Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
η χειρότερη τράπεζα 00000000
Σκλαβενίτης σεισμόπληκτα Ιωαννίνων.. Η υπάλληλος που εργάζονταν ως κρεοπώλης σήμερα το απόγευμα.. αγενεστατη...μη εξυπηρέτηση και στα αλλαντικά.. αισχος..
απαράδεκτοι δεν υπάρχει καμια συννενόηση, απο τις χειρότερες ασφαλιστικές μακρια απο αυτην εκανα αιτηση 24/06 μου απαντησαν 15/07 αφου ειχα…
Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω συναντήσει. Και να μην έφτανε αυτό, το application της είναι λίγο για τα μπάζα.…
Ότι χειροτερο υπάρχει . Εξυπηρέτηση 0 . Παρέλαβα εξοπλισμό COSMOTE tv 5 αυγουστου . Μέσα σε 4-5 μέρες θα σας έχεις καλέσει και θα έρθει Τεχνικος για εγκατάσταση. Έχουμε 31 δεν με έχει καλέσει κανένας για να κλείσουμε ραντεβού να έρθει για εγκατάσταση. Καλείς στο 13888 περομενεις 15με30 λέπτα αναμονή και τους λες το πρόβλημα σου και σου λένε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να στείλουμε μια ειδοποίηση στο τμήμα συνεργατών για εγκατάσταση για να επικοινωνήσει άμεσα κάποιος μαζί σας για τοποθέτηση. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο δηλαδή. Έρχονται όποτε θελήσουν άμα θελήσουν και η COSMOTE δεν τους ελέγχει.Τοτε γιατί δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας από εμάς σε αυτό το τμήμα . Θα μου πεις καλά καλά ούτε αυτοί δεν έχουν επικοινωνία τόσο με αυτό το τμήμα. Τραγικοί . Ότι χειρότερο . Μακριαα
Εν έτη 2024 και το σταθερό τους έχει 40-70 αποσυνδέσεις την ημέρα από το Μάρτη μήνα, Σε προάστιο μεγαλης πόλης . Τα ίδια και στο χωριό , αν χαλάσει , μετά 40 μέρες ο τεχνικός πια. Όλος ο οικισμός 50 σπίτια , χωρίς τηλέφωνα σταθερά εν έτη 2024, οι ηλικιωμένοι μας αποκλεισμένοι κοινωνικά επικοινωνιακα. Κοροϊδεύουν το κόσμο πια, σου λένε π.χ. Υποβάθμισε τη γραμμή σου σε 24αρα(!) το 2024 , για να ναι λειτουργική σε τηλ, ιντ , tv.Παράνοια. Και τότε τη 40αρα 50αρα τη μου τη “αναβαθμίσατε” πουλήσατε από το 2020 αφού . 24αρα είχα πάντα εγώ.Αερα Ανύπαρκτη τεχνικη υποστήριξη, κ δε φταίνε οι εργαζόμενοι το τονίζω. Κάποτε σε 2-7 μέρες τα φτιαχναν όλα, όπου κ να σουν. Τώρα στησου λένε “τραγούδια” , φταίνε οι πρίζες , κάποιο βραχυκύκλωμα, στο σπίτι κάτι έχει.Ντροπή, Ντροπή . ΕΕΤΤ δεν υπάρχει πουθενά;
Τραγικη εξυπηρετηση! Ντροπη τους Προσπαθω απο τον Ιουνιο να βρω ακρη (γιατι εκανα επιστροφη εξοπλισμου τον οποιο μου χρεωνουν). Και οχι μονο αυτο με απειλουν και με φραγη αν δεν πληρωσω.
Αισχος να μη μπορω να βρω ακρη Ιουνιο Ιουλιο και Αυγουστο.
Τραγική εξυπηρέτηση το ένα αστεράκι είναι υπερβολή ούτε το μηδέν δεν σάς αξίζει. Τέσσερις μήνες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, η ασέβεια προς το πρόβλημα του πελάτη στο μεγαλύτερο βαθμό, όλο λυπούμαστε και λυπούμαστε και πώς δεν μας αφήνει το σύστημα..
ΣΗΜΕΡΑ 54 Λεπτα αναμονής…
Απαράδεκτοι είμαι στημένος σαράντα λεπτά αναμονή αίσχος , η επιτροπή τηλεπικοινωνιών δεν επεμβαίνει οι πάντες κάνουν ότι τους συμφέρει ατιμώρητα έλεος η χώρα είναι ένα ακυβέρνητο καράβι
Αποφάσισαν να κάνουν τη συνεργασία με τη Nova….πάρα πολύ ωραία
Το ότι δεν μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο για διευκρινήσεις και βγαίνει συνέχεια το μήνυμα ότι όλες οι γραμμές είναι κατηλλειμενες και κλείνει η γραμμή….πόσο απαράδεκτο μπορεί να χαρακτηριστεί ;;;;;;
Εφόσον κάνατε μια καινούργια συνεργασία, έπρεπε να έχετε φροντίσει να υπάρχει και τι ανάλογο προσωπικό που θα εξυπηρετήσει τους πελάτες σας !!!!!!!
Το ένα αστεράκι είναι πολύ και το βάζω γιατί δεν άνοιγαν τα σχόλια!!!για να κάνω μια φραγή εξερχόμενων κλήσεων περίμενα στο τηλ μια ώρα χωρίς υπερβολη, με αποτέλεσμα να μην απαντήσουν ποτε!ειναι η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών από εταιρείες τηλεφωνίας!!! Απαραδεχτοι
Η γραμμή μου έχει βλάβη από τις 10/7. Μεχρι σήμερα 22/8 δεν έχει αποκατασταθεί, οπότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, ούτε cosmotetv . Φυσικά κανένας δεν ξέρει να με ενημερώσει πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη, οπότε η κατάσταση παρατείνεται επ αόριστον… ΕΛΛΑΣ 2024
Μου κάνατε φραγή στην κόσμοτε τv. Και άντε η εταιρία είπα ανώνυμη οι ανθρωποι που διοικουν εξαυλωθηκαν ? Κριμα στην απανθρωπια σας. Είμαι 10 χρόνια πελατισα θα αποχωρισω μαζί με άλλους 50. Mail [email protected]
To site της Cosmote για ανανέωση χρόνου ομιλίας από desktop pc ΜΟΝΙΜΩΣ υπολειτουργεί. Το τηλέφωνο για εξυπηρέτηση πελατών κατειλημμένο, αυτή τη στιγμή δε δίνει καν τη δυνατότητα να σε καλέσουν μετά εκείνοι. Αν ξεμείνεις από data στο δρόμο δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ανανεώσεις το ρημάδι το χρόνο σου… Από το κακό στο χειρότερο!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ εδώ και 5 μήνες προσπαθώ να βάλω σταθερό στο χωριό και ακόμη δεν έχω βγάλει άκρη….. Ρίχνουν συνεχώς τις ευθύνες της ασυνέπειας τους σε εμένα, ότι τους μίλησα με επιθετικότητα κτλ.. και ότι ακύρωσα την αίτηση και άλλες ασυναρτησίες… Απορώ πως αυτοί οι “υπάλληλοι” εργάζονται ακόμη, αφού η αποδοτικότητα τους είναι υπό του μηδενός….
Αρχικα να αναφερω πως ειναι η χειροτεςρη αυτοματοποιημενη εφαρμογη απο ολες τις εταιρειες ζητας εκπροσωπο και στην τριτη προσπαθεια σου το κλεινει στα μουτρα με ενα λυπαμαι …. ΠΟΙΟΣ το μηχάνημα λυπατε στην ακρη ας το αφησουμε παραξενια , επειτα μιλας με εκπροσωπο αφου σου εχει φαει 16,00€ στην αναμονη, κοντα δλδ στα 20 λεπτα αναμονης . Δεν εχουν ουτε καν ιχωος αξιοπρεπειας να σου πουν μια μπαρουφα το μονο που σου λενε στεγνα πως το θεμα σου θα λυθει μον μεσω της ιστοσελιδας ΓΤΠΓ τους. Σου αραδιαζει http://www…….. και μετα σου κλεινει. ΜΗΔΕΝ ΣΕ ΟΛΑ ποιος τα τσιρακια της SIEMENS .
Παράγγειλα Ίντερνετ χωρίς σταθερό από το σάιτ της COSMOTE
Ήρθε μετά από μερικές ημέρες η συσκευή αλλά ήθελε ταυτοποίηση για την κάρτα sim (πράγμα που δεν το αναγράφει αυτό η σελίδα στο σάιτ)
Στέλνω κατευθειαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και περιμένω 12 ημέρες η 8 εργάσιμες για μια ταυτοποίηση
Έχω καλέσει αρκετές φορές για να μάθω τι συμβαινει αλλά οι υπάλληλοι που απαντάνε στο 13888 όπως διαπίστωσα δεν ξέρουν να κάνουν σωστά της δουλειά τους
Η μια υπάλληλος μ είπε ότι χρειάζονται 24 με 48 ωρες για να γίνει η ταυτοποίηση και εγώ περιμένω 8 εργάσιμες μέρες και όταν τους ξανακαλεσα μ είπαν ότι έπρεπε να κάνω υπομονή και τίποτα άλλο
Μια άλλη κυρία που μίλησα μ είπε θα μ κάνουν δώρα λόγο της καθυστερήσεις
Όταν μίλησα χτες με μια άλλη κυρία μ είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν δωρα
Μας κοροϊδεύουν
Προσπαθώ να κόψω την τηλεόραση. Παίρνω τηλέφωνο μου έρχεται μήνυμα ότι θα επικοινωνήσουν εντός 3ημερων τίποτα. Ξανά κάνω την διαδικασία μου ξαναέρχεται μήνυμα ότι θα επικοινωνήσουν πάλι τίποτα. Δηλαδή εγώ πρέπει να τους πληρώνω για όσο καιρό θέλουν και μέχρι να αποφασίσουν να μου κόψουν την συνδεση
Ότι χειρότερο σε εταιρία, μου έχουν στείλει με courier center in2 αγορές που έκανα με έκλεισαν στο σπίτι από τις 10-17 εφτά ώρες και δεν έφεραν τίποτα ούτε ειδοποίησαν ποτέ,ούτε τηλέφωνο σηκώνουν. Γράφω αυτή την κριτική γιατί και πριν 2 χρόνια με ένα ρούτερ που αλλάξαμε, δεν το έφερε ποτέ το courier με συνέπεια να πάμε νά τό πάρουμε εμείς. Το ίδιο θα γίνει και τώρα, αυτή λέγεται μεγάλη εταιρία ας γελάσω. Αύριο θα πάρω να ακυρώσουμε την παραγγελία.
Ο πρωτος εκπροσωπος μας ειχε ενημερωσει οτι θα γινει η αλλαγη της γραμμης απο το ενα σπιτι στο αλλο (ιδιος οροφος) απο 1-3 μερες μετα μας στελνουν μηνυμα οτι θα ερθει ο τεχνικος σε 23 μερες. τους καλεις στο τηλεφωνο σου λενε καναμε νεο αιτημα για να σε ξεφορτωθουν και αδιαφορουν πληρως για τις αναγκες σου. Απαραδεκτοι, μη επαγγελματιες και νομιζουν οτι ειναι μονο αυτοι και κανενας αλλος . Και το ενα αστερι που σας βαζω ειναι δωρο γιατι απλα δεν εχει 0 αστερια .
το ιντερνετ δεν δουλευει
”Είναι μία κυριολεκτικά άθλια και απρόσωπη εταιρεία και στην πρώτη ευκαιρία κλείνουμε όλους τους λογαριασμούς μας
”Απαράδεκτοι και κλέφτες
”Ότι χειροτερο υπάρχει . Εξυπηρέτηση 0 . Παρέλαβα εξοπλισμό COSMOTE tv 5 αυγουστου . Μέσα σε 4-5 μέρες θα σας έχεις καλέσει και θα έρθει Τεχνικος για εγκατάσταση. Έχουμε 31 δεν με έχει καλέσει κανένας για να κλείσουμε ραντεβού να έρθει για εγκατάσταση. Καλείς στο 13888 περομενεις 15με30 λέπτα αναμονή και τους λες το πρόβλημα σου και σου λένε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να στείλουμε μια ειδοποίηση στο τμήμα συνεργατών για εγκατάσταση για να επικοινωνήσει άμεσα κάποιος μαζί σας για τοποθέτηση. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο δηλαδή. Έρχονται όποτε θελήσουν άμα θελήσουν και η COSMOTE δεν τους ελέγχει.Τοτε γιατί δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας από εμάς σε αυτό το τμήμα . Θα μου πεις καλά καλά ούτε αυτοί δεν έχουν επικοινωνία τόσο με αυτό το τμήμα. Τραγικοί . Ότι χειρότερο . Μακριαα
”Εν έτη 2024 και το σταθερό τους έχει 40-70 αποσυνδέσεις την ημέρα από το Μάρτη μήνα, Σε προάστιο μεγαλης πόλης . Τα ίδια και στο χωριό , αν χαλάσει , μετά 40 μέρες ο τεχνικός πια. Όλος ο οικισμός 50 σπίτια , χωρίς τηλέφωνα σταθερά εν έτη 2024, οι ηλικιωμένοι μας αποκλεισμένοι κοινωνικά επικοινωνιακα. Κοροϊδεύουν το κόσμο πια, σου λένε π.χ. Υποβάθμισε τη γραμμή σου σε 24αρα(!) το 2024 , για να ναι λειτουργική σε τηλ, ιντ , tv.Παράνοια. Και τότε τη 40αρα 50αρα τη μου τη “αναβαθμίσατε” πουλήσατε από το 2020 αφού . 24αρα είχα πάντα εγώ.Αερα Ανύπαρκτη τεχνικη υποστήριξη, κ δε φταίνε οι εργαζόμενοι το τονίζω. Κάποτε σε 2-7 μέρες τα φτιαχναν όλα, όπου κ να σουν. Τώρα στησου λένε “τραγούδια” , φταίνε οι πρίζες , κάποιο βραχυκύκλωμα, στο σπίτι κάτι έχει.Ντροπή, Ντροπή . ΕΕΤΤ δεν υπάρχει πουθενά;
”Ντροπή, θέλουν να λέγονται σύγχρονη εταιρεία. Περιμένω στην αναμονή 33¨ και τελικά το έκλεισα. Το αρχικό μήνυμα έλεγε χρόνος αναμονής 6-9 λεπτά.
”Τραγικη εξυπηρετηση! Ντροπη τους Προσπαθω απο τον Ιουνιο να βρω ακρη (γιατι εκανα επιστροφη εξοπλισμου τον οποιο μου χρεωνουν). Και οχι μονο αυτο με απειλουν και με φραγη αν δεν πληρωσω.
”Αισχος να μη μπορω να βρω ακρη Ιουνιο Ιουλιο και Αυγουστο.
Τραγική εξυπηρέτηση το ένα αστεράκι είναι υπερβολή ούτε το μηδέν δεν σάς αξίζει. Τέσσερις μήνες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, η ασέβεια προς το πρόβλημα του πελάτη στο μεγαλύτερο βαθμό, όλο λυπούμαστε και λυπούμαστε και πώς δεν μας αφήνει το σύστημα..
”ΣΗΜΕΡΑ 54 Λεπτα αναμονής…
Αναμονή 1 ώρα και τελικά το έκλεισα χωρίς να εξυπηρετηθω. Τραγικοί
”Τέσσερα κινητά και κανένα δεν πιάνει πάνω από 2 Mbps. Έλεος. Γλύφα Φθιώτιδας
”Απαράδεκτοι είμαι στημένος σαράντα λεπτά αναμονή αίσχος , η επιτροπή τηλεπικοινωνιών δεν επεμβαίνει οι πάντες κάνουν ότι τους συμφέρει ατιμώρητα έλεος η χώρα είναι ένα ακυβέρνητο καράβι
”Αποφάσισαν να κάνουν τη συνεργασία με τη Nova….πάρα πολύ ωραία
”Το ότι δεν μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο για διευκρινήσεις και βγαίνει συνέχεια το μήνυμα ότι όλες οι γραμμές είναι κατηλλειμενες και κλείνει η γραμμή….πόσο απαράδεκτο μπορεί να χαρακτηριστεί ;;;;;;
Εφόσον κάνατε μια καινούργια συνεργασία, έπρεπε να έχετε φροντίσει να υπάρχει και τι ανάλογο προσωπικό που θα εξυπηρετήσει τους πελάτες σας !!!!!!!
Το ένα αστεράκι είναι πολύ και το βάζω γιατί δεν άνοιγαν τα σχόλια!!!για να κάνω μια φραγή εξερχόμενων κλήσεων περίμενα στο τηλ μια ώρα χωρίς υπερβολη, με αποτέλεσμα να μην απαντήσουν ποτε!ειναι η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών από εταιρείες τηλεφωνίας!!! Απαραδεχτοι
”Ούτε ΕΝΑ αστεράκι δεν αξίζει αυτή η εταιρία! Δεν τους βρίσκεις ποτέ να επικοινωνήσεις και σήμα 0 .. πληρώνω για να μην εχω ίντερνετ… τραγικοί!!!!
”Η γραμμή μου έχει βλάβη από τις 10/7. Μεχρι σήμερα 22/8 δεν έχει αποκατασταθεί, οπότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, ούτε cosmotetv . Φυσικά κανένας δεν ξέρει να με ενημερώσει πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη, οπότε η κατάσταση παρατείνεται επ αόριστον… ΕΛΛΑΣ 2024
”Μου κάνατε φραγή στην κόσμοτε τv. Και άντε η εταιρία είπα ανώνυμη οι ανθρωποι που διοικουν εξαυλωθηκαν ? Κριμα στην απανθρωπια σας. Είμαι 10 χρόνια πελατισα θα αποχωρισω μαζί με άλλους 50. Mail [email protected]
”To site της Cosmote για ανανέωση χρόνου ομιλίας από desktop pc ΜΟΝΙΜΩΣ υπολειτουργεί. Το τηλέφωνο για εξυπηρέτηση πελατών κατειλημμένο, αυτή τη στιγμή δε δίνει καν τη δυνατότητα να σε καλέσουν μετά εκείνοι. Αν ξεμείνεις από data στο δρόμο δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ανανεώσεις το ρημάδι το χρόνο σου… Από το κακό στο χειρότερο!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ εδώ και 5 μήνες προσπαθώ να βάλω σταθερό στο χωριό και ακόμη δεν έχω βγάλει άκρη….. Ρίχνουν συνεχώς τις ευθύνες της ασυνέπειας τους σε εμένα, ότι τους μίλησα με επιθετικότητα κτλ.. και ότι ακύρωσα την αίτηση και άλλες ασυναρτησίες… Απορώ πως αυτοί οι “υπάλληλοι” εργάζονται ακόμη, αφού η αποδοτικότητα τους είναι υπό του μηδενός….
”Αρχικα να αναφερω πως ειναι η χειροτεςρη αυτοματοποιημενη εφαρμογη απο ολες τις εταιρειες ζητας εκπροσωπο και στην τριτη προσπαθεια σου το κλεινει στα μουτρα με ενα λυπαμαι …. ΠΟΙΟΣ το μηχάνημα λυπατε στην ακρη ας το αφησουμε παραξενια , επειτα μιλας με εκπροσωπο αφου σου εχει φαει 16,00€ στην αναμονη, κοντα δλδ στα 20 λεπτα αναμονης . Δεν εχουν ουτε καν ιχωος αξιοπρεπειας να σου πουν μια μπαρουφα το μονο που σου λενε στεγνα πως το θεμα σου θα λυθει μον μεσω της ιστοσελιδας ΓΤΠΓ τους. Σου αραδιαζει http://www…….. και μετα σου κλεινει. ΜΗΔΕΝ ΣΕ ΟΛΑ ποιος τα τσιρακια της SIEMENS .
”Παράγγειλα Ίντερνετ χωρίς σταθερό από το σάιτ της COSMOTE
”Ήρθε μετά από μερικές ημέρες η συσκευή αλλά ήθελε ταυτοποίηση για την κάρτα sim (πράγμα που δεν το αναγράφει αυτό η σελίδα στο σάιτ)
Στέλνω κατευθειαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και περιμένω 12 ημέρες η 8 εργάσιμες για μια ταυτοποίηση
Έχω καλέσει αρκετές φορές για να μάθω τι συμβαινει αλλά οι υπάλληλοι που απαντάνε στο 13888 όπως διαπίστωσα δεν ξέρουν να κάνουν σωστά της δουλειά τους
Η μια υπάλληλος μ είπε ότι χρειάζονται 24 με 48 ωρες για να γίνει η ταυτοποίηση και εγώ περιμένω 8 εργάσιμες μέρες και όταν τους ξανακαλεσα μ είπαν ότι έπρεπε να κάνω υπομονή και τίποτα άλλο
Μια άλλη κυρία που μίλησα μ είπε θα μ κάνουν δώρα λόγο της καθυστερήσεις
Όταν μίλησα χτες με μια άλλη κυρία μ είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν δωρα
Μας κοροϊδεύουν
Ασυνέπεια και τρομερές καθυστερήσεις στην αποκατασταση τεχνικων προβλημάτων .
”Τραγικοί στην εξυπηρέτηση πελατών, το chat είναι άκυρο εντελώς
”Προσπαθώ να κόψω την τηλεόραση. Παίρνω τηλέφωνο μου έρχεται μήνυμα ότι θα επικοινωνήσουν εντός 3ημερων τίποτα. Ξανά κάνω την διαδικασία μου ξαναέρχεται μήνυμα ότι θα επικοινωνήσουν πάλι τίποτα. Δηλαδή εγώ πρέπει να τους πληρώνω για όσο καιρό θέλουν και μέχρι να αποφασίσουν να μου κόψουν την συνδεση
”Ότι χειρότερο σε εταιρία, μου έχουν στείλει με courier center in2 αγορές που έκανα με έκλεισαν στο σπίτι από τις 10-17 εφτά ώρες και δεν έφεραν τίποτα ούτε ειδοποίησαν ποτέ,ούτε τηλέφωνο σηκώνουν. Γράφω αυτή την κριτική γιατί και πριν 2 χρόνια με ένα ρούτερ που αλλάξαμε, δεν το έφερε ποτέ το courier με συνέπεια να πάμε νά τό πάρουμε εμείς. Το ίδιο θα γίνει και τώρα, αυτή λέγεται μεγάλη εταιρία ας γελάσω. Αύριο θα πάρω να ακυρώσουμε την παραγγελία.
”Ο πρωτος εκπροσωπος μας ειχε ενημερωσει οτι θα γινει η αλλαγη της γραμμης απο το ενα σπιτι στο αλλο (ιδιος οροφος) απο 1-3 μερες μετα μας στελνουν μηνυμα οτι θα ερθει ο τεχνικος σε 23 μερες. τους καλεις στο τηλεφωνο σου λενε καναμε νεο αιτημα για να σε ξεφορτωθουν και αδιαφορουν πληρως για τις αναγκες σου. Απαραδεκτοι, μη επαγγελματιες και νομιζουν οτι ειναι μονο αυτοι και κανενας αλλος . Και το ενα αστερι που σας βαζω ειναι δωρο γιατι απλα δεν εχει 0 αστερια .
”