Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 434 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

434 κριτικές για “Cosmote

  1. βασιλης Α.

    πριν 4 ημέρες άλλαξα σε καρτοσυμβολαιο και έβαλα το σταθερό στην κοσμοτε από την nova.
    Μετά από μια συζήτηση με ένα πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό υπάλληλο.
    μου είπε ότι αν το κάνω καρτοσυμβολαιο θα κερδίζω γιατί θα πληρώνω 12,16 το μήνα και οι 2 πρώτοι μήνες δωρεάν.
    Κατεβάζω την εφαρμογή my cosmote και βλέπω πληρωμή λογαριασμού 15,90 με λήξη 22/7/24.
    Περίοδος λογαριασμού¨21/06 – 22/06. Για 2 ημέρες δηλαδή…..
    περιμένω να έρθει η τρίτη που είναι εργάσιμη 25/6/24 να μου εξηγήσουν που είναι οι 2 μήνες δωρεάν και από που τα 15,90 σε 2 ημέρες.
    Ασφαλώς και νιώθω εξαπατημένος.
    Έχω το ονοματεπώνυμό του υπαλλήλου και θα μιλήσω και με αυτόν.
    Μου αρέσει που λένε ότι ηχογραφείται η συζήτηση για να μας προστατέψουν.
    περιμένω και στο σταθερό τι θα μου έρθει……
    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΤΙς ΕΞΗΓΗΣΕΙς ΤΟΥΣ

  2. Αμαλια Κ.

    Ότι χειρότερο έχουμε αγανακτήσει πληρώνουμε και Ίντερνετ δεν έχουμε σέρνει για να μπει κάπου κάνω υπομονή να λήξει το συμβόλαιο να αλλάξουμε πάροχο έχουμε παρει ποσά τηλέφωνα έχουμε αλλάξει ποσά ρουτερ κάντε κάτι επιτέλους εκεί στην COSMOTE

  3. Αλεξανδρος Κ.

    Ενω ζητας μηνιαιο λογαριασμο, σου στελνουν για δυο μηνες. Φταις που επελεξες cosmote και πρεπει να πληρωσεις το λαθος τους εσυ.
    Προσπαθεις να εξηγησεις τι εχει συμβει και οτι πληρωσες γιαυτο που συμφωνησες κ σου λενε οτι δεν ειναι ιδιο το σταθερο με το κινητο και παλι φταις εσυ που επελεξες cosmote.
    Δεν πιανει σημα πουθενα και παλι φταις εσυ.
    Τα λες ολα αυτα και σε χρεώνουν τελος επανασυνδεσης ενω εξαρχης δεν επρεπε να εχει φραγη.
    Τι να πει κανεις!!! Ντροπη.
    Και ειμαι σιγουρος πως με λενε κ περιεργο, πφφφ!
    Ενω θα επρεπε να τραβηξουν τα χρηματα για το κινητο πισω απο τον λογαριασμου της σταθερης, αφου δεν φαινοταν ο λογαριασμος της κινητης στο δικο τους app. Αλλα κ παλι φταις εσυ που επελεξες cosmote.
    Cosmote ποτε!!! πρεπει να ειναι το σλογκαν τους πλεον, απλα tragic!!!
    Κ οτι κ να ειναι, αφου εγινε σε μενα εχει γινει κ σε αλλους. Αντι να κοιταξετε οτι ειναι τελειως χαζο να μου απαντας ειναι χωρια το σταθερο απο το κινητο και δεν μπορω να το δω, ενω ειναι στο ιδιο αφμ, κοιτατε να το ριξετε στον μλκ που εκανε το λαθος να έρθει στην cosmote. Tragic!!!!!

  4. Έχω cosmote από τότε που πήρα κινητό.Ο μπαμπάς μου όλα του τα χρόνια το ίδιο ο άντρας μου επίσης η μαμά μου επίσης. ΜΙΑ φορά χρειαστηκαμε την βοήθεια της τεχνικής υποστήριξης και η απογοήτευση ήταν ΜΕΓΙΣΤΗ. Λυπάμαι αλλά τα συμβόλαια θα ακυρωθούν η ζημιά που μας έκαναν γιατί έχουμε ενοικιαζομενα είναι τεράστια όχι απλά δεν μπήκε στη τσέπη μας τίποτα θα δώσουμε και από πάνω. Ευχαριστώ cosmote με χαντακωσες.

  5. ΕΛΕΝΗ Ρ.

    Δεν έλαβα ειδοποίηση για τη λήξη του συμβολαίου μου με αποτέλεσμα να έρθει ένας λογαριασμός με αρκετά περισσότερα χρήματα από ότι πλήρωνα. Έτσι επικοινώνησα μαζί τους να δω τι γίνεται. Ο υπάλληλος (Βασίλης) με αρκετή υπομονή με βοήθησε να λύσω το πρόβλημά μου και γιαυτό βάζω δύο αστέρια. Αλλιώς η εταιρεία είναι απαράδεκτη.

  6. Είμαι με τεχνικό πρόβλημα από 3/6 .Δεν έχω ίντερνετ.Δηλωμενη καταλυτική ημερομηνία επισκευής του προβλήματος μέχρι 7/6.Σημερα 12/6 ακόμα δεν έχει επιλυθεί.Υποτιυεται ότι σήμερα υπήρχε ραντεβού για επισκευή.Αν τους είδατε τους είδα και εγώ.Η Νο1 εταιρεία υποτίθεται στην Ελλάδα στο ίντερνετ.

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Π.

    1μιση ωρα αναμονή και μετά κλεισιμο της γραμμής. Υπεροχο.

  8. Για το τσίρκο όλη η κάλυψη του διαδικτύου.

  9. Ιωάννης Μ.

    Μετά από 9 μήνες συνδομής COSMOTE TV, μου κατήργησαν χωρίς προειδοποίηση την υπηρεσία με sms που ανέφερε ότι απέτυχε η αυτόματη πληρωμή, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα με την πιστωτική κάρτα και χωρίς να ενημερώσει για πρόβλημα η τραπεζα. Επίσης επικοινώνησα με 4 υπαλλήλους και πέρασαν 40 λεπτά για να βρεθεί λύση.

  10. Γιώργος Χ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εταιρεία ΚΛΕΦΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ
    Εδώ και τουλάχιστον 6 μήνες “λύνουν” το τεχνικό θέμα στέλνοντας τεχνικό κάθε μήνα, (τη μία φορά μάλιστα μας περιόρισαν στο σπίτι για να τον περιμένουμε μα δεν εμφανίστηκε ποτέ),με το ίντερνετ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αυτή τη φορά έκοψαν και το απεριόριστο στα ΜΒ που έδιναν για αυτές τις περιπτώσεις και τα δίνουν 10-10 ενώ είμαι και συνδρομητής της κοσμοτε τβ την οποία δεν μπορώ να δω.
    ΚΛΕΦΤΕΣ,ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ

  11. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Α.

    μακρια απο συμβολαια καλυτερα να βαζεισ την καρτα σου οποτε εσυ θελεισ παρα να σε δεσμευουν αυτοι!εβαζα δυο καρτεσ των 15€ μεσο ορο τον μηνα για απεριοριστα λεπτα προσ ολουσ και mb!και ποτε δεν μου ελειψε κατι και εννοειται ποτε δεν μου πραγματοποιηθηκε φραγη!δεν ειχα πληρωσει το συμβολαιο για δυο μηνεσ (40€) και μου εκαναν φραγη ενω στο λογαριασμο τησ cosmote ειχα υπολοιπο 30€ απο τισ ανανεωσεισ που εκανα επειδη δεν μου εφταναν αυτα που εδινε το συμβολαιο!και προφανωσ δεν τραβουσαν απο εκεινα τα χρηματα επρεπε να τα πληρωσω κανονικα στον λογαριασμο τουσ στην τραπεζα!αρα εφτασα π.χ. να εχω απεριοριστα mb ,απεριοριστα λεπτα προσ ολουσ, sms και υπολοιπο καρτασ 30€ ή 20€ και φραγη στον αριθμο μου!ακομα για προωρη ληξη του συμβολαιου ζητουσαν 70€ συν την οφειλη του ληξηπροθεσμου συμβολαιου πραγμα το οποιο η κυρια δεν μου το ανεφερε οταν φτιαχναμε το συμβολαιο παρα μονο ηταν μεσα στο μηνυμα με τα αναλυτικα στοιχεια του συμβολαιου που δεν διαβασα! το συμπερασμα ειναι πωσ αν βιαστεισ και φτιαξεισ επιπολαια ενα συμβολαιο τηλεφωνικωσ σε μια ακυρη στιγμη μπορει να μην σε συμφερει και παντα να ζητασ αναλυτικα ή να διαβαζεισ τια λεπτομερειεσ του συμβολαιου!*ο δεύτερος υπάλληλος που με πήρε τηλέφωνο όταν έκανα αίτημα λήξης συμβολαίου ήταν άψογος και κατατοπιστικός και δεν σε άφησε με απορία με το τι θα προκύψει!όσο για την πρώτη επικοινωνία με την υπάλληλο απλά με έπιασε κορόιδο,απλά ντροπή!*αν δεν ήταν η καλύτερη εταιρία(πιάνει σήμα εκεί που δεν πιάνουν άλλες εταιρίες!μόνο αυτό γιατί τα πακέτα άλλων εταιριών σαφώς και είναι καλύτερα από τις cosmote) θα είχα φύγει!

  12. Λουκάς Σ.

    Αίσχος μία λέξη, μέ πολλά νοήματα.
    26 Οκτωβρίου
    1-3 Θεσσαλονίκη
    Καινούργια τηλεόραση πληρωμένη μετρητά , μού τήν παρέδωσαν σπασμένη. Εκείνο πού μέ πείραξε, είναι ότι κανείς δεν λέει τό έκανα εγώ. Καί αρνούνται να δούμε τό βίντεο πού κατέγραψε ή κάμερα, καί δείχνει ποιός τό έκανε. Πάει δεύτερη εβδομάδα τώρα, καί τρώω στά μούτρα μού. Τήν γαϊδουριά, καί τήν αδιαφορία τούς. Plaisio γιά εμένα ότι καλύτερο, γιά ότι έχω πάρει μέχρι τώρα. Ήμουν νότια Αφρική, εκεί τήν αλλάζουν σέ δευτερόλεπτα τηλεόραση, ή ότι άλλο πάρεις. Γραφειοκρατία 0 μηδέν. Στήν Ελλάδα σού βγάζουν τήν πίστη, καί σέ τελική σέρβις μηδέν. Ίσως νά τό έχουμε καί εξυπνάδα. Μία εξυπνάδα ηλιθιότητας. Ειδικά όταν είσαι καλός πελάτης, αλλά γενικότερα πελάτης…

  13. Μαρια Μ.

    Πραγματικά μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω για την εξυπηρέτηση που ο υπάλληλος ονόματι Ηλίας Θ μου προσέφερε.Προσπαθησε και κατάφερε να δώσει λύση σε κάποιο πρόβλημα που με σπασχολουσε και ήταν επείγουσας σημασίας. Τα συγχαρητήρια μου για τον συγκεκριμένο υπάλληλο και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

  14. Δημητριος Λ.

    Δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν οι άνθρωποι.
    Μονο να χρεώνουν χωρις να παρεχουν υπηρεσίες ξερουν.
    Εχουν περασει 15 μερες και δεν μπορούν να κάνουν μια αναβάθμιση στην γραμμη internet απο 24 (γελαωω ,ουτε 5 δν πιάνει) σε 100 που ανάθεμα να πιάνει 50

  15. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Φ.

    ειχα προβλημα με το word. πηρα τηλεφωνο και οι 2 κοπελεσ ηταν πολυ ευγενικεσ κι εξυπηρετικεσ. μου ειπαν οτι ενασ τεχνικοσ θα εικοινωνησει μαζι μου μεσα σε 2 ωρεσ. σε λιγοτερο απο 2 ωρεσ οντωσ ο τεχνικοσ ευθυμιοσ με πηρε τηλεφωνο και μου ελυσε ολο το προβλημα. απο τη ανεση του σπιτιου μου και πολυ οικονομικα εξυπηρετηθηκα αψογα!! ευχαριστω!!

  16. Μαριάνθη Χ.

    Αλεπάλληλες επικοινωνίες για επίσκεψη τεχνικού οτε για να συνδέσει την οπτική ίνα γιατί φαίνεται στο σύστημα ότι ακύρωσα το αίτημα, κάτι ππυ δεν έκανα ποτέ! Έναν μήνα ταλαιπωρούμαι και ακρη δεν βγαίνει, είναι απίστευτο! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  17. Κατιε Σ.

    Έχω κάνει αίτημα μεταφοράς της Οπτικής Ινας από τη παλιά διεύθυνση μου στη νέα από αρχές Φεβρουαρίου. Είναι η 4η φορά που έρχεται μηχανικός/συνεργείο στην νέα μου διεύθυνση και ΔΕΝ ολοκληρώνουν το Αίτημα!!!!!!!!!!Τραγική Εξυπηρέτηση Πελάτη…..3 ολόκληρους μήνες σε αναμονή και 4!!!! Ραντεβού Άστοχα ….μεγάλη απογοήτευση και λύπη ….απαράδεκτος χειρισμός πελάτη. Ο ένας τεχνικός δεν γράφει σωστά για τον άλλον και πάλι ξανά θα έρθει ο επόμενος να του περιγράψω τα ιδια…….ένας γελοίος φαύλος κύκλος επισκέψεων, περιγραφών, Άστοχα ραντεβού…..Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο….

  18. Βασιλης Κ.

    Η χειροτερη της χωρας… Δε ξέρουν τι τους γινεται

  19. Εδώ και 1 μήνα γίνονται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!Θέλω να αλλάξω το συμβόλαιο σε κάρτα και κάθε φορά που μιλάω με υπάλληλο της COSMOTE μου λέει κάτι Διαφορετικό!
    Μου πέρασαν ότι έχω αγοράσει συσκευή με επιδότηση ενώ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΟΤΕ!Τα κεντρικά από το 13888 κάνουν την ακύρωση.Μου λένε να ακυρώσουμε το συμβόλαιο που είχα ανανεώσει 26 Οκτωβρίου 2023 έτσι ώστε να μπορώ να αποδεσμευτω και να πάω σε άλλο παροχο η να το κάνω καρτοτηλεφωνο και συμφωνώ.
    Ακύρωσαν πραγματι το συμβόλαιο μου στις 23 Απριλίου, έτσι μου είπαν σε κατάστημα COSMOTE όπου πληρώνω κάθε μήνα.Και σήμερα 24 Απριλίου μου λένε ότι στις 23 Απριλίου 2024 έκανα ανανέωση με 26,41 ευρώ συμβόλαιο το οποίο λήγει σε 2 χρόνια.Χθες 23 Απριλίου ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟ 13888!!!
    Η εταιρία COSMOTE είναι ένα ΜΠΑΧΑΛΟ!Δεν περίμενα ποτέ μετά από τόσα χρόνια συνδρομητρια στην COSMOTE πληρώνοντας κάθε μήνα στις 3 του μήνα το αργότερο τον λογαριασμο σταθερού και κινητού μου να έχουν αυτήν την Συμπεριφορά!
    Κάθε φορά που μιλάω με υπάλληλο τους στο 13888 εδώ και 1 μήνα,μου λέει ο καθένας ένα διαφορετικό πάγιο που φαίνεται και ένα διαφορετικό συμβολαιο!!ΤΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ COSMOTE??
    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΟΛΟΙ!

  20. Απαράδεκτοι 2μηνες δηλωμένη βλάβη internet και σταθερό και καμία κίνηση .Σημερα κάνανε φραγή και το μήνυμα λέει δε μπορείτε να καλέσετε γιατί υπάρχει οφειλή !! Κορυφαίοι κλέφτες !!

  21. Giannis Kampouris K.

    Άθλια εξυπηρέτησης για νέα επιχείρηση απ της 8 Απρίλη αναμονή για μια γραμμή Ίντερνετ για σύνδεση ταμειακής και pos και παράλληλα καθημερινή απώλεια ΠΕΛΑΤΩΝ και επιβάρυνση ένοικιων

  22. Λεξι Π.

    Χρεώνουν παραπάνω χωρίς να ειδοποιήσουν τον πελάτη. Και η εξυπηρέτηση δεν εξυπηρετεί πότε!!! Κλέφτες!!!

  23. Πηνελόπη Λ.

    Από τα μέσα Μαρτίου έχω κάνει αίτηση για μεταφορά γραμμής και ίντερνετ.
    Έχει περάσει ένας μήνας και κανένας δεν με έχει ενημερώσει για τίποτα.
    Συνέχεια παίρνω τηλέφωνο και πηγαίνω σε κατάστημα να ενημερωθώ για την εξέλιξη και το μόνο που μου λένε είναι ότι υπάρχει κάποιο τεχνικό θέμα.
    Και έχουν τα μούτρα να μου στέλνουν λογαριασμό να πληρώσω για κάτι που δεν έχω χρεισημοποιησει.
    Έχω ενημερώσει ότι δουλεύω από το σπίτι και χρειάζομαι το ίντερνετ αλλά σιγά που τους ενδιαφέρει. Είχα επιστρέψει και τον εξοπλισμό της οπτικής ίνας και αντί να το αφαιρέσουν από μένα φαίνεται ότι το έχω ακόμα.
    Σήμερα επισκέφτηκα ένα κατάστημα και έκαναν πάλι αίτημα και μου είπαν να τους δώσω 10 μέρες για να επιλυθεί το θέμα.
    Η επόμενη μου επίσκεψη σε κατάστημα θα είναι για να τους παραδώσω τον εξοπλισμό και θα αλλάξω εταιρεία.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  24. Νικολαος Κ.

    Έκανα το σπίτι Μ ανακαίνιση και περίμενα 2.5 μήνες τον τεχνικό της COSMOTE να έρθει να μου υπόδειξη το καλύτερο σημείο για τον εξοπλισμό μου για να έχω internet ΜΕΣΑ στο σπίτι μου γιατί με την απλή γραμμή έκανε συνέχεια αποσυνδέσεις και Μ πρότειναν να βάλω οπτική ίνα για καλύτερα. Κι εγώ το πίστεψα. Έχω 1.5. Χρόνο τώρα που δεν δουλεύει τπτ σχεδόν τπτ. Το σπίτι είναι τελείως άδειο δεν έχει ούτε καν έπιπλα μέσα και το ίντερνετ της οπτικής σέρνετε με στερήσεις ταχύτητας 2 στα 100 που υποτίθεται θα είχα και χωρίς να δουλεύει καν το σταθερό τηλέφωνο άπειρα τηλ κάθε τρείς και λίγο γιατί δεν δουλεύει κατακτήσαμε τεχνικοί να μας λένε άλλαξε κανάλι Και κάνε αυτό κ μέτρα εδώ και εκει. Όλοι οι λογαριασμοί πληρωμένοι και το χειρότερο ψέμα σε συνδυαστικό πακέτο με τα κινητά και το COSMOTE tv έληξαν τα πακέτα τον κινητών μου και είπα ότι θα αποχωρήσω για το θέμα που έχω με το σταθερό με διαβεβαίωσαν ότι θα λυθεί το πρόβλημα μου στο σταθερό κ να κάνω ανανέωση το συμβόλαιο μου και τελικά δεν έχει αλλάξει τπτ αλλά έγινε και χειρότερα έφτασα σε σημείο να κάνω συμβόλαιο για απεριόριστο ίντερνετ στο κινητό μου και όταν μπαίνω σπίτι χωρίς να έχω ρύθμιση και χωρίς να ανοίγω wifi δεν δουλεύει ούτε το ίντερνετ καλά στο κινητό.Σήμερα ήταν κ το αποκορύφωμα που ανοίξαμε για λίγο το ,wifi στο κινητό και ενώ σε καλούσαν κ το σήκωνες το τηλ ήταν τελείως νεκρό ο χρόνος έγραφε κανονικά ότι μιλάς κ στο τηλ. Που σ έκανε. Την κλήση δεν άνοιγε καν η γραμμή… … Παιδιά μακρυά . 1.5 πληρώνω κινητά κ σταθερά. Κ COSMOTE tv κοντά στα 150 το μήνα.Δεν πάει άλλο απο αύριο θα το ψάξω κ με δικηγόρο .. μακρυά μακρυά μακρυά….. Και μην πιστέψετε τπτ. Αν και θα πω ότι σε θέμα κινητού δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα αλλά μαύρο αλήθεια γιατί μόνο κοροϊδεύουν και ειδικά η COSMOTE που την πληρώνεις κ πολύ παραπάνω από τις αλλες

  25. Ροδος Ρ.

    Από τον Οκτώβρη του 23 είχα κάνει αίτηση μεταφοράς γραμμής από το μαγαζί που έκλεισα να μεταφερθεί στο σπίτι , δεν έκανε κανένας ποτέ τίποτα , συνεχώς μου λέγανε την δικαιολογία πως είναι προς προώθηση , ενδιάμεσα με χρεώνανε κανονικά χωρίς να έχω επαφή με Ίντερνετ κτλπ , όποτε πήγαινα στα γραφεία μου λέγανε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο από τα κεντρικά , με πηγαίνανε ping pong , ο ένας με έστελνε στον άλλον , στην τελική όλο αυτό κράτησε 7 μήνες και χρεωμένος 253 ευρώ χωρίς λόγο και εγκλωβισμένος σε μια εταιρία χωρίς να έχω την δυνατότητα να μπορώ να πάω σε άλλη , στην τελική μετά από πολλές επισκέψεις και προσπάθειες όλους αυτούς τους μήνες κατάφερα να απαλλαχθώ από όλη αυτή την ταλαιπωρία , τσίρκο καταστάσεις και προσωπικό εφιαλτικό