Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Απαράδεκτοι! Είμαι σε αναμονή για εγκατάσταση σταθερής 4 μήνες ! Κανένας σεβασμός ως προς τους ηλικιωμένους και επίσης καμία εξυπηρέτηση…
Σε κάνουν κι αισθάνεσαι βλάκας. 1)Συμβόλαια που έγιναν ταυτόχρονα έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λήξης 2) ληγμένα συμβόλαια συνεχίζουν χωρίς συγκατάθεση 3)…
Από πέρσι τον Απρίλιο είχε πρόβλημα το ΟΤΕ TV με αποτέλεσμα να τους καλέσω για να δηλώσω την βλάβη .…
Και το 1 αστεράκι που βάζω είναι πάρα πολυ.Ειναι απαράδεκτη η συγκεκριμένη εταιρία περίμενα το δέμα μου απο της 5.10…
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Κ. Για την Άμεση εξυπηρέτηση Την Ευγενία για το χαμόγελο της και μπορώ να πω ότι με βοήθησε να λύσω το πρόβλημα μου μέσα σε 3 λεπτά σας ευχαριστώ πάρα πολύ
Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς τηλεφώνου από το παλιό μου σπίτι σε καινούρια οικοδομή στην Λάρισα. Η αίτηση έγινε προς την cosmote 5/10/2024 και κανένας αρμόδιος δεν με έχει ενημερώσει πότε θα γίνει η σύνδεση. Έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο και δεν πήρα καμία απάντηση. Το παιδί μου είναι Γ λυκείου, δίνει πανελλήνιες και δεν μπορεί να κάνει χρήση του διαδικτύου. Κάμερες και συναγερμός δεν δουλεύουν. Ο γείτονας μου που βρίσκεται στον πρώτο όροφο εδώ και 2 μήνες έχει τηλέφωνο από την cosmote. Έκανα καινούρια αίτηση με άλλο αριθμό τηλεφώνου και πάλι δεν έχω πάρει καμία απάντηση πότε θα κάνουν την σύνδεση από την cosmote. Απαράδεκτη συμπεριφορά χωρίς κανένα ενδιαφέρον για την ταλαιπωρία του κόσμου.
Από τις περιπτώσεις που το υπό του μηδενός θα έπρεπε να υπάρχει.
Τραγική εταιρεία σε ΟΛΑ τα επίπεδα!
Από τους πιο ακριβούς παροχους αλλά από υπηρεσία; ΜΗΔΕΝ!
Ειδικά σε απομάκρυσμενες περιοχές και μικρά νησιά που δεν υπάρχει δίκτυο άλλου παροχου, δίνουν ρέστα! Στα παίρνουν χοντρά και συνέχεια διακοπές τηλ και ίντερνετ. Μια ζωή βλάβη έχουν.
Αλλά ο λογαριασμός…. Αααα…. Κανονικότατα έρχεται! Μήπως να το κλείνατε το μαγαζάκι καλύτερα; Απαράδεκτο αυτό που κάνουν.
Κάκιστη εξυπηρέτηση η συνδεση μου κόβεται συνέχεια κάθε Πάσχα επί μέρες τα 4 τελευταία χρονια. Πρόκειται για το σταθερό τηλέφωνο και ιντερνετ κοσμοτε στο Ίλιον . Η κοσμοτε ως λυση ζήτησε την υποβάθμιση ταχυτητας από 200 σε 100 mbps και την έκανα. Το προβλημα συνεχίστηκε και η κοσμοτε ζήτησε παλι μείωση της ταχυτητας στα 50 mbps. Η περιοχη μου έχει προγραμμα 100 mbps αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένη να μειώσω την ταχυτητα γιατί η κοσμοτε αδυνατεί να λυσει το προβλημα. Θεωρώ ότι αυτή είναι κάκιστη εξυπηρέτηση και σκοπεύω να αλλάξω παροχο
Έδωσα το smartphone μου για επισκευή. Αρχικά μου είπαν ότι θα έκανε 10 ημέρες και ότι θα με ενημέρωναν για οποιαδήποτε εξέλιξη. Αφού πέρασαν 10 ημέρες και δεν με είχαν καλέσει, τους κάλεσα εγώ. Σε πρώτη φάση δεν ήξεραν καν που βρίσκεται το κινητό, φαινόταν να βρίσκεται στο κατάστημα που το παρέδωσα, ενώ αργότερα κατηγορούσαν την μεταφορική εταιρία. Επιπλέον, εγώ παρέδωσα το κινητό την Τετάρτη και το κατάστημα δήλωσε ότι το παρέλαβε το Σάββατο. Τώρα βρέθηκε η συσκευή και επισκευάζεται αλλά πλέον έχουμε φτάσει τις 19 μέρες και ακόμα το περιμένω. Για δώρο αποζημίωσης ούτε λόγος.
Εξυπηρέτηση για κλάματαaaaa! Δεν μπορεί ένας άνθρωπος τρίτης ηλικίας να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά παρά μόνο τον παραπέμπετε στα έξυπνα chat και App. Δεν έχουν όλοι έξυπνα smartphone ή iphone!! Μία βεβαίωση κυριότητας χρειάζομαι και μου στέλνετε link συνδέσμους στους οποίους δεν μπορώ να συνδεθώ. Επιτέλους καταλάβετε ότι απαιτείται εξειδίκευση πληροφοριών που ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ φυσικό πρόσωπο μπορεί να δώσει και καμία ΑΙ τεχνολογία! Από σεβασμό και μόνο θα πρέπει να είστε πιο προσιτοί!
Οτι χειρότερο σε εταιρεία για συμβόλαια ειδικά τηλεφώνου που έκανα εγώ! Σε χρεώνουν λογαριασμούς τους οποίους δεν υπάρχουν πουθενά στα συμβόλαια
Μείνετε μακριά!!!!
Μακριά και αγαπημένοι. Να διαβάζετε και το κόμμα στη σύμβαση , χρησιμοποιούν τρικ που δε φαίνονται από τη πρώτη ανάγνωση. Κοινώς Σε άλλο.κρατος Ευρωπαϊκό θα είχαν νομικό θέμα.
ΜΑΚΡΙΑ
Το χειροτερο και πιο δυσλειτουργικο site που υπάρχει. Καμια εξυπηρετησει και απο το τηλεφωνο επισης, στο οποιο χρεωνεσαι οντας πελάτης. Ντροπη και αισχος για αυτο το τραστ που εχουν φτιαξει στις πλατες μας.
Πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών – σε σύγκριση τουλάχιστον με Vodafone που μπορώ να συγκρίνω.
Το γεγονός δε ότι πρέπει να πληρώνεις για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση (μέχρι και δεκάευρω η κλήση παρακαλώ) ακόμα και για τους συνδρομητές της cosmote (μετά από τα 4 λεπτά στην γραμμή, με τα 3 μιν. να είναι στην αναμονή) με έχει αφήσει άναυδο.
Το ατού της που ήταν η κατοχή όλων των υποδομών, δεν φαίνεται να έχει νόημα, αφού όλες οι τεχνικές υπηρεσίες έχουν δοθεί σε εργολάβους.
Κακώς έφυγα από τον προηγούμενο πάροχο.
Πληρώνεις κανονικά και δεν έχεις ποτέ σταθερό ίντερνετ. Συνεχείς διακοπές, αργές ταχύτητες, και καμία ουσιαστική υποστήριξη.
Σαν να μην είναι αρκετό προσπαθώ να βάλω κάρτα, δεν με αφήνει η εφαρμογή να κάνω ταυτοποίηση, και στο κατάστημα μου λένε ότι δεν μπορώ να βάλω το ποσό που θέλω (13€), μόνο από 15€ και πάνω! Δηλαδή άλλη μια “βελτίωση” για να μας παίρνουν περισσότερα χωρίς λόγο. Από εξυπηρέτηση; Μηδέν. Καμία λύση, καμία διάθεση βοήθειας. Απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.
Πρέπει να υπάρχει επιλογή για 0 αστέρια για τέτοιες περιπτώσεις.
Έληγε το συμβόλαιο μου που είχα στην COSMOTE και λίγες μέρες πριν αποφάσισα να αλλάξω πάροχο καθώς μου έκαναν καλύτερη προσφορά και έκανα την αίτηση σε άλλη εταιρία καθώς δεν είχα λάβει απ την COSMOTE κάποιο τηλέφωνο για προσφορά σε νέο συμβόλαιο . Την ίδια μέρα λαμβάνω τηλέφωνο απ την COSMOTE κάνοντας μου αντιπρόταση που με συνέφερε όποτε αποφασίζω να μείνω(να σημειώσω ότι η κλήση καταγραφόταν ) .Η προσφορά ήταν δωρεάν οι 3 πρώτοι μήνες και ένα αξιοπρεπές ποσό μετά τους 3 μήνες να πληρώνω. Περνάνε 2 μέρες και βλέπω ότι εκδόθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό των 59 €. Τους καλώ για να ρωτήσω τι είναι αυτό το ποσό και μου είπαν ότι έληξε το παλιό συμβόλαιο οπότε με χρέωσαν και όχι μόνο αυτό αλλά δεν ήξεραν κάτι και για την αντιπρόταση που μου έκανε ο συνάδελφος τους . Απλά τραγικοι !!!!
Απατεώνες!…οι μεγαλύτεροι που υπάρχουν.. Ήμουν πάρα πολλά χρόνια στη Vodafone και με περνουν τηλ από τη cosmote, επειδή έχουμε δύο καρτοκινητα στη cosmote για να αλλάξω πάροχο από Vodafone σε cosmote και ως συνήθως αυτοί οι επιτήδειοι πωλητές πού έχει η cosmote για να περνουν μπόνους.. και απατεώνες που ψεύδονται ασυστολως μου πρότειναν ένα πρόγραμμα που να περνώ μονάδες και gb και στα δύο κινητά.Ενεργοποιειτε το πακέτο της σταθερής τηλεφωνίας πριν 6 μέρες και καπάκι στις 6 μέρες έρχεται ο λογαριασμός για δύο μήνες.Που!! έχει ακουστεί αυτό να έρχεται λογαριασμός διμήνου χωρίς κατανάλωση σε μονάδες σταθερής τηλεφωνίας.Μιλαω με την cosmote και μου απαντούν ότι έτσι γίνεται στην Εταιρεία τους.! Ούτε οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δεν δουλεύουν με αυτό το τρόπο.Ουτε μονάδες στα κινητά
7/3/2025 αιτησησ για αλλαγη φορητοτητασ απο αλλο παροχο.
ποτε δεν με καλεσαν στον αριθμο που δηλωσα κατα την αιτηση μου παρα σε εναν παλαιοτερο αριθμο που πιθανον βρηκαν απο παλαιοτερο συμβολαιο.
αφου περνουν σχεδον 15 μερεσ επικοινωνω εγω και αφου μου λενε οτι ο εξωτερικοσ εργολαβοσ που συνεργαζονται για την συνδεση καλουσε στον αριθμο που δεν χρησιμοποιω,επισημαινω τον σωστο αριθμο.
μεχρι και σημερα 10/04/2025 και ενω εχω μιλησει με 6 διαφορετικουσ υπαλληλουσ και αποστολη 2 mails στο 13888 οπου με διαβεβαιωνουν οτι exoyn περασει τον σωστο αριθμο επικοινωνιασ εν τελη σημερα ο 7οσ υπαλληλοσ ο οποιοσ μιλησα μου ειπε οτι εν τελη χθεσ περαστηκε στο συστημα ο σωστοσ αριθμοσ επικοινωνιασ.
να κανω υπομονη και στα επομενα 24ωρα θα επικοινωνησει ο εργολαβοσ μαζι μου.
40 μερεσ ειναι πολυ αραγε;
Ό,τι χειρότερο. Τι να πρωτοπώ. Έκατσα μόνο 3 μήνες και έφυγα τρέχοντας. Φυσικά με άφησαν να φύγω χωρίς να πληρώσω ποινή διακοπής συμβολαίων, αφού τους 2 από τους 3 μήνες δεν είχα υπηρεσίες……
Έγιναν ρεζίλι των σκυλιών! Οι κλέφτες μου έστειλαν SMS να μ’ ενημερώσουν ότι από την εξής ημερομηνία 11/03/2035, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις λόγο περιαγωγής 😆 🤣 Δηλαδή εγώ που ήδη πλήρωνα επιπλέον χρεώσεις κάθε μήνα για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω το πακέτο που ήδη είχα αγοράσει, έπρεπε να πληρώσω κι άλλες χρεώσεις πάνω στις χρεώσεις πάνω στις χρεώσεις! Δηλαδή τα ίδια γαμ****α λεπτά και MB εγώ έπρεπε να τα πληρώσω 3 φορές!!!
Και τι έκανα; Πολύ απλά μετέφερα τον αριθμό μου σε άλλον παροχέα! 😆 🤣 Μόλις κατάλαβαν τι έγινε μου έστειλαν μήνυμα να μ’ ενημερώσουν ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά τα λεπτά, MB και SMS χωρίς επιπλέον χρεώσεις λόγω περιαγωγής… Αλλά όπως λέμε εμείς, λαϊκά, “πέταξε το πουλί “. Είμαι τώρα σε άλλη εταιρεία, με ποιο φτεινες και καλύτερες υπηρεσίες.
Ίσως η χειρότερη εταιρεία στο θέμα εξυπηρέτησης. Από τον ένα στον άλλον, κανένας επαγγελματισμός. Κλείστε το άχρηστοι
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Κ. Για την Άμεση εξυπηρέτηση Την Ευγενία για το χαμόγελο της και μπορώ να πω ότι με βοήθησε να λύσω το πρόβλημα μου μέσα σε 3 λεπτά σας ευχαριστώ πάρα πολύ
”Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς τηλεφώνου από το παλιό μου σπίτι σε καινούρια οικοδομή στην Λάρισα. Η αίτηση έγινε προς την cosmote 5/10/2024 και κανένας αρμόδιος δεν με έχει ενημερώσει πότε θα γίνει η σύνδεση. Έχω πάρει 20 φορές τηλέφωνο και δεν πήρα καμία απάντηση. Το παιδί μου είναι Γ λυκείου, δίνει πανελλήνιες και δεν μπορεί να κάνει χρήση του διαδικτύου. Κάμερες και συναγερμός δεν δουλεύουν. Ο γείτονας μου που βρίσκεται στον πρώτο όροφο εδώ και 2 μήνες έχει τηλέφωνο από την cosmote. Έκανα καινούρια αίτηση με άλλο αριθμό τηλεφώνου και πάλι δεν έχω πάρει καμία απάντηση πότε θα κάνουν την σύνδεση από την cosmote. Απαράδεκτη συμπεριφορά χωρίς κανένα ενδιαφέρον για την ταλαιπωρία του κόσμου.
”Από τις περιπτώσεις που το υπό του μηδενός θα έπρεπε να υπάρχει.
”Τραγική εταιρεία σε ΟΛΑ τα επίπεδα!
Από τους πιο ακριβούς παροχους αλλά από υπηρεσία; ΜΗΔΕΝ!
Ειδικά σε απομάκρυσμενες περιοχές και μικρά νησιά που δεν υπάρχει δίκτυο άλλου παροχου, δίνουν ρέστα! Στα παίρνουν χοντρά και συνέχεια διακοπές τηλ και ίντερνετ. Μια ζωή βλάβη έχουν.
Αλλά ο λογαριασμός…. Αααα…. Κανονικότατα έρχεται! Μήπως να το κλείνατε το μαγαζάκι καλύτερα; Απαράδεκτο αυτό που κάνουν.
Κάκιστη εξυπηρέτηση η συνδεση μου κόβεται συνέχεια κάθε Πάσχα επί μέρες τα 4 τελευταία χρονια. Πρόκειται για το σταθερό τηλέφωνο και ιντερνετ κοσμοτε στο Ίλιον . Η κοσμοτε ως λυση ζήτησε την υποβάθμιση ταχυτητας από 200 σε 100 mbps και την έκανα. Το προβλημα συνεχίστηκε και η κοσμοτε ζήτησε παλι μείωση της ταχυτητας στα 50 mbps. Η περιοχη μου έχει προγραμμα 100 mbps αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένη να μειώσω την ταχυτητα γιατί η κοσμοτε αδυνατεί να λυσει το προβλημα. Θεωρώ ότι αυτή είναι κάκιστη εξυπηρέτηση και σκοπεύω να αλλάξω παροχο
”η τεχνικη υποστιριξη μιλαει τυποποιημενα , λενε το ιδιο πραγμα…………λυπουμαστε για την καθιστερεση απλα καντε υπομονη
”Έδωσα το smartphone μου για επισκευή. Αρχικά μου είπαν ότι θα έκανε 10 ημέρες και ότι θα με ενημέρωναν για οποιαδήποτε εξέλιξη. Αφού πέρασαν 10 ημέρες και δεν με είχαν καλέσει, τους κάλεσα εγώ. Σε πρώτη φάση δεν ήξεραν καν που βρίσκεται το κινητό, φαινόταν να βρίσκεται στο κατάστημα που το παρέδωσα, ενώ αργότερα κατηγορούσαν την μεταφορική εταιρία. Επιπλέον, εγώ παρέδωσα το κινητό την Τετάρτη και το κατάστημα δήλωσε ότι το παρέλαβε το Σάββατο. Τώρα βρέθηκε η συσκευή και επισκευάζεται αλλά πλέον έχουμε φτάσει τις 19 μέρες και ακόμα το περιμένω. Για δώρο αποζημίωσης ούτε λόγος.
”Εξυπηρέτηση για κλάματαaaaa! Δεν μπορεί ένας άνθρωπος τρίτης ηλικίας να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά παρά μόνο τον παραπέμπετε στα έξυπνα chat και App. Δεν έχουν όλοι έξυπνα smartphone ή iphone!! Μία βεβαίωση κυριότητας χρειάζομαι και μου στέλνετε link συνδέσμους στους οποίους δεν μπορώ να συνδεθώ. Επιτέλους καταλάβετε ότι απαιτείται εξειδίκευση πληροφοριών που ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ φυσικό πρόσωπο μπορεί να δώσει και καμία ΑΙ τεχνολογία! Από σεβασμό και μόνο θα πρέπει να είστε πιο προσιτοί!
”Οτι χειρότερο σε εταιρεία για συμβόλαια ειδικά τηλεφώνου που έκανα εγώ! Σε χρεώνουν λογαριασμούς τους οποίους δεν υπάρχουν πουθενά στα συμβόλαια
”Μείνετε μακριά!!!!
Η καλύτερη κινητή,έκανα το cosmote neo και είμαι ικανοποιημένος!!!
”Ο,τι χειρότερο σε εξυπηρετηση.
”Αρκετές φορές όχι μια !
Ευτυχώς ζητήσαμε πλέον διακοπή !
Απαράδεκτοι 45λεπτα αναμονή και δεν έχω μιλήσει ακόμα ούτε εξυπηρέτηση ούτε τίποτα η χειρότερη υπηρεσία ever
”Μακριά και αγαπημένοι. Να διαβάζετε και το κόμμα στη σύμβαση , χρησιμοποιούν τρικ που δε φαίνονται από τη πρώτη ανάγνωση. Κοινώς Σε άλλο.κρατος Ευρωπαϊκό θα είχαν νομικό θέμα.
”ΜΑΚΡΙΑ
Το χειροτερο και πιο δυσλειτουργικο site που υπάρχει. Καμια εξυπηρετησει και απο το τηλεφωνο επισης, στο οποιο χρεωνεσαι οντας πελάτης. Ντροπη και αισχος για αυτο το τραστ που εχουν φτιαξει στις πλατες μας.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από τους τεχνικούς σε περίπτωση βλάβης και ανεπαρκείς σε γνώσεις internet και καμιά ενημέρωση με την εξέλιξη βλάβης
”Απαραδεκτοι… Πιανουμε ταχυτητα 8;; Ενω εχουμε συμβολαιο 25 ….επειδη δεν σηκωνει ουτε καν για παραπανω το δικτυο….Απλα απαραδεκτοι…Αλλαγή παρόχου αμεσα.
”Η πιο άχρηστη έτερα που υπάρχει δεν έχω σήμα ((πουθενά ))!!!!!!!!
”Πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών – σε σύγκριση τουλάχιστον με Vodafone που μπορώ να συγκρίνω.
”Το γεγονός δε ότι πρέπει να πληρώνεις για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση (μέχρι και δεκάευρω η κλήση παρακαλώ) ακόμα και για τους συνδρομητές της cosmote (μετά από τα 4 λεπτά στην γραμμή, με τα 3 μιν. να είναι στην αναμονή) με έχει αφήσει άναυδο.
Το ατού της που ήταν η κατοχή όλων των υποδομών, δεν φαίνεται να έχει νόημα, αφού όλες οι τεχνικές υπηρεσίες έχουν δοθεί σε εργολάβους.
Κακώς έφυγα από τον προηγούμενο πάροχο.
Πληρώνεις κανονικά και δεν έχεις ποτέ σταθερό ίντερνετ. Συνεχείς διακοπές, αργές ταχύτητες, και καμία ουσιαστική υποστήριξη.
”Σαν να μην είναι αρκετό προσπαθώ να βάλω κάρτα, δεν με αφήνει η εφαρμογή να κάνω ταυτοποίηση, και στο κατάστημα μου λένε ότι δεν μπορώ να βάλω το ποσό που θέλω (13€), μόνο από 15€ και πάνω! Δηλαδή άλλη μια “βελτίωση” για να μας παίρνουν περισσότερα χωρίς λόγο. Από εξυπηρέτηση; Μηδέν. Καμία λύση, καμία διάθεση βοήθειας. Απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα.
Πρέπει να υπάρχει επιλογή για 0 αστέρια για τέτοιες περιπτώσεις.
Έληγε το συμβόλαιο μου που είχα στην COSMOTE και λίγες μέρες πριν αποφάσισα να αλλάξω πάροχο καθώς μου έκαναν καλύτερη προσφορά και έκανα την αίτηση σε άλλη εταιρία καθώς δεν είχα λάβει απ την COSMOTE κάποιο τηλέφωνο για προσφορά σε νέο συμβόλαιο . Την ίδια μέρα λαμβάνω τηλέφωνο απ την COSMOTE κάνοντας μου αντιπρόταση που με συνέφερε όποτε αποφασίζω να μείνω(να σημειώσω ότι η κλήση καταγραφόταν ) .Η προσφορά ήταν δωρεάν οι 3 πρώτοι μήνες και ένα αξιοπρεπές ποσό μετά τους 3 μήνες να πληρώνω. Περνάνε 2 μέρες και βλέπω ότι εκδόθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό των 59 €. Τους καλώ για να ρωτήσω τι είναι αυτό το ποσό και μου είπαν ότι έληξε το παλιό συμβόλαιο οπότε με χρέωσαν και όχι μόνο αυτό αλλά δεν ήξεραν κάτι και για την αντιπρόταση που μου έκανε ο συνάδελφος τους . Απλά τραγικοι !!!!
”Απατεώνες!…οι μεγαλύτεροι που υπάρχουν.. Ήμουν πάρα πολλά χρόνια στη Vodafone και με περνουν τηλ από τη cosmote, επειδή έχουμε δύο καρτοκινητα στη cosmote για να αλλάξω πάροχο από Vodafone σε cosmote και ως συνήθως αυτοί οι επιτήδειοι πωλητές πού έχει η cosmote για να περνουν μπόνους.. και απατεώνες που ψεύδονται ασυστολως μου πρότειναν ένα πρόγραμμα που να περνώ μονάδες και gb και στα δύο κινητά.Ενεργοποιειτε το πακέτο της σταθερής τηλεφωνίας πριν 6 μέρες και καπάκι στις 6 μέρες έρχεται ο λογαριασμός για δύο μήνες.Που!! έχει ακουστεί αυτό να έρχεται λογαριασμός διμήνου χωρίς κατανάλωση σε μονάδες σταθερής τηλεφωνίας.Μιλαω με την cosmote και μου απαντούν ότι έτσι γίνεται στην Εταιρεία τους.! Ούτε οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δεν δουλεύουν με αυτό το τρόπο.Ουτε μονάδες στα κινητά
”7/3/2025 αιτησησ για αλλαγη φορητοτητασ απο αλλο παροχο.
”ποτε δεν με καλεσαν στον αριθμο που δηλωσα κατα την αιτηση μου παρα σε εναν παλαιοτερο αριθμο που πιθανον βρηκαν απο παλαιοτερο συμβολαιο.
αφου περνουν σχεδον 15 μερεσ επικοινωνω εγω και αφου μου λενε οτι ο εξωτερικοσ εργολαβοσ που συνεργαζονται για την συνδεση καλουσε στον αριθμο που δεν χρησιμοποιω,επισημαινω τον σωστο αριθμο.
μεχρι και σημερα 10/04/2025 και ενω εχω μιλησει με 6 διαφορετικουσ υπαλληλουσ και αποστολη 2 mails στο 13888 οπου με διαβεβαιωνουν οτι exoyn περασει τον σωστο αριθμο επικοινωνιασ εν τελη σημερα ο 7οσ υπαλληλοσ ο οποιοσ μιλησα μου ειπε οτι εν τελη χθεσ περαστηκε στο συστημα ο σωστοσ αριθμοσ επικοινωνιασ.
να κανω υπομονη και στα επομενα 24ωρα θα επικοινωνησει ο εργολαβοσ μαζι μου.
40 μερεσ ειναι πολυ αραγε;
Αθλιο internet εν ετη 2025. 20mbps ασταθες. δεν προκειται να αναβαθμιστει ποτε στα χωρια με οπτικη ινα.
”Ό,τι χειρότερο. Τι να πρωτοπώ. Έκατσα μόνο 3 μήνες και έφυγα τρέχοντας. Φυσικά με άφησαν να φύγω χωρίς να πληρώσω ποινή διακοπής συμβολαίων, αφού τους 2 από τους 3 μήνες δεν είχα υπηρεσίες……
”Έγιναν ρεζίλι των σκυλιών! Οι κλέφτες μου έστειλαν SMS να μ’ ενημερώσουν ότι από την εξής ημερομηνία 11/03/2035, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις λόγο περιαγωγής 😆 🤣 Δηλαδή εγώ που ήδη πλήρωνα επιπλέον χρεώσεις κάθε μήνα για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω το πακέτο που ήδη είχα αγοράσει, έπρεπε να πληρώσω κι άλλες χρεώσεις πάνω στις χρεώσεις πάνω στις χρεώσεις! Δηλαδή τα ίδια γαμ****α λεπτά και MB εγώ έπρεπε να τα πληρώσω 3 φορές!!!
”Και τι έκανα; Πολύ απλά μετέφερα τον αριθμό μου σε άλλον παροχέα! 😆 🤣 Μόλις κατάλαβαν τι έγινε μου έστειλαν μήνυμα να μ’ ενημερώσουν ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά τα λεπτά, MB και SMS χωρίς επιπλέον χρεώσεις λόγω περιαγωγής… Αλλά όπως λέμε εμείς, λαϊκά, “πέταξε το πουλί “. Είμαι τώρα σε άλλη εταιρεία, με ποιο φτεινες και καλύτερες υπηρεσίες.