προσφορά υπηρεσιών. Έχουν το δέμα μου (πιστοποιημένα με δικό τους μήνυμα….) στο κατάστημά τους στην Θέρμη Θεσσαλονίκης από τις 14 Μαΐου. Είναι 19 Μαΐου και ακόμη περιμένω….Αίσχος
”Έχουν ωράριο το Σάββατο 09:00-14:00 και γράφει κλειστά λόγω ασθένειας ! Έπίσης στο τηλέφωνο ήμουν 40 λεπτά στην αναμονή ! Δε φτάνει που δεν παραδίδουν τα μεγάλα πακέτα στο σπίτι είναι κλειστά και δεν μπορούμε ούτε εμείς να τα παραλάβουμε ! Ωραία εταιρεία
”1 βδομάδα καθυστέρηση για ένα κουτί παπούτσια. Παντελής έλλειψη ενημέρωσης στο ενδιάμεσο, και status της παραγγελίας στο site – κενό.
”απαραδεκτη εταιρεια ουτε
”Σύντομη και εξαιρετική εξυπηρέτηση
”Δεν μου έστειλαν ποτέ sms πώς και πότε θα παραλάβω το δέμα μου. Στις 15/05/2025, μου τηλεφώνησε ο courier στο κινητό μου στις 12:48μμ για να μου παραδώσει το δέμα. Του είπα τις ώρες που θα βρίσκομαι σπίτι μου στις 15/05 (αφού δεν γνώριζα ότι το δέμα ήταν προς παράδοση) και στις 16/05 για να μου το παραδώσει. Όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω στο 210 7512000 – (δύο φορές την 15/05 στις 15:26μμ και την 16/05 στις 10:11πμ με χρόνο αναμονής την πρώτη 73′ λεπτά και τη δεύτερη 60′ λεπτά) δεν απάντησαν ποτέ. Στις 16/05/2025 και ώρα 11:32μμ μου έστειλαν sms από την Courier Center ότι μετά από προσπάθεια παράδοσης (ενώ ήμουν σπίτι) το δέμα αφίχθηκε σε Clever Point και οδηγίες για τη παραλαβή του (ενώ είχα συνεννοηθεί με τον courier για παράδοση στο σπίτι) Απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική.
”11 μέρες για να παραδώσουν 1 βιβλίο από ενα βιβλιοπωλείο στην Αθήνα και η παράδοση στην Άνω Γλυφάδα…. Απλά τραγικοί… και δεν υπάρχει και κανένας τρόπος να επικοινωνήσεις μαζί τους … μακριά!!!
”Χάλια, αργοπορία και να δείξω κατανόηση όταν απλά το επιχείρημα τους , αυξημένος όγκος παραγγελιών. Ας κάνουν προσλήψεις.
”Χάλια, λόγο αυξημένων παραγγελιών ζητάμε την κατανόηση σας…ότι να είναι..ας κάνουν καμία πρόσληψη. Τουλάχιστον ας με προλαβαιναν πριν ψάξω το δέμα εγώ να με ενημερώσουν .Άσχημη εμπειρία
”Απαράδεκτοι. Πλήρωσα 2,40 σε παραγγελία του φαρμακείου wecare που έκανα με σκοπό να έρθει το πακέτο στο σπίτι μου. Μετά την παραγγελία μου έστειλαν στο viber μήνυμα να διαλέξω κάποιο άλλο σημείο περισυλλογής του πακέτου- ένα κατάστημα της περιοχής-. Το δέχθηκα για να εξυπηρετήσω. Τελικά θέλουν άλλα 1,50€ να δώσω για να το πάρω όχι στο σπίτι μου, αλλά από ένα κατάστημα της περιοχής!!!!! Απαράδεκτη και η wecare που συνεργάζεται μαζί τους
”Όλα πολύ καλά και γρήγορη παράδοση!
”Τί να πρωτοπεί κανείς; Το πάθημα θα γίνει μάθημα και δεν θα ξανασχοληθώ μαζί τους… Υποτίθεται ότι θα παραλάμβανα 14/5. Απ’ ότι φαίνεται, δεν θα παραλάβω ούτε σήμερα, 16/5. Ενημέρωση δεν έχω.
”Στο τηλέφωνο δεν απαντάει κανείς (μετά από μισάωρα στην αναμονή)
Στο -διαφημισμένο- chat δεν απαντάει κανείς.
Δεν υπάρχει λόγος να σπάτε τα νεύρα σας. Απλά όταν παραγγέλνετε, επιβεβαιώστε ότι δεν θα είναι αυτή η μεταφορική που θα φέρει την παραγγελίας σας.