Ψεύτες και απατεώνες.... Το προϊόν που αγόρασα ήταν πιο χάλια και από Κινέζικο προϊόν . Το πήγα πίσω για αλλαγή…
Blue Star Ferries Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Blue Star Ferries:
Η Blue Star Ferries, η εταιρεία η οποία άλλαξε τα δεδομένα στο θαλάσσιο ταξίδι στον ευρύτερο χώρο του Αιγαίου και ταξιδεύει με συνέπεια χειμώνα-καλοκαίρι στα νησιά των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων, του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη με σύγχρονα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, συνδέοντας τα νησιά με την Ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και μεταξύ τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Blue Star Ferries συμβάλει δυναμικά στην ανάπτυξη του τουρισμού και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της νησιωτικής Ελλάδας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Δεν αξίζει ούτε ένα αστέρι. Ταξιδέψαμε απο Συρο προς Πειραιά με 2 ώρες καθυστέρηση. Ο αριθμός ατόμων που ταξίδευε ήταν ίσως ο τριπλάσιος που χωρούσε το πλοίο. Κρεμοντουσαν άνθρωποι κυριολεκτικά από τα κάγκελα. Έπειτα μόλις φτάσαμε Πειραιά,κάναμε άλλες δύο ώρες για να βγούμε με το αυτοκίνητο. ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ. Είχαμε πληρώσει κοντά 400€ με αυτοκίνητο,δύο άτομα με θεση. Ούτε ένα ευρώ δεν αξίζουν. Το προσωπικό απαράδεκτο και αγενεατατο.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ
”Ταξιδέψαμε με το blue star chios ήταν απαράδεκτη μας άφησαν για 6 ώρες μέσα στο κρύο δεν είχαν ανάψει τα air condition μην ταξιδέψτε ποτέ τζάμπα τα χρήματα που δώσαμε 170€
”Προσωπικό για κλάματα και μιλάω συγκεκριμένα για το blue star ferries mykonos.αγενεστατοι και καθόλου εξυπηρετικοί. κ.λ δεν σας απαντάμε για να γίνει η δουλειά μας γρηγορότερα.για μήνυση είναι κάποιοι εκεί μέσα
”Ήθελα να ήξερα λίγο ντροπή δεν έχουν μέσα τους αυτοί που φτιάχνουν τα δρομολόγια τους? Δεν σκεφτώνται κανένα. Έχω έρθει στη Σάμο τις 8 Νοεμβρίου με επιστροφή στις 17 την Κυριακή βλέπωντας ότι την Κυριακή φτάνω Σύρο νωρίς το βράδυ έτσι ώστε να προλάβω το καράβι για Νάξο. Κατά τις 11 του μήνα αλλάζει το δρομολόγιο τους και για μισή ώρα χάνω το πλοίο και με αναγκάζει να μείνω στην Σύρο για 2 μέρες μέχρι να περάσει το επομένως πλοίο για Νάξο. Το προσπερναω αυτό έχουμε Σάββατο 16 του μήνα τελικά παίρνω το πρακτωριο μου να μου βγάλει τα εισιτήρια και ας μείνω Σύρο και με παίρνουν και μου λένε το δρομολόγιο άλλαξε ξανά για Δευτέρα ξημερώματα έχουμε ένα βρέφος 10 μηνών το οποία δεν αξίζει να τραβάει τέτοια ταλαιπωρία για κανέναν ανικανο στο να βγάζει ένα δρομολόγιο της προκοπεισ. Θα έπρεπε να ντρέπεστε όσοι είστε σε αυτόν τον τομέα με τα δρομολόγια πραγματικά.
”Καταρχήν οι τιμές είναι ληστρικές. Ντροπή για την Ελληνική ακτοπλοϊα να έχει τέτοιες εταιρίες που πραγματικά κλέβουν το κόσμο.
”Στην πανάκριβη καμπίνα μου η θερμοκρασία ήταν πολύ χαμηλή και ενώ ζήτησα να παρέμβει Τεχνικος μου απάντησαν «αυτό είναι»!
Συγχαρητήρια , στην ώρα τους σε όλα τα λιμάνια. Ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό. Άψογος καπετάνιος, ταξιδέψαμε με πολύ κύμα.
”Blue Star Delos:απλά ΠΑΝΒΡΩΜΙΚΟ!!!Σήμερα 06/10 από Σαντορίνη για Νάξο στο κατάστρωμα πανβρώμικο πάτωμα,μήνες άπλυτο,που σιχαίνεσαι να πατάς κ με παπούτσια.Τραπέζια άπλυτα με εκατοντάδες στάμπες από ποτήρια,μπουκάλια κ.λ.π. κι ούτε θέλω να σκέφτομαι πόσους μήνες έχουν να πλυθούν οι καρέκλες που καθόμαστε.Απαράδεκτο να βλέπουν οι άνθρωποι τέτοια αδιαφορία κ βρωμιά!
”Blue star patmos ,ολα καλα εκτος απο το προσωπικο -ευγενεια μηδεν και ιδικα στο flocafe ενω οι τιμες στα υψη αγορασα κατι να φαω και το χρεωσαν 3€ το απογεμα ξανα αγορασα το ιδιο στα 2,90€ οπως αναγραφε ο τιμοκαταλογος ,ρωτησα το προσωπικο γιατι με κλεψανε τα 0,10λεπτα αλλα ειχε αλλαχτει βαρδια ,να προσεχετε τις τιμες που σας χρεωνουν βαση τιμοκαταλογου ,κατα ταλλα ολα τα υπολοιπα μια χαρα σαν πλοιο ,αυτο που με ενοχλησε ιδικα ηταν η συμπεριφορα του προσωπικου στο καφε
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Με το blue star 1 από Νάξο για Πειραιά στις 2 Σεπτεμβρίου. Πανβρωμικο το καράβι, ανύπαρκτο και κακοτροπο προσωπικό, ταξιδέψαμε ανάμεσα σε σκυλιά και τους αδιάφορους ιδιοκτήτες τους, άθλια ενημέρωση για την είσοδο και την έξοδο από το πλοίο
”Απαραδεκτος ο επαρχος στο Chios!
”Ειχα πανω απο 5 μερες εισητηριο για ενα τρειλερ 4,30Χ2,10, ειχα πληρωσει 162 ευρω στο πρακτορειο, και με πεταξαν σαν σκουπιδι εξω λεγοντας μου οτι αυτο δεν ειναι τρειλερ αλλα φορτηγο!
Σημερα αναγκαζομαι να κανω 320 χιλιομετρα πηγαινε ελα για να το παω στο Ηρακλειο!
Αΐδιασε η ψυχη μου!
Τον αλλο… τον πεταξανε στην θαλασσα! Τι περιμενεις;
Φαινεται οτι ειναι χορτασμενοι στο χρημα αλλα εχει ο… Θεος γυρισματα!
Απαράδεκτο προσωπικό στο Patmos..δεν υπήρχαν θέσεις πουθενά να κάτσουμε γιατί έβαζαν αποσκευές πάνω στις καρέκλες και δεν έκαναν τίποτα αλλά μας έλεγαν να κάτσουμε έξω στο κατάστρωμα με 7 μποφόρ αφού κλείσαμε οικονομική θέση..με ειρωνεία και χωρίς καμία διάθεση εξυπηρέτησης..το πλοίο βρώμικο..νιωθαμε σαν να είμαστε σε τριτοκοσμικη χώρα..ντροπή
”blue star 1….τραγικό…….τραγικο…..πεταμένα λεφτά …..πεταμενα λεφτα
”Το παράπονο που έχω να κάνω είναι οσον αφορά την ενημέρωση της ιστοσελίδας ως αναφορά την διαθεσιμότητα (σε οχήματα) , καθώς εδώ και τρεις μέρες προσπαθώ να κλείσω εισητηρία κι ενώ στο sait μου βγάζει π ς υπάρχει διαθέσιμοτητα , παίρνω τηλ και δεν υπάρχει. Κι εδώ και 3μερες δεν ενημερώνεται το sait … Είναι απαράδεκτο, ψυχοφθόρο γιατί είμαι συνέχεια με ένα κινητό κι ένα τηλ στο χέρι μήπως ακυρωθεί κάτι..
”Για άλλη μία φορά ταξίδι με το κατοικίδιό βάρους 2.5 – 3 κιλών Το προσωπικό είναι απαράδεκτα Και τους ενοχλεί το κεφάλι του σκύλου που ειναι έξω από την τσάντα Ένας παχύδερμος κύριος πέρναει κάθε τρεις και λίγο από μπροστά μου … Στραβοκοιταει και μου κάνει παρατήρησεις!!! ….ΕΛΕΟΣ…. Τό ότι για άλλη μία φορά ειναι γεμάτο στο φουλ και δεν υπαρχει ούτε καρέκλα– και όλοι οι άλλοι που είναι ξαπλωμένοι στους καναπέδες με τα βρωμοποδαρα τους πάνω στις θεσεισ Δεν σας ενοχλεί εεεε;;;!ΑΛΛΑ… το κεφάλι από το σκυλακι ενοχλεί ……..ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ-“blue star D….” κάποιοι από το προσωπικό σας είναι ΒΛΑΧΟΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ Κ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ τα κατοικίδια
”Βρώμικο πλοιο. Καμία οργάνωση με αποτέλεσμα συνωστισμό και ελλειπή ασφάλεια στην κίνηση των επιβατών . Καμία ενημέρωση στους οδηγούς ποτέ πρέπει να κατέβουν στο γκαράζ.
”Δεν θέλω να αναφερθώ στην πρόσφατη εμπειρία γιατί δυστυχώς ταξιδεύω συχνά, υποχρεωτικά λόγω μονοπωλιακής κατάστασης της εταιρείας στο Αιγαίο και τα περιστατικά είναι πολλά.
”Ο λόγος για το σχόλιο είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού που τελευταία ξεπερνά και τη λογική.
Καλύτερα μην ταξιδέψετε μαζί τους …
Ευχαριστούμε πολύ το καπετάνιο και το πλήρωμα του Blue star Chios για την τόσο γρήγορη εξυπηρέτηση τους!!!! Καλά ταξίδια και ήρεμες θάλασσες να έχετε!!!!
”Ντροπή σας!τιποτα καλό πάνω στο ΝΑΞΟΣ από το προσωπικό μέχρι τον πανάκριβο καφέ κανένα αστέρι από εμένα
”Απαράδεκτη τηλεφωνική εξυπηρέτηση!! Χωρίς να δοθεί λύση στο πρόβλημα μου και απαράδεκτες απαντήσεις στο όριο της ειρωνίας. Ανειδίκευτο προσωπικό!
”Ταξιδεύαμε από Ηράκλειο-Ρόδο με το blue star Chios …Ταξιδεύαμε 11 ώρες 11/5 ημέρα Σάββατο και πραγματικά είναι απαράδεκτοι στις τουαλέτες να μην έχετε ένα σαπούνι να πλύνουμε τα χέρια μας 11 ώρες άδεια όλα να μπαίνει ένας με μια μάπα να κάνει πως σφουγγαρίζει τα κατουρλιά που δεν έβαζε ούτε χλωρίνη κάτι απλά τα πασάλειφε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ …Λέγαμε για τον Πρέβελη πως είναι βρώμικο αλλά εσείς το ξεπεράσατε…
”Το χειρότερο ταξίδι που έχω κάνει. Απαίσια συμπεριφορά. Άθλια εξυπηρέτηση. Και γενικά πλήρωσα 210€ για δίκλινο δωμάτιο και δεν είχε μέσα τίποτα ούτε τηλεόραση ούτε ψυγείο που προσφέρουν αλλά πλοία. Δεν με βάλανε σε 1 θέση ανάλογα της τιμής του εισιτηρίου μου αλλά σε 4 η. Γενικά η κατάσταση είναι τραγική και όχι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ταξιδέψω ποτέ ξανά με την blue star ferries. και ειδικά το blue star Chios
”Το blue star Chios είναι το ποιο βρώμικο πλοίο,μην πω για τις καμπίνες.Μονο σεντόνια αλλάζουν και τα σκουπίδια περνούν δεν καθαρίζουν τίποτα.Βαζουμε και τα παιδιά μας μέσα.
”Ξερνώ με εσάς, για μένα είστε απαράδεκτοι!!!!!! Θα έπρεπε να σβήσετε σαν εταιρεία!!!!!!!! 😝😝😝👍🏾👍🏾👍🏾
”Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το blue star Δήλος επισκέφτηκα τα Goody’s σας πληροφορώ ότι επαθα τροφικη δηλητηριαση απο μια σαλατα σιζαρ,ειστε απαραδεκτοι!!
”Blue star Patmos το ενα αστεράκι μόνο για τους αυτούς τους πολλοί λίγους από το πλήρωμα που είναι ευγενικοί!
”Ειδικά οι βαθμοφόροι 😡