Τα ίδια και στο κατάστημα Σερρών. Μπορείτε να υποβάλετε τις καταγγελίες σας προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)…
Χαλιά εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο.αφου περιμένα δύο μήνες στο τέλος πήγα να βγω και χρεωμένος!κρίμα γιατί είμαι πελάτης πολλά χρόνια
Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Απαράδεκτοι! Είμαι σε αναμονή για εγκατάσταση σταθερής 4 μήνες ! Κανένας σεβασμός ως προς τους ηλικιωμένους και επίσης καμία εξυπηρέτηση…
Σε κάνουν κι αισθάνεσαι βλάκας. 1)Συμβόλαια που έγιναν ταυτόχρονα έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λήξης 2) ληγμένα συμβόλαια συνεχίζουν χωρίς συγκατάθεση 3)…
Καμία προσωπική επαφή με ανθρώπους. Η ΑΙ είναι αισχρή και το πρόβλημα σου δε λύνεται. Πιστεύω πως υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από αυτό και θα διακόψω τη συνεργασία.
50αρα γραμμή και πιάνω 26 για τουλάχιστον 5 χρόνια,
τους τελευταίους 2 μήνες έχω συχνά αποσυνδέσεις τουλάχιστον 3 την ημέρα, και το μόνο που μου λένε είναι κατεβάσω την γραμμή μου σε 24αρα για να φτιάξει το πρόβλημα, τραγικό να σου προτείνουν κάτι τέτοιο αντί να φτιάξουν την κατάσταση! θα πάω σε starlink.
Από 25 Φεβρουαρίου χωρίς σταθερό και ίντερνετ στο σπίτι .Έχω κάνει 9 τηλέφωνα ,κάθε φορά περνούν το αίτημα σαν υπερεπειγον .(γελάει ο κόσμος ) Από την πρώτη μέρα τους ενώ περιγράψει ότι υπάρχει κομμένο το καλώδιο το δικό μου και πεταμένο στη αυλη μου χωρίς να γνωρίζω το λόγο Ακόμα το καλώδιο είναι εκεί και μου στέλνουν μήνυματα στα οποία λένε ελέγχουμε τη γραμμή σας ,η διαδικασία είναι σε εξέλιξη και άλλα τέτοια .δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται όλο αυτό. Χάλια εξυπηρέτηση. Δεν έχει πάρει τηλέφωνο έστω ένας τεχνικός να πει ,το οτιδήποτε. Αν γινόταν σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα έτσι θα λειτουργουσατε ?0 αστέρια από εμένα. Λυπάμαι πολύ (Ακόμα και σήμερα πήρα τηλέφωνο πρωί 2 ώρες και η υπάλληλος μου είπε θα το προωθήσει σαν επείγον ).
Κοροϊδία. Έκανα αίτηση για οπτική ίνα τον Αύγουστο 2024. Ακυρώθηκε. Ξαναέκανα, ήρθε ο μηχανικός και έκανε μελέτη κτιρίου, περίμενα.. ακυρώθηκε. Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μου απάντησαν να ξανακάνω αίτηση. Ξαναέκανα 14/12/2024 και περιμένω ακόμα. 7 μήνες μετά. Εχω παραλάβει 3 φορές τον εξοπλισμό και τώρα τρέχω στο κατάστημα και χάνω τον χρόνο μου και τους πιέζω να μου απαντήσουν τι συμβαίνει. Συνέχεια μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου και δεν το κάνουν ποτέ.
αθλια εξυπηρετηση , εχω κανει αιτηση για οπτικη ινα απο τις 26/1 και μεχρι σημερα 12/3 ακομα μου λενε στο τηλεφωνο να κανω υπομονη και θα με καλεσει τεχνικος και ακομα περιμενω
Η κοροϊδία πάει σύννεφο. Καινούργια σύνδεση οπτικής ίνας (γιατί όπως μου είπαν, ή οπτική ίνα η 24αρα), 44 μέρες αργότερα δεν ξέρουν πότε (ποτέ) θα μπορέσουν γιατί εμπλέκεται άλλη εταιρία στην πολυκατοικία. Αυτά σε επαγγελματικό χώρο…….μαγεία
η πιο αχρηστη εταιρεια που υπαρχει 2 μηνες μετα την τοποθετηση οπτικης ινας και ακομα περιμενω την ενεργοποιηση , χωρις κανεις να δινει μια απαντηση γιατι τοση καθυστερηση
Είχα Cosmote για πολλά έτη και πάντα είχα πρόβλημα και με το σήμα,μέσα στο σπίτι μου δεν έπιανε σχεδόν καθόλου κι έπρεπε να μετακινηθω από παράθυρο σε παράθυρο για να μιλησω μετά βίας.Οσο για το internet με τα δεδομένα ειχα σήμα μόνο στην ύπαιθρο,μέσα στο σπίτι η ταχύτητα ήταν εκνευριστικα χαμηλη.Καποια στιγμή έληξε το συμβόλαιο μου και η πρόταση που μου έκαναν για να ανανεώσω δεν ήταν ικανοποιητική.Απευθύνθηκα σε μια άλλη ανταγωνιστική εταιρεία η οποία μου έκανε μια δελεαστική προσφορά οπότε μετά από πολλά χρόνια αλλαξα πάροχο.Εκει που θέλω να εστιασω είναι η έκπληξη που με περίμενε κι εμεινα αναυδος,έχω πάρα πολύ καλο σήμα μέσα στο σπίτι και το internet πηγαίνει σφαίρα,απορώ πόσο καιρό δεν το έκανα αυτό αλλά δεν πειράζει καλιο αργά παρά ποτέ…..
Υπήρχε πακέτο στις 24 Φεβρουαρίου στο ίντερνετ με 200gb δώρο .έκανα παραγγελία στις 24 όμως το δώρο δεν ήρθε .η αιτιολόγηση ήταν έπρεπε να είχατε κάνει ενεργοποίηση μέχρι τις 24 του μήνα .και γιατί υπάρχει αυτή η προσφορά και μπορώ να τη αγοράσω με αποστολή κούριερ μόνο και πρέπει να ενεργοποιηθεί εκείνη τη μέρα ;;γίνεται ;έπρεπε ή να είναι με παραγγελία έως εκείνη τη μέρα ή να την έχετε κατεβάσει τουλάχιστον 3 μέρες πριν λήξει ;η απάντηση ήταν η ίδια .έπρεπε να είχατε κάνει ενεργοποίηση εκείνη τη μέρα και θα ίσχυε
Χαλιά ίντερνετ όλοι μέρα κολλαει και αν έχετε υπολογιστή του YouTube να θέλετε να ανοίξετε μισή ώρα κάνει στο κινητό μου ανοίγω δεδομένα για να μπορέσω να μιλήσω με κάποιον το ίντερνετ δεν πιάνει σχεδόν καθόλου άθλιο ίντερνετ δεν το συστήνω σε κανέναν
Δύο εβδομάδες σχεδόν χωρίς ίντερνετ. Ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ να φτιάξει μια βλάβη που προκλήθηκε από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών, και ο κύριος που μίλησα μαζί του δεν ήθελε καν να με βοηθήσει.
Αλλά όταν έρθει ο λογαριασμός εγώ θα πρέπει να τον πληρώσω κανονικά.
Ανίκανοι σε όλα.
Σε γενικες γραμμές ειναι ενταξει η εταιρεια.Πάντα φυσικά υπάρχουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση οι ευγενικοί και με διαθεση να σε εξυπηρετησουν και το αντιστροφο,οπως πχ χτες που ενω μιλησα και ανεφερα το τεχνικο μου προβλημα ο υπάλληλος με αγνόησε εντελώς και αναγκαστηκα να ξαναπαρω και να χασω και παλι πολυτιμο χρόνο.Οπως και μια άλλη υπάλληλος για το ιδιο προβλημα που ειχα,μου εδωσε καποιες φρούδες ελπιδες οτι δεν θα χρεωθω για κατι.Δεν ίσχυε!Θα χρεωθώ κανονικά.Θα μπορουσε επισης η εταιρεια να εχει καλυτερες τιμες.Πάντως στα ραντεβου της ειναι συνεπής
Είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΒΕΡ.. είχα κάνει σύνδεση ίντερνετ δεν ήρθε ποτέ ο τεχνικός να το περάσει .. στο σύστημα τους γράφει ότι περάστηκε και μου ήρθε λογαριασμός ΧΩΡΙΣ να έχω ξοδέψει ούτε 1 megabyte .. τίποτα παιδιά είναι η πιο σιχαμερή εταιρία.. απλά αλλάξτε πρέπει να κλείσει .. κάνει κακό στον κόσμο
Παρακαλας να σου κανουν τη νεα συνδεση..
Και εννοω βλεπουμε οτι εχεις ζητησει ραντεβου και σε ενημερωνουν τηλεφωνικα οτι θα σου στειλουν την ωρα που θα περιμενεις τον τεχνικο
Στο τεταρτο τηλεφωνημα της ιδιας μερας.. δεν φαινεται το ραντεβου σου
Καο εχεις δικιο αλλα καμια εξυπηρετηση
οταν εισαι 3 εβδομαδες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ αυτο τα λεει ολα!ανικανοτητα.αδιαφορια και αλητεια απο ολην την εταιρεια!ντροπη τους πραγματικα!!!!!οι μονοι που ειναι αψογοι τα παιδια στο καταστημα του Λαυριου,Μανια και Κωστας που πραγματικα εχουν φριξει με την συμπεριφορα της εταιρειας!!!!!!!!!ο Θεος να την κανει!το δουλεμα παει συννεφο και φυσικα κανεις δεν περνει την ευθυνη για αυτο που συμβαινει!!!!!!!!!!θα ερθει ομως η ωρα που θα παρακαλουν για συνδρομητες και αυτοι δεν θα υπαρχουν!δεν μπορει μια μεταβαση να μην γινεται ποτε το 2025!!!!!!!!!το ενα αστερι που εβαλα(δεν εχει πιο κατω)οσχυει για την εταιρεια και οχι για το καταστημα Λαυριου που εκει θα βαλω 5 στα 5!!!!!!!!!!!
Κλείνω επιτυχώς 1 χρόνο σχεδόν χωρίς Ίντερνετ . Και η COSMOTE μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό . Υπομονή λοιπόν να περάσει άλλος ένας χρόνος χωρίς Ίντερνετ για να μπορέσω να πάω σε κάποιον άλλον πάροχο . Μπράβο COSMOTE πανάκριβη και αναποτελεσματική .
Απλά απαράδεκτοι. Ζήτησα μεταφορά από άλλον πάροχο και ενώ τους είχα ρωτήσει από την αρχή αν θα μείνω χωρίς τηλέφωνο γιατί είναι κατάστημα και μου είχαν επιβεβαιώσει ότι δεν θα έχω πρόβλημα με έχουν εδώ και μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο , χωρίς καμία ενημέρωση και όταν τους καλώ εγώ με κοροϊδεύουν.
Πολύ εξυπηρετικοί τηλεφωνικοί βοηθοί
”Καμία προσωπική επαφή με ανθρώπους. Η ΑΙ είναι αισχρή και το πρόβλημα σου δε λύνεται. Πιστεύω πως υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από αυτό και θα διακόψω τη συνεργασία.
”Έκλεισαν το πρόβλημα επικοινωνίας που είχα στην Ιταλία…συγχαρητήρια στην υπάλληλο
”Η μεγαλύτερη απατεώνες που υπάρχουν σήμα δεν υπάρχει για δήγμα πουθενά πουλάν αέρα κοπανιστό
”το ποιο αχρηστο ιντερνετ σε ολο τον πλανιτη το εχει η cosmote
”50αρα γραμμή και πιάνω 26 για τουλάχιστον 5 χρόνια,
”τους τελευταίους 2 μήνες έχω συχνά αποσυνδέσεις τουλάχιστον 3 την ημέρα, και το μόνο που μου λένε είναι κατεβάσω την γραμμή μου σε 24αρα για να φτιάξει το πρόβλημα, τραγικό να σου προτείνουν κάτι τέτοιο αντί να φτιάξουν την κατάσταση! θα πάω σε starlink.
Από 25 Φεβρουαρίου χωρίς σταθερό και ίντερνετ στο σπίτι .Έχω κάνει 9 τηλέφωνα ,κάθε φορά περνούν το αίτημα σαν υπερεπειγον .(γελάει ο κόσμος ) Από την πρώτη μέρα τους ενώ περιγράψει ότι υπάρχει κομμένο το καλώδιο το δικό μου και πεταμένο στη αυλη μου χωρίς να γνωρίζω το λόγο Ακόμα το καλώδιο είναι εκεί και μου στέλνουν μήνυματα στα οποία λένε ελέγχουμε τη γραμμή σας ,η διαδικασία είναι σε εξέλιξη και άλλα τέτοια .δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται όλο αυτό. Χάλια εξυπηρέτηση. Δεν έχει πάρει τηλέφωνο έστω ένας τεχνικός να πει ,το οτιδήποτε. Αν γινόταν σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα έτσι θα λειτουργουσατε ?0 αστέρια από εμένα. Λυπάμαι πολύ (Ακόμα και σήμερα πήρα τηλέφωνο πρωί 2 ώρες και η υπάλληλος μου είπε θα το προωθήσει σαν επείγον ).
”Χρόνος αναμονής στο τηλέφωνο, απαράδεκτος. Πολύ λίγοι οι υπάλληλοι σε σχέση με τον όγκο των τηλεφωνημάτων.
”Κοροϊδία. Έκανα αίτηση για οπτική ίνα τον Αύγουστο 2024. Ακυρώθηκε. Ξαναέκανα, ήρθε ο μηχανικός και έκανε μελέτη κτιρίου, περίμενα.. ακυρώθηκε. Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μου απάντησαν να ξανακάνω αίτηση. Ξαναέκανα 14/12/2024 και περιμένω ακόμα. 7 μήνες μετά. Εχω παραλάβει 3 φορές τον εξοπλισμό και τώρα τρέχω στο κατάστημα και χάνω τον χρόνο μου και τους πιέζω να μου απαντήσουν τι συμβαίνει. Συνέχεια μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου και δεν το κάνουν ποτέ.
”5 εβδομάδες χωρίς σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ. Κοροϊδεύουν ασύστολα…απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε τεχνικά θέματα. Αύριο κιόλας διακοπή σύνδεσης…
”αθλια εξυπηρετηση , εχω κανει αιτηση για οπτικη ινα απο τις 26/1 και μεχρι σημερα 12/3 ακομα μου λενε στο τηλεφωνο να κανω υπομονη και θα με καλεσει τεχνικος και ακομα περιμενω
”Η κοροϊδία πάει σύννεφο. Καινούργια σύνδεση οπτικής ίνας (γιατί όπως μου είπαν, ή οπτική ίνα η 24αρα), 44 μέρες αργότερα δεν ξέρουν πότε (ποτέ) θα μπορέσουν γιατί εμπλέκεται άλλη εταιρία στην πολυκατοικία. Αυτά σε επαγγελματικό χώρο…….μαγεία
”η πιο αχρηστη εταιρεια που υπαρχει 2 μηνες μετα την τοποθετηση οπτικης ινας και ακομα περιμενω την ενεργοποιηση , χωρις κανεις να δινει μια απαντηση γιατι τοση καθυστερηση
μακρια απο αυτους ειναι για τα μπαζα
”Είχα Cosmote για πολλά έτη και πάντα είχα πρόβλημα και με το σήμα,μέσα στο σπίτι μου δεν έπιανε σχεδόν καθόλου κι έπρεπε να μετακινηθω από παράθυρο σε παράθυρο για να μιλησω μετά βίας.Οσο για το internet με τα δεδομένα ειχα σήμα μόνο στην ύπαιθρο,μέσα στο σπίτι η ταχύτητα ήταν εκνευριστικα χαμηλη.Καποια στιγμή έληξε το συμβόλαιο μου και η πρόταση που μου έκαναν για να ανανεώσω δεν ήταν ικανοποιητική.Απευθύνθηκα σε μια άλλη ανταγωνιστική εταιρεία η οποία μου έκανε μια δελεαστική προσφορά οπότε μετά από πολλά χρόνια αλλαξα πάροχο.Εκει που θέλω να εστιασω είναι η έκπληξη που με περίμενε κι εμεινα αναυδος,έχω πάρα πολύ καλο σήμα μέσα στο σπίτι και το internet πηγαίνει σφαίρα,απορώ πόσο καιρό δεν το έκανα αυτό αλλά δεν πειράζει καλιο αργά παρά ποτέ…..
”Υπήρχε πακέτο στις 24 Φεβρουαρίου στο ίντερνετ με 200gb δώρο .έκανα παραγγελία στις 24 όμως το δώρο δεν ήρθε .η αιτιολόγηση ήταν έπρεπε να είχατε κάνει ενεργοποίηση μέχρι τις 24 του μήνα .και γιατί υπάρχει αυτή η προσφορά και μπορώ να τη αγοράσω με αποστολή κούριερ μόνο και πρέπει να ενεργοποιηθεί εκείνη τη μέρα ;;γίνεται ;έπρεπε ή να είναι με παραγγελία έως εκείνη τη μέρα ή να την έχετε κατεβάσει τουλάχιστον 3 μέρες πριν λήξει ;η απάντηση ήταν η ίδια .έπρεπε να είχατε κάνει ενεργοποίηση εκείνη τη μέρα και θα ίσχυε
”Κεντρικό κατάστημα Συντάγματος με ουρά αναμονής 20 λεπτά και ένα ταμείο
”Αίσχος
Χαλιά ίντερνετ όλοι μέρα κολλαει και αν έχετε υπολογιστή του YouTube να θέλετε να ανοίξετε μισή ώρα κάνει στο κινητό μου ανοίγω δεδομένα για να μπορέσω να μιλήσω με κάποιον το ίντερνετ δεν πιάνει σχεδόν καθόλου άθλιο ίντερνετ δεν το συστήνω σε κανέναν
”Δύο εβδομάδες σχεδόν χωρίς ίντερνετ. Ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ να φτιάξει μια βλάβη που προκλήθηκε από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
”Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών, και ο κύριος που μίλησα μαζί του δεν ήθελε καν να με βοηθήσει.
Αλλά όταν έρθει ο λογαριασμός εγώ θα πρέπει να τον πληρώσω κανονικά.
Ανίκανοι σε όλα.
Σε γενικες γραμμές ειναι ενταξει η εταιρεια.Πάντα φυσικά υπάρχουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση οι ευγενικοί και με διαθεση να σε εξυπηρετησουν και το αντιστροφο,οπως πχ χτες που ενω μιλησα και ανεφερα το τεχνικο μου προβλημα ο υπάλληλος με αγνόησε εντελώς και αναγκαστηκα να ξαναπαρω και να χασω και παλι πολυτιμο χρόνο.Οπως και μια άλλη υπάλληλος για το ιδιο προβλημα που ειχα,μου εδωσε καποιες φρούδες ελπιδες οτι δεν θα χρεωθω για κατι.Δεν ίσχυε!Θα χρεωθώ κανονικά.Θα μπορουσε επισης η εταιρεια να εχει καλυτερες τιμες.Πάντως στα ραντεβου της ειναι συνεπής
”Είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΒΕΡ.. είχα κάνει σύνδεση ίντερνετ δεν ήρθε ποτέ ο τεχνικός να το περάσει .. στο σύστημα τους γράφει ότι περάστηκε και μου ήρθε λογαριασμός ΧΩΡΙΣ να έχω ξοδέψει ούτε 1 megabyte .. τίποτα παιδιά είναι η πιο σιχαμερή εταιρία.. απλά αλλάξτε πρέπει να κλείσει .. κάνει κακό στον κόσμο
”Παρακαλας να σου κανουν τη νεα συνδεση..
”Και εννοω βλεπουμε οτι εχεις ζητησει ραντεβου και σε ενημερωνουν τηλεφωνικα οτι θα σου στειλουν την ωρα που θα περιμενεις τον τεχνικο
Στο τεταρτο τηλεφωνημα της ιδιας μερας.. δεν φαινεται το ραντεβου σου
Καο εχεις δικιο αλλα καμια εξυπηρετηση
οταν εισαι 3 εβδομαδες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ αυτο τα λεει ολα!ανικανοτητα.αδιαφορια και αλητεια απο ολην την εταιρεια!ντροπη τους πραγματικα!!!!!οι μονοι που ειναι αψογοι τα παιδια στο καταστημα του Λαυριου,Μανια και Κωστας που πραγματικα εχουν φριξει με την συμπεριφορα της εταιρειας!!!!!!!!!ο Θεος να την κανει!το δουλεμα παει συννεφο και φυσικα κανεις δεν περνει την ευθυνη για αυτο που συμβαινει!!!!!!!!!!θα ερθει ομως η ωρα που θα παρακαλουν για συνδρομητες και αυτοι δεν θα υπαρχουν!δεν μπορει μια μεταβαση να μην γινεται ποτε το 2025!!!!!!!!!το ενα αστερι που εβαλα(δεν εχει πιο κατω)οσχυει για την εταιρεια και οχι για το καταστημα Λαυριου που εκει θα βαλω 5 στα 5!!!!!!!!!!!
”Κλείνω επιτυχώς 1 χρόνο σχεδόν χωρίς Ίντερνετ . Και η COSMOTE μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό . Υπομονή λοιπόν να περάσει άλλος ένας χρόνος χωρίς Ίντερνετ για να μπορέσω να πάω σε κάποιον άλλον πάροχο . Μπράβο COSMOTE πανάκριβη και αναποτελεσματική .
”Απλά απαράδεκτοι. Ζήτησα μεταφορά από άλλον πάροχο και ενώ τους είχα ρωτήσει από την αρχή αν θα μείνω χωρίς τηλέφωνο γιατί είναι κατάστημα και μου είχαν επιβεβαιώσει ότι δεν θα έχω πρόβλημα με έχουν εδώ και μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο , χωρίς καμία ενημέρωση και όταν τους καλώ εγώ με κοροϊδεύουν.
”ειμαι συνδρομητησ απο το 1999 και θεωρω την εταιρια την καλυτερη στην ελλαδα.εξυπηρετουμαι αμεσα και αποτελεσματικα
”